Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a mkx »

Če bi bil tak pogled na vodo, kot ga bodo deležni potniki ob vožnji preko Rižane, posnet v dokumentarnem filmu, bi bil film opremljen z opozorilom "pozor, film vsebuje prizore s kratkotrajnimi sekvencami. Ljudem z epileptičnimi težavami ogled odsvetujemo". Za poživljajočpogled na vodo bi morala biti ograja prozorna vsaj v dolžini 100 metrov če ne raje 200.
LP, Metod
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a bronz »

Ljubitelj napisal/-a:
Ne vem, kaj toliko zapenjate ob prozorno ograjo preko Rižane. Precej očitno je, da bo v tistem delu ob progi postavljena protihrupna ograja, del tega je tudi prozorna ograja na mostu.
Je že res, da bo protihrupna ograja, celo enake višine, ampak lep pogled na bistro vodo je pa poživljajoč. Lani poleti sem prepotoval Nemčijo od severa do juga z vlakom in je moja žena rekla, figo pa take hitre proge. Pa ne zato, ker vlak ne pelje z visoko hitrostjo kot v Franciji ali Španiji, ampak si vseskoz na teh odsekih zaplankan. Komajda kdaj opaziš kaj v okolici skozi kakšno "okno".

LPL
No , pa imamo vsaj eno prednost SŽ-ja, kar se hitrosti tiče :D :D
Ni ga junaka...............................................................................................................
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Pozdravljeni,

lahko se reče, da je to 4 ure mlatenja prazne slame, po drugi strani pa se razkriva, kako deluje naša mlada nova država.
Zelo neučinkovito in brez strategije.

Če nič drugega, je prišlo do nekaj pomembnih novosti.

Do sedaj država ni s strokovnimi službami reagirala na nove predloge, kakršnikoli so pač bili. Z nekaj strokovnjaki (domači+ tuji) bi lahko zelo na hitro ovrednotili te predloge in pokazali na slabosti novih predlogov. Pač tega niso naredili.

Na tem posvetu se je pokazalo nekaj novega.
Dr. Duhovnik je opustil "inovativno idejo" o vleki oz potiskanju z jekleno vrvjo. Torej lahko sedaj na forumu prenehamo z ocenjevanjem ideje z vleko oz. potiskom z jekleno vrvjo.
Zamenjal jo je z vleko z lokomotivami na povečanem nagibu (mislim da 40 promil).

Predlog trase inž. Varl je po mnenju geologov problematična zaradi tega, ker naj bi bil predor pod nivojem talne vode (okoli 70 metrov). Res je, da za območje predlagane trase ni na voljo nobene vrtine in da področje geološko ni raziskano.
Po drugi strani pa tudi področje sprejete trase (z gradbenim načrtom) občasno zaliva voda na nivoju predora, da pa se po deževju menda zelo hitro spraznijo podzemne jame, tako da bo možno manj prekinitev gradnje predora.
Se pravi, da nas kljub velikemu številu vrtin še vedno čakajo presenečenja tudi na trasi z veljavnim gradbenim dovoljenjem.


pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a suha »

Jaz bi nekaterim, sploh pa 70 letnim inženirjem, kot je Duhovnik svetoval, da se zbudijo, ali pa je morda celo najbolje da odidejo končno v penzijo, ker jih je cajt že davno povozil. Ne živimo več za železno zaveso, ampak v svetu globalizacije, Evropski uniji itd.

V Trst prej ali slej prihaja Frecciarossa in pa Italo. Če se npr. nizkocenvni hitri železniški prevoznik Italo nato prej ali slej od Trsta ne potegne naprej do Ljubljane, bo naša dežela, sploh pa glavno mesto počasi začela močno nazadovati, v najboljšem primeru pa se ne bo razvijalo kot bi se lahko. Mladi izobraženci oz. ti "mladi" so danes stari že 30 in več let želijo potovati, poceni, hitro in udobno in če se jim to ne omogoči se bodo pač odselili. Sploh če tako tovorno progo plačamo z njihovimi davki, od nje pa bodo potem imeli bore malo. Človeški kapital pa ima danes največjo dodano vrednost in naši delodajalci v zadnjem času kar močno jambrajo da ni več primerne delovne sile, ker se enostavno odseli, tako kot sem se sam, z drago plačanim magisterijev v žepu financiranega s strani Slo. države seveda.

Proga mora bit narejena tako, da bo omogočala tudi hiter potniški promet. Italovi vlaki po Italiji letijo 300 km/h. Pri nas bi po obljubljeni varianti šli samo 160 km/h (PREMALO za gradnjo v 2018 :!: :!: :!: ). Po Duhovnikovi kakršnikoli varianti pa sploh nebi šli... S hitrimi vlaki bo treba prej ali slej povezati tudi ostala Slovenska mesta, tako kot se je to naredilo pred desetletjem z avtocestami, pa kar se sedaj dela z 3. osjo. Koper je že na poti do Ljubljane, tako da je edina logična poteza, da se naredi novo progo Trst - Koper - Ljubljana. Dobila bi se tudi velika EU nepovratna sredstva če bi bila proga mednarodna. Vse ostalo je ENO VELIKO POLITIČNO SRANJE IN NATEGOVANJE :!:
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

....in kot VEDNO do sedaj, bi bilo tudi tokrat, veliko boljše, če bi se NE oglasil...
LEP DAN
Igor
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Če bi bil tak pogled na vodo, kot ga bodo deležni potniki ob vožnji preko Rižane, posnet v dokumentarnem filmu, bi bil film opremljen z opozorilom "pozor, film vsebuje prizore s kratkotrajnimi sekvencami. Ljudem z epileptičnimi težavami ogled odsvetujemo". Za poživljajočpogled na vodo bi morala biti ograja prozorna vsaj v dolžini 100 metrov če ne raje 200.
Pa si prepričan, da bo stal ograja neprozorna?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ljubitelj napisal/-a:Pa si prepričan, da bo stal ograja neprozorna?
Ne. Pa ti, imaš morda kakšno informacijo da bo vse skupaj prozorno?
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ne. Pa ti, imaš morda kakšno informacijo da bo vse skupaj prozorno?
protihrupna zaščita pa res ni moje področje. jaz sem samo dobro pogleda sliko mosta in okolice in zanimivo, nosilni stebri so na oko dokaj enaki na vsako stran mosta po nekaj metrov, drugje pa ograja očevidno ni predvidena. Skratka sklepanje, kaj pa bo... :?:

LPL
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

mkx napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:Pa si prepričan, da bo stal ograja neprozorna?
Ne. Pa ti, imaš morda kakšno informacijo da bo vse skupaj prozorno?
Preostala ograja NI prozorna!!...slikca ob prvi priliki, sinoči je bila tema :wink:
LEP DAN
Igor
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Igor, če si videl, potem bo pač tako, jaz sem samo malce špekuliral, še vedno sem pa prepričan, da zaradi prozorne ograjce ne o kaj preveč epileptičnih napadov, kot napoveduje mkx. Končno so vsepovsod vstavki iz prozornega materiala v ograjah.....

LPL
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Vožnja z vlaki mi je vedno lepa, ker ti ni treba vozit, ne buljiš v kamione in kotaleče se gume levo in desno, temveč se preprosto pelješ v naravnem okolju. Vse to se deloma izgubi na hitrih progah, kjer je veliko usekov, tunelov in zlasti protihrupnih ograj, ki delajo vožnjo nezanimivo. Protihrupne ograje ne bi smele segati preko oken vlaka, saj večina hrupa prihaja iz spodnjega dela vagonov.
preglednik
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Se strinjam z protihrupnimi ograjami,potovanje z vlakom izgubi svoj čar - opazovanje okolice.
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 197
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Matevz96 »

Me zanima če bi imela enako mnenje o protihrupnih ograjah v primeru, da bi živela neposredno ob eni bolj prometnih prog.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Odvisno, s katere strani jo gledaš. Meni gre na živce tudi če jo gledam z zunanje. Ropot vlaka me ne moti, hrup avtomobilov pa.
preglednik
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Naslednjih par mesecev bomo spet "po malem" :? :?
Slika

Upajmo da v tem sklopu zadnjič, saj so se začela dela...začetek konca...po 1/2 LETA ga bomo spet imeli...končno [-o<
Nasipanje gramozne grede
Slika

..kjer se, mimogrede, vidi tudi protihrupno ograjo; polno :wink:
Slika

Zaključna dela so tudi na Parenzani; postavljanje ograje in zasajanje dreves, kjer je trasa, zaradi železnice, zadnje dve sezoni malo trpela 8)
Slika

Redosled...iz postaje navzgor bo nastajal tir...
Slika

Nameščanje tirnic za PTH 500
Slika

Kateri je tudi že v pripravljenosti, da pripeljejo pragove iz postaje...
Slika

Kolektror pa počasi pobira šila in kopita....delovišče in deponija, se vračata v prvotno stanje...no, po moje, bo veliko lepše :wink:
Slika
LEP DAN
Igor
Odgovori