Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

bedak napisal/-a:Zakaj ne bi 2. tira naredili vzporedno z AC in bi ga samo ovijali okol hribčkov, kjer so predori? Za kontejnerje (če je to večina transporta, glede na to, da gre veliko kontejnerjev že tudi po cesti) bi se lahko zgradil sistem po vzoru monoraila oz. enotirne proge, fantje iz Celja bi pa lahko zdizajnirali par posebnih vagonov za to (v Divači bi se pa kontejnerje potem preložilo na normalne vagone). Sistem bi deloval s pomočjo 3. zobate tirnice. Sicer pa, a bi bilo tako težko narediti večji naklon, 2 pentlji in kupiti dve, zobati tirnici prilagojeni lokomotivi? Pentlji bi pa lahko naredili že ob obstoječem črnokalskem predoru. Ja, razmišljanje enega zdolgočasenega bedaka ...
A si slučajno v kakšni žlahti z Duhovnikom? Samo vprašam...
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a desiro »

TGV Lyria napisal/-a:
bedak napisal/-a:Zakaj ne bi 2. tira naredili vzporedno z AC in bi ga samo ovijali okol hribčkov, kjer so predori? Za kontejnerje (če je to večina transporta, glede na to, da gre veliko kontejnerjev že tudi po cesti) bi se lahko zgradil sistem po vzoru monoraila oz. enotirne proge, fantje iz Celja bi pa lahko zdizajnirali par posebnih vagonov za to (v Divači bi se pa kontejnerje potem preložilo na normalne vagone). Sistem bi deloval s pomočjo 3. zobate tirnice. Sicer pa, a bi bilo tako težko narediti večji naklon, 2 pentlji in kupiti dve, zobati tirnici prilagojeni lokomotivi? Pentlji bi pa lahko naredili že ob obstoječem črnokalskem predoru. Ja, razmišljanje enega zdolgočasenega bedaka ...
A si slučajno v kakšni žlahti z Duhovnikom? Samo vprašam...
Če ni kar on direktno #-o #-o #-o =D> =D>
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Če ni kar on direktno #-o #-o #-o =D> =D>
Karkoli si mislimo dr. Duhovniku, takšen bedak pa res ni!
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a andre85 »

TGV Lyria napisal/-a:
bedak napisal/-a:Zakaj ne bi 2. tira naredili vzporedno z AC in bi ga samo ovijali okol hribčkov, kjer so predori? Za kontejnerje (če je to večina transporta, glede na to, da gre veliko kontejnerjev že tudi po cesti) bi se lahko zgradil sistem po vzoru monoraila oz. enotirne proge, fantje iz Celja bi pa lahko zdizajnirali par posebnih vagonov za to (v Divači bi se pa kontejnerje potem preložilo na normalne vagone). Sistem bi deloval s pomočjo 3. zobate tirnice. Sicer pa, a bi bilo tako težko narediti večji naklon, 2 pentlji in kupiti dve, zobati tirnici prilagojeni lokomotivi? Pentlji bi pa lahko naredili že ob obstoječem črnokalskem predoru. Ja, razmišljanje enega zdolgočasenega bedaka ...
A si slučajno v kakšni žlahti z Duhovnikom? Samo vprašam...
Nevarno blizu Duhovniku.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Malo zgodovine za pomiritev duhov...

Slika

Če pogledamo v knjigo Karla Rustje: Primorske železnice, Koper 2017, vidimo, da je VUJA* že leta 1952 naročila študijo o povezavi Kopra z železniško progo Divača-Pulj.
Leto pozneje je bila izdelana študija s tremi variantami.

POZOR!

Ker takratna železniška direkcija v Ljubljani in niti VUJA nista imeli sredstev za plačilo študije, je to storilo Društvo inženirjev in tehnikov Slovenije :shock:

*VUJA = Vojaška uprava Jugoslovanske armade

Ko sem zadnjič na sestanku SIZ (leta 2002 se je Zveza inženirjev in tehnikov - ZITS razdelila na IZS - Inženirsko zbornico Slovenije, ki deluje ločeno po takrat sprejetem zakonu in na SIZ - Slovensko inženirsko zvezo), omenil, da se nam lahko še enkrat zgodi nekaj podobnega, so se vsi zdrznili :saluti :lol: :lol:

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Pred gradbenimi deli na trasi drugega tira, prispevek RTV Slovenija: https://4d.rtvslo.si/arhiv/porocila/174601611

V roku 14 dni naj bi začeli z gradnjo dostopnih cest?
Aljaž
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

leteči vlak napisal/-a:Pred gradbenimi deli na trasi drugega tira, prispevek RTV Slovenija: https://4d.rtvslo.si/arhiv/porocila/174601611

V roku 14 dni naj bi začeli z gradnjo dostopnih cest?
Po videnem danes, stroji, vsaj nad Gabrovico že rijejo :lol:
Zadnjič spremenil igor72, dne 13.03.2019, 21:25, skupaj popravljeno 1 krat.
LEP DAN
Igor
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a holding »

...potem maš pa realne šanse..... :thumbupr ...da boš še ti vozil po njem... =D> ....
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Takrat, ko bo dokončan...bo že doba robotov in digitalnega vodenja prometa s pomočjo umetne inteligence :lol: :lol:

Nič se ne ve, kaj se bo dogodilo s sedanjo traso, ko se bo začel umeščati poleg "drugega tira" še en...tretji tir :-k #-o

Vse je potrebno sprojektirati na novo, na novo pridobiti soglasja....................

Sicer je to delo na "črno".

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

Zdravo!

Tudi terminologijo s(m)o zamešali. Zdi se mi, da ne bomo v Koper gradili drugega tira ampak drugo progo, saj bo potekala po drugi trasi. Na tej drugi progi pa bomo imeli 1 ali pa 2 tira. Tako lahko prepoznam termine n.pr. v Pravilniku o zgornjem ustroju železniških prog, ki je vsakomur dostopen preko Google-a!

Očitno je prišlo do zamenjave pojmov proga in tir. In tako prihaja do "nebuloz": Ali bo imel drugi tir 2 tira? Ali bo imel drugi tir samo 1 progo ? Eno- ali dvotirnost drugega tira itd. Sami nesmisli, neskladni z v desetletjih ustaljeno tehnično terminologijo.

In kdo je kriv? Mislim, da vsi udeleženi - novinarji in politiki (najbrž zaradi nepoznavanja), pa tudi odgovorni na železnici, ki se temu niso zoperstavili (zakaj že ne?).

Lep pozdrav - Peter
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Peter, s tem kar si napisal se globoko strinjam. Žal zadnje čase postajamo čedalje bolj nepismeni, zakaj je to tako dvomim da kdo ve.

Včasih se je "vprašalo", dandanes se pa že pogosto pojavlja "uprašam".
Tine
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a mkx »

Drži vse, kar je napisal Peter.

In po vseh nebulozah lahko samo upam, da bo drugi tir imel (vsaj) dve tirnici :wink:
LP, Metod
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Peter 5, pozdravljen,

tukaj se moram postaviti za "odgovorne" na železnici.

V tem trenutku stanja politike na Slovenskem se je izredno nevarno zoperstaviti čemur koli s strani "odgovornih" na železnici.

Politiki so jim dodelili edino vlogo: lahko rečete le to, da progo potrebujete čimpreje.
Tisti, ki se ne prilagodi, lahko gre.

Se pa v bistvu to dogaja na vseh področjih z "odgovornimi" ali strokovnjaki.
Na žalost takšna družba na dolgi rok ni učinkovita in uspešna.
Pogledati bi bilo potrebno čez meje, in se pozanimati pri učinkovitih in uspešnih, kako se je potrebno obnašati...

Vsaka čast izjemam!

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Benny »

Upravni odbor EIB potrdil 250-milijonsko posojilo za drugi tir
https://www.dnevnik.si/1042879559/posel ... -drugi-tir

Začela se je gradnja dostopnih cest;
https://www.facebook.com/groups/zelezni ... 744262603/
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

železocestnik napisal/-a:Peter 5, pozdravljen,

tukaj se moram postaviti za "odgovorne" na železnici.

V tem trenutku stanja politike na Slovenskem se je izredno nevarno zoperstaviti čemur koli s strani "odgovornih" na železnici.

Politiki so jim dodelili edino vlogo: lahko rečete le to, da progo potrebujete čimpreje.
Tisti, ki se ne prilagodi, lahko gre.

Se pa v bistvu to dogaja na vseh področjih z "odgovornimi" ali strokovnjaki.
Na žalost takšna družba na dolgi rok ni učinkovita in uspešna.
Pogledati bi bilo potrebno čez meje, in se pozanimati pri učinkovitih in uspešnih, kako se je potrebno obnašati...

Vsaka čast izjemam!

pozdrav
Darko
Kaj je mišljeno tukaj Darko "pogledati bi bilo potrebno čez meje in se pozanimati pri učinkovitih in uspešnih kako se je potrebno obnašati"?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Odgovori