Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a urban120 »

"Profesionalna inštitucija"
Brez komentarja
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 858
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ajznponar »

Najbrž že vsi veste: referendum se ponovi, datum v tem trenutku še ni znan.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Po moje so se zdaj vsi za nekaj časa oddahnili.
preglednik
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a jurij »

preglednik napisal/-a:Po moje so se zdaj vsi za nekaj časa oddahnili.
Po napornem delu in pa po dolgotrajnih razpravah ter pogajanjih je en daljši oddih vsekakor dober za vse. :zzz2

Mogoče bom imel v tem času še jaz možnost predstaviti svojo verzijo drugega tira. 8)

LP Jurij
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

sej ne moreš verjet...po četrt leta zapore, so ugotovili da bi imeli tudi nove temelje, pa stebre, pa mrežo...tudi novovgrajeno ločišče se bo premikalo... #-o [-o<
Slika
LEP DAN
Igor
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a EG 3100 »

Igor, to je bilo planirano že od samega začetka... Problem pa je, kaj se je čakalo toliko mesecev. :roll:

1. faza: izgradnja 1,2 km drugega tira železniške proge med postajo Koper tovorna in območjem napajalne postaje Dekani,
2. faza: obnova obstoječega tira železniške proge med postajo Koper tovorna in območjem napajalne postaje Dekani.
A: Dela, za katera se bo obračun del vršil na osnovi enotnih cen po dejansko izvedenih količinah, zajemajo:

1. faza:
- prestavitev SVTK vodov in naprav;
- zemeljska dela s predobremenilnim nasipom;
- vodnogospodarske ureditve;
- dostopne poti in deviacije;
- melioracije;
- prestavitve komunalnih vodov;
- zgornji ustroj in tirne naprave;
- vozna mreža;
- SVTK vodi in naprave – gradbeni del;
- krajinska ureditev;

2. faza:
- zamenjava zgornjega ustroja obstoječega tira;
- ureditev vencev hodnikov mostu in prepusta;
- ureditev vozne mreže;
- ureditev SVTK vodov in naprav;
- postavitev ograje za zaščito pred hrupom;

B: Dela, za katera se bo obračun del vršil po načelu “ključ v roke” zajemajo:
B.1 Most čez Rižano v km 27+252,663, vodnogospodarske ureditve,
hortikultura;
B.2 Podvoz P1 pod železniško progo v km 26+840, cesta P1, obvozi
P1, črpališče ČP1, prestavitev fekalnega kolektorja Kemiplas –
Dekani, hortikultura, rušenje obstoječega objekta, začasna
prestavitev SVTK vodov;
B.3 Podvoz P2 pod železniško progo v km 27+368,368, keson KP2,
cesta P2, obvozi P2, črpališče ČP2, prestavitev vodovoda,
hortikultura, rušenje obstoječega objekta, začasna prestavitev
SVTK vodov.
B.4 SVTK naprave:
SVTK vodi in naprave – elektro in strojni del;
B.5 Prestavitev stebra daljnovoda
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Igor, to je bilo planirano že od samega začetka... Problem pa je, kaj se je čakalo toliko mesecev. :roll:
Dobro informirani viri so mi namignili, da je čakanje verjetno bilo predvideno iz določenih geomehanskih razlogov.

LPL
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Ljubitelj napisal/-a:
Igor, to je bilo planirano že od samega začetka... Problem pa je, kaj se je čakalo toliko mesecev. :roll:
Dobro informirani viri so mi namignili, da je čakanje verjetno bilo predvideno iz določenih geomehanskih razlogov.

LPL
Lahko razložiš kakšnih...namreč na tem delu se ni nič nasuvalo, dodajalo, odvzemalo; postrgano je bilo malo zemlje, ki je bila tik pod bivšo gredo in to je to...

Verjamem da je bilo vse planirano, le časovno mi nikakor ne potegne....že mesece nobenega nikjer, vsake tolko skopajo par lukenj, pa spet nobenega, zafršolajo kakšen košček, zalijejo z betonom, pa spet nobenega.....ena velika žalost
Samo zaradi cincanja mimo tega koščka vsak vlak rabi 2-3min več, kot bi sicer...vzemimo povprečen dan z dobrimi 80 vlaki, je to 240min, tj 4 URE....vsaki dan vržemo 4 ure stran...zaradi koga ali česa???
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Vsak izgovor je dober, če pa rečeš kaj takega, kar normalni ljudje ne razumemo in ne spoznamo, recimo:

...zaradi geomehanskih razlogov, potem samo pokimamo, ja, to pa je pomembno. Še dobro, da ste pomislili na to in nas rešili škode, ki bi lahko nastala.

Bravo :thumbupr =D> =D>

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Lahko razložiš kakšnih...namreč na tem delu se ni nič nasuvalo, dodajalo, odvzemalo; postrgano je bilo malo zemlje, ki je bila tik pod bivšo gredo in to je to...

Verjamem da je bilo vse planirano, le časovno mi nikakor ne potegne....že mesece nobenega nikjer, vsake tolko skopajo par lukenj, pa spet nobenega, zafršolajo kakšen košček, zalijejo z betonom, pa spet nobenega.....ena velika žalost
Samo zaradi cincanja mimo tega koščka vsak vlak rabi 2-3min več, kot bi sicer...vzemimo povprečen dan z dobrimi 80 vlaki, je to 240min, tj 4 URE....vsaki dan vržemo 4 ure stran...zaradi koga ali česa???
Kolikor vem, se je nasul sosednji tir. In ni vrag, da to lahko vpliva na okolico, ni pa nujno. Pomisli malo nazaj, zakaj se je dvignil tir v tunelu med Piko in Divačo, ko so na sosednjem vgradili betonsko podlago namesto grede iz tolčenca, pa je tam verjetno bolj stabila zemljina?

Vsekakor pa razlaga, zakaj se ne dela in gradbišče počiva ni nujno točna. Moj hišni geomehanik, ki sicer pozna bolj ali manj podrobno že večino projektov na železnici, mi je le namignil v to smer in to še pred gradnjo tega famoznega tira. In če geomehanikom ne zaupamo, lahko vprašamo samo še šlogarco ali enega od 160 strokovnjakov za železnice v civilnih iniciativah (po izjav novinarke na RTV SVN). Mene moti apriorno sklepanje na ne vem kakšno lenobo, neorganiziranost, šlamparijo etc..., brez poznavanja dejstev. In sam kot "inženir" dobro vem, da se določenih stvari pač ne da prehiteti. Druga varianta pa je bila pilotiranje stare in nove trase po blatni dolini, kar pa je znatno dražje. Da pa nastajajo zamude je pač kolateralna škoda izvanja projekta. In jaz verjamem, da ima stvar nek rezon!

LPL
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Pri gradnji AC od Brezovice poti Vrhniki so zaradi močvirnih tal nasipali še dodatne 3m v višino za obremenitev podlage in tako stabilizirali spodnji ustroj AC. Čez pol leta so dodatni 3 meterski nasip odstranili.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Verjetno je bil napravljen kakšen plan del z začetkom in koncem del.
Z opisom vseh geomehanskih problemov.

Če je to projekt pripravljen tako kot je treba in vključeni vsi, ki o železnici kaj vedo...vključno z geomehaniki...

Če pa to ni tako, potem smo pred velikimi problemi :-k

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a električar »

Mislim, da geomehaniki sodelujejo tudi pri enostavnejših projektih, zato ni bojazni, da ne bi pri železnici. Po slikah iz začetka gradnje izvlečnega tira se mi zdi, da so bili tudi tu krajši čas predobremenilni nasipi.

lp
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a električar »

Ne morem mimo dogajanja prejšnjega tedna. Oblastniki so na maketi v pomanjšanem merilu prikazali predvsem, kako si predstavljajo finanaciranja projekta 2. tira. Na smetišče zgodovine bi morali še minister, državni sekretar, direktor DRSC.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Seveda si moramo vedno najti izgovor, če ga kaj polomimo...

Ampak da ljudje na tako pomembnih položajih privlečejo na dan tako slab izgovor, kot je Slika :roll: :roll:

Bili sta dve ponudbi.
Si jih sprintaš in buljiš v njih katera je prava :idea: :beg

Izgovor Excel je zelo prikladen, vendar samo, če je recimo ponudb več kot 10. Morda takrat izgubiš pregled in zaupaš Excelu, da ti vrže ven "pravo" ponudbo.

Ne pa pri dveh ponudbah. :twisted:
In še posebej, če je ena po izjavi konkurence iz časa "Marije Terezije" :roll: :roll:
Zanimivo, kako so sploh znali delati kot podizvajalci s tako zapletenimi programi tistega, ki je zmagal na razpisu.

V bistvu se zafrkavajo iz davkoplačevalcev, pravzaprav je to pristop, da so ljudje, ki to poslušajo, retardirani in pač ne bodo razumeli ali pa pristop: saj nam nič ne morete :-k

Rezultat preiskave na DRI: vrgli bodo Excel na cesto :lol: :lol:


pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Odgovori