Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 812
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Anzee »

V 100% se strinjam z ljubiteljem!
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a zelencek »

PROJEKT DRUGI TIR DO ZDAJ STAL 55 MILIJONOV EVROV: http://4d.rtvslo.si/arhiv/dnevnik/174465772

Jutri pa še posebna oddaja Tarče.
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 293
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a boris »

Ljubitelj napisal/-a:Dol in Zanigrad pa uradno nista naseljena.
LPL
Ljubitelj, ti sploh veš kje se Dol nahaja?? Ti, ki vedno marsikaterega forumaša opominjaš z "javnodostopnimi" podatki... Torej pokaži mi ta tvoj "javnodostopni" podatek, na katerem je navedeno da je Dol nenaseljen.
:shock: :roll:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ljubitelj, ti sploh veš kje se Dol nahaja??
https://sl.wikipedia.org/wiki/Dol_pri_Hrastovljah

Upam, da sedaj veš o katerem Dolu je govora, se pa opravičlujem, je naseljen, ima pa celih 2x manj prebivalcev kot naša majša stanovanjska hiša v Ljubljani.
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a anzovc »

Tudi jaz se strinjam z Ljubiteljem. Na obstoječi progi se bo potem promet zmanjšal, ker bo pač polovica šla po Drugem tiru, sicer ne bo šlo čisto na pol, ker se računa na večji celokupen promet. Stroški vzdrževanja ne bodo natančno 2x večji ker bo obremenjenost posamezne proge manjša. Glede hrupa in požarov na obstoječi progi pa malo okoliški prebivalci izsiljujejo. Do neke mere se da to preprečiti in omiliti povsem pa ne gre. Popolne rešitve pač ni, vedno koga kaj moti in še povrhu je vse to močno povezano z denarjem. Potem je tako najbolje, da Slovenijo razglasimo za eko rezervat, kjer se bo živelo brez izpustov co2, prepovemo tranzit tovora, uvedemo izključno električne avtomobile, sredi Ljubljane boš že na daleč slišal petje slavčkov, vladal bo božji mir.
Nekdo bo moral udarit po mizi in rečt, varianta je izbrana, naredilo se bo to in to pa konec, ni več debate.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Nekdo bo moral udarit po mizi in rečt, varianta je izbrana, naredilo se bo to in to pa konec, ni več debate.
Hudič je, ker za kaj takega rabiš j...ca. Pa ga med politiki ni, v zadnjem desteljetju jih je še največ imela ženska.....

LPL
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a anzovc »

Pravkar gledal Tarčo. Kratek povzetek
Leban (država): vse imamo pod nadzorom, vse je vredu in ok, vrednost pod 1 miljardo (z ddv al brez sam bog ve), za dvotirno progo dodatnih 96 milijonov (z ddv al brez ne vem), nejasno ali to samo za predore večjega premera ali komplet...skratka poraja se več vprašanj.
Kač (DRI): mi in naših 200 inženirjev že vejo kako se rečem streže...
Topolko (nadzornik DRI): prmejduš, da ga nisem razumel, ga je kdo morda?
Damijan in Ficko: po moji nestrokovni oceni najbolj logični in jasni odgovori.
Treba je pohvaliti raziskovalno skupino za prispevek okoli DRI in akterjev, ki se gibljejo tam okrog
Erika se ne razume ravno preveč na zadevo. Oddaja zmedena.
Na koncu je šef KPK Štefanec čisto prav povedal.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a suha »

Sej ste pametni vsi Železniški, Strojniški, Elektro, Gradbeni pa še kateri inženirji. Samo vsi pa pri vseh svojih vesoljskih rešitvah okoli 2. tira pozabljate na denar.

Pristanišče Koper ima vsega skupaj cca. malo čez 200 milijonov € kompletnega prometa. Delavci delajo v pristanišču v sužnjelastniških razmerah, običajno preko agencij, ki najemajo ddelavce iz bivših Jugo republik in verjetno delajo po bistveno nižjih urnih postavkah kot je Slovenski minimum. Pristanišče zavzema veliko prostora in uničuje še tisto obalo ki jo imamo. Poleg tega spodbuja promet, po neuradnih informacijah celo tovornjakarski, ki je najmanj okolju prijazen.

Kaj hočem povedati s tem???

Nočem povedati, da se "2. tir" ne splača. Hočem pa povedati, da se 2. tir v nobenem primeru ne splača, če se ga dela samo za pristanišče. Koprsko pristanišče pač prinese premalo dodane vrednosti za lokalno in Slovensko prebivalstvo, da bi se šli take igrice samo zanj. Če pogledamo npr. prostor okoli Novega Mesta, do kamor je speljana zgolj zastarela enotirna proga, ki ni niti pod štromom, pa vidimo da samo 2 firmi, to sta Revoz in Krka ustvarita za cca. 2,5 milijarde € prometa. Poleg tega so v teh dveh firmah pogoji dela za lokalno prebivalstvo bistveno boljši, firmi tudi ne uničujeta okolja tako kot ga pristanišče s stalnim širjenjem in spiranjem odplak, ki zagotovo nastajajo ob parkiranju ladij itd.

In kaj je rešitev da bi imeli vseeno tir do Kopra, in to kljub temu da ni upravičen?

Ja, da se železnico od Kopra podaljša do Trsta in se končno naredi s tem famoznim "2. tirom" tudi kakšno korist za populacijo Slovenije, ki bo ta projekt financirala s svojim denarjem. Sedaj vidim da so že pogruntali, da bi lahko bila dva tira (kar je prava neumnost, če bi bil tir samo do Kopra). Skratka počasi, počasi se napreduje. Marsikaj se pač da financirat, če je le v javno korist in v izboljšanje kvalitete življenja, četudi je drago. Ljudje bodo tako končno dobili normalno železniško povezavo do Italije in naprej do Francije ali Španije če hočete.

Kar se pa tiče Duhovnikovih 30 promilov, pa naj mi en razloži kako bodo po takih naklonih vozili Alstomove moderne potniške garniture, ali Pullmane, ki nikoli niso bili projektirani za take naklone. In še enkrat, tak projekt nebo nikoli zgrajen samo za tovor, pa četudi stane samo par milijonov. Upam da boste dojeli.
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Luka Koper je v resnici kar se dodane vrednosti na zaposlenega v samem vrhu. Poleg teh 200 milijonov je nanjo vezanih še na stotine milijonov posrednih dejavnosti in med drugimi je tudi DARS, ki seveda mastno služi na tovorni promet, brez katerega nebi mogel odplačevati dolgov. Poleg vsega tega Luka Koper raste hitreje od rasti slovenskega BDP in je njen doprinos k lokalnemu okolju, kateremu plačuje mastne milijone, bistveno večji kot pa neko školjščišče ali par hotelčkov za ljubljansko smetano. To pa res ni nobena skrivnost, da je MOK bistveno močnejša od Izole ali celo "butičnega" Pirana.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kar se pa tiče Duhovnikovih 30 promilov, pa naj mi en razloži kako bodo po takih naklonih vozili Alstomove moderne potniške garniture, ali Pullmane, ki nikoli niso bili projektirani za take naklone. In še enkrat, tak projekt nebo nikoli zgrajen samo za tovor, pa četudi stane samo par milijonov. Upam da boste dojeli.
Tistih Duhovnikovih 30‰ (v resnici 80‰) za garniture sploh ni problem. Proge LGV (recimo LGV Méditerranée) v Franciji imajo 40‰ naklone. Vsak tramvaj (in mnogo verjetno tudi EMU s 50% pogonskih osi, efektivni torni koeficient je namreč vsaj ene 3x večji) pa zmore okoli 80‰, seveda so pri tem določene omejitev na številu nepoganjanih prikolic, kar pa danes skorajda ni več videti. Vlakovni sestavi z vagoni se pa pospešeno zamenjujejo z garniturami.....

Imaš pa prav, železnica se ne gradi samo za tovor.

LPL
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Pristanišče Koper ima vsega skupaj cca. malo čez 200 milijonov € kompletnega prometa. Delavci delajo v pristanišču v sužnjelastniških razmerah, običajno preko agencij, ki najemajo ddelavce iz bivših Jugo republik in verjetno delajo po bistveno nižjih urnih postavkah kot je Slovenski minimum. Pristanišče zavzema veliko prostora in uničuje še tisto obalo ki jo imamo. Poleg tega spodbuja promet, po neuradnih informacijah celo tovornjakarski, ki je najmanj okolju prijazen.

Kaj hočem povedati s tem???

Nočem povedati, da se "2. tir" ne splača. Hočem pa povedati, da se 2. tir v nobenem primeru ne splača, če se ga dela samo za pristanišče. Koprsko pristanišče pač prinese premalo dodane vrednosti za lokalno in Slovensko prebivalstvo, da bi se šli take igrice samo zanj. Če pogledamo npr. prostor okoli Novega Mesta, do kamor je speljana zgolj zastarela enotirna proga, ki ni niti pod štromom, pa vidimo da samo 2 firmi, to sta Revoz in Krka ustvarita za cca. 2,5 milijarde € prometa. Poleg tega so v teh dveh firmah pogoji dela za lokalno prebivalstvo bistveno boljši, firmi tudi ne uničujeta okolja tako kot ga pristanišče s stalnim širjenjem in spiranjem odplak, ki zagotovo nastajajo ob parkiranju ladij itd.

In kaj je rešitev da bi imeli vseeno tir do Kopra, in to kljub temu da ni upravičen?

Ja, da se železnico od Kopra podaljša do Trsta in se končno naredi s tem famoznim "2. tirom" tudi kakšno korist za populacijo Slovenije, ki bo ta projekt financirala s svojim denarjem. Sedaj vidim da so že pogruntali, da bi lahko bila dva tira (kar je prava neumnost, če bi bil tir samo do Kopra). Skratka počasi, počasi se napreduje. Marsikaj se pač da financirat, če je le v javno korist in v izboljšanje kvalitete življenja, četudi je drago. Ljudje bodo tako končno dobili normalno železniško povezavo do Italije in naprej do Francije ali Španije če hočete.
Čudo prečudno, in ves svet hoče imeti luke, samo pametni slovenci bi naj bili izjema. Sem že mnogokrat rekel, vse se da kupiti v tujini, in je največja škoda, da se sploh kaj dela v Sloveniji. Pretvorimo v deželo v izvirni podobi iz predmodernih časov. Če si količkaj razgledan, boš vedel, da to pomeni en sam gozd, razen na skrajnem SV robu, kjer bo začetek stepe. Tistih nekaj ljudi, ki bo prodajalo narvna čuda, bo med seboj komuniciralo (tovorilo nujno potrebne dobrine iz neumne tujine) po rekah, ker bodo gozdovi neprehodni, vsekakor bodo pa imeli uvožene računalnike, dostava z droni, imeli bodo satelitski internet in tulifon. Vprašanje je le, od kod bodo dobivali denar za vse to. Turisto-avanturistov ne bo dovolj, da bi omogočali žeivljenje več kot nekaj 10.000 prebvalcem. In to je podoba našega zelenaga raja na zemlji. Malo me sicer spominja na oni muzej v Yosemitih, kjer so živi Indijanci sedeli v izložbi v muzeju in tkali. Približno tako kot kurbe v Amsterdamu sedijo v izložbi in štrikajo do prihoda nove stranke.

O tem, da pa industrija v NM ne onesnažuje pa samo to, v Hočah se pripravlja gradnja lakirnice, podobno imajo v NM, in je bojda zelo škodljiva. In tudi pri proizvodnji farmacevtskih izdelkov se generira mnogo odpadkov. Se mi zdi, da si na nivojev urbanistov iz konec 70 let, ki so ugotovili, da je mikroelektronska proizvodnja zelo čista, ker se vrši v čistih (mnogo bolj kot farmacevtski) prostorih...... in so jo locirali v neposredno okolico črpališča za mestni vodovod, kar pa je v končni fazi imelo pozitivni rezultat, so vsaj enkrat izmerili čistost vodovodne vode v njih in jih promtno zaprli. (Pa ne zaradi izpustov iz ME, smo jim namreč pokazali odkod onesnaženje odpadne vode s 6 valentnim Cr!).

LP v upanju, da se tvoje ideje ne bodo uresničile L

PS.:Po gledanju oddaje se sprašujem kateri osel se hoče iti v Sloveniji infrastrukturno investicijo, saj precej nevedna novinarka za zaključek kar lepo poziva organe pregona na lov za merodajnimi udeležneci projekta. Beda!
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

suha napisal/-a:Sej ste pametni vsi Železniški, Strojniški, Elektro, Gradbeni pa še kateri inženirji. Samo vsi pa pri vseh svojih vesoljskih rešitvah okoli 2. tira pozabljate na denar.

Pristanišče Koper ima vsega skupaj cca. malo čez 200 milijonov € kompletnega prometa. Delavci delajo v pristanišču v sužnjelastniških razmerah, običajno preko agencij, ki najemajo ddelavce iz bivših Jugo republik in verjetno delajo po bistveno nižjih urnih postavkah kot je Slovenski minimum. Pristanišče zavzema veliko prostora in uničuje še tisto obalo ki jo imamo. Poleg tega spodbuja promet, po neuradnih informacijah celo tovornjakarski, ki je najmanj okolju prijazen.

Kaj hočem povedati s tem???

Nočem povedati, da se "2. tir" ne splača. Hočem pa povedati, da se 2. tir v nobenem primeru ne splača, če se ga dela samo za pristanišče. Koprsko pristanišče pač prinese premalo dodane vrednosti za lokalno in Slovensko prebivalstvo, da bi se šli take igrice samo zanj. Če pogledamo npr. prostor okoli Novega Mesta, do kamor je speljana zgolj zastarela enotirna proga, ki ni niti pod štromom, pa vidimo da samo 2 firmi, to sta Revoz in Krka ustvarita za cca. 2,5 milijarde € prometa. Poleg tega so v teh dveh firmah pogoji dela za lokalno prebivalstvo bistveno boljši, firmi tudi ne uničujeta okolja tako kot ga pristanišče s stalnim širjenjem in spiranjem odplak, ki zagotovo nastajajo ob parkiranju ladij itd.

In kaj je rešitev da bi imeli vseeno tir do Kopra, in to kljub temu da ni upravičen?

Ja, da se železnico od Kopra podaljša do Trsta in se končno naredi s tem famoznim "2. tirom" tudi kakšno korist za populacijo Slovenije, ki bo ta projekt financirala s svojim denarjem. Sedaj vidim da so že pogruntali, da bi lahko bila dva tira (kar je prava neumnost, če bi bil tir samo do Kopra). Skratka počasi, počasi se napreduje. Marsikaj se pač da financirat, če je le v javno korist in v izboljšanje kvalitete življenja, četudi je drago. Ljudje bodo tako končno dobili normalno železniško povezavo do Italije in naprej do Francije ali Španije če hočete.

Kar se pa tiče Duhovnikovih 30 promilov, pa naj mi en razloži kako bodo po takih naklonih vozili Alstomove moderne potniške garniture, ali Pullmane, ki nikoli niso bili projektirani za take naklone. In še enkrat, tak projekt nebo nikoli zgrajen samo za tovor, pa četudi stane samo par milijonov. Upam da boste dojeli.
"Suha" ti si najbolj moder, kadar se sploh ne oglašaš...in naj to čimvečkrat traja.... [-o<
LEP DAN
Igor
Popotnik
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 6
Pridružen: 14.08.2016, 22:59

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Popotnik »

Moje mnenje je:
Če se namerava graditi nova proga, naj se ne gradi le " drugi tir" temveč zgradi dvotirna proga že na začetku.
Tako bi imeli lep vzorčen primer 27-ih kilometrov proge, ki bi ga lahko po tem kopitu širili po 5 in 10 koridorju.
Zakaj odpirati gradbišče le za 1 tir s servisnimi tuneli, če lahko za " nekaj več " v relativno istem času zgradiš zmogljivo dvotirno progo,
ne da isto zgodbo ponavljaš čez X let ?

LP P
LP P
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Solčavec »

BO 2. TIR VENDARLE DVOTIREN?

http://4d.rtvslo.si/arhiv/dnevnik/174466234
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a električar »

Napisal/-a Popotnik
Moje mnenje je:
Če se namerava graditi nova proga, naj se ne gradi le " drugi tir" temveč zgradi dvotirna proga že na začetku.
Tako bi imeli lep vzorčen primer 27-ih kilometrov proge, ki bi ga lahko po tem kopitu širili po 5 in 10 koridorju.
Zakaj odpirati gradbišče le za 1 tir s servisnimi tuneli, če lahko za " nekaj več " v relativno istem času zgradiš zmogljivo dvotirno progo,
ne da isto zgodbo ponavljaš čez X let ?
Moje menje je podobno, le da bi bilo glede na sprejet DPN in gradbeno dovoljenje smiselno v prvi fazi zgradili en tir, servisne cevi pa v preseku 70 m2 pripraviti za 2. tir nove proge, ki je potem lahko zgrajen za desetino prvotne investicije. Prva faza bi bila zato nekaj 10 mio dražja. Če bodo servisni tuneli manjši (40 m2), jih čez X let zaradi varnosti prometa na 1. tiru ne moreš zapreti za več let zaradi povrtavanja, pa tudi drago bi bilo rušiti oblogo v 16 km luknje in vse instalacije. V tem primeru bi pozneje morali vrtati še tretjo cev. Zaradi večjega premera bo sicer treba preprojektirati servisne cevi, objektivno gledano pa zato tudi sprememba gradbenega dovoljenja ne bi smela biti zahtevna. Zaradi 2 m večjega premera cevi ni zasedbe oz odkupa dodatnih zemljišč, povečanih vplivov na okolje itd, razen da je treba poskrbeti za kakih pol milijona m3 dodatno izkopanega materiala. Ostalo v zvezi z 2. tirom pa bi lahko reševali čez X let.

lp
Odgovori