Vodja civilne iniciative Davkoplačevalci se ne damo Vili Kovačič je danes v DZ vložil 4500 podpisov za začetek zbiranja podpisov za referendum za zakon o drugem tiru. Predsednik DZ Milan Brglez bo moral zdaj razpisati 35-dnevni rok za zbiranje 40.000 podpisov za referendum. (STA)
Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Iz Financ:
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
No pa se je zgodilo točno to kar sem napovedoval....
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
...gotovo so prišli podpisova tudi avstrijci, taljani, hrvati, in še kdo ki jim je naravna geografska lega Slovenije, trn v peti.....mi smo taki cepci, da nam v EU ni para!Ajznponar napisal/-a:Iz Financ:Vodja civilne iniciative Davkoplačevalci se ne damo Vili Kovačič je danes v DZ vložil 4500 podpisov za začetek zbiranja podpisov za referendum za zakon o drugem tiru. Predsednik DZ Milan Brglez bo moral zdaj razpisati 35-dnevni rok za zbiranje 40.000 podpisov za referendum. (STA)
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Pri vseh teh vilijih mi ni jasno kaj sploh hočejo. So namreč proti zakonu o 2TDK in predlagajo neko svojo "novo" rešitev, ki je bila že mnogokrat preigrana s strani projektantov in zavržena vsled okoljske nevarnosti. Toda pozor, trasa 2TDK, sploh ni predmet spornega zakona. Torej se bo na referendumu odločalo o zakonu o 2TDK, katerega trasa je pa določena že 7 let. Torej se bomo odločali samo o financiranju gradnje v stilu, hočemo tir, nočemo ga plačat.....
LPL
LPL
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Saj ne bodo spravili skupaj 40000 podpisov. Oz. če jih bojo pomeni, da imajo vrhunsko organizacijo in piar, vlada pa popolnoma zanič vse skupaj. In če je potem vlada tako nesposobna, da enega takega projekta (če gledamo zadevo širše po svetu in vidimo, da je še veliko mnogo zahtevnejših in dražjih projektov) ne zna argumentirano utemeljiti ter transparentno voditi - potem je bolje, da se ga sploh ne loteva.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Če začneta zbirati podpise še dve stranki, jim bo uspelo. Podporo so napovedali tudi v sindikatu vojakov! Adijo pamet.anzovc napisal/-a:Saj ne bodo spravili skupaj 40000 podpisov. .
http://www.publishwall.si/vili.kovacicLjubitelj napisal/-a:Pri vseh teh vilijih mi ni jasno kaj sploh hočejo.
ampak človek še vedno zavaja, da se voda preko hidroelektrarn preliva preko zapornic.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
...."za dolar več"..... ....ki bo "padel" z mize........pa bo šlo....
..."vsaka da"....... ....le cena je različna....
..."vsaka da"....... ....le cena je različna....
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
V medijih ena sama megla, če pa dobro pogledaš, je čisto jasno.
Vlada - zagovarja svoj zakon, ki ima po mnenju KPK in Računskega sodišča velika korupcijska tveganja (http://siol.net/novice/slovenija/osem-p ... kta-438877), nima jasne finančne konstrukcije, nejasna je vloga Madžarske, cenovne postavke so pretirane...
Glede na to, da je vlada zakon gladko sprejela kljub tehtnim argumentom proti zakonu (vladni argument, da se tako hiti z zakonom je pridobitev EU sredstev, ne drži, saj so se v preteklosti na razpis prijavili brez zakona) in vetu državnega zbora (g. Popovič je imel tam dejansko zelo dober govor: https://www.youtube.com/watch?v=jo0r0EeduYQ), najbrž pripravljajo teren za odtekanje denarja v zasebne žepe.
Referendumska pobuda - če bi bila ta pobuda namenjena samo kot upor načinu sprejetja zakona, bi bila OK. Zgleda pa da se za njo skrivajo čisto enaki interesi, samo pod pretvezo "optimiziranih" tras, ki naj bi bile cenejše in boljše kot sprejeta trasa. Čisto nič pa ne zagotavlja transparentnosti pri teh alternativnih projektih. Da o smiselnosti sploh ne govorimo. G. Kovačič nima prepričljivih argumentov, prav tako ne g. Dragonja (http://4d.rtvslo.si/arhiv/odmevi/174471619). Argumenti, da bomo vse plačali davkoplačevalci ne držijo (https://damijan.org/2017/04/27/kdo-bo-placal-drugi-tir/), prav tako ne držijo argumenti, da bo udeležba zalednih držav to preprečila.
Vladni zakon ni dober, ker uzakonja korupcijo, ustavitev projekta pa tudi ni dobra. Sploh takšna ustavitev, kot si jo zamišljajo v iniciativi "davkoplačevalci se ne damo".
Problem ni v trasi (teren je zahteven, temu primerna je trasa), ampak v vodenju projekta in lepo bi bilo, če bi se to vedelo. Ker se pa tega ne ve, ga lahko na polno serjejo in vlada in CI "davkoplačevalci se ne damo".
Pa prosim, ne mi s kakšnimi ciničnimi pripombami na ta post, ker so totalno neprimerne. V interesu Slovencev bi moralo biti, da se projekt izpelje čim bolje, zato je dobro pokazati čim več argumentov, da se stvar razjasni - saj to je ravno problem drugega tira; ta projekt nekateri zaradi svojih osebnih interesov zavijajo v "meglo". Če te "megle" ne bi bilo, bi bil drugi tir že zgrajen, po primerni ceni, pa najbrž ne samo drugi tir.
Cinizem ne bo niti slučajno pomagal.
Vlada - zagovarja svoj zakon, ki ima po mnenju KPK in Računskega sodišča velika korupcijska tveganja (http://siol.net/novice/slovenija/osem-p ... kta-438877), nima jasne finančne konstrukcije, nejasna je vloga Madžarske, cenovne postavke so pretirane...
Glede na to, da je vlada zakon gladko sprejela kljub tehtnim argumentom proti zakonu (vladni argument, da se tako hiti z zakonom je pridobitev EU sredstev, ne drži, saj so se v preteklosti na razpis prijavili brez zakona) in vetu državnega zbora (g. Popovič je imel tam dejansko zelo dober govor: https://www.youtube.com/watch?v=jo0r0EeduYQ), najbrž pripravljajo teren za odtekanje denarja v zasebne žepe.
Referendumska pobuda - če bi bila ta pobuda namenjena samo kot upor načinu sprejetja zakona, bi bila OK. Zgleda pa da se za njo skrivajo čisto enaki interesi, samo pod pretvezo "optimiziranih" tras, ki naj bi bile cenejše in boljše kot sprejeta trasa. Čisto nič pa ne zagotavlja transparentnosti pri teh alternativnih projektih. Da o smiselnosti sploh ne govorimo. G. Kovačič nima prepričljivih argumentov, prav tako ne g. Dragonja (http://4d.rtvslo.si/arhiv/odmevi/174471619). Argumenti, da bomo vse plačali davkoplačevalci ne držijo (https://damijan.org/2017/04/27/kdo-bo-placal-drugi-tir/), prav tako ne držijo argumenti, da bo udeležba zalednih držav to preprečila.
Vladni zakon ni dober, ker uzakonja korupcijo, ustavitev projekta pa tudi ni dobra. Sploh takšna ustavitev, kot si jo zamišljajo v iniciativi "davkoplačevalci se ne damo".
Problem ni v trasi (teren je zahteven, temu primerna je trasa), ampak v vodenju projekta in lepo bi bilo, če bi se to vedelo. Ker se pa tega ne ve, ga lahko na polno serjejo in vlada in CI "davkoplačevalci se ne damo".
Pa prosim, ne mi s kakšnimi ciničnimi pripombami na ta post, ker so totalno neprimerne. V interesu Slovencev bi moralo biti, da se projekt izpelje čim bolje, zato je dobro pokazati čim več argumentov, da se stvar razjasni - saj to je ravno problem drugega tira; ta projekt nekateri zaradi svojih osebnih interesov zavijajo v "meglo". Če te "megle" ne bi bilo, bi bil drugi tir že zgrajen, po primerni ceni, pa najbrž ne samo drugi tir.
Cinizem ne bo niti slučajno pomagal.
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Tudi v vodenju ni večjih problemov, konec koncev je manj pomembno katera pisarna vodi zadevo, to so formalizmi. Sem že napisal da JPD rad afne gunca in se po medijih kaže. Isto Vili Kovačič. Njun prispevek k projektu je zaenkrat globoko negativen. Stavim celo, da je JPD žal za vso skakanje pred kamerami, končno se je s tem prispeval k histerizaciji javnosti in histerija ne more biti dobra. Da pri projektu sodeluje Madržarska je v resnici pozitivno, ker jih tako še bolj navežemo na koprsko pristanišče. JPD je imel priložnost ministrovati, če bi še vedno rad odločal o državnih zadevah pa je izbral napačno službo. Seveda pa mu ne odrekam pravice, da s svojim krožkom odpisanih penzičev komentiral zadeve.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Pozdravljeni,
če vzamemo za primerjavo gradnjo Semmering predora, je tudi prišlo do civilnih iniciativ in upora.
Šele takrat so se začeli resno pogovarjati s tistimi, ki so bili drugačnih mnenj.
Razlika s stanjem pri nas je, da ne zna vlada "pomesti" s tremi ali štirimi predlogi. Povabila je dr. Duhovnika na pogovor, nima pa strokovnjakov, da bi povedali, ali zadevi kaj manja ali ne. Ravno tako to velja za ostale predloge. Takoj bi morali imeti odgovore.
Kot sem že zapisal, če nimajo "svojih" strokovnjakov, jih je potrebno poiskati v tujini. In razčistiti zadevo. Tudi pri svoji varianti.
Ne mi govoriti, da je varianta z enim in pol predorom v redu. Kaj se bo zgodilo, ko bo potrebno dograjevati drugi tir k "Drugemu tiru"
Na takšna vprašanja mora imeti država takoj pripravljen odgovor, sicer se ni pripravila projekt voditi po zakonitostih vodenja projektov.
Za primer si vseeno vzamimo Semmering predor v wikipediji: https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q= ... JDA_2lQq_w
V članku sta omenjena dva vira:
2008: skupen projekt in pogovori in ureditev propblemov s prebivalci: http://www.oebb.at/infrastruktur/en/Ser ... SBT_en.pdf
2017: začetek del: http://www.railjournal.com/index.php/eu ... hannel=537
pozdrav
Darko
če vzamemo za primerjavo gradnjo Semmering predora, je tudi prišlo do civilnih iniciativ in upora.
Šele takrat so se začeli resno pogovarjati s tistimi, ki so bili drugačnih mnenj.
Razlika s stanjem pri nas je, da ne zna vlada "pomesti" s tremi ali štirimi predlogi. Povabila je dr. Duhovnika na pogovor, nima pa strokovnjakov, da bi povedali, ali zadevi kaj manja ali ne. Ravno tako to velja za ostale predloge. Takoj bi morali imeti odgovore.
Kot sem že zapisal, če nimajo "svojih" strokovnjakov, jih je potrebno poiskati v tujini. In razčistiti zadevo. Tudi pri svoji varianti.
Ne mi govoriti, da je varianta z enim in pol predorom v redu. Kaj se bo zgodilo, ko bo potrebno dograjevati drugi tir k "Drugemu tiru"
Na takšna vprašanja mora imeti država takoj pripravljen odgovor, sicer se ni pripravila projekt voditi po zakonitostih vodenja projektov.
Za primer si vseeno vzamimo Semmering predor v wikipediji: https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q= ... JDA_2lQq_w
V članku sta omenjena dva vira:
2008: skupen projekt in pogovori in ureditev propblemov s prebivalci: http://www.oebb.at/infrastruktur/en/Ser ... SBT_en.pdf
2017: začetek del: http://www.railjournal.com/index.php/eu ... hannel=537
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Če ste pa vi tako napisali, pa gotovo drži... Vse je kul, vse je OK, karavana gre itak dalje, kajne?ledeni napisal/-a:Tudi v vodenju ni večjih problemov, konec koncev je manj pomembno katera pisarna vodi zadevo, to so formalizmi. Sem že napisal da JPD rad afne gunca in se po medijih kaže. Isto Vili Kovačič. Njun prispevek k projektu je zaenkrat globoko negativen. Stavim celo, da je JPD žal za vso skakanje pred kamerami, končno se je s tem prispeval k histerizaciji javnosti in histerija ne more biti dobra. Da pri projektu sodeluje Madržarska je v resnici pozitivno, ker jih tako še bolj navežemo na koprsko pristanišče. JPD je imel priložnost ministrovati, če bi še vedno rad odločal o državnih zadevah pa je izbral napačno službo. Seveda pa mu ne odrekam pravice, da s svojim krožkom odpisanih penzičev komentiral zadeve.
Ni problem katera pisarna vodi, problem je na kakšen način vodi. Če ni pregledno, če se sploh ne ve, koliko bomo plačali in kakšno protiuslugo zahteva posojilodajalec (Madžarska), če se z vsem na vrat na nos hiti, če se pojavljajo številke od 0,6 do 2,5 milijarde €... potem najbrž ni OK.
Mene osebno bolj prepričajo argumenti, kot pa neka mnenja vrste "rad afne gunca", "s svojim krožkom odpisanih penzičev...".
Ops, se opravičujem, se nisem dobro izrazil. Najoptimalnejša je "sprejeta trasa" (torej tista čez viadukt Črni Kal) - pozabil sem napisat - dvotirna. Absolutno, dvotirna.železocestnik napisal/-a: Ne mi govoriti, da je varianta z enim in pol predorom v redu. Kaj se bo zgodilo, ko bo potrebno dograjevati drugi tir k "Drugemu tiru"
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
zelenček,Ni problem katera pisarna vodi, problem je na kakšen način vodi. Če ni pregledno, če se sploh ne ve, koliko bomo plačali in kakšno protiuslugo zahteva posojilodajalec (Madžarska), če se z vsem na vrat na nos hiti, če se pojavljajo številke od 0,6 do 2,5 milijarde €...
res si še zelen, pa ne zamerit. Imaš prav, vodenje projekta v preteklih letih je bilo izpod kritike, ne vem kolikokrat so zamenjali organizacijsko strukturo. Sedaj je to menda urejeno. Koliko bomo plačali, se bo okvirno videlo šele po razpisih. Trenutno so bile izlicitirane cene primerljivih AC odsekov nižje od predvidenih. Številke 0,6 do 2,5 milijarde so pa običajno sanjske narave in pazi enkrat se navajajo cene z DDV enkrat brez DDV. Sam poznam še bolj noro primerjavo iz SDS logov SDS podpira .....:
Kot vidiš politiki klobasajo brez repa in glave in pravzaprav ne veš kaj hočejo povedat, torej posledično nobena politika takim zagonetnim izjavam ne more prisluhniti Tako utemeljeno je nasprotovanje izgradnji 2 TDK. Razume se pa lahko izključno kot nagajanje in nič drugače.Kaj je z referendumom?
“V SDS podpiramo referendum. Ne da bi vladi nagajali ali zavlačevali s tem projektom. Vlada in minister ne prisluhneta dobrim predlogom opozicije. Začudenje pa je, da ne prisluhnejo niti stroki”, je povedal Žnidar. Glede Civilne iniciative pa je poudaril, da je njihova ocena 800 mio evrov, kolikor naj bi stal projekt, zelo realna ocena. “Poudarek, da je razlika med 800 mio evrov in najnižja 30 mio evrov je razlika 550 mio. Želimo se pogovarjati realno, konstruktivno.”
LPL
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Kaj bo vlada razlagala, če je že namen projekta zgrešen. Vlagati 1,3 milijarde, za točno določeno firmo, ki ima samo 200 milijonov prometa in 40 milijonov dobička in bo prej ali slej prodana.
Naj spremenijo namembnost projektu, ali pa naj sprivatizirano pristanišče samo vzame kredit pa naj si sfinancira. 30-35 letni kredit, tako kot vsak povprečen državljan pa bodo imeli privat industrijski tir, pa konec debate in prerekanj.
Naj spremenijo namembnost projektu, ali pa naj sprivatizirano pristanišče samo vzame kredit pa naj si sfinancira. 30-35 letni kredit, tako kot vsak povprečen državljan pa bodo imeli privat industrijski tir, pa konec debate in prerekanj.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Smo zadnjič gledal v Hong Kongu plakate Kitajske vlade o novi svilni poti. In se en krak konča ravno v Kopru. Če to ni najboljša reklama na svetu....
Pa naj lepo potem Maersk in MSC kupita pristanišče, če jima je tolko do prevozov, pa še zgradita progo. Kaj pa je to za njiju, če ju samo ena nova ladja košta cca. 200 milijonov USD.
Pa naj lepo potem Maersk in MSC kupita pristanišče, če jima je tolko do prevozov, pa še zgradita progo. Kaj pa je to za njiju, če ju samo ena nova ladja košta cca. 200 milijonov USD.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
....pred 15 ali 20-imi leti je bil tud' na plakatih zarisan X. koridor čez Jesenice in Dobovo.......pa gre danes čez Madžarsko...... ....suha napisal/-a:Smo zadnjič gledal v Hong Kongu plakate Kitajske vlade o novi svilni poti. In se en krak konča ravno v Kopru. Če to ni najboljša reklama na svetu....
.
....lahko razumete kot cinizem........ampak, je kar je.... .....