Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Super slike
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
POMEMBEN popravek pod zgornjo sliko, ponoči, oziroma ko so delavci odšli, je bila hitrost 50km/h
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
...če je motiv (beri: "strici iz...".) zadosti močan....... ....se da tudi to zrihtat'.....
...pa čeprav je treba na začetku in ob koncu "šihta" transparente zamenjat.... ...o, se da...
...mogoče se bo ba ta praksa širila še kam......... ....
..npr. na
(1) Signalna oznaka 207: ”Mesto dela na progi”
Bela ovalna plošča s sliko delavca, na stebru so rdeče-beli pasovi....
.... ....vlaki.info.... ...
...pa čeprav je treba na začetku in ob koncu "šihta" transparente zamenjat.... ...o, se da...
...mogoče se bo ba ta praksa širila še kam......... ....
..npr. na
(1) Signalna oznaka 207: ”Mesto dela na progi”
Bela ovalna plošča s sliko delavca, na stebru so rdeče-beli pasovi....
.... ....vlaki.info.... ...
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
V ponedeljek je bila zapora...postavljanje novih stebrov v funkcijo
skladanje tira...
...in nasipanje grede
skladanje tira...
...in nasipanje grede
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Dela na projektu tako imenovanega izvlečnega tira bodo končana v tem mesecu, junija bodo opravili interne tehnične preglede, upravni organ pa bo opravil še tehnični pregled, so pojasnili na direkciji za infrastrukturo. Vzporedno s tem projektom se zaključuje tudi izvedba prevozne elektro napajalne postaje Hrastovlje.
https://www.primorske.si/primorska/istr ... e-ta-mesec
https://www.primorske.si/primorska/istr ... e-ta-mesec
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
malo zamujam...namreč, že dober teden dni vozimo po novem, starem, prvem, ali nevemkaterem tiru...naj dodam, da tista tabla na levi ne velja več, saj so natanko po tednu dni nasuli, spodbili in dvignili na 50
tako imamo končan prvi kilometer dvotirne proge Koper-Divača
Premaknili so tudi ločišče, na mesto, kjer bi moralo stati že od vsega začetka...
Edino ta revež, še vedno čaka, da ga premaknejo na njegovo mesto
tako imamo končan prvi kilometer dvotirne proge Koper-Divača
Premaknili so tudi ločišče, na mesto, kjer bi moralo stati že od vsega začetka...
Edino ta revež, še vedno čaka, da ga premaknejo na njegovo mesto
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
En teden ni prehudo. Država zamuja 20 let ...igor72 napisal/-a:malo zamujam...namreč, že dober teden dni vozimo po novem, starem, prvem, ali nevemkaterem tiru...
LP, Metod
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Je zadeva že polno operativna? Je vidna kakšna sprememba pri uporabi?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Igor,igor72 napisal/-a:
malo zamujam...namreč, že dober teden dni vozimo po novem, starem, prvem, ali nevemkaterem tiru...naj dodam, da tista tabla na levi ne velja več, saj so natanko po tednu dni nasuli, spodbili in dvignili na 50
tako imamo končan prvi kilometer dvotirne proge Koper-Divača
Hvala za poročanje. V oči mi je padel kilometrski kamen 26,600 na prvi sliki. Stacionaža novega tira bo na mestu stika zelo podobna. Od bika v koruzi do Divače torej le še 26 km. (20,5 v tunelih, 1,3 po viaduktih in dobre 4 km po raščenem terenu.) Ni hudič, da enkrat bo
lp
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ta kilometrina (26+600) ima svojo nulto točko v Prešnici, od tam pa je še 16+800 do Divačepreglednik napisal/-a:In koliko je km do Divače po ta stari?
Je, polno operativna! Efekt pa.... pri menjavi smeri vožnje vlakov se ta prvi lahko odpravi kakšni 2,3 min prej kot po starem, za vse zaporedne ni razlike, saj še vedno čakajo interval.zigc0601 napisal/-a:Je zadeva že polno operativna? Je vidna kakšna sprememba pri uporabi?
Fajn so ga pa usrali, kar se premika tiče, saj mora premikalka vsakič, ko gre rinit vlak v luko, zapeljati za kritni signal, to pa pomeni da prihajajočemu vlaku ni možno postavit uvoza, zato cinca skoraj iz Rižane dol ....po moje so ga tukaj fajn bikslni mimo, saj bi pri tolikih premikih dnevno, MORALI upoštevati tudi slednje, sploh ker je dovolj prostora, da bi za kritnim signalom posadili še kakšnega premikalca., na US pa narisali puščico...
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
...evo, @igor72.... enostavne, poceni in varne rešitve za te primere ....(samo "software",.... "hardware" pa ena "puščica" na Us A1)
....na Us A1 namontirat "puščico navzdol"..... ....in v teh primerih vlake uvažat na 308 (brez prepeljevalne poti)...... ....premikalko obračat na 309 .....in ko se premikalo umakne v tir..... .... postavit VVP za vlak iz 308 naprej na uvozni tir (ker ni prepeljevalne poti, ni potrebe po zaustavitvi vlaka in preklicu PP za tirom 308)...... ....tako nekako, kot pri severnih sosedih "Einfahrt 40".....
...seveda bi v takem primeru (brez PP,) Us A1 moral kazati "Omejena hitrost, pričakuj stoj" in "puščica dol", in ne "Previdno, pričakuj Stoj"...... ....
...Preduvozni pa "Prosto, pričakuj Omejitev hitrosti"......
...čez kakšno leto, ko bo zadeva pri vseh "osvojena" in ne bo več strahu in pomislekov (za vsak slučaj maš iz 308 za kritnim še nekaj 10 metrov frej!).... ....lahko isti postopek "furaš" na oba tira.....
...premikalc vmes je pa precej "kritisch".... ....
....na gor nimaš mejnika, to pomeni, da ga morš met tud za gor (začetek in konec premikalne vožnje moraš imeti določen .. ..)..in ne sam za dol..... ....in vse to grozno zakomplicira (software) - in podraži! (hardware) - SVN in upravljanje z njo....
....na Us A1 namontirat "puščico navzdol"..... ....in v teh primerih vlake uvažat na 308 (brez prepeljevalne poti)...... ....premikalko obračat na 309 .....in ko se premikalo umakne v tir..... .... postavit VVP za vlak iz 308 naprej na uvozni tir (ker ni prepeljevalne poti, ni potrebe po zaustavitvi vlaka in preklicu PP za tirom 308)...... ....tako nekako, kot pri severnih sosedih "Einfahrt 40".....
...seveda bi v takem primeru (brez PP,) Us A1 moral kazati "Omejena hitrost, pričakuj stoj" in "puščica dol", in ne "Previdno, pričakuj Stoj"...... ....
...Preduvozni pa "Prosto, pričakuj Omejitev hitrosti"......
...čez kakšno leto, ko bo zadeva pri vseh "osvojena" in ne bo več strahu in pomislekov (za vsak slučaj maš iz 308 za kritnim še nekaj 10 metrov frej!).... ....lahko isti postopek "furaš" na oba tira.....
...premikalc vmes je pa precej "kritisch".... ....
....na gor nimaš mejnika, to pomeni, da ga morš met tud za gor (začetek in konec premikalne vožnje moraš imeti določen .. ..)..in ne sam za dol..... ....in vse to grozno zakomplicira (software) - in podraži! (hardware) - SVN in upravljanje z njo....
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Mater, a res nimamo v SLO projektantov (če že sami ne znajo), da bi se vsedli skupaj z izvajalci dela (z vami) in preigrali, kako bo potekalo vse hitreje in varneje.
Ampak pred izvedbo, ne pol
Če ne znamo Slovenci, dajmo delat tistim, ki znajo...bo še vedno ceneje, kot potem razkopavat
pozdrav
Darko
Ampak pred izvedbo, ne pol
Če ne znamo Slovenci, dajmo delat tistim, ki znajo...bo še vedno ceneje, kot potem razkopavat
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
V Ponedeljek, 04.06.2018 je bil tisti dan...včeraj pa so dokončno umaknili še tablo za počasno vožnjo...
Novo ločišče v funkciji, staro odstranjeno
Po dolgem času spet zelena na uvoznem...sicer utripa ampak OK
počasne ni več, odšla je drugam...zdej lahko pičimio 65km/h, tako naravnost kot v ovink
Novo ločišče v funkciji, staro odstranjeno
Po dolgem času spet zelena na uvoznem...sicer utripa ampak OK
počasne ni več, odšla je drugam...zdej lahko pičimio 65km/h, tako naravnost kot v ovink
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Končno
Če zanemarimo dejstvo da je bilo po tem tiru preden so začeli prčkati vmax 70 km/h....
Če zanemarimo dejstvo da je bilo po tem tiru preden so začeli prčkati vmax 70 km/h....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER