A si slučajno v kakšni žlahti z Duhovnikom? Samo vprašam...bedak napisal/-a:Zakaj ne bi 2. tira naredili vzporedno z AC in bi ga samo ovijali okol hribčkov, kjer so predori? Za kontejnerje (če je to večina transporta, glede na to, da gre veliko kontejnerjev že tudi po cesti) bi se lahko zgradil sistem po vzoru monoraila oz. enotirne proge, fantje iz Celja bi pa lahko zdizajnirali par posebnih vagonov za to (v Divači bi se pa kontejnerje potem preložilo na normalne vagone). Sistem bi deloval s pomočjo 3. zobate tirnice. Sicer pa, a bi bilo tako težko narediti večji naklon, 2 pentlji in kupiti dve, zobati tirnici prilagojeni lokomotivi? Pentlji bi pa lahko naredili že ob obstoječem črnokalskem predoru. Ja, razmišljanje enega zdolgočasenega bedaka ...
Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Če ni kar on direktnoTGV Lyria napisal/-a:A si slučajno v kakšni žlahti z Duhovnikom? Samo vprašam...bedak napisal/-a:Zakaj ne bi 2. tira naredili vzporedno z AC in bi ga samo ovijali okol hribčkov, kjer so predori? Za kontejnerje (če je to večina transporta, glede na to, da gre veliko kontejnerjev že tudi po cesti) bi se lahko zgradil sistem po vzoru monoraila oz. enotirne proge, fantje iz Celja bi pa lahko zdizajnirali par posebnih vagonov za to (v Divači bi se pa kontejnerje potem preložilo na normalne vagone). Sistem bi deloval s pomočjo 3. zobate tirnice. Sicer pa, a bi bilo tako težko narediti večji naklon, 2 pentlji in kupiti dve, zobati tirnici prilagojeni lokomotivi? Pentlji bi pa lahko naredili že ob obstoječem črnokalskem predoru. Ja, razmišljanje enega zdolgočasenega bedaka ...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Karkoli si mislimo dr. Duhovniku, takšen bedak pa res ni!Če ni kar on direktno
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Nevarno blizu Duhovniku.TGV Lyria napisal/-a:A si slučajno v kakšni žlahti z Duhovnikom? Samo vprašam...bedak napisal/-a:Zakaj ne bi 2. tira naredili vzporedno z AC in bi ga samo ovijali okol hribčkov, kjer so predori? Za kontejnerje (če je to večina transporta, glede na to, da gre veliko kontejnerjev že tudi po cesti) bi se lahko zgradil sistem po vzoru monoraila oz. enotirne proge, fantje iz Celja bi pa lahko zdizajnirali par posebnih vagonov za to (v Divači bi se pa kontejnerje potem preložilo na normalne vagone). Sistem bi deloval s pomočjo 3. zobate tirnice. Sicer pa, a bi bilo tako težko narediti večji naklon, 2 pentlji in kupiti dve, zobati tirnici prilagojeni lokomotivi? Pentlji bi pa lahko naredili že ob obstoječem črnokalskem predoru. Ja, razmišljanje enega zdolgočasenega bedaka ...
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Malo zgodovine za pomiritev duhov...
Če pogledamo v knjigo Karla Rustje: Primorske železnice, Koper 2017, vidimo, da je VUJA* že leta 1952 naročila študijo o povezavi Kopra z železniško progo Divača-Pulj.
Leto pozneje je bila izdelana študija s tremi variantami.
POZOR!
Ker takratna železniška direkcija v Ljubljani in niti VUJA nista imeli sredstev za plačilo študije, je to storilo Društvo inženirjev in tehnikov Slovenije
*VUJA = Vojaška uprava Jugoslovanske armade
Ko sem zadnjič na sestanku SIZ (leta 2002 se je Zveza inženirjev in tehnikov - ZITS razdelila na IZS - Inženirsko zbornico Slovenije, ki deluje ločeno po takrat sprejetem zakonu in na SIZ - Slovensko inženirsko zvezo), omenil, da se nam lahko še enkrat zgodi nekaj podobnega, so se vsi zdrznili
pozdrav
Darko
Če pogledamo v knjigo Karla Rustje: Primorske železnice, Koper 2017, vidimo, da je VUJA* že leta 1952 naročila študijo o povezavi Kopra z železniško progo Divača-Pulj.
Leto pozneje je bila izdelana študija s tremi variantami.
POZOR!
Ker takratna železniška direkcija v Ljubljani in niti VUJA nista imeli sredstev za plačilo študije, je to storilo Društvo inženirjev in tehnikov Slovenije
*VUJA = Vojaška uprava Jugoslovanske armade
Ko sem zadnjič na sestanku SIZ (leta 2002 se je Zveza inženirjev in tehnikov - ZITS razdelila na IZS - Inženirsko zbornico Slovenije, ki deluje ločeno po takrat sprejetem zakonu in na SIZ - Slovensko inženirsko zvezo), omenil, da se nam lahko še enkrat zgodi nekaj podobnega, so se vsi zdrznili
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Pred gradbenimi deli na trasi drugega tira, prispevek RTV Slovenija: https://4d.rtvslo.si/arhiv/porocila/174601611
V roku 14 dni naj bi začeli z gradnjo dostopnih cest?
V roku 14 dni naj bi začeli z gradnjo dostopnih cest?
Aljaž
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Po videnem danes, stroji, vsaj nad Gabrovico že rijejoleteči vlak napisal/-a:Pred gradbenimi deli na trasi drugega tira, prispevek RTV Slovenija: https://4d.rtvslo.si/arhiv/porocila/174601611
V roku 14 dni naj bi začeli z gradnjo dostopnih cest?
Zadnjič spremenil igor72, dne 13.03.2019, 21:25, skupaj popravljeno 1 krat.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
...potem maš pa realne šanse..... ...da boš še ti vozil po njem... ....
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Takrat, ko bo dokončan...bo že doba robotov in digitalnega vodenja prometa s pomočjo umetne inteligence
Nič se ne ve, kaj se bo dogodilo s sedanjo traso, ko se bo začel umeščati poleg "drugega tira" še en...tretji tir
Vse je potrebno sprojektirati na novo, na novo pridobiti soglasja....................
Sicer je to delo na "črno".
pozdrav
Darko
Nič se ne ve, kaj se bo dogodilo s sedanjo traso, ko se bo začel umeščati poleg "drugega tira" še en...tretji tir
Vse je potrebno sprojektirati na novo, na novo pridobiti soglasja....................
Sicer je to delo na "črno".
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Zdravo!
Tudi terminologijo s(m)o zamešali. Zdi se mi, da ne bomo v Koper gradili drugega tira ampak drugo progo, saj bo potekala po drugi trasi. Na tej drugi progi pa bomo imeli 1 ali pa 2 tira. Tako lahko prepoznam termine n.pr. v Pravilniku o zgornjem ustroju železniških prog, ki je vsakomur dostopen preko Google-a!
Očitno je prišlo do zamenjave pojmov proga in tir. In tako prihaja do "nebuloz": Ali bo imel drugi tir 2 tira? Ali bo imel drugi tir samo 1 progo ? Eno- ali dvotirnost drugega tira itd. Sami nesmisli, neskladni z v desetletjih ustaljeno tehnično terminologijo.
In kdo je kriv? Mislim, da vsi udeleženi - novinarji in politiki (najbrž zaradi nepoznavanja), pa tudi odgovorni na železnici, ki se temu niso zoperstavili (zakaj že ne?).
Lep pozdrav - Peter
Tudi terminologijo s(m)o zamešali. Zdi se mi, da ne bomo v Koper gradili drugega tira ampak drugo progo, saj bo potekala po drugi trasi. Na tej drugi progi pa bomo imeli 1 ali pa 2 tira. Tako lahko prepoznam termine n.pr. v Pravilniku o zgornjem ustroju železniških prog, ki je vsakomur dostopen preko Google-a!
Očitno je prišlo do zamenjave pojmov proga in tir. In tako prihaja do "nebuloz": Ali bo imel drugi tir 2 tira? Ali bo imel drugi tir samo 1 progo ? Eno- ali dvotirnost drugega tira itd. Sami nesmisli, neskladni z v desetletjih ustaljeno tehnično terminologijo.
In kdo je kriv? Mislim, da vsi udeleženi - novinarji in politiki (najbrž zaradi nepoznavanja), pa tudi odgovorni na železnici, ki se temu niso zoperstavili (zakaj že ne?).
Lep pozdrav - Peter
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Peter, s tem kar si napisal se globoko strinjam. Žal zadnje čase postajamo čedalje bolj nepismeni, zakaj je to tako dvomim da kdo ve.
Včasih se je "vprašalo", dandanes se pa že pogosto pojavlja "uprašam".
Včasih se je "vprašalo", dandanes se pa že pogosto pojavlja "uprašam".
Tine
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Drži vse, kar je napisal Peter.
In po vseh nebulozah lahko samo upam, da bo drugi tir imel (vsaj) dve tirnici
In po vseh nebulozah lahko samo upam, da bo drugi tir imel (vsaj) dve tirnici
LP, Metod
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Peter 5, pozdravljen,
tukaj se moram postaviti za "odgovorne" na železnici.
V tem trenutku stanja politike na Slovenskem se je izredno nevarno zoperstaviti čemur koli s strani "odgovornih" na železnici.
Politiki so jim dodelili edino vlogo: lahko rečete le to, da progo potrebujete čimpreje.
Tisti, ki se ne prilagodi, lahko gre.
Se pa v bistvu to dogaja na vseh področjih z "odgovornimi" ali strokovnjaki.
Na žalost takšna družba na dolgi rok ni učinkovita in uspešna.
Pogledati bi bilo potrebno čez meje, in se pozanimati pri učinkovitih in uspešnih, kako se je potrebno obnašati...
Vsaka čast izjemam!
pozdrav
Darko
tukaj se moram postaviti za "odgovorne" na železnici.
V tem trenutku stanja politike na Slovenskem se je izredno nevarno zoperstaviti čemur koli s strani "odgovornih" na železnici.
Politiki so jim dodelili edino vlogo: lahko rečete le to, da progo potrebujete čimpreje.
Tisti, ki se ne prilagodi, lahko gre.
Se pa v bistvu to dogaja na vseh področjih z "odgovornimi" ali strokovnjaki.
Na žalost takšna družba na dolgi rok ni učinkovita in uspešna.
Pogledati bi bilo potrebno čez meje, in se pozanimati pri učinkovitih in uspešnih, kako se je potrebno obnašati...
Vsaka čast izjemam!
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Upravni odbor EIB potrdil 250-milijonsko posojilo za drugi tir
https://www.dnevnik.si/1042879559/posel ... -drugi-tir
Začela se je gradnja dostopnih cest;
https://www.facebook.com/groups/zelezni ... 744262603/
https://www.dnevnik.si/1042879559/posel ... -drugi-tir
Začela se je gradnja dostopnih cest;
https://www.facebook.com/groups/zelezni ... 744262603/
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Kaj je mišljeno tukaj Darko "pogledati bi bilo potrebno čez meje in se pozanimati pri učinkovitih in uspešnih kako se je potrebno obnašati"?železocestnik napisal/-a:Peter 5, pozdravljen,
tukaj se moram postaviti za "odgovorne" na železnici.
V tem trenutku stanja politike na Slovenskem se je izredno nevarno zoperstaviti čemur koli s strani "odgovornih" na železnici.
Politiki so jim dodelili edino vlogo: lahko rečete le to, da progo potrebujete čimpreje.
Tisti, ki se ne prilagodi, lahko gre.
Se pa v bistvu to dogaja na vseh področjih z "odgovornimi" ali strokovnjaki.
Na žalost takšna družba na dolgi rok ni učinkovita in uspešna.
Pogledati bi bilo potrebno čez meje, in se pozanimati pri učinkovitih in uspešnih, kako se je potrebno obnašati...
Vsaka čast izjemam!
pozdrav
Darko
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan