Drugi oz. novi tir Divača-Koper
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Žive so pa ja več sistemske lokomotive. Ne vem pa zakaj Hrvati od Šapjan do Reke cijazijo že par let samo 50 km/h.
preglednik
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
2 dela na Progi do Šapjan pa ima osni pritisk 20 ton/ospreglednik napisal/-a:Žive so pa ja več sistemske lokomotive. Ne vem pa zakaj Hrvati od Šapjan do Reke cijazijo že par let samo 50 km/h.
Če se sppomnem en odsek 400 metrov, drugi nekaj čez kilometer. Tako je Dolfe rekel.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Kaj so Hrvatje pričakovali, da bomo v Sloveniji komplet sistem menjali na 25kV če pripeljejo še en kabl na mejo? Neracionalno je bilo teh 30km reelektrificirati na 25kV vedoč da Žive tam še vsaj 10 let ne bodo vozile. Tako ostaja "good old diesel" ali pa menjava lokomotiv za teh 30km. Tako pogosto niti konjske vprege niso menjavali.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Glede tegale se pa ne morem strinjati. Ni problem Hrvatov da ima SŽ že ves čas prešibko napajanje tega dela proge in se je do reelektrifikacije "šlepali" na ENP Matulji. In tisti dizel je (spet) težava SŽ kako speljati promet od primo-predajne postaje v notranjost države. Po drugi strani pa ... naj zaradi neustreznosti infastrukture na Slovenski strani sedaj HŽ na veliko vlaga v slepo črevo svoje elektrifikacije? Njihove žutke so bile že precej hin in res nisma smisla za 30km proge nekaj štrikati ... svojih ASEA lokomotiv pa imajo kar dosti. Ali pa naj Hrvatje vozijo z dizli???ledeni napisal/-a:Kaj so Hrvatje pričakovali, da bomo v Sloveniji komplet sistem menjali na 25kV če pripeljejo še en kabl na mejo? Neracionalno je bilo teh 30km reelektrificirati na 25kV vedoč da Žive tam še vsaj 10 let ne bodo vozile. Tako ostaja "good old diesel" ali pa menjava lokomotiv za teh 30km. Tako pogosto niti konjske vprege niso menjavali
LP, Metod
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Lahko bi pustili SŽ, da vozijo tovor iz reške luke ali pa bi nabavili primerne lokomotive. Razumem zakaj tega niso naredili ampak žal so zadeve zakomplicirali.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Sebi so stvari olajšali. Za SŽ pa jih ... (vpiši sam).
LP, Metod
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Jaz sam hotel povedati, če bi bilo mogoče pristanišča Reko, Koper in Trst povezovat smiselnom železniškom vezom, pa potem čez nekaj let tovor lahko poteka iz Madžarske skozi Reko v Koper oz. Trst. Isto velja v nasprotnem smeru. Pristanišča na severni obali Jadrana so obsojena na specializacijo in povezavo, če bi res hoteli biti konkurenčni Antwerpnu, Rotterdamu ali Hamburgu.
Glede štroma 25 kV, če je negdo predlagal, da so Hrvatje potrebovali pustit 3 kV do Reke, jaz prašam (brez jeze): zakaj potem recimo ne bi štrom bil 25 kV od Dobove do Zidanega Mosta, pa naj bi se lokomotive lahko menjale v Zidanem Mostu ali Zagrebu? Domnevno je, da se bo elektrifikacija od Pragerskega do Hodoša naredila z žico in izolatorjima za 25 kV, pa se potem lokomotive lako menjajo v Pragerskem, kaj je bolj naravno kot v Hodošu.
Zdaj, ko smo eni in drugi v EU, mi se zdi pomembno sodelovanje, za začetek na obnovi infrastrukture, potem pa lahko v potniškem prometu.
Glede štroma 25 kV, če je negdo predlagal, da so Hrvatje potrebovali pustit 3 kV do Reke, jaz prašam (brez jeze): zakaj potem recimo ne bi štrom bil 25 kV od Dobove do Zidanega Mosta, pa naj bi se lokomotive lahko menjale v Zidanem Mostu ali Zagrebu? Domnevno je, da se bo elektrifikacija od Pragerskega do Hodoša naredila z žico in izolatorjima za 25 kV, pa se potem lokomotive lako menjajo v Pragerskem, kaj je bolj naravno kot v Hodošu.
Zdaj, ko smo eni in drugi v EU, mi se zdi pomembno sodelovanje, za začetek na obnovi infrastrukture, potem pa lahko v potniškem prometu.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Tako je. Od tujcev (izjema zasebni vlagatelji) se bo zaman čakal denar. Zadnjič je Koroški podjetnik (Avstrijska Koroška) lepo povedal. Da avstrijska podjetja, ki izvažajo ne bodo 100 % odvisna samo od ene luke (Koper), jim je Avstrija prisluhnala in zgradila Pontebbano, takšno kot je. Vse kar se bo zgradilo, se bo zgradilo na koncu z evropskih denarjem.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Pozdravljeni vsi, ki širite pozitivne misli .
Ministrstvo za infrstrukturo RS je na svoji spletni strani objavilo "Strategijo razvoja prometa v Republiki Sloveniji"
http://www.mzi.gov.si/si/medijsko_sredi ... 11a4d314e/
V časopisu "Dnevnik" (16.12.2014) je objavljen članek "Železnice – naša večna prioriteta".
http://www.dnevnik.si/slovenija/zelezni ... prioriteta
LP Igor
Ministrstvo za infrstrukturo RS je na svoji spletni strani objavilo "Strategijo razvoja prometa v Republiki Sloveniji"
http://www.mzi.gov.si/si/medijsko_sredi ... 11a4d314e/
V časopisu "Dnevnik" (16.12.2014) je objavljen članek "Železnice – naša večna prioriteta".
http://www.dnevnik.si/slovenija/zelezni ... prioriteta
LP Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ker je Zidani Most - Dobova v primerjavi z Šapjane - Rijeka živa proga, po kateri se vsakodnevno vozijo lokalci s Siemensi? Z reelektrifikacijo Rijeka - Šapjane so si HŽ zagotovile monopol na tej kratki progi in nič ne kaže na sodelovanje, o katerem pišeš. Gre za deljenje terena in omejevanje konkurence. Seveda lahko vozijo tudi dizli ali pa se menjuje lokomotive. Samo to vse stane in ta kratko potegne tovor iz Rijeke.darko06 napisal/-a:Glede štroma 25 kV, če je negdo predlagal, da so Hrvatje potrebovali pustit 3 kV do Reke, jaz prašam (brez jeze): zakaj potem recimo ne bi štrom bil 25 kV od Dobove do Zidanega Mosta, pa naj bi se lokomotive lahko menjale v Zidanem Mostu ali Zagrebu? Domnevno je, da se bo elektrifikacija od Pragerskega do Hodoša naredila z žico in izolatorjima za 25 kV, pa se potem lokomotive lako menjajo v Pragerskem, kaj je bolj naravno kot v Hodošu.
Glede 25kV v SLO pa sem skeptičen. Mislim, da bodo ti izolatorji že zreli za menjavo preden bo v SLO 25kV.
Saj ni problema, samo milijarde moramo nekje najti.darko06 napisal/-a:Zdaj, ko smo eni in drugi v EU, mi se zdi pomembno sodelovanje, za začetek na obnovi infrastrukture, potem pa lahko v potniškem prometu.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
V dobi večsistemskih lokomotiv je menjava napajalnega sistema traparija.
Mogoče bi le na Koprski progi lahko opravičil stroške menjave.
Mogoče bi le na Koprski progi lahko opravičil stroške menjave.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Vse lepo in prav, ampak že strategija iz leta 1996 je bila katastrofalno uresničena, niti 1/3 ne.trackpan napisal/-a: Ministrstvo za infrstrukturo RS je na svoji spletni strani objavilo "Strategijo razvoja prometa v Republiki Sloveniji"
http://www.mzi.gov.si/si/medijsko_sredi ... 11a4d314e/
Sicer je pa Cerar danes v Beogradu, izjavil, da Kitajce zanima luka in infrastruktura, samo kaj ko zahtevajo določene pogoje, kateri pa grejo nekaterim v nos.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
S Kitajci ne bo nič, tako kot ni bilo nič že v času Pahorja.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Strategijo se običajno na vsakih nekaj let novelira - glede na promet in potrebe. Tudi tista iz 1996 v enem delu ne odraža trenutnih potreb na JŽI, saj so se v tem 20 letnem času pojavile še druge prioritete, ki v tej strategiji niti niso bile omenjene.Re 4/4 napisal/-a:Vse lepo in prav, ampak že strategija iz leta 1996 je bila katastrofalno uresničena, niti 1/3 ne.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Bo pa res pozlačen tale izvlečni tir: 21 milijonov za 1,2 km. Kakšna elektronapajalna postaja? A ni bila ravno kar zgrajena ENP Dekani?Izvlečni tir, 1,2 kilometra dolg odsek od izhoda tovorne postaje v Kopru, bi kot nekakšen prvi nastavek drugega tira do Divače skupaj z nekaterimi drugimi dodatnimi ukrepi na obstoječi progi omogočil povečanje prevozne zmogljivosti obstoječega tira za čas do gradnje drugega.
Tehnične podrobnosti, kot sta trasa in dolžina tira, so natančno določene z izdelanim projektom za pridobitev gradbenega dovoljenja, vrednost projekta in predvideni viri financiranja, pa so opredeljeni v izdelanem investicijskem programu. Ta je v postopku pregleda in potrjevanja na komisiji za pregled in oceno investicijske dokumentacije na področju državnih cest, javne železniške infrastrukture, letalstva in pomorstva.
Po predlogu investicijskega programa znaša investicijska vrednost projekta po stalnih cenah iz septembra letos 20,9 milijona evrov, in sicer za gradbena dela, elektronapajalno postajo, rekonstrukcijo obstoječega tira in protihrupno zaščito. Kot viri financiranja so predvidena evropska in domača sredstva.