Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a zelencek » 20.06.2017, 14:43

038 napisal/-a:Ko clovek bere citat katerega je prilepil @ljubitel glede hitrosti se samo smeji. 4 min za 4 km na 8% pa se vozicek ti bodo dodali na sklep ali na celo brez ustavitve? Morda naj @igor72 ali kdo drugi opise realne vozne case. Ter morda se cas preden vlak doseze 160 km/h, ter da se ustavi v praksi...moja pamet odpove.


Če velikodušno upoštevam povprečno hitrost 60 km/h (kar je pri takem naklonu in sklapljanju med vožnjo sicer še vedno ekstremno nevarno in navzgor grede energetsko potratno), prevozi ta odsek v 4 minutah.
...
vendar je vleka vlakov na konvencionalni progi pri naklonu 8% oz. 80°% zelo vprašljiva.

:)
Zadnjič spremenil zelencek, dne 20.06.2017, 14:46, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3444
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a mkx » 20.06.2017, 14:45

suha napisal/-a:
mkx napisal/-a:
suha napisal/-a:... sem že dostikrat napisal, da bi v sili Koprsko pristanišče samo sfinanciralo par kilometrski tir ...

Lubi Slovenci, zakaj bi kapitalist kakšno infrastrukturo, potrebno za svoje delovanje, zgradil iz svojega denarja, če lahko to izsili od družbe (države, občine, ...) in tako prihrani svoj denar?

Zagotovo resnica. Problem nastane ker pristanišče Koper = Država :lol: :lol: :lol: :lol:

Naša država je totalno shizofrena. Glede iste stvari se v enem trenutku obnaša kot okoreli kapitalist, v drugem trenutku pa kot da z vsem skupaj nima nič.
LP, Metod
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a zelencek » 20.06.2017, 16:14

Glede na prejšnje poste sem šel zbrat nekaj informacij, še vedno pa me zanima predvsem vaše mnenje o odebeljenem delu pod 4. točko.

1. Referendum je legitimna demokratična pravica vseh. Glede na način delovanja vlade je (https://damijanweblog.files.wordpress.com/2017/03/drugi_tir_-_komentar_kpk.pdf
http://siol.net/novice/slovenija/osem-pasti-gaspersicevega-megaprojekta-438877) je popolnoma razumljiv. Predsednik vlade, ustavni pravnik, pa si nikoli ne bi smel dovoliti izjave, da do referenduma, najbolj demokratičnega orodja ne sme priti. Ne glede na to, o čem je referendum.

2. Vlada je kriva za nastanek vseh alternativnih tras, saj ne zna argumentirati, zakaj je trasa »27km« najboljša. Še en razlog za sum, da ni namen vlade gradnja proge ampak pridobiti zasebne finančne koristi. Če ne bi bili na vladi nesposobni, vseh teh problemov ne bi bilo, tako da je za referendum kriva vlada in ne Kovačič (kar pa ne pomeni da se z njim strinjam).

3. Referendum bo, saj je 40.000 podpisov baje že zbranih. Kovačič hoče sicer še rezervo: http://referendumdrugitir.si/post/30108 ... -goljufiva

4. Pri zagovornikih referenduma pa je problem, da zagovarjajo Duhovnikovo varianto, katere sistem je zelo vprašljiv in pri kateri se manipulira s številkami (npr. kakorkoli obrnemo ni šans, da bi bil po njegovi trasi hitreje od Kopra do Divače kot po trasi »27km«) – tukaj me zanima, če bi znal kdo vleko vlakov v 8% klanec z »letečim startom« na voziček pri 50km/h (če se ne motim je Duhovnikov projekt tak. Ne vem ali sem to videl na tem videu https://www.youtube.com/watch?v=ZX6TqGRPuLY , ali sem to nekje prebral) STROKOVNO ZAVREČI. Sam ne verjamem, da je to možno ali varno, ne bi pa znal tega strokovno zavreči. Ne glede na vse pa je zelo zgovoren odziv dr. Duhovnika na mnenje dr. Damijana o njegovem projektu – poglejte njegove komentarje na: https://damijan.org/2017/02/24/duhovnik ... sneylandu/
Ali pa tole: http://profesorji.net/profesor/fs/uni/jozef-duhovnik

5. Pri zagovornikih referenduma je problematično še to, da se ogromno zavaja z raznoraznimi dejstvi. Npr., da je ovinek pri Tinjanu izsilila Italija (http://referendumdrugitir.si/post/30070 ... nski-meji-), kar enostavno ni res, saj je križišče bilo mišljeno zgoraj na Krasu (http://www.di.gov.si/fileadmin/di.gov.s ... I._tir.pdf), ali pa kako bo to stalo enkrat 2,5 milijarde, nato 3,5 milijarde, nato kar 4,5 milijarde (ogromno različnih številk je že izjavil Kovačič). Tole je pa cvetka sama po sebi: http://referendumdrugitir.si/post/30098 ... can-clanek

Skratka, vse kaže na to, da smo pri tem referendumu stisnjeni med dvema ognjema – nesposobno vladno ekipo in »wannabe« pametno ekipo dr. Duhovnika in Kovačiča, pri čemer so eni hujši od drugih in oboji zavajajo. Da pa bi do besede prišel kakšen prometni strokovnjak, ki bi vsa dejstva dal na mizo, to pa ni variante... Pri vsem skupaj še najbolj argumentirano deluje dr. Damijan, vsaj ne govori tja v en dan kot vlada ali Kovačič/Duhovnik.

Če katera od zgornjih informacij ne drži, se ne jezite name (jaz sem jih samo zbral in mogoče malo pokomentiral), ampak jih prosim popravite. Sem za objektivno debato, ne navijam za nikogar, razen za razvoj železnic.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3202
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 20.06.2017, 17:40

gorican napisal/-a:
Imam občutek, da če bi konec leta ali začetek naslednjega, ta projekt res šel v izvedbo, kot si ga je zastavila vlada Mira Cerarja in bi se tekom gradnje pokazalo, da bo to drugi TEŠ 6, bi se ponovno zmetalo cel kup denarja in bi potem "nastradali" preostali infrastrukturni projekti na železniškem omrežju v Sloveniji.
Imam prav?

Lp


http://varcevanje-energije.si/novice-rs ... -viri.html

Upam, da razumeš prva dva odstavka.

preglednik napisal/-a:Kar se referenduma tiče: v Švici imajo referendum za vsak kokošnjak, tako tam pač razumejo demokracijo.


Ampak v Švici so zavrnili UTD in povišanje davnče obremenitve bogatih. Kako je že s trgovinami pri nas?

suha napisal/-a:
Kar se tiče obstoječih kapacitet proge do Kopra sem že dostikrat napisal, da bi v sili Koprsko pristanišče samo sfinanciralo par kilometrski tir med Koprom in Trstom, ki je ocenjen na 75 milijonov €..


Od Trsta naprej pa ... ups. #-o


zelencek napisal/-a:
Skratka, vse kaže na to, da smo pri tem referendumu stisnjeni med dvema ognjema – nesposobno vladno ekipo in »wannabe« pametno ekipo dr. Duhovnika in Kovačiča, pri čemer so eni hujši od drugih in oboji zavajajo. Da pa bi do besede prišel kakšen prometni strokovnjak, ki bi vsa dejstva dal na mizo, to pa ni variante...


Preberi si zgornji link o tešu. Dodal bom samo še izjavo generalnega direktorja HSE.

Q:Šesti blok TEŠ je eno od osrednjih torišč javnega polemiziranja za in proti temu energetskemu objektu. Njegova energetska koristnost je ves čas v senci grehov iz časa financiranja in vodenja projekta. Zakaj po vašem mnenju razen energetikov nihče drug ne želi glasno povedati, da je TEŠ 6 potreben, ker zagotavlja potrebno električno energijo in prožnost elektroenergetskega sistema?
A.Najtežje je popravljati slab vtis. Glede na to, da so medijsko zanimive slabe novice in negativne zgodbe, samega pomena TEŠ 6 za slovensko energetiko nihče ne želi slišati. Umolknila je tudi stroka zaradi slabega imidža celotne zgodbe, kar po mojem mnenju ni dobro. Nujno je, da ločimo zgodbo o pomenu in dobrem delovanju TEŠ 6 na eni strani od zgodbe o finančnih nepravilnosti pri izvedbi projekta TEŠ 6 na drugi strani.


Žal pa strokovnjakov v vladi ni. Je sicer včeraj Gašperšič razlagal, koliko stane kilometer proge v tujini, pa so ga komentatorji raztgali.

Še nekaj iz druge teme:
Q: Ali bi nas moralo skrbeti, da se mimo Slovenije krepi tovorni koridor med tržaškim pristaniščem in Gradcem v Avstriji?

A:Zagotovo to ne sme biti neopaženo, ker to je nevarnost za preusmeritev tovora. Res pa je, da imamo unikatno geostrateško lego in bi bila norost, če tega ne bi izkoristili.


Vse je v teh stavkih. Dodal bom samo še raziskavo, ki natančno opiše, zakaj se pojavlja toliko različnih številk okoli tega tira: Katastrofa - vsak četrti prebivalec Slovenije funkcionalno skoraj nepismen.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 397
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a suha » 20.06.2017, 19:19

Re 4/4 napisal/-a:
Od Trsta naprej pa ... ups. #-o



To naj bi se nanašalo na kaj?

Sta dve možnosti:

1. omejena zmogljivost proge od Trsta naprej. Zmogljivost je, saj proga omogoča 600 tisoč TEU, uporabljeno pa jo za 400 tisoč TEU.

2. vrnitev v leto 1950 in bojazen pred nagajanjem. NOVICA!!! SMO LETA 2017!!! in smo v Evropski uniji, kjer obstajajo razne pravne osnove, ki jih ima implementirane tudi država Italija. In te govorijo da matična država ne sme omejevati železniškega prometa na svoji infrastrukturi. To je izkoristil tudi privatni Italijanski potniški prevoznik Nuovo Trasporto Viaggiatori, ki od leta 2012 upravlja s hitrimi vlaki pod znamko Italo. Imeli so težave z nagajanjem, predvsem s strani Ferrovie dello Stato Italiane (Trenitalia), vendar so jih uspešno premagali na osnovi zakonov ki veljajo tako v Italiji, kot v Sloveniji, na Finskem, Latviji, itd. ki preprečujejo tako nagajanje.

Verjetno raje vidiš, da sedaj presežen tovor nalagajo na tovornjake, ki se potem lahko peljejo proti Avstriji tudi po Italijanski avtocesti. Ali tudi njih zato lovijo po avtocestah in ustavljajo zaradi tega ker grejo iz Kopra? Skratka od tega kar je sedaj nima nihče nič. V primeru zgraditve povezave, ki bi jo z lahkoto plačalo samo pristanišče v Kopru, pa bi lahko peljal kaj tudi SŽ, pa čeprav po Italijanskih tirih, in davek bi se potem vsaj na tem področju odbil v naši državi. Pa tudi pretovor v Koprskem pristnišču bi se lahko naprej večal. Od Romunskih tovornjakarjev pa imamo bore malo.

V vsakem primeru pa govorim o tej povezavi kot o začasni in predvsem HITRI rešitvi. Nihče ne omejuje dodatne izgradnje "2. Tira". Če se bojite da bo pošel Evropski denar za gradnjo drugega tira imam še eno NOVICO! Denar nebo nikoli pošel. Ampak to samo v primeru če se progo do Kopra in naprej klasificira kot potniško z namenom povezovanja Slovenije oz. Ljubljane s hitrimi železniškimi omrežji v državah Zahodno od nas. Za tako stvar bo VEDNO Evropski denar, za INDUSTRIJSKE tire z nestandardnimi nakloni nad 8 % tire pa ga pač ne bo, to je pa res.

Se opravičujem za klicaje in velike tiskane črke samo me tako razburi zapečkarsko razmišljanje da si ne morem pomagat.... Saj ste ajzenponarji strokovnjaki na svojem področju... Niste pa pojedli celega sveta, tako kot ga Duhovnik ni. Zanimivo da vas to tepe nonstop, tudi pri temle referendumu, pa še kar tišite svoje. Enostavno se vam je zgodila ulica. Razpravljanje na referendumu ni več na osnovi strokovnih konstruktivnih podlag ampak se bo sedaj prepucavalo samo še na osnovi politike, kar je najslabše.
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a električar » 20.06.2017, 20:25

“igor72 napisal/-a:
“Re 4/4 napisal/-a:
It's over...

41.000 podpisov.

ni nam para...prvovrstni kreteni smo...pa ne samo v EU, še v celem vesolju nam ne najdejo podobnih....


Res je. Samo prvovrstni kreteni lahko verjamejo Kovačiču
, da je Duhovnikova rešitev dosegljiva do leta 2022.

Lahko se samo pridružim mnenju, da so Gašperšič in Co s svojo nesposobnostjo in verjetno tudi pohlepnostjo dopustili, da se je projekt totalno spolitiziral. Po drugi strani pa ne znajo ali nočejo argumentirano zavrniti nebuloz, ki se ponujajo kot alternativa in so splavale na dan skozi vso to politizacijo. Upam si trditi, da bi poznavalci železnice na tem forumu lahko zbrali dovolj gradiva z dostopnih linkov, s katerim bi to lahko storili namesto vladne ekipe.

lp
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1525
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 20.06.2017, 20:43

Kakšna komedija :lol:
Lahko se samo pridružim mnenju Igorja, da živimo v državi s precej visokim deležem kretenov. :twisted:

Glede referenduma, o enih stvareh idioti pač ne bi smeli odločati, če pa lahko potem pa prosim tudi za referendum o prenehanju plačevanja davkov.
Glede TEŠ 6, če slučajno pride do masovnega prehoda na električne avtomobile, bo tudi ta "zavožena" investicija delala profit, cene elektrike se bodo zdele kot slaba šala.
Glede proge v Trst, kar bi se lahko peljalo po tej progi, se lahko pretovori tudi v Trstu, najbolje da se LKP zapre pa se na mah rešimo cel kup problemov, tako ali tako jim ne pustijo ne novega, ne podaljšanja starih pomolov.

Isto sranje pri Magni, pa Yaskawi, ... denar bo že padel z neba, gremo raje na kak travnik opazovat ptičke in zajčke, pa uživat v svojem duhovnem napredku. #-o
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3202
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 20.06.2017, 20:44

suha napisal/-a:Sta dve možnosti:

1. omejena zmogljivost proge od Trsta naprej. Zmogljivost je, saj proga omogoča 600 tisoč TEU, uporabljeno pa jo za 400 tisoč TEU.



Samo 200 tisoč bi pustil Kopru? Koper je v letu 2015 pretovoril "samo" 790.736! TEU kontejnerjev in 607.326 avtomobilov. lol #-o
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a električar » 21.06.2017, 7:57

Komentar v današnjem Dnevniku: https://www.dnevnik.si/1042775858/mnenj ... do-volitev

Hreščakinja je v svojih člankih o železnici včasih površna pri podatkih, tokrat pa je dobro ocenila situacijo.

lp
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 228
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a urban120 » 21.06.2017, 9:42

električar napisal/-a:Komentar v današnjem Dnevniku: https://www.dnevnik.si/1042775858/mnenj ... do-volitev

Hreščakinja je v svojih člankih o železnici včasih površna pri podatkih, tokrat pa je dobro ocenila situacijo.

lp


Bi lahko kdo članek objavil na forumu :)
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a zelencek » 21.06.2017, 10:13

Trasiranje najugodnejše proge do volitev

Pobudniki referenduma o zakonu o drugem tiru svojega namena – to je sprememba trase – ne bodo uresničili niti, če bo po nekem čudnem spletu okoliščin na referendumu dosežen potreben kvorum in bo najpomembnejši zakon vlade Mira Cerarja padel. Trasa, po kateri bo speljan drugi tir, je namreč določena v državnem prostorskem načrtu. Po petih letih strokovnih in političnih usklajevanj jo je leta 2005 zakoličila (prva) vlada Janeza Janše. SDS danes demolira tisto, kar je pred nekaj več kot desetletjem sprejela. A pri politiki je vselej tako, da demagogija prevlada nad dejstvi.


REFERENDUM O DRUGEM TIRU
Anja Hreščak
21. junij 2017
21. junij 2017 0:00
Zato se pomudimo le pri dejstvih. Kaj pravzaprav predlagajo pobudniki referenduma kot alternativo? Profesor Jože Duhovnik pravi, da bi bilo mogoče zgraditi drugi tir za 800 milijonov evrov. Proga bi bila speljana ob Kraškem robu, torej natanko tam, kjer je speljana obstoječa železnica, prevoz tovora pa bi temeljil na inovativni metodi, ki je za tovorni promet ne uporabljajo nikjer na svetu. Kakšen sistem, za hudiča, pa sploh je to? Temelji na ideji, da bi lokomotivo s tovorom v klanec potiskal potisni voziček, navzdol pa jo zaviral. »To je vsa filozofija,« pravi Duhovnik.

A to ni vsa filozofija. Zamolčano ostaja dejstvo, da Duhovnikova ideja temelji na obnovi obstoječe proge, ki jo delavci Slovenskih železnic mukoma krpajo že zadnje desetletje in za katero so vse strokovne ocene pokazale, da je nadaljnje krpanje nesmiselno. O tem so se zedinili že leta 1996, ko je bila narejena prva študija upravičenosti gradnje drugega tira, ki je pokazala, da »s tehnološko reorganizacijo obstoječe proge in s posegi v obstoječo infrastrukturo ni mogoče obvladati predvidenega prometa in ustvariti rezervnih kapacitet na železnici, potrebnih za razvoj pristanišča v Kopru«.

Obstoječa železnica je bila namreč pred petdesetimi leti zgrajena za nizke obremenitve. Speljana je po Kraškem robu in mestoma vklesana v golo skalo, ki se na desni dviga v navpično steno, na levi pa pada v gozdnati prepad. Tudi po sto dvajset vlakovnih kompozicij s peskom, premogom, koruzo, pšenico, sadjem, živalmi, avtomobili, bencinom, kerozinom, železom, ljudmi in zabojniki z malodane vsem, kar človeku pade na pamet vsak dan, vsako noč, vsako uro, seka kraške vasi dobesedno na pol. Vlaki vozijo manj kot meter stran od stanovanjskih hiš. Ob predvidenem povečanju tovora v Luki Koper bi torej, tako predlaga profesor Duhovnik, tam mimo vozilo več kot dvesto vlakov na dan. Kraševci so bržkone navdušeni.

Alternativa, ki jo predlaga profesor Duhovnik in so jo posvojili pobudniki referenduma, je edina alternativa vladnemu predlogu, ki jo imamo. Druge dileme se osredotočajo na ocenjene stroške drugega tira. Toda ne glede na to, na koliko parlamentarnih odborih za infrastrukturo se bodo poslanci SDS še pridušali o tem, da je drugi tir predrag, bo tudi to navsezadnje zgolj izguba časa. Ceno bodo določili edinole gradbinci, ki se bodo prijavili na razpis. Ne ministrstvo, ne Vili Kovačič in ne poslanci. Bi pa slednji potrjevali pogoje sodelovanja Madžarske pri projektu. A tudi to je ostalo zamolčano.

Vse ure parlamentarnih razprav, tiskovne konference Zbora za republiko, zbiranje podpisov za razpis referenduma in navsezadnje referendum sam so – fantastična predvolilna kampanja. Razgreto ozračje ob pričakovanju razsodbe arbitražnega sodišča – še zlasti če bo ta neugodna – in nasprotovanju investiciji Magne v Hočah daje izjemen veter v jadra zgolj Janezu Janši. Ne gre torej za traso drugega tira, ne za metodo gradnje in navsezadnje niti ne za ceno projekta, pač pa za trasiranje najugodnejšega izhodiščnega položaja za parlamentarne volitve – čim prej, tem bolje zanj.


Ni kaj, dober članek =D>
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3202
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 21.06.2017, 10:52

ki jo delavci Slovenskih železnic mukoma krpajo že zadnje desetletje in za katero so vse strokovne ocene pokazale, da je nadaljnje krpanje nesmiselno. O tem so se zedinili že leta 1996, ko je bila narejena prva študija upravičenosti gradnje drugega tira, ki je pokazala, da »s tehnološko reorganizacijo obstoječe proge in s posegi v obstoječo infrastrukturo ni mogoče obvladati predvidenega prometa in ustvariti rezervnih kapacitet na železnici, potrebnih za razvoj pristanišča v Kopru«

Drugo mnenje:
Josipovič: Tir naj bo ob obstoječem tiru
Kovačiču in Duhovniku se je na konferenci pridružil še neodvisni strokovnjak za področje geografskih raziskav Damir Josipovič. Tudi on je poudaril, da je širitev železniške proge med Koprom in Divačo nujna, a mora biti drugi tir zgrajen ob obstoječem tiru. To je okoljsko najsprejemljivejša in najcenejša možnost, je poudaril.

Tretje mnenje:
Tu se nahaja tudi zelo pomemben vir vode, ki oskrbuje celotno območje primorske regije.

Upam da v Sloveniji E = mc² še drži. #-o
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4282
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 21.06.2017, 12:10

Re 4/4, mene samo zanima, kje so bili vsi ti strokovnjaki pred 20 leti, ko se je delal projekt. Končno je umeščen v prostor že 12 let. In ne boste verjeli, to je naredila vlada pod vodstvom stranke, ki danes svoje delo nonšalantno sesuva. Pa ne zaradi ne vem kakšnih sprememb v zunanjih parametrih, razen enega, najpomebnejšega, da dandanes ni pri koritu.
pa poglejmo še v luči zahtev krajanov, da se obstoječa proga zapre, istočasno pa neodvisni strokovnjaki predlagajo vzporedni tir.....
In kakšen strokovnjak je dr. Damir Josipovič (seveda če je to tisti ta pravi, drugega ne najdem): Ukvarja se s vprašanji narodnosti, migracij, beguncev, socialno političnimi in geografskimi posledicami krize, etc.... Zaposlen je na Inštitutu za narodnostna vprašanja, nekoč celo imenovan Inštitut za nenehne razprtije (https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q= ... gH86dF4bPA), in je bil leta 2010 odstavljen z mesta direktorja. Iz njegove bibliografije ravno ne sledi, da je strokovnjak vsaj za tehnična vprašanja. Je bolj na nivoju publicista in pesnika (Politikis) Milana Greoriča, ki ne zna izračunati naklona iz razlike višin in dolžine.....


LPL
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 276
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a anzovc » 21.06.2017, 12:28

Ti "strokovnjaki" znajo samo nakladat, če bi jih kdo (na strani vlade oz. zagovornikov predlagane različice II tira ga ni!) soočiti z argumenti bi lepo utihnili.
In zaradi katastrofalno zanič kampanje s strani vlade, folk pač naseda šarlatanom, ki so napihnili ceno ceno tja do 4 milijarde, sami pa pravijo, da se ga komot da zgraditi za cca 400 milijonov.
To je enostavno tako, kot če jaz pridobivam in prodajam zlato pač po ceni kakršna velja za zlato, konkurent pa prodaja drek za zlato po isti ceni kot jaz, jaz pa to mirno gledam, potem si ne zaslužim drugega kot, da propadem.
Zato zna 2 tir na referendumu gladko pasti. Itak je pa vse zaradi volitev, ki bojo naslednje leto, tako, da ne mislit, da se bo do takrat doreklo glede 2 tira.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4526
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a igor72 » 21.06.2017, 21:51

Pogled iz mostu na novo cepišče...
Slika
LEP DAN
Igor

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov