Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ščitni tir levo je videti tako "vigi-vagi", da bi lahko takoj za kretnico postavili kar raztirnik, pri ene 30 km/h bi bil efekt vožnje po tem štucu verjetno primerljiv?
LP, Metod
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

igor72 napisal/-a:
Pa še:
Heisenberg napisal/-a: To drži kot pribito Igor,glede 3 odsekov.
Ja na 24+600 po zadnjih uradnih informacijah.. :mrgreen: :wink: :roll: :shock:
novi P141 stoji na 24+700...toliko o uradnih SŽ info :wink:
Odlično Igor.. =D> ..očitno nepotrjena uradna informacija :shock: :?

Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

mkx napisal/-a:Ščitni tir levo je videti tako "vigi-vagi", da bi lahko takoj za kretnico postavili kar raztirnik, pri ene 30 km/h bi bil efekt vožnje po tem štucu verjetno primerljiv?
Verjetno je z razlogom tako šlampasto...namreč, ta kretnica je začasna; ko bo narejen 2.tir gre stran...morajo narest lok za 160km/h 8)
LEP DAN
Igor
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a električar »

Sodeč po Igorjevih slikah bo izvlečni tir čez par mesecev že v uporabi. Potem najbrž sledi remont obstoječega na tej potezi.
Mmg: Kaj je mišljeno s podvozom za Miše?

lp
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a EG 3100 »

igor72 napisal/-a:
mkx napisal/-a:Ščitni tir levo je videti tako "vigi-vagi", da bi lahko takoj za kretnico postavili kar raztirnik, pri ene 30 km/h bi bil efekt vožnje po tem štucu verjetno primerljiv?
Verjetno je z razlogom tako šlampasto...namreč, ta kretnica je začasna; ko bo narejen 2.tir gre stran...morajo narest lok za 160km/h 8)
[-X
Računska hitrost na delu drugega tira med Dekani in cepiščem Bivje se postopno znižuje s 120 km/h na 100 km/h in na končnih 80 km/h, ki pomeni največjo dovoljeno hitrost v odklonu na obstoječi cepni kretnici za potniško postajo Koper.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

električar napisal/-a:Sodeč po Igorjevih slikah bo izvlečni tir čez par mesecev že v uporabi. Potem najbrž sledi remont obstoječega na tej potezi.
Mmg: Kaj je mišljeno s podvozom za Miše?
lp
Tir je videti pripravljen, za sprejem prvih koles, vprašanje je kdaj bo posodobljena programska SV oprema TPK....potem gre obstoječi v remont, toda samo v dolžini novega.

Ah Miši...se opravičujem ; pravilno je podvoz za Mlin :oops:
EG 3100 napisal/-a:
igor72 napisal/-a: Verjetno je z razlogom tako šlampasto...namreč, ta kretnica je začasna; ko bo narejen 2.tir gre stran...morajo narest lok za 160km/h 8)
[-X
Računska hitrost na delu drugega tira med Dekani in cepiščem Bivje se postopno znižuje s 120 km/h na 100 km/h in na končnih 80 km/h, ki pomeni največjo dovoljeno hitrost v odklonu na obstoječi cepni kretnici za potniško postajo Koper.
Nisem mislu, da se boš lih ti ulovu v: 8) ... :mrgreen:
LEP DAN
Igor
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a električar »

Ah Miši...se opravičujem ; pravilno je podvoz za Mlin :oops:
Tale Miša pa še kar meša glave tudi precej mlajšim od nje :wink:

lp
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Kako Mes razmišlja o avstrijsko-italijanski "konkurenci" ter razvoju naših železnic oz. prioritetah. http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/mes-c ... olj/430467
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Preden bo II. tir resnično zgrajen bo potrebno zgraditi še njegovo maketo (2 x 5 metrov), da se bomo na njej še malo igrali :D

http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a gorican »

Cerarjeva ekskurzija za 2. tir: Matiča ni bilo, prišla pa sta Korelič in Popovič

Progo bi predvidoma zgradili do leta 2025, najbolj intenzivno gradbeno obdobje naj bi bilo med leti 2019 in 2023.

Drugi tir bo – tako vladna gradiva - prispeval k oblikovanju vsaj 9.000 novih delovnih mest, k boljšemu varovanju okolja in k zmanjšanju tovornjakov na slovenskih cestah.

V primeru, da nasprotniki vladnega zakona o drugem tiru uspejo na referendumu, bo vlada predvidoma počakala z alternativnimi rešitvami na parlamentarne volitve, ki bodo jeseni 2018. "Če bi gradili drugi tir zgolj s proračunskim denarjem, bi to zaustavilo ostale načrtovane infrastrukturne projekte, od tretje osi naprej", pravi državni sekretar Jure Leben.


https://tl.finance.si/8859763/Cerarjeva ... in-Popovic
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a bisabre »

To o tovornjakih je pravljica za lahkonoč. Še vedno bodo delali zgago, tako po avtocestah, kakor drugih poteh. Gumaški lobi je tako močan, da ga preprosto ni mogoče premagati. Poražen bo šele, ko bodo izumili primerno in dovolj hitro obliko zračnega transporta, na kratke, srednje in velike razdalje. Seveda tukaj ne mislim klasičnih letal, samo v tem primeru bi se utegnilo kaj spremeniti.
Simpl je tanartabul.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 420
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a urban120 »

bisabre napisal/-a:To o tovornjakih je pravljica za lahkonoč. Še vedno bodo delali zgago, tako po avtocestah, kakor drugih poteh. Gumaški lobi je tako močan, da ga preprosto ni mogoče premagati. Poražen bo šele, ko bodo izumili primerno in dovolj hitro obliko zračnega transporta, na kratke, srednje in velike razdalje. Seveda tukaj ne mislim klasičnih letal, samo v tem primeru bi se utegnilo kaj spremeniti.
Letala a si na glavo padu?! Zračni transport ne bo NIKOLI primerljiv s zemeljskim ali vodnim, iz preprostega razloga, da je treba pri letalu porabljati tudi energijo, da prideš in ostaneš v zraku.
Kaj pa so ne klasična letala? Taka letala, ki vozijo po tirih na kopnem?
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Kdo pa je govoril o letalih, ki jih poznamo sedaj??? Veliko se raziskuje in eksperimentira na že davno preizkušeni balonarski tehnologiji, ki je celo cenejša od ladijskega prevoza in tudi hitrejša. Problem je zgolj v obvladovanju leteče mase, saj pogonski motorji zagotavljajo dovolj moči, problem pa predstavlja dinamična atmosfera (vetrovi, nevihte, padavine, led).
Simpl je tanartabul.
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ri Majstor »

Ovo je ideja milenija! :mrgreen: Hindenburgom prevoziti teret iz Kopra. #-o Nadam se da helij nije preskup kao 1937. godine.. [-o<
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a anzovc »

O tem niso bile samo ideje, ampak so ustanovili podjetje Cargolifter, naredili so velik hangar. Načrti so bili da bi plovilo (pač sodobni cepelin) lahko peljalo do 300 ton tovora.
V glavnem, podjetje je bankrotiralo, še preden so karkoli naredili, več: https://sl.wikipedia.org/wiki/CargoLifter

...tovornjake na vlake...
Hja sami od sebe ne bojo šli radi, vendar saj vsi vidimo, da so avtoceste že povsem zapolnjene, ne mine dan, da ne bi bilo zastojev. Tukaj bi pač sodobne železniške storitve lahko odigrale svojo vlogo, da bi se del tovora s cest preselil na progo. Poudarek na sodobno.
Odgovori