Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a holding » 27.08.2017, 18:43

...@bisabre, mal srednješolske fizike, ......pa bo šlo... :shock: ....

...sicer pa: referendum ni zaradi drugega tira,..... [-X .....ampak je predvolilna anketa plačana z denarjem davkoplačevalcev...... :^o ....
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1164
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a desiro » 27.08.2017, 20:08

bisabre napisal/-a:
Raziskave ter simulacije na ljubljanski SF so pokazale ter dokazale, da je vlečnica povsem izvedljiva ter uporabna-smortrna. Prosim, da jih argumetirano ter strokovno demantiraš, pa se bomo potem menili dalje. Rezultate svojih "kontra raziskav" ter "argumentov" objavi tukaj, da jih lažje primerjamo, saj Duhovnik svojih ni skrival. Torej kar pogumno prosim, nihče te ne bo žalil ali zasmehoval.


A te raziskave in simulacije je objavil isti profesor kateri ni ravno med priljubljenimi in zanj velja da njegova predavanja sestojijo iz 95 % politike ter 5 % strojništva?
Ko se ravno opiraš na denar, kdo naj bi pa gradil žičnico kaka hčerinska družba podjetja Duhovnik d. o. o. ...saj nismo neumni vemo kje je cilj, zgodba okoli drugega tira je samo zato ker vejo da bo izginilo kar nekaj denarja, samo so določeni jezni ker nič ne bo padlo v njihove žepe....

zasledil sem tudi da je bila trasa po kateri naj bi se gradilo odobrena ravno v obdobju vlade stranke ki sedaj tuli kako je to nesmotrno in so oh in sploh proti, zakaj pa niso bili proti ko so oni sedeli na vladnih stolčkih?

Slovenska foušija pač...tudi če meni crkne krava važno da sosedu 2, oziroma raje uničimo slo gospodarstvo zato da nebo po levičarsko ali karkoli že je...(politika me nekaj ne zanima vem zgolj osnove)
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 687
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 27.08.2017, 20:22

]

Proti temu je vlečnica povsem normalna rešitev...[/quote]
..niti slučajn'.... [-X .....1500 tonska vlečnica za vleko vlakov je ista zadeva, kot 300 tonski zepelini....

..je pa res, da obratuje 10 tonski tramvaj Trst - Opčine na "Duhovnikov" način (pa ga ni on izumil).... :thumbupl .......
..je pa res, da obstajajo tud' zepelini za tono ali dve..... :thumbupl ....

...od tu naprej je pa tu in tam ........ :^o :^o :^o :^o :^o :^o ......nakladanje...[/quote]

Raziskave ter simulacije na ljubljanski SF so pokazale ter dokazale, da je vlečnica povsem izvedljiva ter uporabna-smortrna. Prosim, da jih argumetirano ter strokovno demantiraš, pa se bomo potem menili dalje. Rezultate svojih "kontra raziskav" ter "argumentov" objavi tukaj, da jih lažje primerjamo, saj Duhovnik svojih ni skrival. Torej kar pogumno prosim, nihče te ne bo žalil ali zasmehoval.[/quote]

Pa pojdimo na konkretne situacije ne na laboratotijske vaje.Pa za začetek samo dve.Kako zagotoviti zadostno resnično maso za zavarovanje proti samopremaknitvi ob strganju vlaka na takem padcu kot ga predvideva dr.D.
Kako riniti ali spuščati EMV ali DMV ki nimajo odbojnikov in se jih lahko vleče samo z posebno pomožno spenjačo.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9003
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 27.08.2017, 23:13

Pozdravljeni,

vrnimo se v realnost.

Zanima me, če je kdo videl tole študijo Prometnega inštituta:

Dokument identifikacije investicijskega projekta za novo dvotirno progo Divača - Koper : dopolnitev obstoječega dokumenta, ki je bil izdelan za drugi tir Divača - Koper / Mira Žagar ... [et al.]

Ljubjana : Prometni institut, 2008
1 zv. (loč. pag.) ; 30 cm

Dokument identifikacije investicijskega projekta obravnava gradnjo nove moderne dvotirne proge.Izgradnja nove proge bo omogočila povčcanje kapacit in zanesljivosoti odvijanja železniškega prometa ter skrajšanje voznih časov.Dokument predstavlja dopolnitev letu 2005 potrjenega DIIP in podaja razloge za investicijsko namero,možne variantne rešitve,grobo oceno investicijskih stroškov obravnavanih variant.Nakazana je možna organizacija vodenja projekta z dinamiko izvedbe,prikazani možni viri financiranja projekta in smiselnost nadaljnje priprave nepotrebne dokumentacije za realizacijo projekta.
The paper deals with construction of new modern double track railway lione. Construction of the new line will enable increase of capacity and reliability of railway traffic and shortening of travel time. The paper is supplementationof the document that was certified in 2005 and gives the reasons for the investment measure, different variants for the realisation of the project and appreciation of investment costs. In the schedule for the realisation of the project, foreseen financial sources and reasonableness for further preparation of documentation.

COBISS te pouči: Slika

Nobena knjižnica v sistemu COBISS.SI nima izvoda tega gradiva


Me zanima, zakaj sploh vpišejo takšno delo v COBISS, če ga ni na razpolago javnosti :roll:


pozdrav
Darko
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a bisabre » 28.08.2017, 6:15

zelencek napisal/-a:
bisabre napisal/-a:Raziskave ter simulacije na ljubljanski SF so pokazale ter dokazale, da je vlečnica povsem izvedljiva ter uporabna-smortrna. Prosim, da jih argumetirano ter strokovno demantiraš, pa se bomo potem menili dalje. Rezultate svojih "kontra raziskav" ter "argumentov" objavi tukaj, da jih lažje primerjamo, saj Duhovnik svojih ni skrival. Torej kar pogumno prosim, nihče te ne bo žalil ali zasmehoval.


Naj bo jasno, da vprašanje ali vlečnica za težke tovorne vlake sploh deluje, ni niti približno edini problem Duhovnikove variante. Zelo veliki problemi so še naklon 2,5% med Divačo in Rodikom, bistveno nižja hitrost na celotni trasi ter (ne)varnost take ne-preizkušene naprave :bicikl , problematični pa so tudi obraba materiala in stroški obratovanja, požarna nevarnost na odseku Divača-Prešnica, rahlo nestabilen teren na relacijah Kozina-Prešnica in Rižana-Škofije in vodno zajetje Rižana, ki se nahaja v bližini predora z vlečnico.
Glede na to, da se pri nas nekaj zgradi in potem to še 100 let stoji v praktično enakem stanju, bi bilo dobro, če se sedaj naredi dolgoročno čim bolj ugodno varianto, pri tem pa naj se poskrbi, da denar ne bo odtekal (kar pri Duhovnikovem projektu ni niti približno izključeno :^o , saj cena 800 milijonov ni argumentirana #-o ). In čeprav princip vlečnice deluje, deluje na popolnoma drugačnih prometnih sistemih, najbrž pa se ni ravno pametno igračkati s čim takim na tako pomembnem odseku, kot je Divača-Koper :?


Če bi človeštvo tako cagalo in se izgovarjalo na razno razne nepreizkušene naprave ter projekte, potem nikoli ne bi šli na Luno, pravzaprav še leteli nebi, se vozili z več kakor 40 Km na uro, svet ne bi dobil gradbenih presežkov v obliki impozantnih mostovi, najvišje zgradbe, najdaljši tunelov, če sem malce ciničen, še kolesa ne bi izumili.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a bisabre » 28.08.2017, 6:20

desiro napisal/-a:
bisabre napisal/-a:
Raziskave ter simulacije na ljubljanski SF so pokazale ter dokazale, da je vlečnica povsem izvedljiva ter uporabna-smortrna. Prosim, da jih argumetirano ter strokovno demantiraš, pa se bomo potem menili dalje. Rezultate svojih "kontra raziskav" ter "argumentov" objavi tukaj, da jih lažje primerjamo, saj Duhovnik svojih ni skrival. Torej kar pogumno prosim, nihče te ne bo žalil ali zasmehoval.


A te raziskave in simulacije je objavil isti profesor kateri ni ravno med priljubljenimi in zanj velja da njegova predavanja sestojijo iz 95 % politike ter 5 % strojništva?
Ko se ravno opiraš na denar, kdo naj bi pa gradil žičnico kaka hčerinska družba podjetja Duhovnik d. o. o. ...saj nismo neumni vemo kje je cilj, zgodba okoli drugega tira je samo zato ker vejo da bo izginilo kar nekaj denarja, samo so določeni jezni ker nič ne bo padlo v njihove žepe....

zasledil sem tudi da je bila trasa po kateri naj bi se gradilo odobrena ravno v obdobju vlade stranke ki sedaj tuli kako je to nesmotrno in so oh in sploh proti, zakaj pa niso bili proti ko so oni sedeli na vladnih stolčkih?

Slovenska foušija pač...tudi če meni crkne krava važno da sosedu 2, oziroma raje uničimo slo gospodarstvo zato da nebo po levičarsko ali karkoli že je...(politika me nekaj ne zanima vem zgolj osnove)


Tako kot tista množica profesorjev iz FDV, PF in FF, katerih predavanja se prav tako sestoje iz enake količine politikantskega smetenja ter osebnih frustracij? Nekaj jih celo sedi v paralamentu, so bili, ali pa so še ministri. Slika
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3200
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 28.08.2017, 8:38

anzovc napisal/-a:..tovornjake na vlake...
Hja sami od sebe ne bojo šli radi...


EU ne dovoli tega. Ne smeš omejevati prostega pretoka. Lahko omejiš samo na določenih odsekih.

bisabre napisal/-a:
Če bi človeštvo tako cagalo in se izgovarjalo na razno razne nepreizkušene naprave ter projekte, potem nikoli ne bi šli na Luno, pravzaprav še leteli nebi, se vozili z več kakor 40 Km na uro, svet ne bi dobil gradbenih presežkov v obliki impozantnih mostovi, najvišje zgradbe, najdaljši tunelov, če sem malce ciničen, še kolesa ne bi izumili.


Seveda drži. Imaš prav, ampak.... Ali Koper rabi testni model, ali rabi takoj, nekaj, s čim bo lahko konkuriralo? . In projekt vozička je zastarel. Švicarji z odprtjem tunela Cenneri imajo špuro sever-jug za 4000! tonske vlake. Duhovnik pa sanja samo o max 1300-1500 tonah z vlečnico. Zelo sodobni projekt, ja. :thumbupl To Avstrijci zvlečejo čez Ture, Brenner brez vozička. Še sedanja proga lahko omogoča težje vlake #-o Pa, da se ne boš obregnil ob drugi tir, ki bi omogočal do 2000 ton s primerjavo Švicarske osi sever-jug. Ker ta dva koridorja nimata primerjave.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a bisabre » 28.08.2017, 9:16

Re 4/4 napisal/-a:
Če bi človeštvo tako cagalo in se izgovarjalo na razno razne nepreizkušene naprave ter projekte, potem nikoli ne bi šli na Luno, pravzaprav še leteli nebi, se vozili z več kakor 40 Km na uro, svet ne bi dobil gradbenih presežkov v obliki impozantnih mostovi, najvišje zgradbe, najdaljši tunelov, če sem malce ciničen, še kolesa ne bi izumili.


Seveda drži. Imaš prav, ampak.... Ali Koper rabi testni model, ali rabi takoj, nekaj, s čim bo lahko konkuriralo? . In projekt vozička je zastarel. Švicarji z odprtjem tunela Cenneri imajo špuro sever-jug za 4000! tonske vlake. Duhovnik pa sanja samo o max 1300-1500 tonah z vlečnico. Zelo sodobni projekt, ja. :thumbupl To Avstrijci zvlečejo čez Ture, Brenner brez vozička. Še sedanja proga lahko omogoča težje vlake #-o Pa, da se ne boš obregnil ob drugi tir, ki bi omogočal do 2000 ton s primerjavo Švicarske osi sever-jug. Ker ta dva koridorja nimata primerjave.[/quote]

Dokler Duhovnikova "vzpenjača" ni postavljena, ne moreš govoriti o njenih pomanjkljivostih ter delati primerjav. Lahko bi jih, če so zadeve tudi dejansko postavljene, izvedene. A tudi tvoje trditve slone zgolj na domnevah in teoretičnih postavkah. Se ti ne zdi?
Sicer pa nisem Duhovnikov piar, zato od mene ne prčakuj navdušenega drukanja za njegovo idejo. Samo malce več spoštovanja ter manj politikantstva skušaj vpletsti svoje trditve pa bodo zadeve sprejemljivejše.
Jaz zelo dobro vem kje tiči zajec, a tega zaradi poslovnih povezav z državo pač ne morem napisati. Moj interes je pred tvojim in še katerim. Vendar bo vedno zagovarjal širšo izbiro, saj se le tako lahko objektivneje odločmo med "ustreznimi" in "manj ustreznimi" projekti. Trenutno se dajemo zgolj med tremi varijantami, od katerih pa ima vladna absolutno prednost in o drugih niti slišati noče. To pa je več kot jasno znamenje, da gre za samopašno ter koruptivno početje, o čemer se je izrekla tudi KPK.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3200
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 28.08.2017, 9:56

bisabre napisal/-a:
Dokler Duhovnikova "vzpenjača" ni postavljena, ne moreš govoriti o njenih pomanjkljivostih ter delati primerjav. Lahko bi jih, če so zadeve tudi dejansko postavljene, izvedene. A tudi tvoje trditve slone zgolj na domnevah in teoretičnih postavkah. Se ti ne zdi?

Trenutno se dajemo zgolj med tremi varijantami, od katerih pa ima vladna absolutno prednost in o drugih niti slišati noče.


Ne, sploh ni mi treba govoriti in primerjati. 1300 ton zmogljivosti, je danes takšna pomankljivost, da se o tej vzpenjači sploh ne bi smeli pogovarjati! Torej ostaneta še dve varianti. Drugi tir stran ali ob obstoječi progi. No pa je že bilo tukaj napisano, da obstoječa ne more imeti vseh 44 km dvotirnih. Spet pomankljivost, leži ob padavinskih voda, ki so del reke Rižana, ki napaja kraški vodovod. Obstoječa proga bi potrebovala še poleg enega tira, kompletni remnont od spodnjega do zgornjega ustroja. Bilo je tudi že tukaj zapisano, da je to ekonmsko neopravičljivo, glede na željeno rast luke...

Ne vem, v tem prispevku sem povedal več kot Kovačič in Duhovnik in vlada skupaj... :roll:
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a zelencek » 28.08.2017, 10:48

bisabre napisal/-a:Če bi človeštvo tako cagalo in se izgovarjalo na razno razne nepreizkušene naprave ter projekte, potem nikoli ne bi šli na Luno, pravzaprav še leteli nebi, se vozili z več kakor 40 Km na uro, svet ne bi dobil gradbenih presežkov v obliki impozantnih mostovi, najvišje zgradbe, najdaljši tunelov, če sem malce ciničen, še kolesa ne bi izumili.


Tudi jaz se strinjam, da je treba podpirat odkrivanje novih stvari. Predpostavimo, da njegova vlečnica dela in da je to en res super sistem, ki prihrani ogromno energije... :mrgreen: Ampak nisi razumel bistva mojega posta: problem ni (samo) njegova ideja. Lahko dr. Duhovnik govori, da je projekt "nove proge" še tako zastarel, lahko da je 15% njegovega projekta ekstra novega, vendar je 85% njegovega projekta iz časa 1965 = beri celotna stara trasa, ki jo uporablja. V najboljšem primeru je 85% njegovega projekta v bistvu le kratkoročna, cenena rešitev, navaden remont, ki nas bo čez 20 let že tepel po glavi.

Tako slabo kaže njegovemu projektu, če predpostavimo, da njegova inovacija dela. Če pa upoštevamo še to, da obstaja verjetnost, da ne dela... :-k

A je tako težko dojet, da nobena od rešitev - vladni zakon/Duhovnikov projekt, ki nam jih z referendumom vsiljujejo ni dobra? :arrow: osnovni problem vsake od teh rešitev je, da drugi tir ni prometni projekt. Drugi tir se bo gradilo zato, da se bo gradilo in vleklo mastne denarce. Promet po tirih je le nujno zlo.

V osnovi bi Drugi tir moral biti prometni projekt. Zakaj ni? Se vam ne zdi malo čudno, da ni bilo podano še niti eno mnenje kakega prometnika, projektanta železnic :?: :?: :?: :hmm :hmm :hmm :mad1 :mad1 :mad1
Ali pa, da
Dokument identifikacije investicijskega projekta za novo dvotirno progo Divača - Koper : dopolnitev obstoječega dokumenta, ki je bil izdelan za drugi tir Divača - Koper / Mira Žagar ...
ni dostopen javnosti?

Ali pa, da je v letu 2013 cena poskočila iz 700 na 1400 milijonov?

Kje so bile alternativne rešitve, ko se je trasa sprejela?

itd., čudnih stvari pri tem projektu res ne manjka. Ne na "vladni", ne na "referendumski" strani.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a bisabre » 28.08.2017, 12:08

zelencek napisal/-a:
bisabre napisal/-a:Če bi človeštvo tako cagalo in se izgovarjalo na razno razne nepreizkušene naprave ter projekte, potem nikoli ne bi šli na Luno, pravzaprav še leteli nebi, se vozili z več kakor 40 Km na uro, svet ne bi dobil gradbenih presežkov v obliki impozantnih mostovi, najvišje zgradbe, najdaljši tunelov, če sem malce ciničen, še kolesa ne bi izumili.


Tudi jaz se strinjam, da je treba podpirat odkrivanje novih stvari. Predpostavimo, da njegova vlečnica dela in da je to en res super sistem, ki prihrani ogromno energije... :mrgreen: Ampak nisi razumel bistva mojega posta: problem ni (samo) njegova ideja. Lahko dr. Duhovnik govori, da je projekt "nove proge" še tako zastarel, lahko da je 15% njegovega projekta ekstra novega, vendar je 85% njegovega projekta iz časa 1965 = beri celotna stara trasa, ki jo uporablja. V najboljšem primeru je 85% njegovega projekta v bistvu le kratkoročna, cenena rešitev, navaden remont, ki nas bo čez 20 let že tepel po glavi.

Tako slabo kaže njegovemu projektu, če predpostavimo, da njegova inovacija dela. Če pa upoštevamo še to, da obstaja verjetnost, da ne dela... :-k

A je tako težko dojet, da nobena od rešitev - vladni zakon/Duhovnikov projekt, ki nam jih z referendumom vsiljujejo ni dobra? :arrow: osnovni problem vsake od teh rešitev je, da drugi tir ni prometni projekt. Drugi tir se bo gradilo zato, da se bo gradilo in vleklo mastne denarce. Promet po tirih je le nujno zlo.

V osnovi bi Drugi tir moral biti prometni projekt. Zakaj ni? Se vam ne zdi malo čudno, da ni bilo podano še niti eno mnenje kakega prometnika, projektanta železnic :?: :?: :?: :hmm :hmm :hmm :mad1 :mad1 :mad1
Ali pa, da
Dokument identifikacije investicijskega projekta za novo dvotirno progo Divača - Koper : dopolnitev obstoječega dokumenta, ki je bil izdelan za drugi tir Divača - Koper / Mira Žagar ...
ni dostopen javnosti?

Ali pa, da je v letu 2013 cena poskočila iz 700 na 1400 milijonov?

Kje so bile alternativne rešitve, ko se je trasa sprejela?

itd., čudnih stvari pri tem projektu res ne manjka. Ne na "vladni", ne na "referendumski" strani.


Pa saj se midva strinjava, a se kljub temu nekako ne poštekava. Mislim, da je v tem problem. Sam nikakor ne zagovarjam nobenega projekta, ker se do tega dokaj indolenten, saj mi je vseeno kje in kako bo vozil tovorni vlak. Če bi se menili zgolj in samo o izboljšanju potniških povezav, hitrejši vožnji itd. pa bi takoj drukal za kateri koli projekt.
Točno si ugotovil, gre za politični projekt, ki bo nekoga močno obogatil. Seveda pa bo del tega bogastva zagotovo plasiran na račune v davčnih oazah koga od zaslužnih, ki so mu omogočili ta novi "T-6".
Glede procentualne ocene, kaj bo na trasi narejenega po starem in kaj po novem pa lahko kar brez zadržkov ugotoviva, da bo vse po starem, saj se gradnja železnic ni kaj bistveni spremenila. Lahko govorimo le o kakovostnejših tračnicah, pragovju, signalno-varnostnih sistemih, gradbenih strojih (manj manualnega dela), v bistvu pa sta princip ter izvedba ostala enaka. Novi materijali so pač povsem normalna zadeva, tudi predmontirane tračnice na pragovju. Saj tudi zobne ščetke niso več iz lesenih držal ter ščetin, čeprav še vedno služijo istemu namenu.

Je pa med nekaterimi čutiti močno odklonilno klimo do Duhovnika, bodisi zaradi osebnih frustracij, ali njihove politične okuženosti-indoktriniranosti, ki Slovence že od osamosvojitve sem razdvja na NAŠE in VAŠE. Če ni VAŠ-NJIHOV je slab, je nestrokoven, je blefer, skratka neprimeren za kar koli, če je NAŠ je pa oh in sploh, űber ober nadstrokovnjak. Takle mamo v našem Slovenistanu.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3200
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 28.08.2017, 13:44

železocestnik napisal/-a:Pozdravljeni,

vrnimo se v realnost.

Zanima me, če je kdo videl tole študijo


Zdravo. Podučen sem bil, da večino študij in pogodb vseh deležnikov, je možno dobiti na sedežih podjetij/agencij... tistih, ki so jih naročevali. Je pa potrebno izkazati tudi nekakšen interes. Npr. Novinarstvo, diplomska naloga...
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a bisabre » 28.08.2017, 19:11

Ja v tem grmu tiči zajec, zato boš težko prišel do študije, razen, če koga tam poznaš, pa še takrat te bo opomnil (kot navadnega državljana, smrtnika), da nikakor ne poveš kje si zadevo dobil in bog ne daj, da bi jom objavil. Toliko o transparentnosti. Slika
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9003
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 28.08.2017, 22:01

Pozdravljeni,

zadeva ni čisto enostavna. Premalo je, če izkažeš interes...
Poznam novinarja, ki ne more dobiti "pravih študij".

Dajejo mu na razpolago tiste, ki ne veljajo več ali pa takšne, iz katerih se ne da izvleči bistva. Seveda je to sploh problematično, saj novinarji ne morejo biti strokovnjaki za vsa področja.
Glede diplom pa ni ni nič bolje. Če ne boš naredil naloge tako kot želi mentor, pač naloga ne bo šla "skozi".



Glede posameznih novih predlogov pa toliko. Vlada se bo morala zavarovati z mnenjem strokovnjaka za gradnjo železnic iz tujine. Na domačem trgu jih pač ni, glede na to, da nismo gradili železnic od časa proge Koper-Prešnica leta 1967! Pred 50-timi leti.

V kolikor se ne bo zavarovala s takšnim mnenjem ta vlada, se bo morala naslednja. V vladi pač nimajo strokovnjakov, še več, imajo nevedneže.



Da ne boste mislili, da je pred 50-timi šlo vse po maslu :roll:

Citiram iz knjige Danilo Petrinja-Primož:

" Po naročilu okraja Koper je Projektivni biro Direkcije jugoslovanskih železnic za Slovenijo izdelal osnove železniške trase v 12(z besedo: dvanajstih) različicah :roll:

Vse so bile ekonomsko ovrednotene, tudi glede na vrsto pogona (para, elektrika in dizel). Železniška direkcija v Ljubljani se je odločila samo za dve različici, decembra 1957 pa je revizijska komisija jugoslovanskih železnic predlagala še tretjo varianto..."

Potrebno je priznati, da so bili takrat v projektivnem biroju še "stari mački" za gradnjo prog iz stare, gnile kraljevine...

Mladi pa so se lahko šolali na univerzah v Beogradu, kjer je bila katedra za gradnjo železnic. Če pa je kdo opravil to šolanje, pa ne bi vedel...

pozdrav
Darko
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a bisabre » 29.08.2017, 8:57

Gotovo kdo od slednjih sedi v kakšni vladni komisiji za gradnjo drugega tira. :wink: :mrgreen:
Simpl je tanartabul.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov