Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a trocken »

Ne vem, če spada sem. V Primorskem dnevniku sem ujel to zanimivo izjavo predsednika vzhodnojadranskega pristaniškega sistema na simpoziju "Kitajske svilne poti"Zena D’Agostina. Takole je rekel glede vloge Trsta na tej poti:
Glede samega Trsta pa je dejal, da ga povečanje števila kontejnerjev samo po sebi ne zanima: »Nočem privabiti prometa za vsako ceno, če kontejnerji ne prinašajo neke vrednosti. Porast tranzitnega prometa zame ni zanimiv. Trst lahko privabi Kitajce in jim ponudi nekaj več: prostocarinske cone, kjer je mogoče predelati blago, proizvajati. Tako postane stvar zanimiva.« Od kitajskih sogovornikov se je veliko naučil. Med drugim to, da jih ne zanimajo samo nižje carinske dajatve. »Oni hočejo priti v Italijo zaradi imidža, za blagovne znamke. Skratka, če govorimo o golih pristaniških dejavnostih, Trst morda ni najboljša rešitev. Če hočemo ustvariti nekaj več, pa imamo svoje adute.«
Zanimivo, medtem, ko mi prištevamo kontejnerje, avte in povdarjamo, da je Koper najpomembnejša luka (retorika kot včasih v socializmu, ko smo preštevali ceste, izdelano jeklo...), tržačani v tem - po besedah omenjenega gospoda, sploh ne "tekmujejo" z nami.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Tole si odlično povzel, a kaj ko se odgovornih ne bo nič prijelo, saj bodo še naprej preštevali kontejnerje, avte in tone nafte ter premoga. Če bi Koper v svojem pristaniškem zaledju, ki je še vedno dovolj veliko, postavil brezcarinsko cono bi bili na konju. A se bojim, da zadeva ne bo šla skozi, ker bodo Italijani, ali pa Hrvati nekomu, ki ima možnost odločanja nekaj, nekam, na neznan način nakazali določeno vsoto, da bi lahko miniral kakršno koli naše razmišljanje o tovrstni coni, kaj šele njeno izgradnjo.
Simpl je tanartabul.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Po moje so lastne vlade bolj proti brezcarinskim conam, kot sosednje.
preglednik
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Lih za intermezo...dela se!
Slika
LEP DAN
Igor
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a električar »

@Igor72,
Hvala za vpogled v napredovanje del. Nasip je videti višji kot bo končna višina. Najbrž gre za predobremenitev zaradi hitrejšega doseganja končnih posedkov.

lp
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a električar »

V včerajšnjem Dnevniku je članek o 2.tiru. Cerar razpleta, kako so znižali ceno za 200 milijonov zaradi obrnjene davčne obveznosti. Izpade, kot da je vlada na novo odkrila Ameriko.
Nisem pa še zasledil, da bi se vlada ali ministrstvo odzvala na kritiko JPD in njegove skupine. Po članku v SP 28.1.17 so na Damijan.Blog https://damijan.org/ objavili detajlno analizo projekta. Zelo zanimivo branje. Gašperšič in ostali pa se delajo, kot da niso slišali, razen da tu pa tam kvečjemu navržejo kak očitek o nekompetentnosti kritikov.

lp
vince1234
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 2
Pridružen: 09.02.2017, 22:12

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a vince1234 »

Ja, to me spominja na Ezopovo basen o lisici in kislem grozdju. Če nekaj ne moreš doseči, potem pač ugotoviš, da se ni vredno prizadevati. Nato je treba le še prepričati druge o tem. Sedaj malo natolcujem; ampak da bi Tržačani naredili kaj pametnega v obstoječem komplotu sindikatov, administracije, pravnega prenormiranja in udobne seniorske drže. To je pa že preveč zahtevati.
Bolj vsebinska je je debata o prosto carinskih olajšavah. EU ni naklonjena izjemam na njenem carinskem območju. Slovenija je v tem pogledu izpogajala prehodno obdobje nekaj let po vstopu leta 2004 in to obdobje je mimo. Pri Italiji pa že prej s tem, da si je tržaško pristanišče prav tako izgovorilo prehodno obdobje, ki so ga nadgradili v rimskem parlamentu s časovno omejeno obsežno ekonomsko pomočjo (npr. naše Obkolpje ali Prekmurje danes).
Tempi pasati.
Danes je treba bolj kot ne živeti od svojih žuljev. Pri tem nihče ne more računati na prosto carinske cone ali na podobna carinska izvzetja. Slednje je korektno tudi jasno povedati.
Dopolnilne in podporne dejavnosti pristanišču pa so vredne vse pozornosti in podpore, tudi brez proste carinske cone.
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Solčavec »

Slovenija bo sredstva za drugi tir spet iskala v Bruslju[

Slovenija si obeta okoli 250 milijonov evropskih sredstev

Finančna konstrukcija za drugi tir je sestavljena iz treh ključnih elementov: evropska sredstva, posojila Evropske investicije banke (EIB) ter kapitalski vložki Slovenije in zalednih držav. Pisma podpore za omenjen projekt so že podpisale Madžarska, Češka, Slovaška in Poljska. ....

Več pa tukaj:http://siol.net/novice/svet/slovenija-b ... lju-435130
Uporabniški avatar
Tapetar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 96
Pridružen: 05.10.2013, 18:03
Kraj: Maribor & Ptuj

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Tapetar »

Primorska kronika na 5:20 min:
http://4d.rtvslo.si/arhiv/primorska-kronika/174456095

Polna dvotirna proga Kp- Divača,
čez kraški rob pa jeklena vrv,
400 m viš. razlika,
8% naklon- samo en dvocevni predor (namesto štirih) dolg 4 km,
še 400 mio nižja cena,
inovativni sistem gašenja pož., ...
stara trasa pa se nameni kolesarjem... :thumbupr

Glej modro traso
Slika
Zaljubljen v modelno (Märklin Digital H0) in pravo železnico
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Še tramvaj v soseščini ne vozi na ta način preveč uspešno, dajte ga no že nehat srat s patentiranimi bedarijami! Vlaka se neda vleči z vozičkom na zajli, sila provanja je namreč omejena še bolj kot vlećna sila!

LPL
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Žal je novinarstvo v Sloveniji totalen poden, drugače za takšne bedarije še slišali nebi.
...
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a anzovc »

Je pa kar siten g. Duhovnik z domislicami. Pri naših novinarjih, ki še žeblja ne znajo zabiti mu seveda uspeva, na tem forumu, pa zanj ne bi bilo kruha.
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

Zdravo!
Ena zgodovinska izkušnja z "zajlo" na magistralni progi s 33 promilskim klancem od drugod:
http://www.lokalkompass.de/duesseldorf/ ... 63532.html

LP - Peter
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 293
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a boris »

spet jih klamfa tale duhovnik...
http://ava.rtvslo.si/#174456568;;
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Tudi kablaža bo dobila svoj premostitveni objekt... 8)
Slika


Se pa vidi aroganco, ne vem sicer s čigave strani, vendar dvomim da vgrajujejo kanalete po privat parcelah....vrtičkarji pa jih mirne volje "povozijo" z ograjo #-o
Slika
LEP DAN
Igor
Odgovori