Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 03.01.2017, 16:13
Najprej enga lepga, zdravga pa srečnega vam voščim vsem skupaj!
Sedaj bi pa še sam rad nekaj dodal v razmislek k vašim vsebinam. Kakor koli obračate, kalkulirate, modrujete, predlagate in se trudite je jasno, da je pri nas tovorni promet primarnega pomena, potniški pa sekundarnega, tak trend obilno podpira tudi politika.
Je pa zanimivo prebirati različne komentarje ter pojasnilka okoli tega in seveda objave o načrtovanih infrastrukturnih projektih kot je TLC v Ljubljani itd.. Zadeva je sicer smiselna in koristna, a ne ni skladna z večkrat javno napovedovanim oz. načrtovanim umikom železniškega transporta pod ali izven mestno območje (obvozi, poglobitve). Neglede na drugi tir in kapriciozne zahteve po poglobitvi tirov bodočega potniškega centra v Lj. je nujna mera treznega razmisleka. Če želimo železniški (predvsem tovorni) promet urediti tako, da bo najmanj moteč za mesto in bo čim bolj tekoč, je že osnovnošolcu jasno, da zadeve ne štimajo, saj bi potem morali načrtovani TLC ob BTC prestaviti nekam levo med Zajčjo dobravo in Zalogom oz. ranžirno postajo, prav tako pa speljati tire tam nekje mimo Stožic do prej omenjene lokacije, saj bi poglobitev obstoječe proge stalo zastrašujoče veliko denarja.
Torej, kakor koli obračamo je vse skupaj ena navadna infrastrukturna smešnica brez repa in glave, imamo veliko ranžirno postajo, načrtujemo drugi tir ter TLC, ki bo prav tako umeščen med gosto naseljene predele mesta (z leve so Zelena Jama, Jarše, z desne pa Moste, Fužine in Polje), s prej omenjenim logističnim centrom pa tovorni promet dejansko krepimo in speljujemo v mesto. No na koncu pa se odgovorni preseravajo, ker naj bi bil potniški center prehrupen in bi bilo modreje poglobiti tire potniške postaje. Ja gospodje tovariši, če bi bili mi Nemci, Kitajci, Francozi, potem bi zadeva šla skozi, ker smo pa navadni slovenceljni pač ne, saj nismo sposobni brez napak, dolgotrajnih natezanj, stalnih spreminjanj že načrtovanega in korupcije dokončati kar koli.
Noben od pričakovanih projektov na koncu ne bo tak kot bi moral biti, tudi najmodernejši odsek Pragersko-Hodoš ni to kar so obljubljali, da bo ironija še večja nismo sposbni zagotiviti niti dovolj toka, za nek taktni tovorni in potniški promet, saj bi lokomotive ob večji obremenitvi "ven vrgle" trafoje oz. "varovalke", če se malce po domače pošalim.
Pravzaprav bomo potniki lahko veseli, če bo v doglednem času kupljen kakšen nov vlakec s skaterim se bomo iz točke A do točke B končno pripeljali vsaj 5 minut prej kot smo se v zadnjih 70. letih. To je naša realnost in garantiram vam, da v naslednjih letih ne bo nič bolje, pa če zgrade še en tretji tir ali pa še dva TLC kjer koli v Slo. Dozdeva se mi, da ljudstvo že prav nesramno vlečejo za nos in mu prodajajo pravljice v lepo zavito embalažo, notri je pa en kup praznih obljub, ki bodo le delnom uresničene.
Sedaj bi pa še sam rad nekaj dodal v razmislek k vašim vsebinam. Kakor koli obračate, kalkulirate, modrujete, predlagate in se trudite je jasno, da je pri nas tovorni promet primarnega pomena, potniški pa sekundarnega, tak trend obilno podpira tudi politika.
Je pa zanimivo prebirati različne komentarje ter pojasnilka okoli tega in seveda objave o načrtovanih infrastrukturnih projektih kot je TLC v Ljubljani itd.. Zadeva je sicer smiselna in koristna, a ne ni skladna z večkrat javno napovedovanim oz. načrtovanim umikom železniškega transporta pod ali izven mestno območje (obvozi, poglobitve). Neglede na drugi tir in kapriciozne zahteve po poglobitvi tirov bodočega potniškega centra v Lj. je nujna mera treznega razmisleka. Če želimo železniški (predvsem tovorni) promet urediti tako, da bo najmanj moteč za mesto in bo čim bolj tekoč, je že osnovnošolcu jasno, da zadeve ne štimajo, saj bi potem morali načrtovani TLC ob BTC prestaviti nekam levo med Zajčjo dobravo in Zalogom oz. ranžirno postajo, prav tako pa speljati tire tam nekje mimo Stožic do prej omenjene lokacije, saj bi poglobitev obstoječe proge stalo zastrašujoče veliko denarja.
Torej, kakor koli obračamo je vse skupaj ena navadna infrastrukturna smešnica brez repa in glave, imamo veliko ranžirno postajo, načrtujemo drugi tir ter TLC, ki bo prav tako umeščen med gosto naseljene predele mesta (z leve so Zelena Jama, Jarše, z desne pa Moste, Fužine in Polje), s prej omenjenim logističnim centrom pa tovorni promet dejansko krepimo in speljujemo v mesto. No na koncu pa se odgovorni preseravajo, ker naj bi bil potniški center prehrupen in bi bilo modreje poglobiti tire potniške postaje. Ja gospodje tovariši, če bi bili mi Nemci, Kitajci, Francozi, potem bi zadeva šla skozi, ker smo pa navadni slovenceljni pač ne, saj nismo sposobni brez napak, dolgotrajnih natezanj, stalnih spreminjanj že načrtovanega in korupcije dokončati kar koli.
Noben od pričakovanih projektov na koncu ne bo tak kot bi moral biti, tudi najmodernejši odsek Pragersko-Hodoš ni to kar so obljubljali, da bo ironija še večja nismo sposbni zagotiviti niti dovolj toka, za nek taktni tovorni in potniški promet, saj bi lokomotive ob večji obremenitvi "ven vrgle" trafoje oz. "varovalke", če se malce po domače pošalim.
Pravzaprav bomo potniki lahko veseli, če bo v doglednem času kupljen kakšen nov vlakec s skaterim se bomo iz točke A do točke B končno pripeljali vsaj 5 minut prej kot smo se v zadnjih 70. letih. To je naša realnost in garantiram vam, da v naslednjih letih ne bo nič bolje, pa če zgrade še en tretji tir ali pa še dva TLC kjer koli v Slo. Dozdeva se mi, da ljudstvo že prav nesramno vlečejo za nos in mu prodajajo pravljice v lepo zavito embalažo, notri je pa en kup praznih obljub, ki bodo le delnom uresničene.