Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Najprej enga lepga, zdravga pa srečnega vam voščim vsem skupaj!
Sedaj bi pa še sam rad nekaj dodal v razmislek k vašim vsebinam. Kakor koli obračate, kalkulirate, modrujete, predlagate in se trudite je jasno, da je pri nas tovorni promet primarnega pomena, potniški pa sekundarnega, tak trend obilno podpira tudi politika.
Je pa zanimivo prebirati različne komentarje ter pojasnilka okoli tega in seveda objave o načrtovanih infrastrukturnih projektih kot je TLC v Ljubljani itd.. Zadeva je sicer smiselna in koristna, a ne ni skladna z večkrat javno napovedovanim oz. načrtovanim umikom železniškega transporta pod ali izven mestno območje (obvozi, poglobitve). Neglede na drugi tir in kapriciozne zahteve po poglobitvi tirov bodočega potniškega centra v Lj. je nujna mera treznega razmisleka. Če želimo železniški (predvsem tovorni) promet urediti tako, da bo najmanj moteč za mesto in bo čim bolj tekoč, je že osnovnošolcu jasno, da zadeve ne štimajo, saj bi potem morali načrtovani TLC ob BTC prestaviti nekam levo med Zajčjo dobravo in Zalogom oz. ranžirno postajo, prav tako pa speljati tire tam nekje mimo Stožic do prej omenjene lokacije, saj bi poglobitev obstoječe proge stalo zastrašujoče veliko denarja.
Torej, kakor koli obračamo je vse skupaj ena navadna infrastrukturna smešnica brez repa in glave, imamo veliko ranžirno postajo, načrtujemo drugi tir ter TLC, ki bo prav tako umeščen med gosto naseljene predele mesta (z leve so Zelena Jama, Jarše, z desne pa Moste, Fužine in Polje), s prej omenjenim logističnim centrom pa tovorni promet dejansko krepimo in speljujemo v mesto. No na koncu pa se odgovorni preseravajo, ker naj bi bil potniški center prehrupen in bi bilo modreje poglobiti tire potniške postaje. Ja gospodje tovariši, če bi bili mi Nemci, Kitajci, Francozi, potem bi zadeva šla skozi, ker smo pa navadni slovenceljni pač ne, saj nismo sposobni brez napak, dolgotrajnih natezanj, stalnih spreminjanj že načrtovanega in korupcije dokončati kar koli.
Noben od pričakovanih projektov na koncu ne bo tak kot bi moral biti, tudi najmodernejši odsek Pragersko-Hodoš ni to kar so obljubljali, da bo ironija še večja nismo sposbni zagotiviti niti dovolj toka, za nek taktni tovorni in potniški promet, saj bi lokomotive ob večji obremenitvi "ven vrgle" trafoje oz. "varovalke", če se malce po domače pošalim.
Pravzaprav bomo potniki lahko veseli, če bo v doglednem času kupljen kakšen nov vlakec s skaterim se bomo iz točke A do točke B končno pripeljali vsaj 5 minut prej kot smo se v zadnjih 70. letih. To je naša realnost in garantiram vam, da v naslednjih letih ne bo nič bolje, pa če zgrade še en tretji tir ali pa še dva TLC kjer koli v Slo. Dozdeva se mi, da ljudstvo že prav nesramno vlečejo za nos in mu prodajajo pravljice v lepo zavito embalažo, notri je pa en kup praznih obljub, ki bodo le delnom uresničene.
Sedaj bi pa še sam rad nekaj dodal v razmislek k vašim vsebinam. Kakor koli obračate, kalkulirate, modrujete, predlagate in se trudite je jasno, da je pri nas tovorni promet primarnega pomena, potniški pa sekundarnega, tak trend obilno podpira tudi politika.
Je pa zanimivo prebirati različne komentarje ter pojasnilka okoli tega in seveda objave o načrtovanih infrastrukturnih projektih kot je TLC v Ljubljani itd.. Zadeva je sicer smiselna in koristna, a ne ni skladna z večkrat javno napovedovanim oz. načrtovanim umikom železniškega transporta pod ali izven mestno območje (obvozi, poglobitve). Neglede na drugi tir in kapriciozne zahteve po poglobitvi tirov bodočega potniškega centra v Lj. je nujna mera treznega razmisleka. Če želimo železniški (predvsem tovorni) promet urediti tako, da bo najmanj moteč za mesto in bo čim bolj tekoč, je že osnovnošolcu jasno, da zadeve ne štimajo, saj bi potem morali načrtovani TLC ob BTC prestaviti nekam levo med Zajčjo dobravo in Zalogom oz. ranžirno postajo, prav tako pa speljati tire tam nekje mimo Stožic do prej omenjene lokacije, saj bi poglobitev obstoječe proge stalo zastrašujoče veliko denarja.
Torej, kakor koli obračamo je vse skupaj ena navadna infrastrukturna smešnica brez repa in glave, imamo veliko ranžirno postajo, načrtujemo drugi tir ter TLC, ki bo prav tako umeščen med gosto naseljene predele mesta (z leve so Zelena Jama, Jarše, z desne pa Moste, Fužine in Polje), s prej omenjenim logističnim centrom pa tovorni promet dejansko krepimo in speljujemo v mesto. No na koncu pa se odgovorni preseravajo, ker naj bi bil potniški center prehrupen in bi bilo modreje poglobiti tire potniške postaje. Ja gospodje tovariši, če bi bili mi Nemci, Kitajci, Francozi, potem bi zadeva šla skozi, ker smo pa navadni slovenceljni pač ne, saj nismo sposobni brez napak, dolgotrajnih natezanj, stalnih spreminjanj že načrtovanega in korupcije dokončati kar koli.
Noben od pričakovanih projektov na koncu ne bo tak kot bi moral biti, tudi najmodernejši odsek Pragersko-Hodoš ni to kar so obljubljali, da bo ironija še večja nismo sposbni zagotiviti niti dovolj toka, za nek taktni tovorni in potniški promet, saj bi lokomotive ob večji obremenitvi "ven vrgle" trafoje oz. "varovalke", če se malce po domače pošalim.
Pravzaprav bomo potniki lahko veseli, če bo v doglednem času kupljen kakšen nov vlakec s skaterim se bomo iz točke A do točke B končno pripeljali vsaj 5 minut prej kot smo se v zadnjih 70. letih. To je naša realnost in garantiram vam, da v naslednjih letih ne bo nič bolje, pa če zgrade še en tretji tir ali pa še dva TLC kjer koli v Slo. Dozdeva se mi, da ljudstvo že prav nesramno vlečejo za nos in mu prodajajo pravljice v lepo zavito embalažo, notri je pa en kup praznih obljub, ki bodo le delnom uresničene.
Simpl je tanartabul.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Izvedba predhodnih arheoloških raziskav na arheoloških območjih Dekani –Purgarce – Buševca, Osp - Špina na trasi II. tira železniške proge Divača – Koper
http://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=182351
http://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=182351
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Upam, da ne najdejo nogo od Josipa Broza, ker pol smo ga pa na...ali.
Simpl je tanartabul.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Priprave se nadaljujejo...v tako kratkem odseku bo cel kup propustov, podvozov, most....
Med novoletinmi prazniki so vgradili še en provizorij
Čez Rižano bo zrastel nov most, neodvisen od starega
Nasipanje materiala pred napajalno, kjer se bo tudi končal t.i. izvlečni tir
Med novoletinmi prazniki so vgradili še en provizorij
Čez Rižano bo zrastel nov most, neodvisen od starega
Nasipanje materiala pred napajalno, kjer se bo tudi končal t.i. izvlečni tir
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Zanima me, ali bo tukaj položena kretniška zveza med obstoječim in t.i. izvlečenim tirom
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Če ga niso sprojektirali ravno Butalci bi že morala biti, razen če je še kakšen drug način zamenjave tirov meni kot laiku nepoznan.Zanima me, ali bo tukaj položena kretniška zveza med obstoječim in t.i. izvlečenim tirom
LPL
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Bo, za 65km/h!....če jo ne bojo zab(p)ili kot tiste v Divači, kjer so kljub prvotnemu projektu, vgradili krajše, za nižjo hitrost...Signal napisal/-a:igor72 napisal/-a: Zanima me, ali bo tukaj položena kretniška zveza med obstoječim in t.i. izvlečenim tirom
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Torej bo 2. tir tu za napajalno zavil levo v predor? Ko bo zgrajen
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
...z izgradnjo tega "izvlečnega tira" se bo postaja Koper dejansko priključila na dvotirno progo... ....le da bo ta dvotirnost dolga le dober kilometer.....
....kaj, kdaj, kako naprej..... ....bo pa čas pokazal....
P.S.:....je pa res, da bo v prometnem smislu zaradi tega kilometra en odsek več med Divačo in Koprom..... ......kar bo dobrodošlo pri vodenju prometa v/iz Kopra....če bo le "zvezna" kretnica dopuščala "@igor72-jevih obljubljenih 65 km/h......
....kaj, kdaj, kako naprej..... ....bo pa čas pokazal....
P.S.:....je pa res, da bo v prometnem smislu zaradi tega kilometra en odsek več med Divačo in Koprom..... ......kar bo dobrodošlo pri vodenju prometa v/iz Kopra....če bo le "zvezna" kretnica dopuščala "@igor72-jevih obljubljenih 65 km/h......
-
- Vajenec
- Prispevkov: 29
- Pridružen: 18.11.2010, 16:42
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Že na videz je razvidno, da je mesto bodoče kretnice na neugodni mikrolokaciji. Vidi se, da so projekt delali gradbeniki brez sodelovanja prometnikov...pa še koga drugega. Spet bodo šli soudi u luft...
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Čist laično, glede na sliko: se ne bi dalo izvlečnega tira podaljšati še mal višje, do ovinka (morda še naprej?)? Tunela itak še dolgo ne bo po vsej verjetnosti.
-
- Vajenec
- Prispevkov: 29
- Pridružen: 18.11.2010, 16:42
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
To nisi nič laično ugotovu...je edino pravilno..ma baje se ne da, ker...ne vem zakaj. Drugače pa čestitam za konstruktivno opazko...moralo bi zadostovati 250-300m.defy napisal/-a:Čist laično, glede na sliko: se ne bi dalo izvlečnega tira podaljšati še mal višje, do ovinka (morda še naprej?)? Tunela itak še dolgo ne bo po vsej verjetnosti.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Podaljšati do Rižane in z druge strani do Kozine. Dokler se res ne zgradi nova sodobna dvotirna proga. Razen, če kapacitete obstoječe enotirne ne ustrezajo še za nadaljnjih 10 - 20 let.
preglednik
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
...
Igor, je v projektu predvidena bočna zaščita za obstoječi in "izvlečeni" tirigor72 napisal/-a:Bo, za 65km/h!....če jo ne bojo zab(p)ili kot tiste v Divači, kjer so kljub prvotnemu projektu, vgradili krajše, za nižjo hitrost...
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Izvlečni tir ima v podaljšku še ščitni tir s štucem, progovni pa nič. Je pa zagotovljena prepeljevalna pot....Signal napisal/-a:...Igor, je v projektu predvidena bočna zaščita za obstoječi in "izvlečeni" tir