Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Ne gre za to kakšne koristi imam sam kot posameznik. 20km pod zemljo, na tem terenu ob situaciji ki obvladuje Slovenijo je kratko malo noro. Kdor visoko leta nizko pade, bojim se da ta usoda čaka drugi tir. Mislim da je dovolj žalostno, da iz Ljubljane do Trsta potrebuješ skoraj 5 ur in parkrat prestopaš, kot da železna zavesa še vedno stoji. Namesto sodelovanja s sosedi situacija spominja na kolonialno tekmo, "kdo bo prej potegnil tir med x in y". Si predstavljte progo Ljubljana-Postojna-Divača-Sežana-Trst-Koper? Proga bi bila veliko bolj rentabilna kot je danes, denar za drugi tir pa bi namenili odpravljanju ozkih grl drugje po državi. Mogoče za povezavo do letališča JP. Ljubljana ima slabih 300.000 prebivalcev, Trst vsaj toliko, potrebno je povezati glavna urbana središča, ne pa nekih vasi, kjer vstopa 10 ljudi. Da ne po pomote, tudi sam sem iz vasi.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Seveda če bi bil svet pravljica,pa ni! Pa kakor da nas ni še nič izučilo imeti z makaronarji posla.Poglej samo plinske terminale,koliko velja njihova beseda.Transportne poti so nacionalnega interesa,kot so obrambne sile,dostopi do morja,.....
In v našem interesu je da je naša luka kvalitetno povezana z NAŠIM ozemljem,ne preko sosedove njive.Da bi se potem čakalo,kdaj se mu dvigne korenček,da nastanejo problemi.To da imamo svojo luko in dostop do morja in sveta je privilegij,ki se ga ne zajebe z neko kao bratsko evropsko "španovijo".Sploh pa z Italijani ne,ker njihova beseda ni vredna smrdljivga štunfa.In v vsaki pametni evropski državi,se evropski interes in vsa euforija okoli združene Evrope,pri vitalnih nacionalnih vprašanjih konča.In prašanje nemotenih transportnih poti,neodvisnost edine luke in stika države s svetom je definitivno eno od teh stvari.
Amen.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Imaš 100% prav.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

=D> =D> bravo Nurmi!!
LEP DAN
Igor
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a trocken »

Nurmi napisal/-a:Seveda če bi bil svet pravljica,pa ni! Pa kakor da nas ni še nič izučilo imeti z makaronarji posla.Poglej samo plinske terminale,koliko velja njihova beseda.Transportne poti so nacionalnega interesa,kot so obrambne sile,dostopi do morja,.....
In v našem interesu je da je naša luka kvalitetno povezana z NAŠIM ozemljem,ne preko sosedove njive.Da bi se potem čakalo,kdaj se mu dvigne korenček,da nastanejo problemi.To da imamo svojo luko in dostop do morja in sveta je privilegij,ki se ga ne zajebe z neko kao bratsko evropsko "španovijo".Sploh pa z Italijani ne,ker njihova beseda ni vredna smrdljivga štunfa.In v vsaki pametni evropski državi,se evropski interes in vsa euforija okoli združene Evrope,pri vitalnih nacionalnih vprašanjih konča.In prašanje nemotenih transportnih poti,neodvisnost edine luke in stika države s svetom je definitivno eno od teh stvari.
Amen.
Si manjkal v Dražgošah zadnjič... S tvojim predavanjem o nacionalnih interesih in o združeni Evropi s figo v žepih se pa pač ne strinjam.
Za nacionalni interes je tisti tir do Kopra čisto dovolj. Za našo oskrbo v primeru "hudih časov" že zadostuje. Vse od tam naprej je pač komercialni interes. In kar se tega tiče so luke na severu daaaaaleč ampak res daaaleč od našega Jadrana. In tukaj Alpe niso glavni problem, da se razumemo.Problem je naša zgodovinska zaplankanost (vseh, ki živimo tukaj pod Alpami in se vsakih 30 do 50 let fajn zbiksamo) Kot takega vidim tudi tvoj prejšni prispevek.
Investitorje v tujini pa te naše podalpske travme bolj malo zanimajo....in združena Evropa je bila zamišljena za premagovanje teh plank.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Vsak ima svoj pogled.Lahko sem jaz zaplankan ali pa ti naiven.Pa tudi ne sprejemam definicije da je naš narod zaplankan.Zgodovina ne laže.Komercialni interes je pahnil človeštvo na mejo blazne pohlepnosti,sesul vse moralne vrednote in prepričanja.Če je spoštovanje svojega ognjišča,svoje zgodovine,zemlje in naroda zaplankanost.Potem jaz nisem samo zaplankan ampak zabit in zahojen kot osel.Zato vsi Euro euforiki in oh in sploh moderni napredni ekonomski vizionarji in globalni navdušenci,lahko samo kušnete Nurmičevo zadnje razkošje,kamor sonce nikoli ne posije.

Kako zgledajo in kako mentaliteto imajo pa bo pokazal gospod Carogna:

http://www.youtube.com/watch?v=Qyo3MgGSetk
Zadnjič spremenil Nurmi, dne 07.03.2012, 11:01, skupaj popravljeno 1 krat.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a mario »

Nurmi napisal/-a:Seveda če bi bil svet pravljica,pa ni! Pa kakor da nas ni še nič izučilo imeti z makaronarji posla.Poglej samo plinske terminale,koliko velja njihova beseda.Transportne poti so nacionalnega interesa,kot so obrambne sile,dostopi do morja,.....
In v našem interesu je da je naša luka kvalitetno povezana z NAŠIM ozemljem,ne preko sosedove njive.Da bi se potem čakalo,kdaj se mu dvigne korenček,da nastanejo problemi.To da imamo svojo luko in dostop do morja in sveta je privilegij,ki se ga ne zajebe z neko kao bratsko evropsko "španovijo".Sploh pa z Italijani ne,ker njihova beseda ni vredna smrdljivga štunfa.In v vsaki pametni evropski državi,se evropski interes in vsa euforija okoli združene Evrope,pri vitalnih nacionalnih vprašanjih konča.In prašanje nemotenih transportnih poti,neodvisnost edine luke in stika države s svetom je definitivno eno od teh stvari.
Amen.
Podpišem !!!!!
+
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a trocken »

Nurmi napisal/-a:Vsak ima svoj pogled.Lahko sem jaz zaplankan ali pa ti naiven.Pa tudi ne sprejemam definicije da je naš narod zaplankan.Zgodovina ne laže.Komercialni interes je pahnil človeštvo na mejo blazne pohlepnosti,sesul vse moralne vrednote in prepričanja.Če je spoštovanje svojega ognjišča,svoje zgodovine,zemlje in naroda zaplankanost.Potem jaz nisem samo zaplankan ampak zabit in zahojen kot osel.Zato vsi Euro euforiki in oh in sploh moderni napredni ekonomski vizionarji in globalni navdušenci,lahko samo kušnete Nurmičevo zadnje razkošje,kamor sonce nikoli ne posije.

Kako zgledajo in kako mentaliteto imajo pa bo pokazal gospod Carogna:

http://www.youtube.com/watch?v=Qyo3MgGSetk
Če si prav prebral nisem govoril o našem zaplankanem narodu, ampak o celotnem področju. Ker pa sem kar nekaj časa preživel tudi v prejšnji državi (menda raju) se dobro spommim besedišča, kakršnega uporabljaš. Ponavadi so to tupili razni funkcijonarji, ki so si gnezda uredili v kakšnem mestu, najpogosteje v Novi Gorici. ( mmg. tista "gnezda so potem odkupili za 10.000 mark)
Njihove žene so pa čistile v gnilem kapitalizmu stanovanja. No, to je pa že komercialni interes...
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Ta fobija pred Italijani je bolana. Sicer sem mlajse generacije zato mi nikoli niso skakali po glavi z zunanjimi sovrazniki, ki pod kraskim robom cakajo s tanki na obisk Postonjske jame.
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Malo "ekonomskega" razmišljanja:
V primeru komercialnega interesa se pričakuje, da se bo finančni vložek povrnil in da bo tudi kaj zaslužka. Recimo da se izkoplje tunel od Kopra "proti Trstu" in se potem obračunava kilometrino po običajnih postavkah, se vložena sredstva ne bodo povrnila v naslednjih nekaj stoletjih. SŽ bi v najboljšem primeru vozili do prve naslednje postaje (še bolj verjetno sploh nič), ko je tovor tam, se bo Sloveniji izognil, pravljice o tem kako bo šlo preko Opčin, Sežane in naprej lahko pozabimo. Pa naj kompletno financirajo ta projekt, tisti ki bodo imeli korist od njega, res ne vem zakaj bi ga morala naša država (pa tudi če samo 50% in EU 50%), če potem ne bo imela nič od vsega skupaj (razen odplačevanja kreditov). Nekaj pa bi imeli od povezave Koper-Divača. Cenovno pa tako ali tako ne bo tako velike razlike, ali se dela povezava Koper-Pontebbana ali Koper-Divača. Kaj je tu potem ekonomsko upravičena izbira, če se financira z državnim denarjem? MMG iz Kopra se da priti na Pontebbano tudi preko Divače, in koliko je sploh prometa preko Sežane?

Realnost:
V prihodnjih letih bomo videli, koliko se da zvoziti po obnovljenem obstoječem tiru. Vseh ostalih povezav (funkcionalno dokončanih) v tem desetletju ne bomo videli, upam sicer da se motim. Kaj pomeni za Luko Koper samo en tir še kar nekaj let, pa naj pove tisti, ki ve kaj več o količinah tovora.

](*,) saj sploh nima smisla :wink:
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

trocken napisal/-a:
Nurmi napisal/-a:Vsak ima svoj pogled.Lahko sem jaz zaplankan ali pa ti naiven.Pa tudi ne sprejemam definicije da je naš narod zaplankan.Zgodovina ne laže.Komercialni interes je pahnil človeštvo na mejo blazne pohlepnosti,sesul vse moralne vrednote in prepričanja.Če je spoštovanje svojega ognjišča,svoje zgodovine,zemlje in naroda zaplankanost.Potem jaz nisem samo zaplankan ampak zabit in zahojen kot osel.Zato vsi Euro euforiki in oh in sploh moderni napredni ekonomski vizionarji in globalni navdušenci,lahko samo kušnete Nurmičevo zadnje razkošje,kamor sonce nikoli ne posije.

Kako zgledajo in kako mentaliteto imajo pa bo pokazal gospod Carogna:

http://www.youtube.com/watch?v=Qyo3MgGSetk
Če si prav prebral nisem govoril o našem zaplankanem narodu, ampak o celotnem področju. Ker pa sem kar nekaj časa preživel tudi v prejšnji državi (menda raju) se dobro spommim besedišča, kakršnega uporabljaš. Ponavadi so to tupili razni funkcijonarji, ki so si gnezda uredili v kakšnem mestu, najpogosteje v Novi Gorici. ( mmg. tista "gnezda so potem odkupili za 10.000 mark)
Njihove žene so pa čistile v gnilem kapitalizmu stanovanja. No, to je pa že komercialni interes...
.....čakaj,čakaj malo ustavi konje.Ne zdaj mešati Dražgoš,Tigra in NOB-ja in zavednega Slovenstva z pokvarjenimi komunajzerskimi politikanti in funkcionarji,katerih potomci in varovanci še danes uničujejo in ropajo.OZNO,UDBO,SDV,Politbirojem,....Tako poceni debate v duhu današnjih obračunavanj se pa ne bom šel s tabo. [-X

V glavnem sem to že enkrat pisal,pa ne bom več.Luko Koper smo dobili po enem čudežu in nam po mnenju partijašev in Beograda nikoli ni bila usojena.Kljub vsem združevanjem in neki globalni euforiji,je energijska neodvisnost in neodvisnost transportnih poti v interesu vsake posamezne države.In to načelo več ali manj uspešno branijo vse države.
Čeprav izgleda navzven vse poštrikano in tolerantno so v ozadju umazane politične spletke,napenjanja mišic in igra komolcev.In tudi zato mogoče ta duh EU ne zaživi kot bi moral.Evropa dveh hitrosti ni fikcija ampak dejstvo.
Da skrajšam.Luko imamo.Zasluži si ustrezno infrastrukturo po lastni zemlji.S tem ji zagotovimo nemoten razvoj in napredovanje.Slovenija pa si kot država z dostopom do morja in mednarodnih trgov krepi geopolitičen položaj.Utrjuje politično pomembnost v rajonu in ohranja potrebno mero samostojnost in suverenost v negotovih politično ekonomskih časih,ki so že tu.Dostop do morja in lastne transportne poti so v političnem jeziku zelo močna valuta,ki se jo bodo morali naši naučiti unovčiti.In sedaj ne glejte transportne poti samo skozi prizmo zaslužka ampak tudi političnega kredita,ki je pa tako velik,da se ga ne da denarno ovrednotiti,niti kako drugače kupiti.
Jaz sem vam probal zadevo orisati tako v Nurmičevem stilu,kot v bolj politično razumljivem stilu.Zdaj tisti,ki hoče razmišljati in si zadevo pogledati s širšega kota,bo vedel kaj pišem.Drugi pa " buoga mati,jaz vam ne morem pomagat" terajte svoje guske ekonomske računice dalje.

Ledeni,meni je hudo ker te niti starši niti v šoli ne učijo zgodovine slovenskega naroda.Jaz nimam časa,da ti tu predavam še to tematiko.Iz spoštovanja do vseh Slovencev,ki so bili žrtve Fašizma pa vsaj drži gobec.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a trocken »

Jaz po svoje razumem Ledenega. Mlajša generacija na to gleda drugače pa se mi lahko še tako pizdimo. In po svoje imajo prav ali pa bodo od tukaj enostavno šli. (saj tudi žal odajajo)
Bom navedel samo en primer. V osemdesetih sem prečkal mejo med Dunajem in Bratislavo. Ne z izletom, s katerimi se je hodilo v šoping preseravat in jahat "uboge čehice in slovakinje" ampak lepo v lastni režiji - peš, z ruksakom in pasošem, ki naj bi odpiral vsa vrata. Saj jih je, meni pa so tudi na meji dobesedno odprli rit.
Danes se to območje navzven propagira kot TWIN CITY REGION, v kateri je seveda nosilec Dunaj, saj je logično, večji je, bolj razvit. Kupil je tudi letališče Bratislava. Promet laufa na eno uro in to po dveh progah, po reki Donavi....Prava podoba neke nove Evrope. Ne bi pisal, če ne bi doživel sam.

Pri nas pa Lipicanci dobesedno krepavajo, ker so pač NAŠI. Ker ne moremo priti pod neko skupno blagovno znamko z Dunajem. Mi je prav žal, ampak če ne bi bilo Habsburžanov, bi konji na Krasu še vedno orali njive in vozili vino v Trst, oziroma bi izumrli, odkar imamo traktorje. Podobno je z železnico. Tista med Trstom in Opčinami (obe progi) potekata po slovenskem nacionalnem ozemlju. Italijani pa seveda opuščajo (njim je Trst zadnja rupa na svetu) mi bi pa rili 5 kilometrov proč pod zemljo v Koper. To ni normalno, nobeden me ne bo prepričal, da je to delajo normalni ljudje. Mladi pa se izseljujejo na OBEH straneh meje.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Trocken jaz te povsem razumem,kaj hočeš povedati in v veliki meri soglašam s teboj.Ampak zgodovina tega področja je drugačna,kot tudi na drugi strani niso naši sogovorniki Avstrijci,ki veljajo za kredibilen narod.Ampak za vedno muhaste in nepredvidljive Italijane.
:-k kako bi po domače povedal!
:pc1 evo vlečeš štrom od soseda.Pač si se odločil,da svojega števca in linije ne boš gradil,ampak ga boš potegnil od soseda.Si prišparal na infrastrukturi,ampak si postal do neke mere odvisen in dojemljiv za njegove frontalne motnje.Tu smo pa spet pri debati,ki sem jo že zgoraj napisal.Odvisno koga imaš za soseda.Ampak še zmeraj je dobro imeti svoj priključek.
Mladina odhaja.Seveda odhaja.Saj tu gre predvsem za mentalitetni deficit Slovencev.Niti ni tako važno ali gre za Klerikalno ali pa postkomunajzarsko stran.Enostavno preveč ljudi nima privzgojene nacionalne identitete,niti se jih narodnozavedne ne vzgaja.Ampak to je spet poglavje zase.
Dajmo mi zgraditi ta prokleti tir do Kopra.Ostati transportno neodvisni,si kupiti nekej političnega kredita pred sosedi.Mislim da bi bil dolgoročno najbolje zapravljen denar do sedaj.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a mkx »

Nurmi ima precej prav tukaj. Ne moreš mešati Habsburžanov z Italijani, Habsburžani so bili civilizirani. Recimo, da bi povezali Koper in Trst, potem pa malce zanemarili obstoječi tir iz Divače v Koper ... zna biti, da bi kar naenkrat Italijani še bolj bremzali vlake iz Kopra, kot pa to menda sedaj počne Luka vlakom, ki jih vozi SŽ.
Sicer pa sta Dunaj in Bratislava ravno dovolj narazen, da se celo splača imeti dve letališči in podobno. Še posebej, ker je Dunajsko letališče čisto spodobno zasedeno. Tržaška luka ima, koliko?, 11 pomolov? Koper bi rad naredil tretjega. Čisto zanesljivo bi lahko v Trstu dodatno pretovorili vse, kar se danes pretovori v Kopru, če bi se oni malce zorganizirali. Ali pa če bi tisto organizirali Habsburžani. Kajti, Koper in Trst sta praktično skupaj in res ni nobene ekonomske logike, da sta tukaj dve kolikor toliko veliki pristanišči.
LP, Metod
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Trst ima 8 pomolov, od teh eden ni več v uporabi.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Odgovori