Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Na mestu stare kretnice bo nova z odklonsko hitrostjo 80km/h, ki bo navezana na bodoči 2. tir.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Aha. Hvala za pojasnilo.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
It's over...
41.000 podpisov.
41.000 podpisov.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Tako je!
http://www.primorske.si/Novice/Slovenij ... tiru-zbral
Imam občutek, da če bi konec leta ali začetek naslednjega, ta projekt res šel v izvedbo, kot si ga je zastavila vlada Mira Cerarja in bi se tekom gradnje pokazalo, da bo to drugi TEŠ 6, bi se ponovno zmetalo cel kup denarja in bi potem "nastradali" preostali infrastrukturni projekti na železniškem omrežju v Sloveniji.
Imam prav?
Lp
http://www.primorske.si/Novice/Slovenij ... tiru-zbral
Imam občutek, da če bi konec leta ali začetek naslednjega, ta projekt res šel v izvedbo, kot si ga je zastavila vlada Mira Cerarja in bi se tekom gradnje pokazalo, da bo to drugi TEŠ 6, bi se ponovno zmetalo cel kup denarja in bi potem "nastradali" preostali infrastrukturni projekti na železniškem omrežju v Sloveniji.
Imam prav?
Lp
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
ni nam para...prvovrstni kreteni smo...pa ne samo v EU, še v celem vesolju nam ne najdejo podobnih....Re 4/4 napisal/-a:It's over...
41.000 podpisov.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
igor72 napisal/-a:ni nam para...prvovrstni kreteni smo...pa ne samo v EU, še v celem vesolju nam ne najdejo podobnih....Re 4/4 napisal/-a:It's over...
41.000 podpisov.
Pa daj no, prvo vlečnico za vagone na svetu bomo imeli. Vsaj enkrat inovatorji.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Se že kaj ve, zakaj se Duhovnikovo traso tako zelo vsiljuje kot čudežno rešitev?
Ali bi lahko kakšen pravi železniški strokovnjak/inženir - Duhovnik zelo rad poudarja, da se inženirje premalo upošteva v takih projektih, kar je res, samo on nima referenc pri kakšnih železniških projektih, torej ni kompetenten za odločanje o temu (tudi s svojimi izjavami kaže na to) - potrdil, da je vleka vlakov po konvencionalnih progah na naklonu 8% možna/varna/cenejša/ustreza TEN-T standardom? Bi rekel da bolj ne.
Duhovnik prav tako rad poudarja, da je njegova varianta bolj okolju prijazna. Je to res?
Pravi, da bi bilo po projektu "27km" 29 minut vožnje, po projektu "4km" pa le 21minut. Je po stari trasi možno še kaj zvišati omejitve (ker drugače se 21 minut niti približno ne izide)?
Ali bi lahko kakšen pravi železniški strokovnjak/inženir - Duhovnik zelo rad poudarja, da se inženirje premalo upošteva v takih projektih, kar je res, samo on nima referenc pri kakšnih železniških projektih, torej ni kompetenten za odločanje o temu (tudi s svojimi izjavami kaže na to) - potrdil, da je vleka vlakov po konvencionalnih progah na naklonu 8% možna/varna/cenejša/ustreza TEN-T standardom? Bi rekel da bolj ne.
Duhovnik prav tako rad poudarja, da je njegova varianta bolj okolju prijazna. Je to res?
Pravi, da bi bilo po projektu "27km" 29 minut vožnje, po projektu "4km" pa le 21minut. Je po stari trasi možno še kaj zvišati omejitve (ker drugače se 21 minut niti približno ne izide)?
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Vse m pobudnikom in podpisnikom ZA referendum bi bilo potrebno dati v roke krampe in lopate. Tir naj gradijo.....poceni bo.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
en lep odgovor na gornje bluzenje iz resničnostne TV, https://disqus.com/home/discussion/nova ... 3371701405Pravi, da bi bilo po projektu "27km" 29 minut vožnje, po projektu "4km" pa le 21minut. Je po stari trasi možno še kaj zvišati omejitve (ker drugače se 21 minut niti približno ne izide)?
Pa smo samoupravno zaružili kakšnih 100M€ nepovratnih sredstev EU. Naj žive Butale.Promet1234 if • 19 ur nazaj
Varianta "27km": dolžina med potniško postajo Divača in Koper potniška p. je 30km. Če upoštevamo maksimalno hitrost med Divačo in Škofijami 160 km/h ter med Škofijami in Koprom potniško p. 120 km/h dobimo vozni čas slabih 15 minut. Preizkus: povprečna hitrost pri 30km dolžine in voznem času 15 minut je 120km/h. Glede na to, da vlak večino poti prevozi s hitrostjo 160 km/h, vidimo da je to možno, torej izračun drži.
To, da vlaki po drugem tiru "27km" ne bodo vozili s hitrostjo 160 km/h pa drži samo za tovorne vlake - v smeri navzgor (KP-DI). Za potniške ne.
Duhovnikova varianta: vozni čas Divača-Prešnica po obstoječi progi: 14 minut, dolžina je 16km, povprečna hitrost je torej 69 km/h. Glede na to, da je maksimalna hitrost 75 km/h, izračun drži.
vozni čas Rižana-Koper: 9 minut, dolžina je 10km, povprečna hitrost je torej 67 km/h. Maksimalna hitrost je na tem odseku 70km/h, razen na 3km odseku med tovorno in potniško 80km/h, torej izračun drži.
odsek Prešnica-Rižana (4km predora z naklonom 8%): čeprav v predoru ni ovinkov in bi teoretično vlak lahko šel 160km/h, to na takem naklonu niti približno ni varno, sploh pa ne, če moraš med vožnjo priklapljati še varnostni voziček. Če velikodušno upoštevam povprečno hitrost 60 km/h (kar je pri takem naklonu in sklapljanju med vožnjo sicer še vedno ekstremno nevarno in navzgor grede energetsko potratno), prevozi ta odsek v 4 minutah.
Nimam pa podatkov, koliko je kilometrov med koncem predora in postajo Rižana oz. med cepiščem Prešnica in začektom predora, tako da je lahko vozni čas v resnici še daljši.
Torej je celotni vozni čas Duhovnikove variante med Divačo in Koprom potniško p. 27 minut. Vozni čas njegove variante bi se lahko skrajšalo, če bi se na obstoječi progi ravnalo ovinke, za kar pa ni realnih možnosti brez dodatnih predorov - zapeljite se z vlakom in si poglejte teren - trenutna trasa nima tako ostrih ovinkov za špas. Če upoštevamo 120 km/h med Dekani in Koprom, je vozni čas še vedno ok. 25 minut.
25 minut sicer ni veliko več kot 15 minut, vendar je vleka vlakov na konvencionalni progi pri naklonu 8% oz. 80°% zelo vprašljiva. Dr. Duhovnik za reference navaja posebne gorske potniške železnice, pri katerih se promet odvija bistveno drugače kot pri konvencionalnih progah.
Pri TEN-T koridorjih pa se ni za hecat s stvarjo, ki bi bila prva na svetu.
LPL
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Duhovnik je en navaden politično orientiran pravljičar. Vprašajte kakšnega študenta Strojne fakultete kake jim je govoril na predavanjih. No mogoče jim jih še zmeraj (taki kar nočejo in nočejo v penzion)...
Zanima me tudi kdo bo razvil tak vlečni sistem. Firma Dr. Duhovnik d.o.o. z 69 letnim Jožetom Duhovnikom in jegovimi sinovi na čelu? Da nam ne bo profesor prej umrl preden bo to razvil... (brez sarkazma). Baje je žičniški sistem na Kaninu "perla"
Kar se tiče obstoječih kapacitet proge do Kopra sem že dostikrat napisal, da bi v sili Koprsko pristanišče samo sfinanciralo par kilometrski tir med Koprom in Trstom, ki je ocenjen na 75 milijonov €. Pristanišče je imelo lani samo čistega dobička 45 milijonov (kar bi v sistemu amortizacij zadostovalo tudi za gradnjo 1,3 milijardnega glavnega projekta). Ampak očitno jim ni nič do tega. Verjetno kontejnerje kar lepo prekladajo na tovornjake, da ti še malo bolj uničujejo naše krvavo drago zgrajene avtoceste, poleg tega direktorčkom pade v žep še kakšen dodaten Euro ko "gazdam" špediterjem rihtajo posel.
Zanima me tudi kdo bo razvil tak vlečni sistem. Firma Dr. Duhovnik d.o.o. z 69 letnim Jožetom Duhovnikom in jegovimi sinovi na čelu? Da nam ne bo profesor prej umrl preden bo to razvil... (brez sarkazma). Baje je žičniški sistem na Kaninu "perla"
Kar se tiče obstoječih kapacitet proge do Kopra sem že dostikrat napisal, da bi v sili Koprsko pristanišče samo sfinanciralo par kilometrski tir med Koprom in Trstom, ki je ocenjen na 75 milijonov €. Pristanišče je imelo lani samo čistega dobička 45 milijonov (kar bi v sistemu amortizacij zadostovalo tudi za gradnjo 1,3 milijardnega glavnega projekta). Ampak očitno jim ni nič do tega. Verjetno kontejnerje kar lepo prekladajo na tovornjake, da ti še malo bolj uničujejo naše krvavo drago zgrajene avtoceste, poleg tega direktorčkom pade v žep še kakšen dodaten Euro ko "gazdam" špediterjem rihtajo posel.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Kar se referenduma tiče: v Švici imajo referendum za vsak kokošnjak, tako tam pač razumejo demokracijo. Glede Duhovnikove variante sem pa tudi jaz proti, take stvari niso za resen promet. Ta varianta je v redu samo zato ker vključuje posodobitev obstoječe proge med Divačo in Črnotičami ter med Koprom in Rižano.
preglednik
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Tako vsaj pravi resničnostna TV, http://nova24tv.si/slovenija/rezimski-m ... -podpisov/Režimski mediji lažejo – Za razpis referenduma manjka še 4.000 podpisov!
Komu verjet, to zdaj je vprašanje.
LPL
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Lubi Slovenci, zakaj bi kapitalist kakšno infrastrukturo, potrebno za svoje delovanje, zgradil iz svojega denarja, če lahko to izsili od družbe (države, občine, ...) in tako prihrani svoj denar?suha napisal/-a:... sem že dostikrat napisal, da bi v sili Koprsko pristanišče samo sfinanciralo par kilometrski tir ...
LP, Metod
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ko clovek bere citat katerega je prilepil @ljubitel glede hitrosti se samo smeji. 4 min za 4 km na 8% pa se vozicek ti bodo dodali na sklep ali na celo brez ustavitve? Morda naj @igor72 ali kdo drugi opise realne vozne case. Ter morda se cas preden vlak doseze 160 km/h, ter da se ustavi v praksi...moja pamet odpove.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Zagotovo resnica. Problem nastane ker pristanišče Koper = Državamkx napisal/-a:Lubi Slovenci, zakaj bi kapitalist kakšno infrastrukturo, potrebno za svoje delovanje, zgradil iz svojega denarja, če lahko to izsili od družbe (države, občine, ...) in tako prihrani svoj denar?suha napisal/-a:... sem že dostikrat napisal, da bi v sili Koprsko pristanišče samo sfinanciralo par kilometrski tir ...