Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4555
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a igor72 » 01.09.2017, 10:11

bisabre napisal/-a:
jurij napisal/-a:
bisabre napisal/-a:Potem sporoči na občino Puconci (pa tudi DARS), da nemudoma zamenjajo table in napišejo kot velevaš ti. :lol:


V Prekmurju uporabljamo govorno in pisno več jezikov in narečij, zato zamenjava tabel do morebitne ponovne odcepitve Prekmurja od matične države tukaj ni potrebna. :lol:

Res pa je da Prekmurščina ni Slovensko narečje, ampak je uradni knjižni jezik, kateri ima tudi svojo lastno abecedo. https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q= ... Q5aDcrmODQ


"Uradni knjižni jezik" zagotovo ni, saj poznamo dela, ki so spisana tudi v drugih narečnih jezikih. Denimo ljubljanski sleng je pogosto zaslediti v medijih, prav tako po lokalnih radijih lahko zaslediš, da moderatorji veliko čvekajo po "domače", a to še ne pomeni, da gre za uradni jezik. Tudi Romi imajo svojo "jezikovno bukvico", a roko na srce, pri nas se po različmnih krajih Slovenije govori različna romščina. Jezika ne moreš ukalupiti, ker je živ, se stalno spreminja, in prav je tako. Poglavitno pa je, da ohrajamo izvirni knižnji jezik, ki je temelj za vse. A žal prepogosto ugotavljamo, da se tudi ta spreminja in cepa pod vplivi tujerodnih jezikov, slengov in podobno.


ALOOOOOO, kakšen je naslov teme???
Že skoraj cel forum si zasmetil s svojim pametovanjem....če bi imel zeleno ime, tebe gotovo nebi bilo več tukaj gor!!
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 608
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Anzee » 01.09.2017, 10:23

igor72 napisal/-a:če bi imel zeleno ime, tebe gotovo nebi bilo več tukaj gor!!


x2
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 654
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a bisabre » 01.09.2017, 10:46

Vajin odziv je verjetno posledica večletne režimske indoktrinacije. Ko se z nekom ne strinjaš ga preprosto "izbrišeš", ignoriraš, ali pa ga več ni (tako so se v režimu losali ljudi, ki jim niso bili povšeči). Škoda, ker ne premoreta kaj več od tega.

Sicer pa je val različnih mnenj sprožil Peter 5, ki se je dal na jago :wink: zaslovničnimi posebnostmi oz. izjemami. Quote njegovega odziva (na moje domnevno nepoznavanje zemljepisnih ali krajevnih imen) se nahaja spodaj.
Torej dečki, če me že obtožujete smetenja, potem bodite objektivni in natančnejši, ne takoj zabevskati, ko se pojavi katero koli moje pisanje. Malce več strpnosti ne bi škodilo.
Sicer pa je v SSKJ jasno zapisana raba imena PÚCONCEV, kakor tudi PÚCONEC. Torej razloga za kakšno daljšo polemiko, ali zanikanje ni.
Če sem pa malo žleht, je tudi on (Ptere 5) zagrešil napako, saj je E pozabil zapisati z akcentom (´), tako kot jaz, ko sem kraj omenjal prvič, a se mi zdi to povsem nepomebno, saj ne gre za neko lingvistično katastrofo.

Peter 5 napisal/-a:Do Puconcev? Kolikor vem, se reče (in tudi piše) do Puconec !!!
LP - Peter
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9286
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 01.09.2017, 14:51

bisabre, pozdravljen,

ni potrebno biti užaljen in pripisovati posledice večletne režimske indoktrinacije članom foruma.

Forum je pravzaprav tudi prilagajanje vseh članov. Če večina ugotovi, da je ena zadeva OT, potem tudi je. Dobro, ta večina je problematična, ker se večini ne da prerekati...in to opravi le nekaj članov.

Delujem tudi na nemškem forumu, kjer veljajo pravila pozdrava in "odzdrava". V kolikor se jih ne držiš, te ni več na forumu. Ene parkrat te administratorji galantno opozorijo, če ne pomaga, te lastnik foruma izključi. Prav pred kratkim je kratko potegnila znana nemška komentatorka, sicer doktorica ne vem čega.

Se pravi, tukaj se nadaljuje diskusija o naslovni temi.

Kar si napisal iz SSKJ velja do naslednjih sprememb. Konec.

Sedaj pa naprej le o naslovni temi.

Tir/proga Divača-Koper.

pozdrav
Darko
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 654
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a bisabre » 01.09.2017, 17:52

Končno.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4555
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a igor72 » 01.09.2017, 19:47

55.postov potem, ko je @bisabre odletel stran od teme, se vračamo domov....

Najprej dokaz da novi P141 že stoji (no, vsaj njegov skelet); v km 24+700
Slika

Tudi US A1 se pomakne slabih 200 nazaj, proti Rižani:
Slika

Popravljam pa podatek poimenovanja novih dveh postajnih tirov; zadnjič sem bil zaveden z podatkom, da bosta dobila ime 40 in 41tir....kakor rečeno, sedaj popravek:
-nova dva tira v Kopru se bosta označila s 308 in 309 (odseki osnovnega tira 8 in 9)
-vsi sedanji izvozni signali se označijo s črko K (kot kritni).
-signala proti Rižani bosta 81 in 91, proti TPK pa K3082 in K3092; slednja sta tudi na spodnji sliki
Slika
LEP DAN
Igor
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1249
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a desiro » 02.09.2017, 15:27

igor72 napisal/-a:-signala proti Rižani bosta 81 in 91,


Bega me samo to zakaj signala ne bosta označena podobno kot kritna torej 3081 in 3091, saj bosta stala ob tirih 308 in 309 in ne 8 in 9. :roll:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4555
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a igor72 » 03.09.2017, 18:44

desiro napisal/-a:
igor72 napisal/-a:-signala proti Rižani bosta 81 in 91,


Bega me samo to zakaj signala ne bosta označena podobno kot kritna torej 3081 in 3091, saj bosta stala ob tirih 308 in 309 in ne 8 in 9. :roll:


308 in 309 nista "tira", ampak "tirna odseka" osnovnega tira 8 in 9.

28.člen PP (označevanje signalov)
točka 2. izvozni signali se označijo:
a) tirni izvozni signali s številko OSNOVNEGA tira in številko 2 za smer proti koncu proge in številko1 z a smer proti začetku proge;
LEP DAN
Igor
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1249
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a desiro » 03.09.2017, 23:57

Sem šel potem pogledat in videl tole ja, samo nisem popravil posta.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 310
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a električar » 11.09.2017, 23:05

Nocoj je bilo na RTV SLO prvo predreferendumsko soočenje. Na desni tribuni oz med nasprotniki zakona je bila ena sama Kekčeva druščina s Kosobrinom, dvema Pehtama, Rožletov in Bedancev je bilo celo več. Delovali so dezorientirano v prostoru in času. Izjema sta bila poslanec Čuš, ki zagovarja pametna stališča, in poslanec Krivec, ki se zna izražati. Zagovorniki so se držali kar dobro, čeprav bi lahko vodja projekta Cerkovnik bolj jasno razložil svoj del- zakaj je trasa taka kot je. Slabo reklamo jim zaradi svoje razvpitosti dela GG Mišič.
Kogar zanima, naj sam poišče link.

lp
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 621
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a trocken » 12.09.2017, 6:04

Primitivno je bilo tisto včeraj zvečer. Zelo primitivno. Prava predstava blefa in neznanja. Sram me je bilo to gledati.
Sem prišel do sklepa, da če hoče luka Koper pametno planirati svoj razvoj, naj čim prej poskrbi za povezavo s Trstom.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3394
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 12.09.2017, 6:42

električar napisal/-a:....... čeprav bi lahko vodja projekta Cerkovnik bolj jasno razložil svoj del- zakaj je trasa taka kot je.

Cerkovnik je avtocestar, ki nima veliko pojma o železnici, pa še eden od direktorjev je, tako da kar je včeraj povedal je že bilo preko meja njegovih zmožnosti. Največ predvsem pa korektno o izbrani trasi bi lahko povedal projektant te trase, ki pa ga včeraj ni bilo.

Vse ostalo z leve in desne pa je bilo eno nabijanje brez argumentov. Zagovorniki referenduma govorijo kar tja nekaj v tri dni - brez kakršnih koli argumentov oz. študij, ki bi dokazovali, da imajo vsaj približno prav. Pa niti osnove jim niso jasne, da se tira ob obstoječi trasi zaradi strogih vodovarstvenih pogojev sploh ne da zgraditi. Ampak jim to sploh ni jasno - to vse pove o njihovi kredibilnosti, ki je na nivoju gostilniške debate. MMG traso so potrdile vse vlade do sedaj in ravno tista ki jo je dokončno potrdila v mandatu 2004-2008 jo sedaj ruši, kot da so ob spomin.....

Projekt drugega tira (nova enotirna proga), kot je zastavljen bi bil lahko še boljši (dvotirna proga v štartu) toda vseeno je bolje kot nič, pa bolje kot še 10-15 let nič, seveda pa bi morali takoj ciljati na dvotirno progo.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 654
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a bisabre » 13.09.2017, 6:36

Seveda, saj tudi proti Madžarski nismo ciljali za dvotirno rogo. Zakaj bi komplicirali, če se pa da na daljši in dražji način? Slika
Simpl je tanartabul.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4482
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 13.09.2017, 6:43

Seveda, saj tudi proti Madžarski nismo ciljali za dvotirno rogo. Zakaj bi komplicirali, če se pa da na daljši in dražji način? Slika


In dodaj še k tvojim modrim ugotovitam še to, koliko vlakov vozi povprečno dnevno, oziroma kakšna je teoretska izkoriščenost trenutne enotirne proge. Če kaj vem je ni dražje investicije, kot nepotrebna in neizkoriščena investicija.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3394
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 13.09.2017, 12:18

bisabre napisal/-a:Seveda, saj tudi proti Madžarski nismo ciljali za dvotirno rogo. Zakaj bi komplicirali, če se pa da na daljši in dražji način? Slika

Odsek Pragersko-Ormož ima zmogljivost kar nekaj preko 100 vlak/dan, tako da še lep čas ne bo potrebe po dvotirni progi, od trenutno 50% zasedenosti. Druga težava pa je na odseku Ormož-Hodoš, kjer pa bi že počasi rabili APB, mogoče še kakšen dodaten postajni tir, drugega tira pa še lep čas ne.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov