Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Dvojniki vozijo na 12 minut iz Kopra.lp
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Kakor pri komdraganm napisal/-a:Dvojniki vozijo na 12 minut iz Kopra.lp
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Izvajalec revizije drugega tira bo lahko kmalu začel z delom
http://www.primorske.si/2016/06/20/Izva ... -kmalu-zac
http://www.primorske.si/2016/06/20/Izva ... -kmalu-zac
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
stjepan napisal/-a:Kakor pri komdraganm napisal/-a:Dvojniki vozijo na 12 minut iz Kopra.lp
Tudi to vemo....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ti sigurno...cokla napisal/-a:stjepan napisal/-a:Kakor pri komdraganm napisal/-a:Dvojniki vozijo na 12 minut iz Kopra.lp
Tudi to vemo....
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
stjepan napisal/-a:Ti sigurno...cokla napisal/-a:stjepan napisal/-a:
Kakor pri kom
Tudi to vemo....
O ja....ne bi verjel.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ko berem takšna natolcevanja, k idelajo v bistvo samo škodo se sprašujem kdo sedaj zavaja. Pred nekaj časa sem bral v drugih časopisih, da naj bi v 24 urah iz KOPRA odpravili okrog 100 vlakov. Potem je sledila pritožba vodstvo LUKE KOPER, katera je prijavila SŽ, da ne dostavlja vagonov in posledično trpi ladijski promet.draganm napisal/-a:Dvojniki vozijo na 12 minut iz Kopra.lp
Nato je vse utihnilo in sedaj na tem forumu pa vidim, da spet nekdo širi zavajanje in posledično napačne podatke, da je podatek za 100 vlakov iz KOPRA pravilen. Zato predlagam vsem, da naj ne pišejo zavajajočih podatkov, kateri delajo samo škodo. Tukaj pa se piše, da naj bi šlo na uro ven 4 vlaki slabih 3500 ton neto tovora iz luke.Predlagam, da se ne natolcuje in zavaja.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Tako....dare20 napisal/-a:Ko berem takšna natolcevanja, k idelajo v bistvo samo škodo se sprašujem kdo sedaj zavaja. Pred nekaj časa sem bral v drugih časopisih, da naj bi v 24 urah iz KOPRA odpravili okrog 100 vlakov. Potem je sledila pritožba vodstvo LUKE KOPER, katera je prijavila SŽ, da ne dostavlja vagonov in posledično trpi ladijski promet.draganm napisal/-a:Dvojniki vozijo na 12 minut iz Kopra.lp
Nato je vse utihnilo in sedaj na tem forumu pa vidim, da spet nekdo širi zavajanje in posledično napačne podatke, da je podatek za 100 vlakov iz KOPRA pravilen. Zato predlagam vsem, da naj ne pišejo zavajajočih podatkov, kateri delajo samo škodo. Tukaj pa se piše, da naj bi šlo na uro ven 4 vlaki slabih 3500 ton neto tovora iz luke.Predlagam, da se ne natolcuje in zavaja.
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Pa res. Ker: če velja informacija o vlakih na 12 minut, jih dnevno ni 100 ampak 120!!!dare20 napisal/-a:Ko berem takšna natolcevanja, k idelajo v bistvo samo škodo se sprašujem kdo sedaj zavaja. Pred nekaj časa sem bral v drugih časopisih, da naj bi v 24 urah iz KOPRA odpravili okrog 100 vlakov.draganm napisal/-a:Dvojniki vozijo na 12 minut iz Kopra.lp
LP, Metod
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
...točno...!!!...
..100 metrov preteče atlet v 10 sekundah..... ....kar znese 864 kilometrov na dan...!!!
..100 metrov preteče atlet v 10 sekundah..... ....kar znese 864 kilometrov na dan...!!!
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Dare, vidim da imaš dar pisanja danes.......očitno še deluje luna, saj bi bilo bolje če bi v VSEH komentarjih pustil tipkovnico pri miru!dare20 napisal/-a:Ko berem takšna natolcevanja, k idelajo v bistvo samo škodo se sprašujem kdo sedaj zavaja......draganm napisal/-a:Dvojniki vozijo na 12 minut iz Kopra.lp
Seveda ima @draganm prav, in ni to prav nobeno natolcevanje! Si pa ti slabši kot novinarji....mi razložiš, kako za vraga bi ti vozil na 12.min vlak iz Kopra, brez da bi kakšnega tudi v koper pripeljal, pa kakšen strojni vlak bi tudi prav prišel, pa še na potnike ne pozabi....dejte ljudje malo uporabljat uno stvar ki visi na vratu...ne samo slepo verjet kar preberete in slišite;)
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Kako bi pa zlata verižica v tem primeru prišla prav?igor72 napisal/-a:...dejte ljudje malo uporabljat uno stvar ki visi na vratu...
LP, Metod
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
igor72 napisal/-a:Dare, vidim da imaš dar pisanja danes.......očitno še deluje luna, saj bi bilo bolje če bi v VSEH komentarjih pustil tipkovnico pri miru!dare20 napisal/-a:Ko berem takšna natolcevanja, k idelajo v bistvo samo škodo se sprašujem kdo sedaj zavaja......draganm napisal/-a:Dvojniki vozijo na 12 minut iz Kopra.lp
Seveda ima @draganm prav, in ni to prav nobeno natolcevanje! Si pa ti slabši kot novinarji....mi razložiš, kako za vraga bi ti vozil na 12.min vlak iz Kopra, brez da bi kakšnega tudi v koper pripeljal, pa kakšen strojni vlak bi tudi prav prišel, pa še na potnike ne pozabi....dejte ljudje malo uporabljat uno stvar ki visi na vratu...ne samo slepo verjet kar preberete in slišite;)
Ponovno povdarjam, da z takšnim natolcevanjem javno se širi, da je zmožnost proge vožnja 4 dvojnikov iz KOPRA. Z takšnimi izjavami se dela medvedja usluga proti izgradnji tira. Tako sočasno pse potrjuje študija SDH, da se tira ne potrebuje, če pa imamo javno navedbo podatkov, da lahko na dan iz KP se pripelje do 50.000 ton. To pa je promet vseh ladij na dan. Posledično res ni potrebe za izgradnjo drugega tira in posledično za širitev LUKE.
Zato predlagam, da se nestrokovnih nepreveljenih in neresničnih podatkov ne piše po forumih.
Ne mešati z tem polne lune in raznih halucinacij.
Dare.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Pozdravljeni,
v to temo pišejo "insajderji" in "outsajderji".
Jasno je, da "outsajderji" ne morejo/ne moremo tako dobro poznati sistema delovanja Luke niti železnice v Luki in SŽ.
Zato prihaja do različnih mnenj.
Vendar se je potrebno v tej temi osredotočiti na bistvo.
Časi, ko sta bila Luka in JŽ socialistični podjetji, ni več. Za vedno je ta čas odšel na pokopališče zgodovine. Takrat je bilo pač možno, da je ladja stala v Luki nekaj dni, nekaj dni je potovala roba po železnici...
Danes Luka deluje v neusmiljenem kapitalizmu, robo je potrebno pripeljati takrat, kot si se dogovoril s stranko. Če tega ne narediš, te ni...
Seveda mora biti zato tudi primerna infrastruktura in tudi partner, ki pelje robo do stranke, torej sistem železnic mora biti primeren.
Obstoječa proga sicer omogoča prevoz v rokih, če vse deluje tako kot je treba in verjetno se da še kje poiskati rezerve, da bi morda še nekaj časa zmogla svojo nalogo. Vendar se vse stara: proga, napajanje, lokomotive.
Prihaja do zastojev, ki so udarec za pravočasno dobavo robe do kupca.
Lahko se dogajajo nesreče in ne vem kakšne naravne havarije.
Za takšne primere pa moraš imeti rešitev - drugi tir.
Tudi tovarne v Sloveniji, ki so se znašle v neusmiljenem kapitalizmu, so morale zamenjati miselnost in zamenjati stroje in naprave s takšnimi, ki so zanesljivejši, energetsko ne tako potratni urediti še marsikaj...
Pa seveda dokupiti kakšen rezervni stroj ali napravo in podvojiti napajanje tovarn (zgraditi recimo dva kablovoda do tovarne, če enega pretrga recimo bager...).
V času prestrukturiranja je seveda tudi Luka in tudi SŽ.
Vendar brez drugega tira ne bo šlo, mora biti neka rezerva.
Seveda pa se morajo začeti reševati tudi drugi problemi, ki se navajajo tukaj na forumu...
pozdrav
Darko
v to temo pišejo "insajderji" in "outsajderji".
Jasno je, da "outsajderji" ne morejo/ne moremo tako dobro poznati sistema delovanja Luke niti železnice v Luki in SŽ.
Zato prihaja do različnih mnenj.
Vendar se je potrebno v tej temi osredotočiti na bistvo.
Časi, ko sta bila Luka in JŽ socialistični podjetji, ni več. Za vedno je ta čas odšel na pokopališče zgodovine. Takrat je bilo pač možno, da je ladja stala v Luki nekaj dni, nekaj dni je potovala roba po železnici...
Danes Luka deluje v neusmiljenem kapitalizmu, robo je potrebno pripeljati takrat, kot si se dogovoril s stranko. Če tega ne narediš, te ni...
Seveda mora biti zato tudi primerna infrastruktura in tudi partner, ki pelje robo do stranke, torej sistem železnic mora biti primeren.
Obstoječa proga sicer omogoča prevoz v rokih, če vse deluje tako kot je treba in verjetno se da še kje poiskati rezerve, da bi morda še nekaj časa zmogla svojo nalogo. Vendar se vse stara: proga, napajanje, lokomotive.
Prihaja do zastojev, ki so udarec za pravočasno dobavo robe do kupca.
Lahko se dogajajo nesreče in ne vem kakšne naravne havarije.
Za takšne primere pa moraš imeti rešitev - drugi tir.
Tudi tovarne v Sloveniji, ki so se znašle v neusmiljenem kapitalizmu, so morale zamenjati miselnost in zamenjati stroje in naprave s takšnimi, ki so zanesljivejši, energetsko ne tako potratni urediti še marsikaj...
Pa seveda dokupiti kakšen rezervni stroj ali napravo in podvojiti napajanje tovarn (zgraditi recimo dva kablovoda do tovarne, če enega pretrga recimo bager...).
V času prestrukturiranja je seveda tudi Luka in tudi SŽ.
Vendar brez drugega tira ne bo šlo, mora biti neka rezerva.
Seveda pa se morajo začeti reševati tudi drugi problemi, ki se navajajo tukaj na forumu...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
A se eni trudijo al ne morejo razumet,vlaki dvojniki LAHKO vozijo v razmiku 12 minut glede na napetost ,ti si pa kar ugotovil da ne rabimo drugega tira...pa še tako lepo ti je Igor72 napisal ,da vozijo vlaki tudi v Koper.Ne vem kje ti Dare20 preverjaš stvari....ne piši pa da drugi objavljajo neresnične podatke....lp