Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Pa kakšna elektrifikacija Sežana - Nova Gorica? :lol: Elektrificiralo se bo Pragersko - Hodoš, potem pa 20 let nič.

Ne vem od kod ti ideja, da bo denar namesto v drugi tir, šel v druge proge? To je pa ravno tako, kot da bi šel postavljat pribor na mize potapljajočega Titanika. :lol:
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Elektrifikacija odseka Sežana-Nova Gorica je v načrtu, je ena redkih regionalnih prog za katero si upam staviti, da bo prej ali slej elektrificirana. Vprašanje pa je, če pred letom 2035, kot si rekel, ja. :twisted:

Tule dve dokaj frišni študiji na to temo:

http://www.adria-a.eu/wp-content/upload ... rojekt.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.adria-a.eu/wp-content/upload ... na_PNZ.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Zadnjič spremenil trance0, dne 24.01.2015, 17:49, skupaj popravljeno 1 krat.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a suha »

Seveda poznajo, kje tečejo podzemne vode.... Tako kot med gradnjo avtoceste ali pa Karavanškega predora, ali pa sosedovega vodnjaka, ki naj bi bil na 20 metrov bil je pa na 200 :lol:
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a suha »

Evo ledeni, posebej zate, da ne boš žalil ljudi kar vsepovprek, čeprav ne veš kakšno je njihovo poklicno ozadje ter izkušnje:

http://www.drc.si/Portals/1/Referati/T1-Knez.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Sem o kakšnih jamah pisal? Pisal sem o vodnih zajetjih, tam kjer bodo kopali omembe vredne vode ne bo, bodo pa jame. Gotovo. Big deal...
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a suha »

Hočem ti položiti v usta da ne vedo kje kopljejo, ker zaenkrat nobena svetovna tehnologija še ne more napovedat kje točno teče podzemna voda. Kras je zelo nepredvidljiv. Pri 2. tiru bodo šli še globlje od tehle predorov in zagotovo bodo kaj zadeli. Skratka sem prepričan da bi bistveno manj onesnažili če bi dodali tir kot pa kopat novo traso... Itak pa nebo nove trase, tako da tolčeva po oslovski senci.
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Lej, sem napisal da gre obstoječa proga preko rižanskega zajetja. Tam kjer mislijo vrtati pa NI zajetja (razen za par hiš), ker se vse skupaj dogaja na drugem koncu, precej dolvodno od zajetja. Raje priznaj, da si zdaj vesel, da nisi JPD spraševal o ekoloških vidih, ker nisi vedel za zajetje Rižana.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

trance0 napisal/-a:Če povzamem na kratko:

3. srednjeročno bo Luka Koper po potrebi sama zgradila železniško povezavo med Koprom in Trstom
4. država bo nekoč nadgradila obstoječo progo Sežana-d.m. in odsek Sežana-Nova Gorica vključno z elektrifikacijo
5. denar, ki bi šel za drugi tir, se bo vložilo v ostale železniške proge in ceste
6. po potrebi se lahko v oddaljeni prihodnosti vzporedno ob obstoječem industrijskem tiru na najbolj kritičnih odsekih zgradi še en tir in s tem zagotovi delno dvotirnost, višek tovora pa gre čez Trst po Pontebani in naprej čez Avstrijo, kakšna malenkost morda ob posodobitvi goriške proge tudi čez NG in Jesenice.
So ti to povedali na golica TV pri vedeževanju? #-o

3 točka; Ne bo nič, saj Italjani ne bodo pustili, da konukrenca vozi mimo njihovega pristanišča
4 točka; Pa sanjaj, v prednostnem programu ni bohinjke, pa če bo kdaj bodo Avstrijci že zdavnaj vozili od Dunaja do Vidma sami brez nas.
5 točka; Denarja ni oziroma ga nočejo dati. Vse kar bo, bodo evropska sredstva. Pa še to je na voljo samo 3 miljarde. Za železnico bo bolj malo na voljo.
6 točka; A ni kritičen celotni odsek, ki je enotirni. Za ostalo glej 4 točko.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Potemtakem je torej edina zares verjetna točka ukinitev železniškega potniškega prometa med Divačo in Koprom? :twisted:
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a trocken »

Re 4/4 napisal/-a:
trance0 napisal/-a:Če povzamem na kratko:

3. srednjeročno bo Luka Koper po potrebi sama zgradila železniško povezavo med Koprom in Trstom
4. država bo nekoč nadgradila obstoječo progo Sežana-d.m. in odsek Sežana-Nova Gorica vključno z elektrifikacijo
5. denar, ki bi šel za drugi tir, se bo vložilo v ostale železniške proge in ceste
6. po potrebi se lahko v oddaljeni prihodnosti vzporedno ob obstoječem industrijskem tiru na najbolj kritičnih odsekih zgradi še en tir in s tem zagotovi delno dvotirnost, višek tovora pa gre čez Trst po Pontebani in naprej čez Avstrijo, kakšna malenkost morda ob posodobitvi goriške proge tudi čez NG in Jesenice.
So ti to povedali na golica TV pri vedeževanju? #-o

3 točka; Ne bo nič, saj Italjani ne bodo pustili, da konukrenca vozi mimo njihovega pristanišča
4 točka; Pa sanjaj, v prednostnem programu ni bohinjke, pa če bo kdaj bodo Avstrijci že zdavnaj vozili od Dunaja do Vidma sami brez nas.
5 točka; Denarja ni oziroma ga nočejo dati. Vse kar bo, bodo evropska sredstva. Pa še to je na voljo samo 3 miljarde. Za
železnico bo bolj malo na voljo.
6 točka; A ni kritičen celotni odsek, ki je enotirni. Za ostalo glej 4 točko.
Točka 3: Italijani proti plačilu pustijo vse, verjemi mi. Ko se gre za posel, so za nas doktorji.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

trocken napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
Točka 3: Italijani proti plačilu pustijo vse, verjemi mi. Ko se gre za posel, so za nas doktorji.
Mogoče, ampak ko govorimo o železnici nam ne sežejo do kolen!!
LEP DAN
Igor
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Stavim pa, da na MZI razmišljajo nekako v smislu mojih točk. Se pravi, denarja ni niti za flikanje cest, drugi tir je sicer pomemben, a trenutno si ga ne moremo privoščiti, zato bomo odločitev o njegovi gradnji prestavili na čas, ko bomo imeli na razpolago več denarja. V praksi to pomeni, da ga ne bojo zgradili in potem bo šlo po tistih točkah. Če pa Italijani slučajno kljub plačilu uporabnine ne bodo pustili, da gre tovor po pontabeljski progi, kar bi bila sicer prvovrstna neumnost, se bo uresničil najslabši scenarij(beri: vedno večje kolone tovornjakov po avtocesti).
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Mogoče, ampak ko govorimo o železnici nam ne sežejo do kolen!!
Bi rekel, da ko je govora o tovornem prometu, pri potniškem se pa absolutno nihče ne bi strinjal s to trditvijo.

LPL
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Potniškega prometa med Sežano in Koprom naj ne bi bilo več. To so ukrepi, ki jih predvidevajo SŽ
Če bi katerikoli vneti forumaš razumel izjavo ne bi pisali nebuloz o ukinitvi potniškega prometa v Koper. Koliko vlakov pa pelje med Sežano in Koprom? Sicer ne bom šel gledat vozni red, tudi ne poznam zasedenostin vlaka, toda verjetno je kar umestna izjava, da je ta vlak v redu ukinjenega v Ajdovščino, ki so ga nadomestili s kombijem.
Po drugi strani je pa res, da pa lahko v primeru neinvestiranja v kakršnikoli drugi tir kot naslednji ukrep resno pričakujemo ukinitev potniškega prometa v Koper in tudi ob manjku konkretnih programov modernizacije (SVN, ENP) na odseku Borovnica-Logatec.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

V voznem redu med Sežano in Koprom ni! direktnega vlaka. Vse je prestp v Divači. Tako mi vrže vozmi red ven.
Odgovori