Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ščitni tir levo je videti tako "vigi-vagi", da bi lahko takoj za kretnico postavili kar raztirnik, pri ene 30 km/h bi bil efekt vožnje po tem štucu verjetno primerljiv?
LP, Metod
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Odlično Igor.. ..očitno nepotrjena uradna informacijaigor72 napisal/-a:
Pa še:novi P141 stoji na 24+700...toliko o uradnih SŽ infoHeisenberg napisal/-a: To drži kot pribito Igor,glede 3 odsekov.
Ja na 24+600 po zadnjih uradnih informacijah..
Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Verjetno je z razlogom tako šlampasto...namreč, ta kretnica je začasna; ko bo narejen 2.tir gre stran...morajo narest lok za 160km/hmkx napisal/-a:Ščitni tir levo je videti tako "vigi-vagi", da bi lahko takoj za kretnico postavili kar raztirnik, pri ene 30 km/h bi bil efekt vožnje po tem štucu verjetno primerljiv?
LEP DAN
Igor
Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Sodeč po Igorjevih slikah bo izvlečni tir čez par mesecev že v uporabi. Potem najbrž sledi remont obstoječega na tej potezi.
Mmg: Kaj je mišljeno s podvozom za Miše?
lp
Mmg: Kaj je mišljeno s podvozom za Miše?
lp
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
igor72 napisal/-a:Verjetno je z razlogom tako šlampasto...namreč, ta kretnica je začasna; ko bo narejen 2.tir gre stran...morajo narest lok za 160km/hmkx napisal/-a:Ščitni tir levo je videti tako "vigi-vagi", da bi lahko takoj za kretnico postavili kar raztirnik, pri ene 30 km/h bi bil efekt vožnje po tem štucu verjetno primerljiv?
Računska hitrost na delu drugega tira med Dekani in cepiščem Bivje se postopno znižuje s 120 km/h na 100 km/h in na končnih 80 km/h, ki pomeni največjo dovoljeno hitrost v odklonu na obstoječi cepni kretnici za potniško postajo Koper.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Tir je videti pripravljen, za sprejem prvih koles, vprašanje je kdaj bo posodobljena programska SV oprema TPK....potem gre obstoječi v remont, toda samo v dolžini novega.električar napisal/-a:Sodeč po Igorjevih slikah bo izvlečni tir čez par mesecev že v uporabi. Potem najbrž sledi remont obstoječega na tej potezi.
Mmg: Kaj je mišljeno s podvozom za Miše?
lp
Ah Miši...se opravičujem ; pravilno je podvoz za Mlin
Nisem mislu, da se boš lih ti ulovu v: ...EG 3100 napisal/-a:igor72 napisal/-a: Verjetno je z razlogom tako šlampasto...namreč, ta kretnica je začasna; ko bo narejen 2.tir gre stran...morajo narest lok za 160km/h
Računska hitrost na delu drugega tira med Dekani in cepiščem Bivje se postopno znižuje s 120 km/h na 100 km/h in na končnih 80 km/h, ki pomeni največjo dovoljeno hitrost v odklonu na obstoječi cepni kretnici za potniško postajo Koper.
LEP DAN
Igor
Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Tale Miša pa še kar meša glave tudi precej mlajšim od njeAh Miši...se opravičujem ; pravilno je podvoz za Mlin
lp
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Kako Mes razmišlja o avstrijsko-italijanski "konkurenci" ter razvoju naših železnic oz. prioritetah. http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/mes-c ... olj/430467
Simpl je tanartabul.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Preden bo II. tir resnično zgrajen bo potrebno zgraditi še njegovo maketo (2 x 5 metrov), da se bomo na njej še malo igrali
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Cerarjeva ekskurzija za 2. tir: Matiča ni bilo, prišla pa sta Korelič in Popovič
Progo bi predvidoma zgradili do leta 2025, najbolj intenzivno gradbeno obdobje naj bi bilo med leti 2019 in 2023.
Drugi tir bo – tako vladna gradiva - prispeval k oblikovanju vsaj 9.000 novih delovnih mest, k boljšemu varovanju okolja in k zmanjšanju tovornjakov na slovenskih cestah.
V primeru, da nasprotniki vladnega zakona o drugem tiru uspejo na referendumu, bo vlada predvidoma počakala z alternativnimi rešitvami na parlamentarne volitve, ki bodo jeseni 2018. "Če bi gradili drugi tir zgolj s proračunskim denarjem, bi to zaustavilo ostale načrtovane infrastrukturne projekte, od tretje osi naprej", pravi državni sekretar Jure Leben.
https://tl.finance.si/8859763/Cerarjeva ... in-Popovic
Progo bi predvidoma zgradili do leta 2025, najbolj intenzivno gradbeno obdobje naj bi bilo med leti 2019 in 2023.
Drugi tir bo – tako vladna gradiva - prispeval k oblikovanju vsaj 9.000 novih delovnih mest, k boljšemu varovanju okolja in k zmanjšanju tovornjakov na slovenskih cestah.
V primeru, da nasprotniki vladnega zakona o drugem tiru uspejo na referendumu, bo vlada predvidoma počakala z alternativnimi rešitvami na parlamentarne volitve, ki bodo jeseni 2018. "Če bi gradili drugi tir zgolj s proračunskim denarjem, bi to zaustavilo ostale načrtovane infrastrukturne projekte, od tretje osi naprej", pravi državni sekretar Jure Leben.
https://tl.finance.si/8859763/Cerarjeva ... in-Popovic
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
To o tovornjakih je pravljica za lahkonoč. Še vedno bodo delali zgago, tako po avtocestah, kakor drugih poteh. Gumaški lobi je tako močan, da ga preprosto ni mogoče premagati. Poražen bo šele, ko bodo izumili primerno in dovolj hitro obliko zračnega transporta, na kratke, srednje in velike razdalje. Seveda tukaj ne mislim klasičnih letal, samo v tem primeru bi se utegnilo kaj spremeniti.
Simpl je tanartabul.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Letala a si na glavo padu?! Zračni transport ne bo NIKOLI primerljiv s zemeljskim ali vodnim, iz preprostega razloga, da je treba pri letalu porabljati tudi energijo, da prideš in ostaneš v zraku.bisabre napisal/-a:To o tovornjakih je pravljica za lahkonoč. Še vedno bodo delali zgago, tako po avtocestah, kakor drugih poteh. Gumaški lobi je tako močan, da ga preprosto ni mogoče premagati. Poražen bo šele, ko bodo izumili primerno in dovolj hitro obliko zračnega transporta, na kratke, srednje in velike razdalje. Seveda tukaj ne mislim klasičnih letal, samo v tem primeru bi se utegnilo kaj spremeniti.
Kaj pa so ne klasična letala? Taka letala, ki vozijo po tirih na kopnem?
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Kdo pa je govoril o letalih, ki jih poznamo sedaj??? Veliko se raziskuje in eksperimentira na že davno preizkušeni balonarski tehnologiji, ki je celo cenejša od ladijskega prevoza in tudi hitrejša. Problem je zgolj v obvladovanju leteče mase, saj pogonski motorji zagotavljajo dovolj moči, problem pa predstavlja dinamična atmosfera (vetrovi, nevihte, padavine, led).
Simpl je tanartabul.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ovo je ideja milenija! Hindenburgom prevoziti teret iz Kopra. Nadam se da helij nije preskup kao 1937. godine..
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
O tem niso bile samo ideje, ampak so ustanovili podjetje Cargolifter, naredili so velik hangar. Načrti so bili da bi plovilo (pač sodobni cepelin) lahko peljalo do 300 ton tovora.
V glavnem, podjetje je bankrotiralo, še preden so karkoli naredili, več: https://sl.wikipedia.org/wiki/CargoLifter
...tovornjake na vlake...
Hja sami od sebe ne bojo šli radi, vendar saj vsi vidimo, da so avtoceste že povsem zapolnjene, ne mine dan, da ne bi bilo zastojev. Tukaj bi pač sodobne železniške storitve lahko odigrale svojo vlogo, da bi se del tovora s cest preselil na progo. Poudarek na sodobno.
V glavnem, podjetje je bankrotiralo, še preden so karkoli naredili, več: https://sl.wikipedia.org/wiki/CargoLifter
...tovornjake na vlake...
Hja sami od sebe ne bojo šli radi, vendar saj vsi vidimo, da so avtoceste že povsem zapolnjene, ne mine dan, da ne bi bilo zastojev. Tukaj bi pač sodobne železniške storitve lahko odigrale svojo vlogo, da bi se del tovora s cest preselil na progo. Poudarek na sodobno.