Stran 88 od 160

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 31.12.2016, 5:01
Napisal/-a Puhalnik
Problem ministra Gašperšiča je ravno to: stalno se "nagiba". :mrgreen:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 31.12.2016, 8:08
Napisal/-a Ljubitelj
Logistični holding plus Madžarska je drugi tir

https://www.dnevnik.si/1042755300/slove ... -drugi-tir

Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič se tako glede na omejene finančne zmožnosti nagiba v prid okrnjene rešitve, torej da v prvi fazi zgradimo zgolj tir za tovorni promet z eno cevjo v predoru, v prihodnje, to pomeni po letu 2030, pa zvrtamo še dodatno cev za potniški promet.
Problem ministra Gašperšiča je ravno to: stalno se "nagiba". :mrgreen:
Brez problema, ministra so že ”nagnili” v pravo smer vsenamenske proge, vsaj tako so govorila najnovejše navedbe v zvezi z drugim tirom, ki jih raje ne bom navajal, vsakdo si lahkmo kupi dnevni časopis. Glede na ”nagibanje” ministra Gašperšiča je namreč rahlo neprimerno navajat novice starješe od 30 dni, kot jih je navedel solčavec v gornjem citatu.

LP in SREČNO 2017, L

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 31.12.2016, 18:39
Napisal/-a igor72
Pripravljalna dela se bližajo napajni....vgrajen je že prvi provizorij
Slika


Porečanka je trenutno zaprta, bo pa po dolgih letih dobila nov tunel :mrgreen:
Slika


Priprave na vgradnjo drugega provizorija...
Slika

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 02.01.2017, 12:26
Napisal/-a Solčavec
Za 200 milijonov evrov lahko kupimo precej novih najnovejših lokomotiv, potniških garnitur ter novih potniških ter tovornih vagonov ki so nujno potrebni že danes.

Mi "bogataši" bomo pa rajši ta denar pognali za 17.km reševalnih rovov, rok uporabe bo deset let(do izgradnje druge cevi) v tem času ne bodo niti enkrat v uporabi za tistih nekaj vlakcev, ki bodo vozili v 60% leta, ostalo pa avtobusi.: #-o


Pa vlada se potem ob otvoritvi ne bo mogla popeljati s svojimi izbranci v Pendolinu. Kakšna škoda!!!!

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 02.01.2017, 14:41
Napisal/-a Ljubitelj
Mi "bogataši" bomo pa rajši ta denar pognali za 17.km reševalnih rovov, rok uporabe bo deset let(do izgradnje druge cevi) v tem času ne bodo niti enkrat v uporabi za tistih nekaj vlakcev, ki bodo vozili v 60% leta, ostalo pa avtobusi.: #-o
Si kdaj razmišljal, zakaj se ljudje ne vozijo radi po industrijskem tiru med KP in Prešnico/Divačo. Kaj pa če je novi tir začetek modernizacije JŽI v smislu doseganja večjih hitrosti in ne doseganja večjih osnih obremenitev in temu bo sledil porast prepeljanih potnikov.

LPL

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 02.01.2017, 15:42
Napisal/-a Solčavec
Ljubitelj napisal/-a:
Mi "bogataši" bomo pa rajši ta denar pognali za 17.km reševalnih rovov, rok uporabe bo deset let(do izgradnje druge cevi) v tem času ne bodo niti enkrat v uporabi za tistih nekaj vlakcev, ki bodo vozili v 60% leta, ostalo pa avtobusi.: #-o
Si kdaj razmišljal, zakaj se ljudje ne vozijo radi po industrijskem tiru med KP in Prešnico/Divačo. Kaj pa če je novi tir začetek modernizacije JŽI v smislu doseganja večjih hitrosti in ne doseganja večjih osnih obremenitev in temu bo sledil porast prepeljanih potnikov.

LPL
Kaj bo pa vozilo po novi 25 km progi? Vozni park je že danes krepko podhranjen, večina le tega je zastarelega, dotrajanega in se niti ne more približati hitrosti 160km/h. Temu primerna bo rast potnikov, v teh 10+ letih bo zanemarljiva, če sploh bo kakšna. Z izgradnjo dodatnega tira in rušitvijo dragih reševalnih rovov pa bomo vrgli stran 200 milijonov, ki bi jih lahko zapravili bolj racionalno. Očitno je nekaterim res v interesu samo da bo projekt čim dražji in to v prvi fazi ko bodo še na oblasti, oz del nje.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 02.01.2017, 16:25
Napisal/-a Ljubitelj
Kaj bo pa vozilo po novi 25 km progi? Vozni park je že danes krepko podhranjen, večina le tega je zastarelega, dotrajanega in se niti ne more približati hitrosti 160km/h. Temu primerna bo rast potnikov, v teh 10+ letih bo zanemarljiva, če sploh bo kakšna. Z izgradnjo dodatnega tira in rušitvijo dragih reševalnih rovov pa bomo vrgli stran 200 milijonov, ki bi jih lahko zapravili bolj racionalno. Očitno je nekaterim res v interesu samo da bo projekt čim dražji in to v prvi fazi ko bodo še na oblasti, oz del nje.
Prevoznik (trenutno Potniški promet) in lastnik bodočega tira 2TDK in načelno lastnik JŽI so povsem ločeni subjekti. Res je lastnik v primeru SŽ PP in lastnik JŽI ista oseba, država, toda po progi lahko vozi vsakdo, ki izpolnjuje zahteve in se za to poteguje. Načelno se JŽI ne gradi za enega uporabnika, še zlasti ne v primeru sofinanciranja s strani EU in vlaganja tujih držav. Sicer se pa mora prevoznik s svojimi voznimi sredstvi prilagajati razmeram na JŽI in ne obratno. In če država ne bo ugriznila v kislo jabolk investiranja v JŽI bomo imeli končno samo omrežje industrijskih tirov, ki bodo služili prevozu tranzitnega blaga. Hvala lepa za tako železnico!

LPL

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 02.01.2017, 18:04
Napisal/-a preglednik
Mar ne bi bilo pametneje, če bi najprej investirali v ljubljansko vozlišče in krakov ki izhajajo iz njega.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 02.01.2017, 18:12
Napisal/-a Re 4/4
Solčavec napisal/-a:Z izgradnjo dodatnega tira in rušitvijo dragih reševalnih rovov pa bomo vrgli stran 200 milijonov, ki bi jih lahko zapravili bolj racionalno.
Primer?

Lastniki garnitur/lokomotiv, si morajo sami z lastnimi sredstvi kupovati prevozna sredstva. Kdaj boste "skužili" ta preprost stavek. Država da le poroštvo v primeru neplačila kreditov.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 02.01.2017, 18:42
Napisal/-a Solčavec
Leto 2017: Stekla naj bi gradbena dela za 27-kilometrski drugi železniški tir

http://www.regionalobala.si/novica/leto ... niski-tir-


@Re 4/4: Gradnja/obnova postaj in postajališč.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 02.01.2017, 20:39
Napisal/-a ledeni
preglednik napisal/-a:Mar ne bi bilo pametneje, če bi najprej investirali v ljubljansko vozlišče in krakov ki izhajajo iz njega.
V kakšnem smislu? Z drugim tirom se bo pot od LJ do Kopra skrajšala za 35 minut. Takšnega prihranka ne prinese nobena optimizacija na ljubljanskem vozlišču. Druga razmeroma neboleča optimizacija bi bil del med Pivko in Divačo, tukaj bi lahko potovalni čas prepolovili z 20 na 10 minut.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 02.01.2017, 22:14
Napisal/-a preglednik
35 min za tovorni vlak ne pomeni nič. Posebno ne, če bo potem moral peljati skozi Ljubljano v Zalog zamenjat lokomotivo in potem še enkrat nazaj proti Jesenicam.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 02.01.2017, 22:17
Napisal/-a Re 4/4
Solčavec napisal/-a: @Re 4/4: Gradnja/obnova postaj in postajališč.
Obnova postajališč ne prinese nove potnike. Skrajšanje voznega časa za 35 minut pa. In, če nisem preoptimističen, bi lahko z odprtjem predora pod Semmeringom brez problema RailJet zamenjal emono in s tem podaljšal traso tudi v Koper. Že sam vlak je magnet za potnike.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 02.01.2017, 22:42
Napisal/-a električar
Najprej vsem Srečno v 2017!
Solčavec napisal/-a:
Z izgradnjo dodatnega tira in rušitvijo dragih reševalnih rovov pa bomo vrgli stran 200 milijonov, ki bi jih lahko zapravili bolj racionalno.
Gledano dolgoročno bi bilo smiselno porabiti še kakšnih 100 milijonov več in reševalne rove zvrtati v takem profilu, da bi bili uporabni za drugi tir, namesto da bodo tedaj vrtali še tretjo cev.
Kar pa se tiče optimizacije ljubljanskega vozlišča, pa bi za razmeroma majhen vložek veliko pomenil že tivolski lok.

lp

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 03.01.2017, 9:26
Napisal/-a Peter 5
Ja, tivolski lok štev. 3! Sad ga ima, sad ga nema!
LP - Peter