Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a EG 3100 »

Na mestu stare kretnice bo nova z odklonsko hitrostjo 80km/h, ki bo navezana na bodoči 2. tir.
tango
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 05.11.2009, 0:35

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a tango »

Aha. Hvala za pojasnilo.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4297
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

It's over... :roll:

41.000 podpisov.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a gorican »

Tako je!

http://www.primorske.si/Novice/Slovenij ... tiru-zbral

Imam občutek, da če bi konec leta ali začetek naslednjega, ta projekt res šel v izvedbo, kot si ga je zastavila vlada Mira Cerarja in bi se tekom gradnje pokazalo, da bo to drugi TEŠ 6, bi se ponovno zmetalo cel kup denarja in bi potem "nastradali" preostali infrastrukturni projekti na železniškem omrežju v Sloveniji.
Imam prav?

Lp
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Re 4/4 napisal/-a:It's over... :roll:

41.000 podpisov.
ni nam para...prvovrstni kreteni smo...pa ne samo v EU, še v celem vesolju nam ne najdejo podobnih....
LEP DAN
Igor
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

igor72 napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:It's over... :roll:

41.000 podpisov.
ni nam para...prvovrstni kreteni smo...pa ne samo v EU, še v celem vesolju nam ne najdejo podobnih....

Pa daj no, prvo vlečnico za vagone na svetu bomo imeli. Vsaj enkrat inovatorji.
#-o #-o
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Se že kaj ve, zakaj se Duhovnikovo traso tako zelo vsiljuje kot čudežno rešitev?
Ali bi lahko kakšen pravi železniški strokovnjak/inženir - Duhovnik zelo rad poudarja, da se inženirje premalo upošteva v takih projektih, kar je res, samo on nima referenc pri kakšnih železniških projektih, torej ni kompetenten za odločanje o temu (tudi s svojimi izjavami kaže na to) - potrdil, da je vleka vlakov po konvencionalnih progah na naklonu 8% možna/varna/cenejša/ustreza TEN-T standardom? Bi rekel da bolj ne.
Duhovnik prav tako rad poudarja, da je njegova varianta bolj okolju prijazna. Je to res?
Pravi, da bi bilo po projektu "27km" 29 minut vožnje, po projektu "4km" pa le 21minut. Je po stari trasi možno še kaj zvišati omejitve (ker drugače se 21 minut niti približno ne izide)?
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a cokla »

Vse m pobudnikom in podpisnikom ZA referendum bi bilo potrebno dati v roke krampe in lopate. Tir naj gradijo.....poceni bo.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Pravi, da bi bilo po projektu "27km" 29 minut vožnje, po projektu "4km" pa le 21minut. Je po stari trasi možno še kaj zvišati omejitve (ker drugače se 21 minut niti približno ne izide)?
en lep odgovor na gornje bluzenje iz resničnostne TV, https://disqus.com/home/discussion/nova ... 3371701405
Promet1234 if • 19 ur nazaj

Varianta "27km": dolžina med potniško postajo Divača in Koper potniška p. je 30km. Če upoštevamo maksimalno hitrost med Divačo in Škofijami 160 km/h ter med Škofijami in Koprom potniško p. 120 km/h dobimo vozni čas slabih 15 minut. Preizkus: povprečna hitrost pri 30km dolžine in voznem času 15 minut je 120km/h. Glede na to, da vlak večino poti prevozi s hitrostjo 160 km/h, vidimo da je to možno, torej izračun drži.
To, da vlaki po drugem tiru "27km" ne bodo vozili s hitrostjo 160 km/h pa drži samo za tovorne vlake - v smeri navzgor (KP-DI). Za potniške ne.

Duhovnikova varianta: vozni čas Divača-Prešnica po obstoječi progi: 14 minut, dolžina je 16km, povprečna hitrost je torej 69 km/h. Glede na to, da je maksimalna hitrost 75 km/h, izračun drži.
vozni čas Rižana-Koper: 9 minut, dolžina je 10km, povprečna hitrost je torej 67 km/h. Maksimalna hitrost je na tem odseku 70km/h, razen na 3km odseku med tovorno in potniško 80km/h, torej izračun drži.
odsek Prešnica-Rižana (4km predora z naklonom 8%): čeprav v predoru ni ovinkov in bi teoretično vlak lahko šel 160km/h, to na takem naklonu niti približno ni varno, sploh pa ne, če moraš med vožnjo priklapljati še varnostni voziček. Če velikodušno upoštevam povprečno hitrost 60 km/h (kar je pri takem naklonu in sklapljanju med vožnjo sicer še vedno ekstremno nevarno in navzgor grede energetsko potratno), prevozi ta odsek v 4 minutah.
Nimam pa podatkov, koliko je kilometrov med koncem predora in postajo Rižana oz. med cepiščem Prešnica in začektom predora, tako da je lahko vozni čas v resnici še daljši.
Torej je celotni vozni čas Duhovnikove variante med Divačo in Koprom potniško p. 27 minut. Vozni čas njegove variante bi se lahko skrajšalo, če bi se na obstoječi progi ravnalo ovinke, za kar pa ni realnih možnosti brez dodatnih predorov - zapeljite se z vlakom in si poglejte teren - trenutna trasa nima tako ostrih ovinkov za špas. Če upoštevamo 120 km/h med Dekani in Koprom, je vozni čas še vedno ok. 25 minut.
25 minut sicer ni veliko več kot 15 minut, vendar je vleka vlakov na konvencionalni progi pri naklonu 8% oz. 80°% zelo vprašljiva. Dr. Duhovnik za reference navaja posebne gorske potniške železnice, pri katerih se promet odvija bistveno drugače kot pri konvencionalnih progah.
Pri TEN-T koridorjih pa se ni za hecat s stvarjo, ki bi bila prva na svetu.
Pa smo samoupravno zaružili kakšnih 100M€ nepovratnih sredstev EU. Naj žive Butale.

LPL
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a suha »

Duhovnik je en navaden politično orientiran pravljičar. Vprašajte kakšnega študenta Strojne fakultete kake jim je govoril na predavanjih. No mogoče jim jih še zmeraj (taki kar nočejo in nočejo v penzion)...

Zanima me tudi kdo bo razvil tak vlečni sistem. Firma Dr. Duhovnik d.o.o. z 69 letnim Jožetom Duhovnikom in jegovimi sinovi na čelu? Da nam ne bo profesor prej umrl preden bo to razvil... (brez sarkazma). Baje je žičniški sistem na Kaninu "perla" :lol:

Kar se tiče obstoječih kapacitet proge do Kopra sem že dostikrat napisal, da bi v sili Koprsko pristanišče samo sfinanciralo par kilometrski tir med Koprom in Trstom, ki je ocenjen na 75 milijonov €. Pristanišče je imelo lani samo čistega dobička 45 milijonov (kar bi v sistemu amortizacij zadostovalo tudi za gradnjo 1,3 milijardnega glavnega projekta). Ampak očitno jim ni nič do tega. Verjetno kontejnerje kar lepo prekladajo na tovornjake, da ti še malo bolj uničujejo naše krvavo drago zgrajene avtoceste, poleg tega direktorčkom pade v žep še kakšen dodaten Euro ko "gazdam" špediterjem rihtajo posel.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Kar se referenduma tiče: v Švici imajo referendum za vsak kokošnjak, tako tam pač razumejo demokracijo. Glede Duhovnikove variante sem pa tudi jaz proti, take stvari niso za resen promet. Ta varianta je v redu samo zato ker vključuje posodobitev obstoječe proge med Divačo in Črnotičami ter med Koprom in Rižano.
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Režimski mediji lažejo – Za razpis referenduma manjka še 4.000 podpisov!
Tako vsaj pravi resničnostna TV, http://nova24tv.si/slovenija/rezimski-m ... -podpisov/

Komu verjet, to zdaj je vprašanje.

LPL
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a mkx »

suha napisal/-a:... sem že dostikrat napisal, da bi v sili Koprsko pristanišče samo sfinanciralo par kilometrski tir ...
Lubi Slovenci, zakaj bi kapitalist kakšno infrastrukturo, potrebno za svoje delovanje, zgradil iz svojega denarja, če lahko to izsili od družbe (države, občine, ...) in tako prihrani svoj denar?
LP, Metod
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a 038 »

Ko clovek bere citat katerega je prilepil @ljubitel glede hitrosti se samo smeji. 4 min za 4 km na 8% pa se vozicek ti bodo dodali na sklep ali na celo brez ustavitve? Morda naj @igor72 ali kdo drugi opise realne vozne case. Ter morda se cas preden vlak doseze 160 km/h, ter da se ustavi v praksi...moja pamet odpove.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a suha »

mkx napisal/-a:
suha napisal/-a:... sem že dostikrat napisal, da bi v sili Koprsko pristanišče samo sfinanciralo par kilometrski tir ...
Lubi Slovenci, zakaj bi kapitalist kakšno infrastrukturo, potrebno za svoje delovanje, zgradil iz svojega denarja, če lahko to izsili od družbe (države, občine, ...) in tako prihrani svoj denar?
Zagotovo resnica. Problem nastane ker pristanišče Koper = Država :lol: :lol: :lol: :lol:
Odgovori