Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 12.09.2013, 15:45
Kraj: Celje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a kozorog » 22.09.2017, 16:47

S soočenja na nacionalni televiziji so ga pospremili varnostniki #video

http://siol.net/novice/slovenija/burno-predreferendumsko-soocenje-na-nacionalni-televiziji-video-449663
tango
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 113
Pridružen: 05.11.2009, 0:35

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a tango » 22.09.2017, 23:08

Edino pravilno. Res ne vem kaj ima drugi tir s Triglavom in Veliko Srbijo. :) Čisto slučajno sem gledal zadnji del tega soočenja in tip je bil res ostuden, ne morem reči drugače. Naslednjič upam, da ne bo več niti prestopil vrata studia.
Uporabniški avatar
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 517
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a jurij » 23.09.2017, 7:11

tango napisal/-a:Edino pravilno. Res ne vem kaj ima drugi tir s Triglavom in Veliko Srbijo. :) Čisto slučajno sem gledal zadnji del tega soočenja in tip je bil res ostuden, ne morem reči drugače. Naslednjič upam, da ne bo več niti prestopil vrata studia.


Še bolj ostudni pa so tisti zahrbtni tipi, kateri na prijazen način obljubljajo in govorijo eno, v resnici pa zaradi lastnih interesov delajo drugo, takih tajkunov pa na žalost nikoli nihče ne vrže iz studija, [-X sicer pa danes direktno o tej temi ne bom govoril, ker je pred referendumski molk. :|

LP Jurij
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 12.09.2013, 15:45
Kraj: Celje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a kozorog » 24.09.2017, 20:56

Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3422
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a mkx » 25.09.2017, 13:12

kozorog napisal/-a:REFERENDUM O DRUGEM TIRU NI USPEL...

Tole o uspešnosti oziroma neuspešnosti referendumov je približno tako kot dilema, ali je NPr, "zavarovan" z Andrejevim križem, zavarovan ali ne.

Referendum uspe vedno ... oziroma zadnjih nekaj let uspe, če udeležba preseže kvorum (in tokrat ga je presegla za mišjega) ... ne glede na izglasovano rešitev. Pač uspe za eno ali drugo stran, tokrat je referendum uspel za vlado in njen zakon.
LP, Metod
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a bisabre » 25.09.2017, 14:36

V resnici sploh ni šlo za blokado ali udejanjenje zakona, ampak za preštevanje glasov najtrdnejšega volilnega jedra "naših" in "vaših". Plačali pa smo ga vsi davkoplačevalci. Zakon namreč lahko spremeni, ali njegovo izvajanje ustavi nova oblast, če bo to v njenem interesu, lahko pa vse skupaj pusti in od koncesionarja izsili neko plačilo za lastno korost, kar pomeni, da bomo zopet plačali davkoplačevalci. Kakor koli obrneš, naj..li smo ga.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a E.L. » 25.09.2017, 18:52

Tragedija za Slovenijo bo samo, če tega tira še 2025 ne bo, ali če bi bile avtoceste zgrajene 10 let kasneje kot so bile. V obeh primerih bi posredna in neposredna škoda neizgradnje močno presegla kakršnokoli korupcijo.
Have a nice day!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8900
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 25.09.2017, 19:16

Pozdravljeni,

v bistvu se je šlo zato, da se prepreči še en TEŠ 6.

Ljudje imajo dovolj nategovanja in laži.

Šlo se je zato, da se doseže nek nadzor civilne družbe nad projektom. Po eni strani nad tehnično izvedbo, po drugi strani nad financami.

Več kot jasno je, da eno in drugo ni bilo pripravljeno tako kot je treba.

Vlada se je vseskozi obnašala vehementno in sploh ni odgovarjala na pripombe, ki so padale.
Tako je n.pr. šele zadnji trenutek pristala na spremembo, da se ne gradi vzporedno z glavnim predorom še reševalnega z manjim prerezom, ki bi ga bilo potrebno pri širitvi v dvotirno progo podirati.

Vlada ni znala/hotela odgovoriti niti skrajšani varianti "Miha Jazbinšek", ki je predlagal odpraviti eno "serpentino", s tem pa bi povečal vzpon na tem delu proge s 17 promil na 20 promil.
Šele dan pred referendumom se je oglasil projektant proge in razložil širni Sloveniji, da je željen nagib 12 promil in da je bil ta 17 promil že itak kompromis. Seveda je bil kompromis, sicer bi proga segala v Italijo ali pa bi morali dodati še eno serpentino, da bi "ujeli" višinsko razliko.
Če bi vlada takoj reagirala, se bi že v začetku "znebili" enega od predlagateljev sprememb.

Tudi na dvotirno progo "Dr. Duhovnik s skupino" vlada ni imela nobenega strokovnega odgovora in je predlog "obvisel" v zraku. Vlada bi si morala takoj pridobiti mnenje strokovnjakov o tej izvedbi, seveda v tujini, tako pa so prezentacijo gledali z velikimi očmi, posebej pa jim je bilo všeč, da je to inovacija in da ni bila izvedena še nikjer in da je za to skupina prejela celo patent.

Ravno tako vlada ni podala stališča, ali bi sploh dovolila gradnjo dodatnega tira ob reki Rižani oz. pod kakšnimi pogoji (tehničnimi ukrepi) bi to bilo možno in koliko bi to stalo.

V kolikor bi podala to stališče, bi se "znebila" tudi variante "pentlja Rudi Varl", saj en del trase tega predloga uporablja staro traso ob Rižani.

V kolikor ne bi vlada pod nobenim pogojem dovolila gradnje dodatnega tira oz. nove trase z ustreznimi tehničnimi rešitvami ob reki Rižani, bi se "znebila" tudi teh predlogov variant novih tras ("Dr. Duhovnik s skupino" in "Pentlja Rudi Varl".

Na ta način ne bi bilo nobenih variant več, ostali bi le še problemi z nadzorom financ s strani civilne iniciative, ki bi jih pa tudi lahko rešila s pogajanji.


Se pravi, če se ne bi vlada obnašala tako nestrokovno, sploh ne bi bilo nobenih problemov.

In na koncu: tako butaste izjave, kot jo je izrekel državni sekretar takoj po zaprtju volišč, kje pa so bili ti ljudje, ki kar nekaj v tri dni predlagajo, pred 20 leti ?, še nisem slišal.

Naj sebe vpraša, kje je bil pred 20 leti in kje je bil projekt izgradnje proge Divača - Koper pred 20 leti.

Naj si pogleda zgodovino tega projekta, pa bo videl da se je vse spreminjalo s salto mortale idejami. Seveda tudi butastimi, kot bi bila gradnja vzporednega predora z manjšim prerezom, ki ga je zagovarjal.

Da se ne spomnimo, da je še pred kratkim izjavil, da tega tira sploh ne rabimo.

Katastrofa :roll:

Je pač tako, da nimamo na izbiro prav pametnih in izkušenih ljudi v vladi. Na žalost so nekater politiki tako "onesnažili" okolje, da je v vlado težko privabiti pametne in sposobne. Se raje ukvarjajo s svojimi firmami ali pa odidejo v širni svet.

pozdrav
Darko
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 274
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a anzovc » 25.09.2017, 19:35

Odlično povedano.
Je pa imela vlada tudi srečo, da je bilo med nasprotniki veliko posebnežev, če ne bi pogoreli.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4232
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 26.09.2017, 6:57

Tudi na dvotirno progo "Dr. Duhovnik s skupino" vlada ni imela nobenega strokovnega odgovora in je predlog "obvisel" v zraku. Vlada bi si morala takoj pridobiti mnenje strokovnjakov o tej izvedbi, seveda v tujini, tako pa so prezentacijo gledali z velikimi očmi, posebej pa jim je bilo všeč, da je to inovacija in da ni bila izvedena še nikjer in da je za to skupina prejela celo patent.


ŽC, iz firbca sem kontaktiral firmo Dopellmayer Garawenta, ki je sicer največji proizvajalec podobnih kabelskih "železnic". Njihov odgovor je bil v stilu vredno proučitve, potreben je pa čas, da se ugotovi ali je ideja izvedljiva. In če največji proizvajalec trdi, da je potreben čas za preučitev, pomeni da so recimo možnosti, da je zadeva sploh izvedljiva sorazmerno majhna, in da je potrebno kar nekaj let + vsa birokracija, pa še vedno je vprašanje, ali je to železnica. In ta rešietv bi pomenila dokončno zamrznitev teže vlakov+nerešeno vprašanje potniških........ Gaje G. Leban na soočenjih dvakrat opozoril, da mora njaprej dobiti ustrezne certifikate, v odgovor se je pa smejal kot bebo. kar pa mi je v resnici deloval, ko sva privatno debatiral. Recimo, zanimiva je bila njegova izjava, da vsak strojnik ve, da je torni koeficient železo-železo 0,06-0,1.... in ga ne briga literatura. Po vsej debati s tem dr. šalabajzarjem še zdaj ne vem zakaj lokomotive že 160 let vlečejo vlake navkreber. Ali pa tista, da morata biti na koncu vlaka dva težka vagona, da sklep vlaka ne opleta.....

LPL
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1356
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a preglednik » 26.09.2017, 7:21

anzovc napisal/-a:Odlično povedano.
Je pa imela vlada tudi srečo, da je bilo med nasprotniki veliko posebnežev, če ne bi pogoreli.


Vprašanje je samo kdo in zakaj jih je lansiral tja :wink:
preglednik
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3422
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a mkx » 26.09.2017, 8:02

preglednik napisal/-a:
anzovc napisal/-a:Odlično povedano.
Je pa imela vlada tudi srečo, da je bilo med nasprotniki veliko posebnežev, če ne bi pogoreli.

Vprašanje je samo kdo in zakaj jih je lansiral tja :wink:

Zakaj bi jih moral kdo lansirati? Moje mnenje je, da je posebnežev v vsaki skupini kar nekaj, vprašanje je le to, ali se jih sliši ali ne ... če ostali iz skupine nimajo česa povedati, potem pač glasovi posebnežev prevladajo.
LP, Metod
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8900
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 26.09.2017, 9:26

Ljubitelj, pozdravljen,

ja, takšne kabelske "železnice" že obratujejo uspešno po svetu, vendar le v ravnini in za manjše teže (prevoz potnikov do letališča itd.).

Čim postaviš težke vagone na klančino pa je konec pravljic, posebno še, če "delaš" doprego lokomotivi.

Tukaj je potrebno upoštevati vse dinamične sile, ki nastopajo zaradi raznoraznih vzrokov, tudi realni koeficient trenja itd.
V tukaj že omenjeni diplomski nalogi se je tudi kandidat na strojni fakulteti, ki je opravil diplomo iz te kabelske "železnice. Da pač še ne poznamo vseh dinamičnih sil. Pod mentorstvom dr. Duhovnika.

Poleg tega moraš imeti ustrezne rešitve za "Risk management", torej če odpove lokomotiva, itd., itd.

Mislim, da je bolje, da damo firmi Dopellmayer Garawenta možnost, da izrabi čas za to, da ugotovi, ali je ideja izvedljiva.


pozdrav
Darko
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4232
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 26.09.2017, 9:39

ŽC, pred mesecem dni sem bil v Perugi in videl lep primer mini metroja na kabl. Ampak, kabince za enih 12 ljudi. če vse skupaj sešetejem mogoče za lokomotivo, pa je bil kabel kar znaten. Jaz bi dejal, da ne bi stavil na nepreiskušenega konja, ker v primeru precej verjetnega neuspeha (zlasti v luči zanesljivosti firme dr. Duhovnik d.o.o., spomnite se lanske obnove kaninske žičnice in njih silovitega držanja rokov.....), obsodimo Luko na stagniranje.

LPL
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 405
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a gorican » 10.10.2017, 15:33

Kdo bi gradil ceste do drugega tira, bo znano čez 14 dni

Danes bi morali na direkciji za infrastrukturo javno odpreti prispele ponudbe na natečaj za pripravljalna dela na trasi drugega tira, a se to ni zgodilo. Na direkciji so pojasnili, da so na pobudo številnih zainteresiranih izvajalcev rok podaljšali do 24. oktobra.

http://www.primorske.si/Novice/Istra/Kd ... nano-cez-1

To mi je pa še posebej všeč =D>
Asfaltirane ceste bodo med gradnjo drugega tira služile za dostop do gradbišča viaduktov, predorov in tira samega, kasneje pa za vzdrževanje tirov ter prebivalcem za dostop do kmetijskih zemljišč. Odsek ene od dostopnih cest kasneje urejen v kolesarsko stezo, ki poteka po opuščeni železniški progi Kozina-Trst, še piše v razpisu.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov