O kretnici za 50 km/h ne bi izgubljal besed, kar pa se tiče ZVZelP pa je kakor si kdo razlaga, namreč signalni pravilnik v 20. členu določa:igor72 napisal/-a:Ta kretnica na sliki je za Vmax 50km/h, z izgovorom da itaq gre stran, ko bo drugi tir narejendesiro napisal/-a:Čakaj, kaj ni bilo govora o nekih 65 km/h ? Ker če so vgradili kretnico za 40 km/h potem pa res nevem a gremo mi v napredku nazaj ali naprej, dobro da ne prestavijo kakšne iz Lj. Moste z V max 10 km/h tako malo za špasigor72 napisal/-a: Po moje so to le pobožne želje....kretnica res da omogoča hitrost 50km/h, vendar....
:
Kretnici za 80km/h sta novovgrajeni 3 in 5, ki omogočata povezavo potniške z "drugim tirom"....
Vse to pa so samo brce v temo, saj brez hitrostnih kazal tudi te ne pridejo, niti ne bodo prišle, do izraza; namreč imamo zakon o varnosti v železniškem prometu, kjer najdemo tudi člen 63, ki pravi:
"Največja hitrost vlaka ne sme biti večja od hitrosti, predpisane z voznim redom posameznega vlaka."
Tako moramo recimo v Divači, pri prevozu zavirati na 50km/h, in seveda takoj pospeševat, čeprav prema za Koper omogoča hitrost 65km/h...tako bomo sedaj zavirali v Dekanih na 40km/h, naslednjih 10let ... pa iz potniške preko tira 309 proti Divači bo treba po novem cincat 40km/h, po kretnicah za 80km/h ....in še je tega sranja
@signal: odgovor, kje so vgrajena, imaš zgoraj....ja res je...take cepce imamo!!!
"S hitrostnim kazalom se lahko opremi glavni signal na postaji ali službenem mestu za signaliziranje omejenih hitrosti, ki so večje od omejenih hitrosti, določenih z voznim redom posameznega vlaka."
Torej po neki logiki dovoljuje temu signalnemu znaku razveljavitev hitrosti vpisane v 4. stolpcu voznega reda posameznega vlaka in določi novo maksimalno hitrost za vožnjo v odklon preko kretnice ali skupine kretnic ki jih tak signal varuje.
Sicer pa se pravilniki in zakoni lahko stalno dopolnjujejo ter spreminjajo...