Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

železocestnik napisal/-a: ali kdo pozna predpise za gradnjo novih prog v predorih/tunelih v EU?
Jih je toliko, da enega linka ne moreš dati.

Je mešanica evropskih direktiv o gradnji železniške infrastrukture, standardov ( po večini DIN standardov), potem je še zraven moduli npr. Ril 853 ( edini ko sem si ga zapomnil)...

Nekaj malega je tukaj v wordu.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Se pravi, da moramo biti previdni, ko opletamo z izračuni, zahtevami...

Je pa nekaj res: država (ki smo mi vsi), ki pripravlja projekt in seveda želi denar iz naših žepov, bi lahko pripravila projekt tako kot se zagre.

In naredila primerjavo med večimi izvedbami (en ali dva tira) in to pošteno prikazala davkoplačevalcem.
Ne da se mi tukaj "nategujejemo", kaj bi bilo bolj prav.

Je pa sploh vprašanje, kdo se še sploh spozna v tej deželi na tako velike projekte.

Kljub vsemu je železnica nekaj drugega kot AC.
Včasih so šolali strokovnjake za področje železnic...
Res pa je, da so bile takrat države malo večje :-k

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Pa denar so tudi natisnili na Topčideru, če ga je glih zmanjkalo.
Simpl je tanartabul.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Pa denar so tudi natisnili na Topčideru, če ga je glih zmanjkalo.
Brez panike, nekateri ga tudi sedaj tiskajo brez primere, EB recimo, da ne govorimo o onih preko Luže. Samo tiskanje še ni problematično, za zdravo ekonomijo je pa malo inflacije tako rekoč potrebno.

LPL
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

V konkretnem primeru Splošne plovbe in Luke Koper ni bilo potrebno tiskati denarja.

Slovenski UDB (UDV) je ostalo toliko denarja od švercanja cigaret, da niso vedeli kam z njim. K sreči ga je Niko Kavčič usmeril na pravo mesto.

Tisti, ki to ne verjamejo, si lahko pogledajo intervju: https://www.youtube.com/watch?v=_Go3DGq ... j&index=12

Tega v zgodovinkih knjigah ne najdete :wink: :lol:

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a cokla »

Da se ne boste preveč "odpeljali" na nezgrajen drugi tir...samo opozorilo od @cokle
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Solčavec »

preglednik napisal/-a:Vsaj trasa in tuneli naj bi bili prilagojeni za kasnejšo dograditev drugega tira. Odpadli bi servisni tuneli, investicija na bi bila toliko dražja. Pa še staro progo bi potem lahko ukinili.
Tako bo na odseku Maribor-Šentilj, predori bodo sicer krajši in Vmax bo 120 km/h, bo pa potekal tudi potniški promet. Očitno se nekaj da spremeniti/prilagoditi! Bomo videli(revizija) :roll:
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a suha »

Samo en pomol v Kopru prodat Kitajcem............ Naredijo tunel Koper - Vrhnika, pa potem še tunel Ljubljana - Celje, pa še tunel Celje - Maribor. Seveda se to nebo zgodilo, ker hočejo imeti žerjavisti z osnovnošolsko izobrazbo še vedno po 6000 € plače...

Prej ali slej bodo pa v enem izmed treh Severno jadranskih pristaniščih to priložnost pogruntali. In takrat bo s Koprom in z 2. tirom konec, ker bo firma propadla.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ne daj bože s Kitajci. Včasih so dejali: Boj se Nemcev, danes velja: Boj se Kitajcev. Pa bom pojasnil, zakaj se tako "agresivno" ponujajo za gradnje v Evropi.

Da bi razumeli to "agresijo" ponujanja poceni izgradenj, je potrebno kot prvo povedati, da so vsa Kitajska podjetja v državni lasti. Zasebnih je zelo malo in nimajo niti trohice možnosti za gradnjo državnih projektov. Kot drugo, Kitajci svoja podjetja zelo ščitijo, celo tako, da dajejo tihe subvencije na ceno izdelkov, ki jih v Evropi imenujemo dampiške cene. Tak model poslovanja ni nič drugega, kot prikrito ubijanje Evrposke konkurence. In ko jo enkrat ubiješ, lahko ceno poljubno nastaviš. Na takšne karte igra Kitajska. In zakaj? Zato, da prevlada pri jeklarski industriji in prevzame še tisti del, ki ga držijo Evropska podjetja.

Torej naj vsak pri sebi razmisli, če bo navijal za Kitajsko gradnjo. Ali graditi poceni in s tem ubiti Evropski gospodarski trg, ki je na njega posredno vpletena tudi Slovenija?
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a suha »

Nam je že jasno kako delujejo Kitajci. Sploh pa meni, ki delam v Hongkong International Terminals. Pa da ne boš mislil da je v EU kaj drugače s subvencijami. Drugačna je le ciljna publika (pri nas kmetje, na Kitajskem ladjedelnice, jeklarji, fotovoltaiki itd.)

Bistvo poslovanja s Kitajci v tem primeru je, da se jim postavi zakonske okvire, kako, kje in na kakšen način naj gradijo (gradijo naj domače gradbene firme, spoštovanje okoljskih standardov, visoka varnostna merila pri gradnji, natančni načrti itd.). Še pred tem je potrebno urediti zakonodajo okoli gospodarskega kriminala, namreč, Kitajsko dojemanje podmazovanja in korupcije je nekoliko drugačno kot pri nas. Če je pri nas korupcija od "100 €" naprej, je pri njih od 1.000.000 €, in naši "velepodjetniki" pri sedanji zakonodaji niso imuni niti na teh 100 € kar za Kitajce ne predstavlja korupcijo ampak normalen način poslovanja. In kaj hitro gre potem vse narobe.

Je pa Kitajcem bistveno, da to subvencionirano jeklo in še vse ostale končne izdelke nekako izvozijo. In to v Evropo, zato sem skoraj zagotovo prepričan, da bi pristali tudi na strogo podane okvire glede gradnje. Njim je taka investicija pač pljunek v morje, proti tistemu kar oni vržejo v subvencije za svoje firme. Hočejo pa seveda potem rezultat od prodaje. In možnost je samo izvoz.

V Pireju so to že zgruntali. Seveda imajo vse ostalo zgoraj našteto verjetno neurejeno. Ni pa rečeno, da tega ne bodo uredili v Trstu in takrat bo Kitajski denar še kako smiseln.
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Solčavec »

Kitajci so zadnja in najslabša možnost, ker so na koncu za davkoplačevalce vedno najdražji! Se res nismo nič naučili na njihovih projektih v Srbiji, Črni Gori,.?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

suha napisal/-a:Pa da ne boš mislil da je v EU kaj drugače s subvencijami. Drugačna je le ciljna publika (pri nas kmetje, na Kitajskem ladjedelnice, jeklarji, fotovoltaiki itd.)

Preberi si to 100x, pa še v sanjah, mogoče boš razumel, kaj si napisal. Ne igraj se z samooskrbo in ne izenačuj teh subvencij z nečim kar velja ponudba/povpraševanje na trgu. #-o V Evropi so prepovedane državne subvencije na takšne izdelke.
suha napisal/-a:Je pa Kitajcem bistveno, da to subvencionirano jeklo in še vse ostale končne izdelke nekako izvozijo. In to v Evropo, zato sem skoraj zagotovo prepričan, da bi pristali tudi na strogo podane okvire glede gradnje.
Vemo, vemo. Nepoštene prakse. Za fotovoltaiko so jim že stopili na prste. Jeklo pride kmalu, saj ima Evropa jokerja v žepu. Če jim zaprejo Evropski trg, Kitajci propadejo. O kvaliteti pa rajši ne bi. V Turčiji so gradili nasip za železnico, po parih letih je nasip že totalno uničen, vožnja 50 km/h. Popravljati smejo le Kitajci.

Je pa čudno, da te tam ne naučijo, da vožnja prevoznika v tujini ni tako enostavna, da odpreš firmo in ponudiš prevoz pa začneš voziti. :roll:
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a suha »

Eh mi je žal, da sem se vključil. Prepričanih se ne da prepričati.

Pa srečno pri nacionalnem interesu.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

suha napisal/-a:Eh mi je žal, da sem se vključil. Prepričanih se ne da prepričati.

Pa srečno pri nacionalnem interesu.
Pa dobro, ali ti sploh veš, kaj se dogaja v Evropi? Zaradi subvencij (ki očitno za tebe niso sporne), propadajo jeklarske firme po Evropi. In ti me hočeš, prepričati, da je subvencija Kitajcev dobra za nas? Le zakaj potem EU komisija preiskuje Kitajce zaradi subvencij?

O nacionalnem interesu pa najprej pobriši pred svojim pragom, ko veš, da so Kitajska podjetja zaščitena s subvencijami in te ne moti, da z dampinško ceno prevzemajo primat. Povprašaj malo kako kolonizirajo Afriko, Afričani pa zaprošajo za azil v Evropi.

Če pa res misliš, da sem nacionalist, se pa motiš. Sem že večkrat omenil. Luka Koper se bo popucala le, če jo prevzamejo Avstrijci, Čehi, Slovaki. Torej tisti, ki so odvisni od nje. Slovenci žal ne znamo.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a gorican »

Začela se je gradnja izvlečnega tira

http://www.primorske.si/Novice/Slovenij ... cnega-tira
Odgovori