Mogoče imajo pa to za bregomNapisal/-a preglednik
“električar napisal/-a:
Če bodo zamenjali tudi mostove in prepuste pod starim tirom, je razumljivo da bo remont trajal dlje. Ne vem pa, zakaj v projekt izvlečnega tira vztrajno tlačijo PENP Hrastovlje, ki je dve postaji stran.
Je mogoče v kakšnem planu podaljšanje izvlečnega tira do Hrastovelj?
Drugi oz. novi tir Divača-Koper
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Izvlečni tir izvlečnega tira - mogoče tako nekoč še pridemo do Divače....preglednik napisal/-a: Je mogoče v kakšnem planu podaljšanje izvlečnega tira do Hrastovelj?
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Hitreje bi šlo, če bi sočasno naredili kakšen izvlečni tir še iz druge strani ... recimo od Divače do Kozine.
LP, Metod
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Saj ni čudno da smo stalno plavali, glede na to kje je proga stala.... potem ko so odstranili gramoz, je kmalu pod njim zemlja
Ena od možnosti za tako dolg remont, mi je bil misel, da bodo teren zopet nasipali, pa da mora kakšen čas stat....nič od tega.....cca 1m materiala gre stran, filc in nov material gor...zato mi še vedno ni jasno kaj bodo mencali do Marca
Ena od možnosti za tako dolg remont, mi je bil misel, da bodo teren zopet nasipali, pa da mora kakšen čas stat....nič od tega.....cca 1m materiala gre stran, filc in nov material gor...zato mi še vedno ni jasno kaj bodo mencali do Marca
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Verjetno vas bo fino zametlo čez zimo, tako da so planirali tudi sneg...igor72 napisal/-a:...zato mi še vedno ni jasno kaj bodo mencali do Marca
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Mene pa zanima, kolikšna je dovoljena hitrost preko te šikane? Če ni prav visoka: ali bi se dalo po izvlečnem tiru z normalnim tovornim vlakom pospešiti do višje hitrosti (ki bi morda pomagala pri vožnji v klanec, ki se vidi v ozadju fotografije)?
Kako pa se planira vožnja v obdobju od zaključka sedaj opravljanega remonta starega tira pa do izgradnje 2TDK ... bo običajna levostranska (in bo torej še naprej vožnja po šikani za vlake iz Kopra) ali pa bo desnostranska in bo vožnja v hrib v premo? Vem, po izgradnji 2TDK bo levostranski promet popolnoma normalna stvar, saj bodo vlaki iz Kopra tukaj zavili levo.
LP, Metod
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Pozdravljen,mkx napisal/-a:
Mene pa zanima, kolikšna je dovoljena hitrost preko te šikane? Če ni prav visoka: ali bi se dalo po izvlečnem tiru z normalnim tovornim vlakom pospešiti do višje hitrosti (ki bi morda pomagala pri vožnji v klanec, ki se vidi v ozadju fotografije)?
Kako pa se planira vožnja v obdobju od zaključka sedaj opravljanega remonta starega tira pa do izgradnje 2TDK ... bo običajna levostranska (in bo torej še naprej vožnja po šikani za vlake iz Kopra) ali pa bo desnostranska in bo vožnja v hrib v premo? Vem, po izgradnji 2TDK bo levostranski promet popolnoma normalna stvar, saj bodo vlaki iz Kopra tukaj zavili levo.
Hitrost po tirni zvezi 309 je zaenkrat 30km/h le zaradi gradbišča zraven ˝izvlečnega tira˝,pa del na sosednjemu oziroma dosedanjem tiru,lahko rečem tirni zvezi 308.Kasneje ko bo končan remont tirne zveze 308 se bo hitrost povišala in sicer na 50km/h UVOZ/IZVOZ vlakov.
Ko bo zaključen remont starega tira oziroma tirne zveze 308 bo tako kot si sam napisal in sicer se vračamo na staro zgodbo. Izvlečni tir (tirna zveza 309) bo namenjena za uvoz vlakov,tirna zveza 308 pa za izvoz z normalno hitrostjo predpisano v voznem redu.
Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Pozdravljeni,
jaz bi rekel, da nočejo "odgrniti" več zemlje zato, da vam bodo omogočili, da boste tudi poslej lahko "plavali"
Da vam ohranijo občutke
Če se samo spomnim, kam smo morali kopati na enem usranem industrijskem tiru
Če malo pretiravam: toliko, da so še videli izpuhi strojev
pozdrav
Darko
jaz bi rekel, da nočejo "odgrniti" več zemlje zato, da vam bodo omogočili, da boste tudi poslej lahko "plavali"
Da vam ohranijo občutke
Če se samo spomnim, kam smo morali kopati na enem usranem industrijskem tiru
Če malo pretiravam: toliko, da so še videli izpuhi strojev
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Heisenberg napisal/-a: 50km/h UVOZ/IZVOZ vlakov.
Lep dan,Dejan
...
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Po moje so to le pobožne želje....kretnica res da omogoča hitrost 50km/h, vendar....Heisenberg napisal/-a: .....Kasneje ko bo končan remont tirne zveze 308 se bo hitrost povišala in sicer na 50km/h UVOZ/IZVOZ vlakov.
To je sedaj del postaje Koper in odklonska hitrost je v Kopru 40km/h!!!
Sicer bi večjo pretočnost na tem delu lahko elegantno rešili s hitrostnimi kazali, ki jih dovoljuje pravilnik, žal pa je z drugim pravilnikom njihova uporaba prepovedana ...ja vem, only in Slovenija
LEP DAN
Igor
Igor
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
V Avstriji bi takšen signal kazal najmanj dve zeleni lučki, če ne še kakšno desetko spodaj.igor72 napisal/-a:Sicer bi večjo pretočnost na tem delu lahko elegantno rešili s hitrostnimi kazali, ki jih dovoljuje pravilnik, žal pa je z drugim pravilnikom njihova uporaba prepovedana ...ja vem, only in Slovenija
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Čakaj, kaj ni bilo govora o nekih 65 km/h ? Ker če so vgradili kretnico za 40 km/h potem pa res nevem a gremo mi v napredku nazaj ali naprej, dobro da ne prestavijo kakšne iz Lj. Moste z V max 10 km/h tako malo za špasigor72 napisal/-a: Po moje so to le pobožne želje....kretnica res da omogoča hitrost 50km/h, vendar....
:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
MMG, izven teme, kje v SLO so (bila) vgrajena hitrostna kazala (4, 5, 6, . . .)igor72 napisal/-a:...
Sicer bi večjo pretočnost na tem delu lahko elegantno rešili s hitrostnimi kazali, ki jih dovoljuje pravilnik, žal pa je z drugim pravilnikom njihova uporaba prepovedana ...ja vem, only in Slovenija
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ta kretnica na sliki je za Vmax 50km/h, z izgovorom da itaq gre stran, ko bo drugi tir narejendesiro napisal/-a:Čakaj, kaj ni bilo govora o nekih 65 km/h ? Ker če so vgradili kretnico za 40 km/h potem pa res nevem a gremo mi v napredku nazaj ali naprej, dobro da ne prestavijo kakšne iz Lj. Moste z V max 10 km/h tako malo za špasigor72 napisal/-a: Po moje so to le pobožne želje....kretnica res da omogoča hitrost 50km/h, vendar....
:
Kretnici za 80km/h sta novovgrajeni 3 in 5, ki omogočata povezavo potniške z "drugim tirom"....
Vse to pa so samo brce v temo, saj brez hitrostnih kazal tudi te ne pridejo, niti ne bodo prišle, do izraza; namreč imamo zakon o varnosti v železniškem prometu, kjer najdemo tudi člen 63, ki pravi:
"Največja hitrost vlaka ne sme biti večja od hitrosti, predpisane z voznim redom posameznega vlaka."
Tako moramo recimo v Divači, pri prevozu zavirati na 50km/h, in seveda takoj pospeševat, čeprav prema za Koper omogoča hitrost 65km/h...tako bomo sedaj zavirali v Dekanih na 40km/h, naslednjih 10let ... pa iz potniške preko tira 309 proti Divači bo treba po novem cincat 40km/h, po kretnicah za 80km/h ....in še je tega sranja
@signal: odgovor, kje so vgrajena, imaš zgoraj....ja res je...take cepce imamo!!!
LEP DAN
Igor
Igor
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Cepce...ali ziheraše?
Verjamem, da je bilo včasih težko vsklajevati in spreminjati JUS (još uvjek sranje) standarde in predpise.
Sedaj tega ni več in jih je potrebno vsklajevati le s tehnično naprednimi državami.
Torej ni več izgovorov....
pozdrav
Darko
Verjamem, da je bilo včasih težko vsklajevati in spreminjati JUS (još uvjek sranje) standarde in predpise.
Sedaj tega ni več in jih je potrebno vsklajevati le s tehnično naprednimi državami.
Torej ni več izgovorov....
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers