Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
2TDK zavrnil edino ponudbo za železniške in predorske sisteme
https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/2tdk ... eme/625549
https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/2tdk ... eme/625549
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Pa menda ja zdaj to ne pomeni, da se bo zaustavila gradnja 2TDKja?gorican napisal/-a: ↑28.04.2022, 14:19 2TDK zavrnil edino ponudbo za železniške in predorske sisteme
https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/2tdk ... eme/625549
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Eno je gradnja, drugo je oprema.vidkrt napisal/-a: ↑28.04.2022, 18:02Pa menda ja zdaj to ne pomeni, da se bo zaustavila gradnja 2TDKja?gorican napisal/-a: ↑28.04.2022, 14:19 2TDK zavrnil edino ponudbo za železniške in predorske sisteme
https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/2tdk ... eme/625549
Have a nice day!
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Pa menda ja zdaj to ne pomeni, da se bo zaustavila gradnja 2TDKja?vidkrt napisal/-a: ↑28.04.2022, 18:02 [quote=gorican post_id=236262 time=<a href="tel:1651151943">1651151943</a> user_id=2695]
2TDK zavrnil edino ponudbo za železniške in predorske sisteme
https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/2tdk ... eme/625549
[/quote]
Razpis bodo verjetno ponovili. Ustavilo se ne bo nič, zna pa se zgoditi, da se bo končna faza - vgradnja opreme malo zavlekla. Moje laično mnenje.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Gradnja deviacije obstoječe proge pri Divači https://www.miniaturna-zeleznica.eu/galerije/2TDK/ (Avtor fotografij: Igor Ličen)
Pa še povabilo
Pa še povabilo
Tine
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Drugi tir se pospešeno gradi. Servisni tuneli se delajo v polnem profilu, zaradi kasnejšega drugega tira k drugemu tiru. Do takrat pa bo nova proga precej nefunkcionalna, če ne bo vmes možnosti križanj vlakov. Koliko bo izogibališč in ali bodo na vzponu, ima kdo kakšno informacijo?
preglednik
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Nobene kretnice ali izogibališča na 27 km enotirne proge. Verjetno je vsem jasno, koliko vlakov se lahko prepelje na takem odseku? Zagotovo manj kot po obstoječi, če se obe progi gleda ločeno.preglednik napisal/-a: ↑03.04.2023, 15:42 Koliko bo izogibališč in ali bodo na vzponu, ima kdo kakšno informacijo?
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Brez panike, noveliran investicijski program zagotavlja več kot dovoljšno kapaciteto proge. Z umno uporabo obeh enotirnih prog bo novelirana kapaciteta obeh tirov 212 vlakov dnevno, 102 po stari in 110 po novi progi. Pred spremembo inv. programa z izogibališčem Črni Kal (v tunelu T2?) je bila kapaciteta 231 vlakov dnevno. Se splača pogledati javno dostopne dokumente kot je 2TDK, Novelacija investicijskega programa, april 2021.Nobene kretnice ali izogibališča na 27 km enotirne proge. Verjetno je vsem jasno, koliko vlakov se lahko prepelje na takem odseku? Zagotovo manj kot po obstoječi, če se obe progi gleda ločeno.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Malo na pamet: če se bo spuščalo vlake v snopih po 3 v vsako smer, med vlaki cca 5-6 min, vožnja v eno smer traja cca 20min, to pomeni cca 4,5 vlakov na uro, v 24 urah to res znese približno 110. Vendar nekaj ur na dan si je pa le treba vzeti za redne preglede in popravila na progi, močno dvomim v te številke.
preglednik
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ah kakšne preglede le, bomo vozili in se čez par let čudili kako se nam je uničila nova proga....preglednik napisal/-a: ↑04.04.2023, 12:14 Malo na pamet: če se bo spuščalo vlake v snopih po 3 v vsako smer, med vlaki cca 5-6 min, vožnja v eno smer traja cca 20min, to pomeni cca 4,5 vlakov na uro, v 24 urah to res znese približno 110. Vendar nekaj ur na dan si je pa le treba vzeti za redne preglede in popravila na progi, močno dvomim v te številke.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Tovorni bodo šli po eni progi gor po drugi dol (ne me za besedo držat katera kje) in kapaciteta bo vseeno približno podvojena, kar bo vsak za nekaj let za tovorne ok, skrbi me pa za potniški promet saj je vožnja po starem tiru pol ure daljša, in glede na zanesljivost SŽ si znam predstavljat kolikokrat bo potniški šel po stari, ker bodo po novi progi v nasprotno smer vozili tovorni in se bo tiste prioritiziralo.Regan 664 napisal/-a: ↑03.04.2023, 16:56Nobene kretnice ali izogibališča na 27 km enotirne proge. Verjetno je vsem jasno, koliko vlakov se lahko prepelje na takem odseku? Zagotovo manj kot po obstoječi, če se obe progi gleda ločeno.preglednik napisal/-a: ↑03.04.2023, 15:42 Koliko bo izogibališč in ali bodo na vzponu, ima kdo kakšno informacijo?
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ne vem kako si ti tole predstavljaš okoli potniškega prometa? Če ima napisan vozni red, potem že ima določeno traso za čas trajanja sezonskega voznega reda. Sem že enkrat Vidu razlagal, pa še enkrat.
Osnovno se bo odvijal levosmerni promet, torej gor po novem, dol po starem tiru. Ker pa bosta oba tira za obojestranski promet, to v praksi ni nujno da bo držalo. Verjetno bo po kavbojsko, ali če se izrazim sodobno "fleksiblino odvijanje prometa". Dorpege in njihova pravila bodo stvar vsakega prevoznika, razen če bo kdo imel Co Co bo zvlekel sam čez teh 17 promilov. Oni na ministrstvu pravijo, da je Divača na vse to pripravljena... Potniški izključo po novem tiru, razen lokalc je vprašanje. Dvojna križna zveza pride na plato med T6 in T7, ko bodo zgradili še levi tir nove proge.
Osnovno se bo odvijal levosmerni promet, torej gor po novem, dol po starem tiru. Ker pa bosta oba tira za obojestranski promet, to v praksi ni nujno da bo držalo. Verjetno bo po kavbojsko, ali če se izrazim sodobno "fleksiblino odvijanje prometa". Dorpege in njihova pravila bodo stvar vsakega prevoznika, razen če bo kdo imel Co Co bo zvlekel sam čez teh 17 promilov. Oni na ministrstvu pravijo, da je Divača na vse to pripravljena... Potniški izključo po novem tiru, razen lokalc je vprašanje. Dvojna križna zveza pride na plato med T6 in T7, ko bodo zgradili še levi tir nove proge.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ko bo proga dvotirna (če seveda bo?), ne bo več potrebe po starem tiru. Verjetno ga lokalci niti ne potrebujejo, ker jim železnica nekako ne diši. Bo pa velika škoda, saj je to edina razgledna panoramska proga pri nas, turistično zelo zanimiva.
preglednik
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ravno to odvijanje "po kavbojsko" po čem so SŽ znane, me skrbi da bo vzrok, da bo v izrednih razmerah potniški po poti dol prevečkrat preusmerjen na staro progo. Pač ne rečem, da se to bo dogajalo, ampak SŽ uspe zamudo Ustvarit že na navadni dvotirni progi, kaj šele na kombinaciji dveh enotirnih prog. In noben moderen signalni sistem me ne bo prepričal, da se kaj takega pod okriljem SŽ ne bo zgodiloRe 4/4 napisal/-a: ↑04.04.2023, 15:09 Ne vem kako si ti tole predstavljaš okoli potniškega prometa? Če ima napisan vozni red, potem že ima določeno traso za čas trajanja sezonskega voznega reda. Sem že enkrat Vidu razlagal, pa še enkrat.
Osnovno se bo odvijal levosmerni promet, torej gor po novem, dol po starem tiru. Ker pa bosta oba tira za obojestranski promet, to v praksi ni nujno da bo držalo. Verjetno bo po kavbojsko, ali če se izrazim sodobno "fleksiblino odvijanje prometa". Dorpege in njihova pravila bodo stvar vsakega prevoznika, razen če bo kdo imel Co Co bo zvlekel sam čez teh 17 promilov. Oni na ministrstvu pravijo, da je Divača na vse to pripravljena... Potniški izključo po novem tiru, razen lokalc je vprašanje. Dvojna križna zveza pride na plato med T6 in T7, ko bodo zgradili še levi tir nove proge.