Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
BigBrother
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 29
Pridružen: 18.11.2010, 16:42

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a BigBrother » 10.01.2017, 17:12

preglednik napisal/-a:Podaljšati do Rižane in z druge strani do Kozine. Dokler se res ne zgradi nova sodobna dvotirna proga. Razen, če kapacitete obstoječe enotirne ne ustrezajo še za nadaljnjih 10 - 20 let.

...tako je, pa če bi naredili še en izogibalen tir tam nekje v Prešnici in morda v Črnotičah...Alellujah!!
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 238
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a urban120 » 10.01.2017, 17:39

BigBrother napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Podaljšati do Rižane in z druge strani do Kozine. Dokler se res ne zgradi nova sodobna dvotirna proga. Razen, če kapacitete obstoječe enotirne ne ustrezajo še za nadaljnjih 10 - 20 let.

...tako je, pa če bi naredili še en izogibalen tir tam nekje v Prešnici in morda v Črnotičah...Alellujah!!


Argument za 2.Tir/progo ni to, da se ne, da dograditi drugega tira ob obstoječem. Ampak to, da zdajšnja proga poteka po vodovarstvenem območju.
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 170
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Heisenberg » 10.01.2017, 18:00

BigBrother napisal/-a:Že na videz je razvidno, da je mesto bodoče kretnice na neugodni mikrolokaciji. Vidi se, da so projekt delali gradbeniki brez sodelovanja prometnikov...pa še koga drugega. Spet bodo šli soudi u luft...



Na katero neugodno mikrolokacijo si mislil "bigbrother",če smem vedeti?
Bil bi zelo hvaležen za pojasnilo. =D>

Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
oCTANE95
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 60
Pridružen: 27.09.2009, 21:38

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a oCTANE95 » 10.01.2017, 18:58

Argument za 2.Tir/progo ni to, da se ne, da dograditi drugega tira ob obstoječem. Ampak to, da zdajšnja proga poteka po vodovarstvenem območju.

Med največjo porabo Rižanski vodovod Koper zagotavlja samo tretjino vode iz lastnih virov (reka Rižana). Ostalo kupuje na Hrvaškem in Krasu.
Vzporedni tir bi stal verjetno pol manj, dodamo še 100 milijonov za vsa mogoča dodatna zavarovanja ob progi, zgradimo nov vodovod ali postaje za razsoljevanje in problem je rešen. Smo na 600 mil., mogoče še manj, glede na ceno izvlečnega?

Slika
Slika
Slika

Slika

Iz zgornjega lahko sklepam, da v kolikor se naredi intervencijske poti, odtočne kanale ipd. stvari lahko zgradi vzporedni tir.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 238
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a urban120 » 10.01.2017, 19:22

oCTANE95 napisal/-a:...Iz zgornjega lahko sklepam, da v kolikor se naredi intervencijske poti, odtočne kanale ipd. stvari lahko zgradi vzporedni tir.


Preprosto NE.
Nesreča se bo slej ko prej zgodila. In ko se bo. Bo celo primorje brez pitne vode.
Takega rizika si NE moremo privoščiti.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1416
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a preglednik » 10.01.2017, 19:41

Torej, ker gre obstoječa proga po vodovarstvenem območju, jo bo treba v bodoče ukiniti. Nadomestila jo bo nova enotirna proga, tako opevani 2. tir. Profitirali nismo torej nič, povezava z luko Koper bo še zmeraj enotirna.
preglednik
BigBrother
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 29
Pridružen: 18.11.2010, 16:42

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a BigBrother » 10.01.2017, 20:17

Heisenberg napisal/-a:
BigBrother napisal/-a:Že na videz je razvidno, da je mesto bodoče kretnice na neugodni mikrolokaciji. Vidi se, da so projekt delali gradbeniki brez sodelovanja prometnikov...pa še koga drugega. Spet bodo šli soudi u luft...



Na katero neugodno mikrolokacijo si mislil "bigbrother",če smem vedeti?
Bil bi zelo hvaležen za pojasnilo. =D>

Lep dan,Dejan

1. Uporabnost tira : 1000m/2 z mts= kratkih 500m
2. Kretnice se praviloma ne vgrajuje pred ločiščem ampak za...zaradi selektivnega napajanja in uporabnosti el vleke posameznega dela tira,
malenkosti, ampak zelo pomembne...
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 170
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Heisenberg » 10.01.2017, 21:31

BigBrother napisal/-a:1. Uporabnost tira : 1000m/2 z mts= kratkih 500m
2. Kretnice se praviloma ne vgrajuje pred ločiščem ampak za...zaradi selektivnega napajanja in uporabnosti el vleke posameznega dela tira,
malenkosti, ampak zelo pomembne...



Super "BigBrother". =D>
Zdaj vem na kaj ciljaš,ampak mislim da bo tukaj prišlo do sprememb glede ločišča na trenutnem obstoječem tiru. :wink:
Se pa bom močno strinjal s tabo glede selektivnega napajanja ter uporabnosti posameznega dela tira.

Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
oCTANE95
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 60
Pridružen: 27.09.2009, 21:38

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a oCTANE95 » 11.01.2017, 12:03

preglednik napisal/-a:Torej, ker gre obstoječa proga po vodovarstvenem območju, jo bo treba v bodoče ukiniti. Nadomestila jo bo nova enotirna proga, tako opevani 2. tir. Profitirali nismo torej nič, povezava z luko Koper bo še zmeraj enotirna.

Točno to! Ali naredijo dvocevni predor (2 tir) ali predlagano vzporedno progo z vsemi zaščitami. To kar je v planu sedaj je samo kratko zadovoljevanje ljudstva zaradi pritiskov. Prej ali slej se bo ta proga morala ukiniti. Če ne zaradi vodovarstvenega območja pa zaradi ostalih zadev - drago vzdrževanje, požari, hrup/kvaliteta prebivalcev ipd.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 653
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a bisabre » 11.01.2017, 19:20

Če bi vsakemu prebivalcu Krasa dali 200 EUR mesečne odškodnine bi bili pa vsi tiho in bi jih baš bolil tič. Slika

Točno tako...
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4531
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a igor72 » 12.01.2017, 18:01

BigBrother napisal/-a:1. Uporabnost tira : 1000m/2 z mts= kratkih 500m

A ti to resno??... mislim, nikjer nisem tega prebral, a bi lahko bili res tako šutasti???
Uporabnost tira bo dober kilometer.....sklepal bi, da bo to prostorni odsek, zato MTSji tu nimajo kaj iskat; torej naj bi bila uporabna dolžina:
1100m v smeri A-B
1150m v smeri B-A, saj na A strani ni potrebna pp, oziroma se le ta nadaljuje v štuc.
Seveda se lahko tudi motim...bomo vidli :)
LEP DAN
Igor
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a holding » 12.01.2017, 18:24

...tukej sem te čaku.... :lol: ....bravo!!!....tud' jaz predvidevam, da bo tako, @igor72, tud' jaz..... =D> ...če pa ne bo tko, jih pa :^o ..gleda..
....pa še to: prepeljevalna pot je le še 50 metrov...in pač postaviš signal 50 metrov pred ločnico oz ostrico.....plac je..
....pa še nekaj: u Kopri ste začeli na debelo orat ledino, imenovano "uvoz brez prepeljevalne poti", še nekaj let nazaj nepredstavljivo tako rekoč za vse.... =D> ...počas se bo to širilo tudi drugod, skladno z ESVN in potrebami.....računalnik, ki bo postavljal vozne poti, pa je "ne šteka"... [-X ...
...sej poznaš, če smo NATO, pa EU, pa €, pa tandeme, pa prepeljevalno pot, ......itd....tud "superlokführer" na določenih delih v daljši prihodnosti ni več nemogoč....

..P.S.:..pa še take fotoreporte naprej, pliz !!
Zadnjič spremenil holding, dne 12.01.2017, 20:53, skupaj popravljeno 1 krat.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 414
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a suha » 12.01.2017, 20:02

Naj bo samo en nov tir

Ko bo, če bo pa resno zalaufal naj pa zavrtajo v stilu Gottharda od Vrhnike do Kopra. Žal je tako da tudi 10 novih tirov od Divače do Kopra nebo pomagalo ko se bo na Borovniškem klancu na drotih nabral led. Sicer se pa baje že danes ponoči obeta akcija in preizkušnja novo vgrajene opreme na tem koncu (nevarnost žleda).
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 590
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Anzee » 12.01.2017, 21:32

oCTANE95 napisal/-a:
Argument za 2.Tir/progo ni to, da se ne, da dograditi drugega tira ob obstoječem. Ampak to, da zdajšnja proga poteka po vodovarstvenem območju.


Iz zgornjega lahko sklepam, da v kolikor se naredi intervencijske poti, odtočne kanale ipd. stvari lahko zgradi vzporedni tir.


Heh, jaz si pa takole razlagam takole: trenutna proga je ocitno nevarna predvsem tam kjer ni dostopa. Ce se ob njej zgradi drugi tir se tako pridobi intervencijski dostop (torej po drugem tiru), tako da je to super. Ne vem pa kako to interpretirajo "okoljevarstveniki".
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3391
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 13.01.2017, 6:46

BigBrother napisal/-a:1. Uporabnost tira : 1000m/2 z mts= kratkih 500m

Po projektu MTS na izvlečnem tiru niso predvideni, ampak gre za klasični postajni tir uporabne dolžine cca 1 km.
Je pa res, da bom temu vrjel šele takrat, ko bo to narejeno :D

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov