Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 31.12.2016, 5:01
Problem ministra Gašperšiča je ravno to: stalno se "nagiba".
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Logistični holding plus Madžarska je drugi tir
https://www.dnevnik.si/1042755300/slove ... -drugi-tir
Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič se tako glede na omejene finančne zmožnosti nagiba v prid okrnjene rešitve, torej da v prvi fazi zgradimo zgolj tir za tovorni promet z eno cevjo v predoru, v prihodnje, to pomeni po letu 2030, pa zvrtamo še dodatno cev za potniški promet.
Brez problema, ministra so že ”nagnili” v pravo smer vsenamenske proge, vsaj tako so govorila najnovejše navedbe v zvezi z drugim tirom, ki jih raje ne bom navajal, vsakdo si lahkmo kupi dnevni časopis. Glede na ”nagibanje” ministra Gašperšiča je namreč rahlo neprimerno navajat novice starješe od 30 dni, kot jih je navedel solčavec v gornjem citatu.Problem ministra Gašperšiča je ravno to: stalno se "nagiba".
Si kdaj razmišljal, zakaj se ljudje ne vozijo radi po industrijskem tiru med KP in Prešnico/Divačo. Kaj pa če je novi tir začetek modernizacije JŽI v smislu doseganja večjih hitrosti in ne doseganja večjih osnih obremenitev in temu bo sledil porast prepeljanih potnikov.Mi "bogataši" bomo pa rajši ta denar pognali za 17.km reševalnih rovov, rok uporabe bo deset let(do izgradnje druge cevi) v tem času ne bodo niti enkrat v uporabi za tistih nekaj vlakcev, ki bodo vozili v 60% leta, ostalo pa avtobusi.:
Kaj bo pa vozilo po novi 25 km progi? Vozni park je že danes krepko podhranjen, večina le tega je zastarelega, dotrajanega in se niti ne more približati hitrosti 160km/h. Temu primerna bo rast potnikov, v teh 10+ letih bo zanemarljiva, če sploh bo kakšna. Z izgradnjo dodatnega tira in rušitvijo dragih reševalnih rovov pa bomo vrgli stran 200 milijonov, ki bi jih lahko zapravili bolj racionalno. Očitno je nekaterim res v interesu samo da bo projekt čim dražji in to v prvi fazi ko bodo še na oblasti, oz del nje.Ljubitelj napisal/-a:Si kdaj razmišljal, zakaj se ljudje ne vozijo radi po industrijskem tiru med KP in Prešnico/Divačo. Kaj pa če je novi tir začetek modernizacije JŽI v smislu doseganja večjih hitrosti in ne doseganja večjih osnih obremenitev in temu bo sledil porast prepeljanih potnikov.Mi "bogataši" bomo pa rajši ta denar pognali za 17.km reševalnih rovov, rok uporabe bo deset let(do izgradnje druge cevi) v tem času ne bodo niti enkrat v uporabi za tistih nekaj vlakcev, ki bodo vozili v 60% leta, ostalo pa avtobusi.:
LPL
Prevoznik (trenutno Potniški promet) in lastnik bodočega tira 2TDK in načelno lastnik JŽI so povsem ločeni subjekti. Res je lastnik v primeru SŽ PP in lastnik JŽI ista oseba, država, toda po progi lahko vozi vsakdo, ki izpolnjuje zahteve in se za to poteguje. Načelno se JŽI ne gradi za enega uporabnika, še zlasti ne v primeru sofinanciranja s strani EU in vlaganja tujih držav. Sicer se pa mora prevoznik s svojimi voznimi sredstvi prilagajati razmeram na JŽI in ne obratno. In če država ne bo ugriznila v kislo jabolk investiranja v JŽI bomo imeli končno samo omrežje industrijskih tirov, ki bodo služili prevozu tranzitnega blaga. Hvala lepa za tako železnico!Kaj bo pa vozilo po novi 25 km progi? Vozni park je že danes krepko podhranjen, večina le tega je zastarelega, dotrajanega in se niti ne more približati hitrosti 160km/h. Temu primerna bo rast potnikov, v teh 10+ letih bo zanemarljiva, če sploh bo kakšna. Z izgradnjo dodatnega tira in rušitvijo dragih reševalnih rovov pa bomo vrgli stran 200 milijonov, ki bi jih lahko zapravili bolj racionalno. Očitno je nekaterim res v interesu samo da bo projekt čim dražji in to v prvi fazi ko bodo še na oblasti, oz del nje.
Primer?Solčavec napisal/-a:Z izgradnjo dodatnega tira in rušitvijo dragih reševalnih rovov pa bomo vrgli stran 200 milijonov, ki bi jih lahko zapravili bolj racionalno.
V kakšnem smislu? Z drugim tirom se bo pot od LJ do Kopra skrajšala za 35 minut. Takšnega prihranka ne prinese nobena optimizacija na ljubljanskem vozlišču. Druga razmeroma neboleča optimizacija bi bil del med Pivko in Divačo, tukaj bi lahko potovalni čas prepolovili z 20 na 10 minut.preglednik napisal/-a:Mar ne bi bilo pametneje, če bi najprej investirali v ljubljansko vozlišče in krakov ki izhajajo iz njega.
Obnova postajališč ne prinese nove potnike. Skrajšanje voznega časa za 35 minut pa. In, če nisem preoptimističen, bi lahko z odprtjem predora pod Semmeringom brez problema RailJet zamenjal emono in s tem podaljšal traso tudi v Koper. Že sam vlak je magnet za potnike.Solčavec napisal/-a: @Re 4/4: Gradnja/obnova postaj in postajališč.
Gledano dolgoročno bi bilo smiselno porabiti še kakšnih 100 milijonov več in reševalne rove zvrtati v takem profilu, da bi bili uporabni za drugi tir, namesto da bodo tedaj vrtali še tretjo cev.Solčavec napisal/-a:
Z izgradnjo dodatnega tira in rušitvijo dragih reševalnih rovov pa bomo vrgli stran 200 milijonov, ki bi jih lahko zapravili bolj racionalno.