Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
stjepan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.02.2009, 21:17

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a stjepan » 06.04.2009, 0:06

A maš kako boljš�idejo kako bi trasa potekala? l/quote]


Dolgo je bila aktualna trasa drugega tira vzporedno od Divače do Prešnice,nato Prešnica-Rakitovec(HŽ),pred Rakitovcem bi trasa zavila proti Rižani od koder bi se vzporedno z obstoječim tirom nadaljevala proti Kopru. Takrat je zelo močna civilna incijativa pregnala DARS iz doline Rižane v tunele,pa so ti plani potihnili.
lp
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 06.04.2009, 8:09

električar napisal/-a:Videti je, da vsaka vlada spreminja načrte in zavlačuje, potem pa ni treba narediti nič, kar je najlažje.
V drugi tir bom verjel šele, ko se bo odprlo gradbišče. #-o #-o #-o

lp

Mitja



Dolfe bo v drugi tir verjel šele takrat, ko bo na njem opravljen 1. remont. press [-(
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 955
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Dirigent » 06.04.2009, 8:49

Jaz pa takrat, ko se bom sprehodil po njem.....
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3559
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 06.04.2009, 14:36

Dolfe in Marko, želim vama še mnogo let.
Tine
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 06.04.2009, 14:44

Dolfe napisal/-a:Dolfe bo v drugi tir verjel šele takrat, ko bo na njem opravljen 1. remont. press [-(



Dirigent napisal/-a:Jaz pa takrat, ko se bom sprehodil po njem.....




Tin€ napisal/-a:Dolfe in Marko, želim vama še mnogo let.



Upam, da tega ne bodo brali na SPIZ-u. In se odločili sami financirat pospešeno izgradnjo tira. [-o<

Samo zato, da se naju znebijo. press :pope
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
363.007

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a 363.007 » 20.04.2009, 23:13

glej novice iz italijanski za NOVE PROGE OD DIVAČA-TRST IN KOPER..


---> http://www.transpadana.org/images/pdf-swf/VeTsLuRFI.pdf
za Ljubljana-Venezia -hitri vlaki

in

---> http://www.ferrovie.it/phpBB2/viewtopic ... 23075c6aab
forum iz italijanski vlaki

lp,miro
Tomaž97
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1705
Pridružen: 07.06.2009, 19:30
Kraj: Proga št. 62

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Tomaž97 » 26.06.2009, 11:53

To,je po mojem mnenju vse blabla :!: :(


lp :D
elegy
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 8
Pridružen: 11.06.2009, 20:12
Kraj: Zvezda

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a elegy » 02.07.2009, 8:37

nevem ,če je vse to blabla ,ker mi je tata rekel ,da so pred nekaj tedni dali razpis
Elegy
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3380
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 02.07.2009, 9:37

elegy napisal/-a:nevem ,če je vse to blabla ,ker mi je tata rekel ,da so pred nekaj tedni dali razpis

Seveda so dali razpis za pripravo prjektne gradbene dokumentacije. Do fizičnih del na terenu bo pa treba še kakšno leto počakat
Tomaž97
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1705
Pridružen: 07.06.2009, 19:30
Kraj: Proga št. 62

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Tomaž97 » 02.07.2009, 11:44

Lahko pa le bo :wink: :D

lp :D
elegy
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 8
Pridružen: 11.06.2009, 20:12
Kraj: Zvezda

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a elegy » 12.07.2009, 19:49

aja ,do kopra bo samo en tir v trst pa bo šla dvotirna .Kr če imaš dvotirno se ti promet poveča 4x in proga ne bi bila nikoli izrabljena
Elegy
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 496
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a dingo » 25.11.2009, 18:42

Očitno je spet prišlo do sprememb.
Iz Dela 25.11.2009

Hitra železnica Trst–Divača
Italijani spreminjajo traso proge
Progo hočejo speljati mimo Opčin in Sežane do Divače – Koordinator vztraja pri povezavi Trsta in Kopra – Slovensko prometno ministrstvo tudi vztraja, da bo gradnjo začelo konec 2010

Trst – Po ponedeljkovem obisku Laurensa Jan Brinkhorsta, evropskega koordinatorja za šesti prednostni projekt vseevropskih železniških koridorjev v Trstu, se Italija spet počasi »vrača v projekt« gradnje hitre železnice med Italijo in Slovenijo. Zdaj so se, kot kaže, dokončno odpovedali trasi proge med Trstom in Divačo, za katero so se dogovorili predstavniki medvladne slovensko-italijanske komisije lani julija v Divači. Predstavniki Furlanije - Julijske krajine (FJK) so Brinkhorstu razlagali, da bi imeli raje progo, ki bo nekoliko obšla Trst, saj bi šla ob trasi avtoceste in bi se po Krasu povzpela do Opčin (kjer bi bilo edino postajališče hitre železnice v tržaški pokrajini) in najbrž mimo Sežane proti Divači. V tem primeru ne bi bilo s Slovenijo dogovorjenega (a zdaj kot kaže dokončno odpisanega) zahtevnega križišča v predoru blizu Črnega Kala.

Če bo ta projekt obveljal, potem odpade načrt, da bi bila kljub lanskim dogovorom železniško povezana tudi Koper in Trst. Koordinator Brinkhorst pa je predstavnikom dežele Furlanije - Julijske krajine položil na srce, da v Bruslju močno podpirajo železniško povezavo med Koprom in Trstom, ker hočejo spodbuditi sodelovanje obeh pristanišč.

Za zdaj je bruseljski koordinator hitre železnice italijanskim pristojnim sporočil, naj v čim krajšem času pojasnijo svoja stališča glede gradnje hitre železnice v deželah Veneto in FJK. Hkrati je Brinkhorst spoznal, da v Italiji ni edini problem gradnja odseka Trst–Divača, temveč tudi pomisleki pri povezovanju Benetk in Trsta. Italijani niso dokončno odločeni, ali naj peljejo novo železniško traso bliže obali ali vzporedno in tik ob avtocestni trasi. Predvsem pa je Brinkhorst spoznal, da niti nova trasa od Ronk proti Opčinam (mimo Sežane do Divače) v Italiji še nima poenotenega stališča in soglasja vseh lokalnih uprav. Zdaj bodo šele zaprosili italijanske železnice (družbo Italferr), da spremeni načrt trase za zadnji odsek železnice iz Italije proti Sloveniji. Za spremembo načrta navajajo vsaj dva argumenta. Prvi so okoljski pomisleki, da bi progo vodili skozi občutljivo dolino parka Glinščice in v občutljivem kraškem podzemlju. Drugi razlog pa je predvsem finančne narave. Italijanski viri zatrjujejo, da bo Bruslju zmanjkalo denarja za financiranje obljubljene železnice na petem koridorju. Renzo Tondo, predsednik dežele Furlanije - Julijske krajine, je napovedal, da se namerava v kratkem srečati s slovenskim državnim sekretarjem za promet Igorjem Jakominom, ki vodi slovenski del medvladne komisije za peti koridor hitre železnice.

Na slovenskem ministrstvu za promet so nam potrdili, da načrtuje ministrstvo sestanek slovensko-italijanske medvladne komisije sredi decembra, vendar za natančnejši datum o tem še niso dogovorjeni. Z Laurensom Jan Brinkhorstom redno komunicirajo in si izmenjujejo vse potrebne informacije. Ne glede na to, kar se dogaja v Italiji, pa jeEldina Knez z ministrstva za promet včeraj odgovorila, da ministrstvo nikakor ne odstopa od projekta Koper–Divača. »Ta teče po predvidenem časovnem načrtu in začetek gradbenih del pričakujemo v zadnjem četrtletju leta 2010,« je pojasnila Eldina Knez. Dodala je, da gre za mednarodni projekt, v katerem vsaka država vodi svoje prednostne naloge ločeno z vodjo projekta. Zato Slovenija ne more komentirati dogajanja in odločitev v Italiji.

Očitno pa je, da bo drugačna odločitev o navezavi italijanske železnice na slovensko železniško omrežje terjala tudi bistvene spremembe v projektu. Po eni strani se bodo odpovedali križišču pri Črnem Kalu, toda hkrati bodo morali proučiti možnost poteka trase od Opčin proti Divači in predvideti povsem novo možnost železniške povezave med tržaškim in koprskim pristaniščem, ki je bilo doslej postavljeno v lani dogovorjeni rešitvi.

Boris Šuligoj
andro
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 17
Pridružen: 14.12.2008, 22:07

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a andro » 25.11.2009, 20:13

Pozdravljeni

Poleg članka je bila še slika poteka proge Koper-Divača & Trst-Divača

Slika

Vir: http://www.delo.si

lp Andrej
Tomaž97
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1705
Pridružen: 07.06.2009, 19:30
Kraj: Proga št. 62

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Tomaž97 » 26.11.2009, 14:06

Glavno je da ga bom videl tudi na novi trasi 8) 8) :D
Uporabniški avatar
SZ541-006
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 137
Pridružen: 01.03.2008, 23:33
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a SZ541-006 » 10.12.2009, 21:40

Tomaž97 napisal/-a:Lahko pa le bo :wink: :D

lp :D

seveda bo :mrgreen: pa še železniški promet bo potekal dosti hitreje :) en vlak gor, drugi pa dol, seveda brez kakršnega koli čakanja :) samo potrpežljivi bomo morali biti, pa bo :pomezik
Lep pozdrav

Mario

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov