Vprašanje je tudi kolikšne kapacitete sploh ima ... konec koncev dela slovensko stran druge cevi avtocestnega predora Karavanke ... Najbrž bi se pomujali, če bi bila cena dobra. Za majhen zaslužek pa, kot si napisal, se jim ne splača.
Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
LP, Metod
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ali pa špekuliramo in rečemo, da so se pa "bratsko" dogovorili, da eni dajo ponudbo na enem odseku, eni pa na drugem. S tem da vidijo koliko bo Strabag dal ceno na 1. odseku, ker bo drugi potem tudi tu-tu oz. se bo lažje orientiralo s ponudbo. Pa ne da je to prevec po regelcih, al vemo kako je to v praksi.mkx napisal/-a: ↑04.03.2021, 16:01Vprašanje je tudi kolikšne kapacitete sploh ima ... konec koncev dela slovensko stran druge cevi avtocestnega predora Karavanke ... Najbrž bi se pomujali, če bi bila cena dobra. Za majhen zaslužek pa, kot si napisal, se jim ne splača.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
En bager iz Turčije pripeljat gor do Karavank je Cengiz stalo 5000 EUR. Preverjeno iz prve roke ker smo jih peljali v nasem podjetju. Strosek premika strojev je tu majhen. Bolj je verjetno da je Kolektor CPG rekel Cengizu, OK mi ti pustimo Karavanke, ti bos pa nam drugi tir.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Tole pa ne bo držalo. Spomnite se nazaj kakšne bitke so potekale okoli Karavank in koliko je bilo metanja polen pod noge. Predstavnik Cengiza je ob sklenitvi posla za Karavanke dejal, da je to zanjih majhen posel in da se takih oni ne lotevajo. Razlog za projekt Karavanke pri Cengizu, je bil v tem, da ciljajo na večji projekt. To pišem sicer po spominu in ni nujno dobesedno točen, je pa vsebinsko. Vsebino njegove izjave sem si zapomnil in me sedaj preseneča, da niso oddali ponudbe.
Počakajmo kaj se bo zgodilo čez teden dni pri oddaji ponudb za drugi del trase.
Tine
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Danes ob 10. uri se je iztekel rok za oddajo ponudb v 2. fazi javnega naročila za gradnjo objektov drugega tira železniške proge Divača–Koper za odsek 2: Črni Kal–Koper. Oddana je bila ponudba:
JV Kolektor CPG d.o.o., Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş. in Özaltın İnşaat Ticaret Ve Sanayi A.Ş. je za izvedbo del ponudil ceno 224.749.369,00 EUR brez DDV.
Limitirana vrednost za odsek 2 znaša 230.700.000,00 EUR brez DDV, zato je ponudba veljavna.
Družba 2TDK bo izvedla preveritev ponudb in postopek nadaljevala skladno z ZJN-3. Ocenjujemo, da je ponudbo mogoče pregledati v roku tedna dni.
JV Kolektor CPG d.o.o., Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş. in Özaltın İnşaat Ticaret Ve Sanayi A.Ş. je za izvedbo del ponudil ceno 224.749.369,00 EUR brez DDV.
Limitirana vrednost za odsek 2 znaša 230.700.000,00 EUR brez DDV, zato je ponudba veljavna.
Družba 2TDK bo izvedla preveritev ponudb in postopek nadaljevala skladno z ZJN-3. Ocenjujemo, da je ponudbo mogoče pregledati v roku tedna dni.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Kdo tukaj komu laže? Vsi vsem! Tega ni mogoče zgraditi do konca leta 2025. Vsaj kolikor toliko kvalitetno ne. Zato je razlaga Cengiza, ki se zaradi prekratkih rokov ni prijavil čisto na mestu.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2559
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
http://www.drugitir.si/novice/2021-03-2 ... i-zahtevekZa izbor izvajalca na odseku 1 vložen revizijski zahtevek
23. 03. 2021
Na odločitev uprave družbe 2TDK o izboru izvajalca za gradnjo objektov drugega tira železniške proge med Divačo in Koprom za odsek 1: Divača–Črni Kal, za katerega je bil izbran JV Kolektor CPG d.o.o., Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş. in Özaltın İnşaat Ticaret Ve Sanayi A.Ş., je družba Strabag AG Ortenburgerstrasse 27 A - 9800 Spittal an der Drau, STRABAG AG, Podružnica Ljubljana vložila revizijski zahtevek.
Podpis pogodbe za odsek 2: Črni Kal–Koper z izbranim izvajalcem JV Kolektor CPG d.o.o., Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş. in Özaltın İnşaat Ticaret Ve Sanayi A.Ş. je predviden 31. 3. 2021.
Aljaž
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Me prav zanima, kaj Strabag navaja kot nepravilnost pri izbiri.
Prav tako me zanima, koliko bi bilo pritožb, če bi se ob vložitvi pritožbe moralo vplačati depozit v višini recimo 5% zneska (lahko s kapico na recimo 1M€) ponudbe proti kateri se pritožuješ, in bi se ta depozit izgubil, če bi bila pritožba neuspešna.
Prav tako me zanima, koliko bi bilo pritožb, če bi se ob vložitvi pritožbe moralo vplačati depozit v višini recimo 5% zneska (lahko s kapico na recimo 1M€) ponudbe proti kateri se pritožuješ, in bi se ta depozit izgubil, če bi bila pritožba neuspešna.
LP, Metod
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
To bi moralo biti obvezno, saj mora tudi posameznik pri pritožbi upravnemu organu plačati takso.
Tine
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
še premalo je 5 %....
Zgodba ki jo trenutno doživljam..pravda na sodišču, zoper zavarovalnico povzročitelja prometne nesreče ki ji pač ne diši plačati realne odškodnine...
Od tega da moram zalagati za odvetnika, plačati vsak narok, založiti za izvedence....pa še se lahko zgodi da bo sodišče oziroma država podprla korporacijo z miljonskim kapitalom...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
https://www.primorske.si/primorska/pri- ... ega-tira-k
V deželni vladi Furlanije - Julijske krajine (FJK) naj bi odločno nasprotovali gradnji drugega tira med Divačo in Koprom, ker naj bi resno ogrožal Naravni rezervat doline Glinščice, je poročal Primorski dnevnik.
V deželni vladi Furlanije - Julijske krajine (FJK) naj bi odločno nasprotovali gradnji drugega tira med Divačo in Koprom, ker naj bi resno ogrožal Naravni rezervat doline Glinščice, je poročal Primorski dnevnik.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Italijani so imeli zadržke in projekti so se ustrezni izvedli za zaščito vodnih virov v dolini Glinščice. Zdaj je pa malce pozno imeti zadržke po tolikih kletih projektiranja. Drugi mesec se po izjavah pogodbenikov namreč gradnja spodnejm odseku začne, na odseku and Črnim Kalom pa še čaka na izzid pritožbe Strabaga. Verjetno neuspešne.V deželni vladi Furlanije - Julijske krajine (FJK) naj bi odločno nasprotovali gradnji drugega tira med Divačo in Koprom, ker naj bi resno ogrožal Naravni rezervat doline Glinščice, je poročal Primorski dnevnik.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Zahtevek je bil zavrnjen: https://www.enarocanje.si/Obrazci/?meth ... 9F55CA2F6Fleteči vlak napisal/-a: ↑23.03.2021, 11:38http://www.drugitir.si/novice/2021-03-2 ... i-zahtevekZa izbor izvajalca na odseku 1 vložen revizijski zahtevek
23. 03. 2021
Na odločitev uprave družbe 2TDK o izboru izvajalca za gradnjo objektov drugega tira železniške proge med Divačo in Koprom za odsek 1: Divača–Črni Kal, za katerega je bil izbran JV Kolektor CPG d.o.o., Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş. in Özaltın İnşaat Ticaret Ve Sanayi A.Ş., je družba Strabag AG Ortenburgerstrasse 27 A - 9800 Spittal an der Drau, STRABAG AG, Podružnica Ljubljana vložila revizijski zahtevek.
Podpis pogodbe za odsek 2: Črni Kal–Koper z izbranim izvajalcem JV Kolektor CPG d.o.o., Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş. in Özaltın İnşaat Ticaret Ve Sanayi A.Ş. je predviden 31. 3. 2021.
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Zanimivo branje ... ko človek izlušči tistih par vrstic bistva.
Razlog, s katerim so zahtevali revizijo postopka, direktno spada v kategorijo "krasti bogu čas in cesarju denar"
Razlog, s katerim so zahtevali revizijo postopka, direktno spada v kategorijo "krasti bogu čas in cesarju denar"
LP, Metod
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Zanimivo, vsi forumaši so spregledali včerajšno novico, da je začela gradnja 2TDK. Če spregledajo domače novice na domačih medijih pa naj bo tole bolj "svetsko"
Construction of second track to Koper launched
Construction of second track to Koper launched