Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ne vem, če spada sem. V Primorskem dnevniku sem ujel to zanimivo izjavo predsednika vzhodnojadranskega pristaniškega sistema na simpoziju "Kitajske svilne poti"Zena D’Agostina. Takole je rekel glede vloge Trsta na tej poti:
Glede samega Trsta pa je dejal, da ga povečanje števila kontejnerjev samo po sebi ne zanima: »Nočem privabiti prometa za vsako ceno, če kontejnerji ne prinašajo neke vrednosti. Porast tranzitnega prometa zame ni zanimiv. Trst lahko privabi Kitajce in jim ponudi nekaj več: prostocarinske cone, kjer je mogoče predelati blago, proizvajati. Tako postane stvar zanimiva.« Od kitajskih sogovornikov se je veliko naučil. Med drugim to, da jih ne zanimajo samo nižje carinske dajatve. »Oni hočejo priti v Italijo zaradi imidža, za blagovne znamke. Skratka, če govorimo o golih pristaniških dejavnostih, Trst morda ni najboljša rešitev. Če hočemo ustvariti nekaj več, pa imamo svoje adute.«
Zanimivo, medtem, ko mi prištevamo kontejnerje, avte in povdarjamo, da je Koper najpomembnejša luka (retorika kot včasih v socializmu, ko smo preštevali ceste, izdelano jeklo...), tržačani v tem - po besedah omenjenega gospoda, sploh ne "tekmujejo" z nami.
Glede samega Trsta pa je dejal, da ga povečanje števila kontejnerjev samo po sebi ne zanima: »Nočem privabiti prometa za vsako ceno, če kontejnerji ne prinašajo neke vrednosti. Porast tranzitnega prometa zame ni zanimiv. Trst lahko privabi Kitajce in jim ponudi nekaj več: prostocarinske cone, kjer je mogoče predelati blago, proizvajati. Tako postane stvar zanimiva.« Od kitajskih sogovornikov se je veliko naučil. Med drugim to, da jih ne zanimajo samo nižje carinske dajatve. »Oni hočejo priti v Italijo zaradi imidža, za blagovne znamke. Skratka, če govorimo o golih pristaniških dejavnostih, Trst morda ni najboljša rešitev. Če hočemo ustvariti nekaj več, pa imamo svoje adute.«
Zanimivo, medtem, ko mi prištevamo kontejnerje, avte in povdarjamo, da je Koper najpomembnejša luka (retorika kot včasih v socializmu, ko smo preštevali ceste, izdelano jeklo...), tržačani v tem - po besedah omenjenega gospoda, sploh ne "tekmujejo" z nami.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Tole si odlično povzel, a kaj ko se odgovornih ne bo nič prijelo, saj bodo še naprej preštevali kontejnerje, avte in tone nafte ter premoga. Če bi Koper v svojem pristaniškem zaledju, ki je še vedno dovolj veliko, postavil brezcarinsko cono bi bili na konju. A se bojim, da zadeva ne bo šla skozi, ker bodo Italijani, ali pa Hrvati nekomu, ki ima možnost odločanja nekaj, nekam, na neznan način nakazali določeno vsoto, da bi lahko miniral kakršno koli naše razmišljanje o tovrstni coni, kaj šele njeno izgradnjo.
Simpl je tanartabul.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Po moje so lastne vlade bolj proti brezcarinskim conam, kot sosednje.
preglednik
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
@Igor72,
Hvala za vpogled v napredovanje del. Nasip je videti višji kot bo končna višina. Najbrž gre za predobremenitev zaradi hitrejšega doseganja končnih posedkov.
lp
Hvala za vpogled v napredovanje del. Nasip je videti višji kot bo končna višina. Najbrž gre za predobremenitev zaradi hitrejšega doseganja končnih posedkov.
lp
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
V včerajšnjem Dnevniku je članek o 2.tiru. Cerar razpleta, kako so znižali ceno za 200 milijonov zaradi obrnjene davčne obveznosti. Izpade, kot da je vlada na novo odkrila Ameriko.
Nisem pa še zasledil, da bi se vlada ali ministrstvo odzvala na kritiko JPD in njegove skupine. Po članku v SP 28.1.17 so na Damijan.Blog https://damijan.org/ objavili detajlno analizo projekta. Zelo zanimivo branje. Gašperšič in ostali pa se delajo, kot da niso slišali, razen da tu pa tam kvečjemu navržejo kak očitek o nekompetentnosti kritikov.
lp
Nisem pa še zasledil, da bi se vlada ali ministrstvo odzvala na kritiko JPD in njegove skupine. Po članku v SP 28.1.17 so na Damijan.Blog https://damijan.org/ objavili detajlno analizo projekta. Zelo zanimivo branje. Gašperšič in ostali pa se delajo, kot da niso slišali, razen da tu pa tam kvečjemu navržejo kak očitek o nekompetentnosti kritikov.
lp
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ja, to me spominja na Ezopovo basen o lisici in kislem grozdju. Če nekaj ne moreš doseči, potem pač ugotoviš, da se ni vredno prizadevati. Nato je treba le še prepričati druge o tem. Sedaj malo natolcujem; ampak da bi Tržačani naredili kaj pametnega v obstoječem komplotu sindikatov, administracije, pravnega prenormiranja in udobne seniorske drže. To je pa že preveč zahtevati.
Bolj vsebinska je je debata o prosto carinskih olajšavah. EU ni naklonjena izjemam na njenem carinskem območju. Slovenija je v tem pogledu izpogajala prehodno obdobje nekaj let po vstopu leta 2004 in to obdobje je mimo. Pri Italiji pa že prej s tem, da si je tržaško pristanišče prav tako izgovorilo prehodno obdobje, ki so ga nadgradili v rimskem parlamentu s časovno omejeno obsežno ekonomsko pomočjo (npr. naše Obkolpje ali Prekmurje danes).
Tempi pasati.
Danes je treba bolj kot ne živeti od svojih žuljev. Pri tem nihče ne more računati na prosto carinske cone ali na podobna carinska izvzetja. Slednje je korektno tudi jasno povedati.
Dopolnilne in podporne dejavnosti pristanišču pa so vredne vse pozornosti in podpore, tudi brez proste carinske cone.
Bolj vsebinska je je debata o prosto carinskih olajšavah. EU ni naklonjena izjemam na njenem carinskem območju. Slovenija je v tem pogledu izpogajala prehodno obdobje nekaj let po vstopu leta 2004 in to obdobje je mimo. Pri Italiji pa že prej s tem, da si je tržaško pristanišče prav tako izgovorilo prehodno obdobje, ki so ga nadgradili v rimskem parlamentu s časovno omejeno obsežno ekonomsko pomočjo (npr. naše Obkolpje ali Prekmurje danes).
Tempi pasati.
Danes je treba bolj kot ne živeti od svojih žuljev. Pri tem nihče ne more računati na prosto carinske cone ali na podobna carinska izvzetja. Slednje je korektno tudi jasno povedati.
Dopolnilne in podporne dejavnosti pristanišču pa so vredne vse pozornosti in podpore, tudi brez proste carinske cone.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Slovenija bo sredstva za drugi tir spet iskala v Bruslju[
Slovenija si obeta okoli 250 milijonov evropskih sredstev
Finančna konstrukcija za drugi tir je sestavljena iz treh ključnih elementov: evropska sredstva, posojila Evropske investicije banke (EIB) ter kapitalski vložki Slovenije in zalednih držav. Pisma podpore za omenjen projekt so že podpisale Madžarska, Češka, Slovaška in Poljska. ....
Več pa tukaj:http://siol.net/novice/svet/slovenija-b ... lju-435130
Slovenija si obeta okoli 250 milijonov evropskih sredstev
Finančna konstrukcija za drugi tir je sestavljena iz treh ključnih elementov: evropska sredstva, posojila Evropske investicije banke (EIB) ter kapitalski vložki Slovenije in zalednih držav. Pisma podpore za omenjen projekt so že podpisale Madžarska, Češka, Slovaška in Poljska. ....
Več pa tukaj:http://siol.net/novice/svet/slovenija-b ... lju-435130
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Primorska kronika na 5:20 min:
http://4d.rtvslo.si/arhiv/primorska-kronika/174456095
Polna dvotirna proga Kp- Divača,
čez kraški rob pa jeklena vrv,
400 m viš. razlika,
8% naklon- samo en dvocevni predor (namesto štirih) dolg 4 km,
še 400 mio nižja cena,
inovativni sistem gašenja pož., ...
stara trasa pa se nameni kolesarjem...
Glej modro traso
http://4d.rtvslo.si/arhiv/primorska-kronika/174456095
Polna dvotirna proga Kp- Divača,
čez kraški rob pa jeklena vrv,
400 m viš. razlika,
8% naklon- samo en dvocevni predor (namesto štirih) dolg 4 km,
še 400 mio nižja cena,
inovativni sistem gašenja pož., ...
stara trasa pa se nameni kolesarjem...
Glej modro traso
Zaljubljen v modelno (Märklin Digital H0) in pravo železnico
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Še tramvaj v soseščini ne vozi na ta način preveč uspešno, dajte ga no že nehat srat s patentiranimi bedarijami! Vlaka se neda vleči z vozičkom na zajli, sila provanja je namreč omejena še bolj kot vlećna sila!
LPL
LPL
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Žal je novinarstvo v Sloveniji totalen poden, drugače za takšne bedarije še slišali nebi.
...
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Je pa kar siten g. Duhovnik z domislicami. Pri naših novinarjih, ki še žeblja ne znajo zabiti mu seveda uspeva, na tem forumu, pa zanj ne bi bilo kruha.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Zdravo!
Ena zgodovinska izkušnja z "zajlo" na magistralni progi s 33 promilskim klancem od drugod:
http://www.lokalkompass.de/duesseldorf/ ... 63532.html
LP - Peter
Ena zgodovinska izkušnja z "zajlo" na magistralni progi s 33 promilskim klancem od drugod:
http://www.lokalkompass.de/duesseldorf/ ... 63532.html
LP - Peter
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
spet jih klamfa tale duhovnik...
http://ava.rtvslo.si/#174456568;;
http://ava.rtvslo.si/#174456568;;
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Tudi kablaža bo dobila svoj premostitveni objekt...
Se pa vidi aroganco, ne vem sicer s čigave strani, vendar dvomim da vgrajujejo kanalete po privat parcelah....vrtičkarji pa jih mirne volje "povozijo" z ograjo
Se pa vidi aroganco, ne vem sicer s čigave strani, vendar dvomim da vgrajujejo kanalete po privat parcelah....vrtičkarji pa jih mirne volje "povozijo" z ograjo
LEP DAN
Igor
Igor