Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3347
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 08.06.2018, 6:22

No, toliko o naših silnih nadgradnjah železniških prog. Po nadgradnji imamo celo za 5 km nižje hitrosti. Pendolino je imel še kakšno leto nazaj tu hitrost 80 km/h.... Ah, pa kaj bi se sekirali....
Važno da smo sanirali ozko grlo na postaji Koper tovorna.... :D :D :D :D :D
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3286
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a mkx » 08.06.2018, 13:35

igor72 napisal/-a:Po dolgem času spet zelena na uvoznem...sicer utripa ampak OK :D

Če kot nebodigatreba ljubitelj prav dojemam situacijo, potem kaj dosti tale zelena ne bo utripala (če prav dojemam, bi utripanje pomenilo vožnjo v odklon, na onem delu z izvlečnim tirom pa se bo promet odvijal levostransko)?

Pa še glede hitrosti: kolikšna pa je razdalja od tu do kretnic (kjer se dejansko začnejo postajni tiri) in kakšna je dovoljena hitrost preko njih?
LP, Metod
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4479
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a igor72 » 08.06.2018, 18:48

mkx napisal/-a:
igor72 napisal/-a:Po dolgem času spet zelena na uvoznem...sicer utripa ampak OK :D

Če kot nebodigatreba ljubitelj prav dojemam situacijo, potem kaj dosti tale zelena ne bo utripala (če prav dojemam, bi utripanje pomenilo vožnjo v odklon, na onem delu z izvlečnim tirom pa se bo promet odvijal levostransko)?

Pa še glede hitrosti: kolikšna pa je razdalja od tu do kretnic (kjer se dejansko začnejo postajni tiri) in kakšna je dovoljena hitrost preko njih?

Metod, to je vse skupaj ena mineštra, nima ne repa ne glave, ni smiselno, ni logično...skratka eno skropucalo. Ne bom rekel da ni boljše kot prej, ker je, celo veliko boljše, a hkrati veliko slabše kot bi MORALO biti!
Ko na tem signalu utripa zelena, pomeni da greš pri NASLEDNJEM v odklon, kar pa sploh ni preveč pomembno, saj je hitrost za tem signalom VEDNO 65km/h ne glede kam zaviješ, torej ne glede kaj na signalu sveti (seveda brez rdeče).
Urejanje prometa na izvlečnem tiru ni stvar sistematizacije, ker to NI "tir", ampak POSTAJA, kjer se promet odvija operativno.
Čez prvi naslednji kretnici (1.5km) pa je hitrost 40km/h (kretnice so za 50km/h, razen za tira 17 in 18, kamor pa itak ni mogoč uvoz, taki uraden :wink: )...velja, ko uvažamo na tovorno
Če pa greš na potniško, recimo po tiru 309, potem greš čez to isto(vsaj ta prvo) kretnico 65km/h, katera pa omogoča hitrost 80km/h :shock: :roll:

torej, priporočam....ne se matrat....kot rečeno, so na ta del močvirja zmetali en kup šoldov, veliko od tega, direkt u blato 8)
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8514
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 08.06.2018, 19:37

Igor, ne bom se več matral :wink:

Vseeno pa mi ne gre v račun...
Ponavljam; v firmi/podjetju smo sedeli ure in ure pred vsako investicijo skupaj strokovnjaki za proizvodnjo, strokovnjaki za investicije, strokovnjaki za posamezna področja vzdrževanja strojev in naprav, zgradb, strokovnjak za varno delo in okolje... in preigravali možnosti za:
- povečanje proizvodnje
- izboljšavo kvalitete
- povečanje energetske učinkovitosti
- zmanjšanje stroškov vzdrževanja
- zmanjšanje rizikov za delavce in okolje (poskrbeli za varno delo)

Vse to smo preigravali glede na to, koliko denarja bo za investicijo in v kakšnem času se investicija povrne (ROI).

Popolnoma se zavedam, da to zadnje odpade pri investiciji v infrastrukturo Republike Slovenije, vse ostalo pa bi morali strokovnjaki na železnicah speljati tako kot je treba. Tisti, ki tega ne znajo, jih je potrebno za to šolati [-o<

pozdrav
Darko
Benny
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 56
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Benny » 20.07.2018, 15:01

Jutri bo začel veljati zakon o drugem tiru
http://www.mzi.gov.si/si/medijsko_sredisce/novica/9154/
Benny
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 56
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Benny » 21.07.2018, 14:56

ExpressTrain
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 58
Pridružen: 02.01.2015, 14:02

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a ExpressTrain » 18.08.2018, 9:21

Do leta 2030 bomo že zgradili 2 tirno železnico Divača - Koper in trenutno traso spremenili v kolesarsko stezo. :twisted: :twisted:
LukaSLO
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 48
Pridružen: 13.07.2012, 11:59

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a LukaSLO » 20.08.2018, 22:11

https://vijesti.hrt.hr/457460/slovenski-kopar-najveca-teretna-luka-u-sjevernom-jadranu-nastavlja-gaziti-konkurente

Hrvati poročajo (tudi prispevek po TV!) o načrtih za drugi tir in zelo lepo govorijo o razvoju naše Luke Koper in primatu pred Reko in Trstom. Je pa zanimivo, da skoraj vsi slovenski sogovorniki govorijo v hrvaščini :mrgreen:.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 547
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a trocken » 21.08.2018, 6:33

Ja res je žalostno, kako Slovenci enega izmed atributov države, kar jezik zagotovo je, podcenjujemo. Hrvati pa bi naredili vse, da bi se prav po jeziku ločili od "bratskih :mrgreen: " Srbov.
Sicer pa lep prispevek, lepo je slišati drug pogled.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 322
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a suha » 25.08.2018, 5:07

V prispevku, srbohrvaško govorijo predvsem Slovenski državljani s koreninami iz držav kjer je jezik srbohrvaščina, ter Slovenci, ki so starejši in jim je bil v obodobju mladosti v šoli priučeno, da se na srbohrvaška vprašanja pač odgovarja v srbohrvaščini, oz. drugega jezika pač ne znajo in se po Slovensko radi malo pokažejo kako obvladajo vsaj en "tuj jezik".

Drugače je pa tega vse manj, sploh pri generacijah rojenih po 1973, katera ni bila več v JLA, še bolj pa pri generacijah, ki so rojene po osamosvojitvi in niso hodile na počitnice v HR, ampak povsod drugam, ker je pač lepše, ceneje itd.

Sicer pa vsaj kar se mene osebno tiče me nič ne moti, če me kdo nagovori v srbohrvaščini. Zastopim vse oz. zastopim bistvo stavkov, čeprav nisem nikoli imel kursa srbohrvaščine, ali hodil dol na dopust, samo odgovorim pa potem v Slovenščini. Pa ne da bi bil nesramen, samo enostavno ne govorim tega jezika tekoče. Potem pa nastane zadrega, pa ne z moje strani, ampak s strani srbohrvaškega sogovornika, ki zanimivo v nasprotju z mano ali katerim koli drugim Slovencem, enostavno ne zastopi skoraj ničesar. Pa greva potem hitro na Angleščino, Italijanščino, Nemščino, itd., kar koli mu je pač lažje.

Tako, kot pravim, je bila zame to zmeraj uganka, zakaj Slovenci njih zastopimo, oni pa nas ne.... Ena teorija je, da je naš jezik tako močno bogatejši v sopomenkah različnih besed, ter ima toliko različnih narečij (ki jih hitro spoznaš že, če stopiš v sosednjo vas od tvoje domače), da se da bistveno lažje sklepati pomene stavkov v njihovem jeziku, tudi če ga nisi nikoli slišal. Verjetno je to potem tudi vzrok da se nekateri Slovenski državljani in Slovenci pač prilagodijo tujcu preko Kolpe, da je čim manj težav z razumevanjem in začnejo po njihovo, ker oni pač enostavno ne zastopijo, pa če se postaviš na trepalnice.
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 788
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a petindvajsetka » 25.08.2018, 7:23

suha napisal/-a:V prispevku, srbohrvaško govorijo predvsem Slovenski državljani s koreninami iz držav kjer je jezik srbohrvaščina, ter Slovenci, ki so starejši in jim je bil v obodobju mladosti v šoli priučeno, da se na srbohrvaška vprašanja pač odgovarja v srbohrvaščini, oz. drugega jezika pač ne znajo in se po Slovensko radi malo pokažejo kako obvladajo vsaj en "tuj jezik".

Drugače je pa tega vse manj, sploh pri generacijah rojenih po 1973, katera ni bila več v JLA, še bolj pa pri generacijah, ki so rojene po osamosvojitvi in niso hodile na počitnice v HR, ampak povsod drugam, ker je pač lepše, ceneje itd.

Sicer pa vsaj kar se mene osebno tiče me nič ne moti, če me kdo nagovori v srbohrvaščini. Zastopim vse oz. zastopim bistvo stavkov, čeprav nisem nikoli imel kursa srbohrvaščine, ali hodil dol na dopust, samo odgovorim pa potem v Slovenščini. Pa ne da bi bil nesramen, samo enostavno ne govorim tega jezika tekoče. Potem pa nastane zadrega, pa ne z moje strani, ampak s strani srbohrvaškega sogovornika, ki zanimivo v nasprotju z mano ali katerim koli drugim Slovencem, enostavno ne zastopi skoraj ničesar. Pa greva potem hitro na Angleščino, Italijanščino, Nemščino, itd., kar koli mu je pač lažje.

Tako, kot pravim, je bila zame to zmeraj uganka, zakaj Slovenci njih zastopimo, oni pa nas ne.... Ena teorija je, da je naš jezik tako močno bogatejši v sopomenkah različnih besed, ter ima toliko različnih narečij (ki jih hitro spoznaš že, če stopiš v sosednjo vas od tvoje domače), da se da bistveno lažje sklepati pomene stavkov v njihovem jeziku, tudi če ga nisi nikoli slišal. Verjetno je to potem tudi vzrok da se nekateri Slovenski državljani in Slovenci pač prilagodijo tujcu preko Kolpe, da je čim manj težav z razumevanjem in začnejo po njihovo, ker oni pač enostavno ne zastopijo, pa če se postaviš na trepalnice.


Ne nabijaj in ne zavijaj s teme!! #-o
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 607
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a bisabre » 25.08.2018, 7:36

Tudi sam sodim v generacijo, ko so nas v šoli učili srbohrvaščino ter cirilico. Običajno tudi sam odgovarjam v srbohrvaščini, če sem v njej nagovorjen. Me pa moti, da nekareri, že več desetletji tukaj živeči Srbi, Bosanci, Hrvati in Črnogorci, ne govore slovensko, ali pa gre bolj kot ne za spakedranščino. Zanimivo pa je (osebne izkušnje), da se zelo hitro nauče nemščine, francoščine, ali angleščine, ko se podajo v beli svet s trebuhom za kruhom. V pol leta že šprahajo, da se jih da povsem lepo razumeti. Le zakaj?Slika
Simpl je tanartabul.
LukaSLO
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 48
Pridružen: 13.07.2012, 11:59

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a LukaSLO » 30.08.2018, 17:48

Vlada dokapitalizirala družbo 2TDK z 20 milijoni EUR. Sledilo bo še 179 milijonov. Drugi tir postaja realnost :D .

http://www.drugitir.si/novice/2018-08-30-Vlada-RS-kot-skupscina-bo-dokapitalizirala-druzbo-2TDK

Sicer pa se bodo še letos začele delati dostopne ceste (pogodba že podpisana), poleg tega arheološke raziskave ...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2751
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 30.08.2018, 19:28

LukaSLO napisal/-a:Sicer pa se bodo še letos začele delati dostopne ceste (pogodba že podpisana), poleg tega arheološke raziskave ...

Trenutno je odprt razpis za monitoring rastlinstva, živalstva, ter habitatnih tipov. Ima pa že štiri popravke :!: #-o In, ker je pogodba vredna 224.000 €, se bodo društva prav gotovo stepla za ta denar preko pritožb. :mrgreen:

Pa še malo OT. Odprti sorazpisi za nadgradnjo Rimske-Zidani Most, prenovo postaje Štore in razpis za Izdelava Izvedbenih načrtov za nadgradnjo medpostajnih odsekov "Notranjke".
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 124
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Heisenberg » 11.10.2018, 13:12

Vsak poseg v krajino vedno povzroči ne samo fizično, ampak tudi mentalno spremembo dojemanja prostora.
Članek 10. 10. 2018 - Drugi tir

http://www.drugitir.si/novice/2018-10-10-Vsak-poseg-v-krajino-vedno-povzroci-ne-samo-fizicno-ampak-tudi-mentalno-spremembo-dojemanja-prostora
Dejan

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov