....ker sedanji "Preduvozni" (Pu) postaja Uvozni (Us).....
....bi naslednji sedanji prostorni signal (PS) postal PU in bi bil najbrž predaleč od novega Us......Preduvozni naj bi bil pred uvoznim na zavorno razdaljo + 100-200 m.....
....se vam najbrž obeta en odsek več.....oz. "ta dolgi" med Ri in Kp bo razdeljen v dva....(nimam info, le ZKP mi tako pravi...., pa "švaba" od "uzad"...)
...zadeva, urejena na tak način, je tudi smiselna....
....da se vlaki ne bojo "nabijal'" pred koperskimi vrati.....in, da bodo lažje bežal iz Kopra....
..
.... ali je nova uvozna kretnica sposobna v odklon za progovno hitrost...
....če je, potem bo zadeva laufala približno takole.....:..Us bo svetil:
...-rdeče = Stoj....ali...
...-rumena mirna = Previdno, pričakuj Stoj...ali...
...-zelena utripajoča = Prosto pričakuj Omejitev hitrosti...
...ta novi PU pa v skladu s tem samo zelena mirna ali rumena mirna....(no, pa tut "ta rdeča", seveda....)...
...ker pa bodo zadnji odseki pred in v Kopri kratki in večtirni, kljub omejeni hitrosti uvoza v Koper (TPK) in včasih naprej (GPP)......in ob pravilni dispoziciji koprskega prometnika (dokler zadeva ne bo računalniško nadgrajena)......ne bo prihajal do "nabijanja" zaporednih vlakov pred Koprom....
...primer:...ko bo prvi vlak uvažal - pod mostom - z omejeno hitrostjo v Kp po "ta starem" tiru v levi del TPK, bo prometnik lahko postavil uvoz že za ta drugi vlak po "ta novem" tiru v desni del TPK....
....in, ko bo ta drugi sprostil uvozno kretnico, bo možna postavitev za ta tretjega po "ta starem", spet v levi del TPK, ker v tem času bo ta prvi kljub omejeni hitrosti že sprostil vozno pot.......in, ko bo tretji uvažal po "ta starem", bo že možna postavitev izvoza iz desne strani TPK po "ta novem".......
...in nato naslednji izvoz po "ta starem".......itd.....itd....