Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Pa kakšna elektrifikacija Sežana - Nova Gorica? Elektrificiralo se bo Pragersko - Hodoš, potem pa 20 let nič.
Ne vem od kod ti ideja, da bo denar namesto v drugi tir, šel v druge proge? To je pa ravno tako, kot da bi šel postavljat pribor na mize potapljajočega Titanika.
Ne vem od kod ti ideja, da bo denar namesto v drugi tir, šel v druge proge? To je pa ravno tako, kot da bi šel postavljat pribor na mize potapljajočega Titanika.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Elektrifikacija odseka Sežana-Nova Gorica je v načrtu, je ena redkih regionalnih prog za katero si upam staviti, da bo prej ali slej elektrificirana. Vprašanje pa je, če pred letom 2035, kot si rekel, ja.
Tule dve dokaj frišni študiji na to temo:
http://www.adria-a.eu/wp-content/upload ... rojekt.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.adria-a.eu/wp-content/upload ... na_PNZ.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Tule dve dokaj frišni študiji na to temo:
http://www.adria-a.eu/wp-content/upload ... rojekt.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.adria-a.eu/wp-content/upload ... na_PNZ.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Zadnjič spremenil trance0, dne 24.01.2015, 17:49, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Seveda poznajo, kje tečejo podzemne vode.... Tako kot med gradnjo avtoceste ali pa Karavanškega predora, ali pa sosedovega vodnjaka, ki naj bi bil na 20 metrov bil je pa na 200
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Evo ledeni, posebej zate, da ne boš žalil ljudi kar vsepovprek, čeprav ne veš kakšno je njihovo poklicno ozadje ter izkušnje:
http://www.drc.si/Portals/1/Referati/T1-Knez.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.drc.si/Portals/1/Referati/T1-Knez.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Sem o kakšnih jamah pisal? Pisal sem o vodnih zajetjih, tam kjer bodo kopali omembe vredne vode ne bo, bodo pa jame. Gotovo. Big deal...
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Hočem ti položiti v usta da ne vedo kje kopljejo, ker zaenkrat nobena svetovna tehnologija še ne more napovedat kje točno teče podzemna voda. Kras je zelo nepredvidljiv. Pri 2. tiru bodo šli še globlje od tehle predorov in zagotovo bodo kaj zadeli. Skratka sem prepričan da bi bistveno manj onesnažili če bi dodali tir kot pa kopat novo traso... Itak pa nebo nove trase, tako da tolčeva po oslovski senci.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Lej, sem napisal da gre obstoječa proga preko rižanskega zajetja. Tam kjer mislijo vrtati pa NI zajetja (razen za par hiš), ker se vse skupaj dogaja na drugem koncu, precej dolvodno od zajetja. Raje priznaj, da si zdaj vesel, da nisi JPD spraševal o ekoloških vidih, ker nisi vedel za zajetje Rižana.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
So ti to povedali na golica TV pri vedeževanju?trance0 napisal/-a:Če povzamem na kratko:
3. srednjeročno bo Luka Koper po potrebi sama zgradila železniško povezavo med Koprom in Trstom
4. država bo nekoč nadgradila obstoječo progo Sežana-d.m. in odsek Sežana-Nova Gorica vključno z elektrifikacijo
5. denar, ki bi šel za drugi tir, se bo vložilo v ostale železniške proge in ceste
6. po potrebi se lahko v oddaljeni prihodnosti vzporedno ob obstoječem industrijskem tiru na najbolj kritičnih odsekih zgradi še en tir in s tem zagotovi delno dvotirnost, višek tovora pa gre čez Trst po Pontebani in naprej čez Avstrijo, kakšna malenkost morda ob posodobitvi goriške proge tudi čez NG in Jesenice.
3 točka; Ne bo nič, saj Italjani ne bodo pustili, da konukrenca vozi mimo njihovega pristanišča
4 točka; Pa sanjaj, v prednostnem programu ni bohinjke, pa če bo kdaj bodo Avstrijci že zdavnaj vozili od Dunaja do Vidma sami brez nas.
5 točka; Denarja ni oziroma ga nočejo dati. Vse kar bo, bodo evropska sredstva. Pa še to je na voljo samo 3 miljarde. Za železnico bo bolj malo na voljo.
6 točka; A ni kritičen celotni odsek, ki je enotirni. Za ostalo glej 4 točko.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Potemtakem je torej edina zares verjetna točka ukinitev železniškega potniškega prometa med Divačo in Koprom?
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Točka 3: Italijani proti plačilu pustijo vse, verjemi mi. Ko se gre za posel, so za nas doktorji.Re 4/4 napisal/-a:So ti to povedali na golica TV pri vedeževanju?trance0 napisal/-a:Če povzamem na kratko:
3. srednjeročno bo Luka Koper po potrebi sama zgradila železniško povezavo med Koprom in Trstom
4. država bo nekoč nadgradila obstoječo progo Sežana-d.m. in odsek Sežana-Nova Gorica vključno z elektrifikacijo
5. denar, ki bi šel za drugi tir, se bo vložilo v ostale železniške proge in ceste
6. po potrebi se lahko v oddaljeni prihodnosti vzporedno ob obstoječem industrijskem tiru na najbolj kritičnih odsekih zgradi še en tir in s tem zagotovi delno dvotirnost, višek tovora pa gre čez Trst po Pontebani in naprej čez Avstrijo, kakšna malenkost morda ob posodobitvi goriške proge tudi čez NG in Jesenice.
3 točka; Ne bo nič, saj Italjani ne bodo pustili, da konukrenca vozi mimo njihovega pristanišča
4 točka; Pa sanjaj, v prednostnem programu ni bohinjke, pa če bo kdaj bodo Avstrijci že zdavnaj vozili od Dunaja do Vidma sami brez nas.
5 točka; Denarja ni oziroma ga nočejo dati. Vse kar bo, bodo evropska sredstva. Pa še to je na voljo samo 3 miljarde. Za
železnico bo bolj malo na voljo.
6 točka; A ni kritičen celotni odsek, ki je enotirni. Za ostalo glej 4 točko.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Mogoče, ampak ko govorimo o železnici nam ne sežejo do kolen!!trocken napisal/-a:Re 4/4 napisal/-a:
Točka 3: Italijani proti plačilu pustijo vse, verjemi mi. Ko se gre za posel, so za nas doktorji.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Stavim pa, da na MZI razmišljajo nekako v smislu mojih točk. Se pravi, denarja ni niti za flikanje cest, drugi tir je sicer pomemben, a trenutno si ga ne moremo privoščiti, zato bomo odločitev o njegovi gradnji prestavili na čas, ko bomo imeli na razpolago več denarja. V praksi to pomeni, da ga ne bojo zgradili in potem bo šlo po tistih točkah. Če pa Italijani slučajno kljub plačilu uporabnine ne bodo pustili, da gre tovor po pontabeljski progi, kar bi bila sicer prvovrstna neumnost, se bo uresničil najslabši scenarij(beri: vedno večje kolone tovornjakov po avtocesti).
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Bi rekel, da ko je govora o tovornem prometu, pri potniškem se pa absolutno nihče ne bi strinjal s to trditvijo.Mogoče, ampak ko govorimo o železnici nam ne sežejo do kolen!!
LPL
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Če bi katerikoli vneti forumaš razumel izjavo ne bi pisali nebuloz o ukinitvi potniškega prometa v Koper. Koliko vlakov pa pelje med Sežano in Koprom? Sicer ne bom šel gledat vozni red, tudi ne poznam zasedenostin vlaka, toda verjetno je kar umestna izjava, da je ta vlak v redu ukinjenega v Ajdovščino, ki so ga nadomestili s kombijem.Potniškega prometa med Sežano in Koprom naj ne bi bilo več. To so ukrepi, ki jih predvidevajo SŽ
Po drugi strani je pa res, da pa lahko v primeru neinvestiranja v kakršnikoli drugi tir kot naslednji ukrep resno pričakujemo ukinitev potniškega prometa v Koper in tudi ob manjku konkretnih programov modernizacije (SVN, ENP) na odseku Borovnica-Logatec.
LPL
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
V voznem redu med Sežano in Koprom ni! direktnega vlaka. Vse je prestp v Divači. Tako mi vrže vozmi red ven.