...tako je, pa če bi naredili še en izogibalen tir tam nekje v Prešnici in morda v Črnotičah...Alellujah!!preglednik napisal/-a:Podaljšati do Rižane in z druge strani do Kozine. Dokler se res ne zgradi nova sodobna dvotirna proga. Razen, če kapacitete obstoječe enotirne ne ustrezajo še za nadaljnjih 10 - 20 let.
Drugi oz. novi tir Divača-Koper
-
- Vajenec
- Prispevkov: 29
- Pridružen: 18.11.2010, 16:42
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Argument za 2.Tir/progo ni to, da se ne, da dograditi drugega tira ob obstoječem. Ampak to, da zdajšnja proga poteka po vodovarstvenem območju.BigBrother napisal/-a:...tako je, pa če bi naredili še en izogibalen tir tam nekje v Prešnici in morda v Črnotičah...Alellujah!!preglednik napisal/-a:Podaljšati do Rižane in z druge strani do Kozine. Dokler se res ne zgradi nova sodobna dvotirna proga. Razen, če kapacitete obstoječe enotirne ne ustrezajo še za nadaljnjih 10 - 20 let.
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
BigBrother napisal/-a:Že na videz je razvidno, da je mesto bodoče kretnice na neugodni mikrolokaciji. Vidi se, da so projekt delali gradbeniki brez sodelovanja prometnikov...pa še koga drugega. Spet bodo šli soudi u luft...
Na katero neugodno mikrolokacijo si mislil "bigbrother",če smem vedeti?
Bil bi zelo hvaležen za pojasnilo.
Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Med največjo porabo Rižanski vodovod Koper zagotavlja samo tretjino vode iz lastnih virov (reka Rižana). Ostalo kupuje na Hrvaškem in Krasu.Argument za 2.Tir/progo ni to, da se ne, da dograditi drugega tira ob obstoječem. Ampak to, da zdajšnja proga poteka po vodovarstvenem območju.
Vzporedni tir bi stal verjetno pol manj, dodamo še 100 milijonov za vsa mogoča dodatna zavarovanja ob progi, zgradimo nov vodovod ali postaje za razsoljevanje in problem je rešen. Smo na 600 mil., mogoče še manj, glede na ceno izvlečnega?
Iz zgornjega lahko sklepam, da v kolikor se naredi intervencijske poti, odtočne kanale ipd. stvari lahko zgradi vzporedni tir.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Preprosto NE.oCTANE95 napisal/-a: ...Iz zgornjega lahko sklepam, da v kolikor se naredi intervencijske poti, odtočne kanale ipd. stvari lahko zgradi vzporedni tir.
Nesreča se bo slej ko prej zgodila. In ko se bo. Bo celo primorje brez pitne vode.
Takega rizika si NE moremo privoščiti.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Torej, ker gre obstoječa proga po vodovarstvenem območju, jo bo treba v bodoče ukiniti. Nadomestila jo bo nova enotirna proga, tako opevani 2. tir. Profitirali nismo torej nič, povezava z luko Koper bo še zmeraj enotirna.
preglednik
-
- Vajenec
- Prispevkov: 29
- Pridružen: 18.11.2010, 16:42
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
1. Uporabnost tira : 1000m/2 z mts= kratkih 500mHeisenberg napisal/-a:BigBrother napisal/-a:Že na videz je razvidno, da je mesto bodoče kretnice na neugodni mikrolokaciji. Vidi se, da so projekt delali gradbeniki brez sodelovanja prometnikov...pa še koga drugega. Spet bodo šli soudi u luft...
Na katero neugodno mikrolokacijo si mislil "bigbrother",če smem vedeti?
Bil bi zelo hvaležen za pojasnilo.
Lep dan,Dejan
2. Kretnice se praviloma ne vgrajuje pred ločiščem ampak za...zaradi selektivnega napajanja in uporabnosti el vleke posameznega dela tira,
malenkosti, ampak zelo pomembne...
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
BigBrother napisal/-a: 1. Uporabnost tira : 1000m/2 z mts= kratkih 500m
2. Kretnice se praviloma ne vgrajuje pred ločiščem ampak za...zaradi selektivnega napajanja in uporabnosti el vleke posameznega dela tira,
malenkosti, ampak zelo pomembne...
Super "BigBrother".
Zdaj vem na kaj ciljaš,ampak mislim da bo tukaj prišlo do sprememb glede ločišča na trenutnem obstoječem tiru.
Se pa bom močno strinjal s tabo glede selektivnega napajanja ter uporabnosti posameznega dela tira.
Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Točno to! Ali naredijo dvocevni predor (2 tir) ali predlagano vzporedno progo z vsemi zaščitami. To kar je v planu sedaj je samo kratko zadovoljevanje ljudstva zaradi pritiskov. Prej ali slej se bo ta proga morala ukiniti. Če ne zaradi vodovarstvenega območja pa zaradi ostalih zadev - drago vzdrževanje, požari, hrup/kvaliteta prebivalcev ipd.preglednik napisal/-a:Torej, ker gre obstoječa proga po vodovarstvenem območju, jo bo treba v bodoče ukiniti. Nadomestila jo bo nova enotirna proga, tako opevani 2. tir. Profitirali nismo torej nič, povezava z luko Koper bo še zmeraj enotirna.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Če bi vsakemu prebivalcu Krasa dali 200 EUR mesečne odškodnine bi bili pa vsi tiho in bi jih baš bolil tič.
Točno tako...
Točno tako...
Simpl je tanartabul.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
A ti to resno??... mislim, nikjer nisem tega prebral, a bi lahko bili res tako šutasti???BigBrother napisal/-a: 1. Uporabnost tira : 1000m/2 z mts= kratkih 500m
Uporabnost tira bo dober kilometer.....sklepal bi, da bo to prostorni odsek, zato MTSji tu nimajo kaj iskat; torej naj bi bila uporabna dolžina:
1100m v smeri A-B
1150m v smeri B-A, saj na A strani ni potrebna pp, oziroma se le ta nadaljuje v štuc.
Seveda se lahko tudi motim...bomo vidli
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
...tukej sem te čaku.... ....bravo!!!....tud' jaz predvidevam, da bo tako, @igor72, tud' jaz..... ...če pa ne bo tko, jih pa ..gleda..
....pa še to: prepeljevalna pot je le še 50 metrov...in pač postaviš signal 50 metrov pred ločnico oz ostrico.....plac je..
....pa še nekaj: u Kopri ste začeli na debelo orat ledino, imenovano "uvoz brez prepeljevalne poti", še nekaj let nazaj nepredstavljivo tako rekoč za vse.... ...počas se bo to širilo tudi drugod, skladno z ESVN in potrebami.....računalnik, ki bo postavljal vozne poti, pa je "ne šteka"... ...
...sej poznaš, če smo NATO, pa EU, pa €, pa tandeme, pa prepeljevalno pot, ......itd....tud "superlokführer" na določenih delih v daljši prihodnosti ni več nemogoč....
..P.S.:..pa še take fotoreporte naprej, pliz !!
....pa še to: prepeljevalna pot je le še 50 metrov...in pač postaviš signal 50 metrov pred ločnico oz ostrico.....plac je..
....pa še nekaj: u Kopri ste začeli na debelo orat ledino, imenovano "uvoz brez prepeljevalne poti", še nekaj let nazaj nepredstavljivo tako rekoč za vse.... ...počas se bo to širilo tudi drugod, skladno z ESVN in potrebami.....računalnik, ki bo postavljal vozne poti, pa je "ne šteka"... ...
...sej poznaš, če smo NATO, pa EU, pa €, pa tandeme, pa prepeljevalno pot, ......itd....tud "superlokführer" na določenih delih v daljši prihodnosti ni več nemogoč....
..P.S.:..pa še take fotoreporte naprej, pliz !!
Zadnjič spremenil holding, dne 12.01.2017, 20:53, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Naj bo samo en nov tir
Ko bo, če bo pa resno zalaufal naj pa zavrtajo v stilu Gottharda od Vrhnike do Kopra. Žal je tako da tudi 10 novih tirov od Divače do Kopra nebo pomagalo ko se bo na Borovniškem klancu na drotih nabral led. Sicer se pa baje že danes ponoči obeta akcija in preizkušnja novo vgrajene opreme na tem koncu (nevarnost žleda).
Ko bo, če bo pa resno zalaufal naj pa zavrtajo v stilu Gottharda od Vrhnike do Kopra. Žal je tako da tudi 10 novih tirov od Divače do Kopra nebo pomagalo ko se bo na Borovniškem klancu na drotih nabral led. Sicer se pa baje že danes ponoči obeta akcija in preizkušnja novo vgrajene opreme na tem koncu (nevarnost žleda).
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Heh, jaz si pa takole razlagam takole: trenutna proga je ocitno nevarna predvsem tam kjer ni dostopa. Ce se ob njej zgradi drugi tir se tako pridobi intervencijski dostop (torej po drugem tiru), tako da je to super. Ne vem pa kako to interpretirajo "okoljevarstveniki".oCTANE95 napisal/-a:Iz zgornjega lahko sklepam, da v kolikor se naredi intervencijske poti, odtočne kanale ipd. stvari lahko zgradi vzporedni tir.Argument za 2.Tir/progo ni to, da se ne, da dograditi drugega tira ob obstoječem. Ampak to, da zdajšnja proga poteka po vodovarstvenem območju.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Po projektu MTS na izvlečnem tiru niso predvideni, ampak gre za klasični postajni tir uporabne dolžine cca 1 km.BigBrother napisal/-a:1. Uporabnost tira : 1000m/2 z mts= kratkih 500m
Je pa res, da bom temu vrjel šele takrat, ko bo to narejeno