Stran 134 od 160
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 23.01.2018, 21:03
Napisal/-a trocken
bisabre napisal/-a:Če sem prav razumel, nekatere tukaj moti "sofinanciranje" Madžarov v 2.T oz Luko KP. Zanimivo, da nikogar ne moti, da smo Hrvatom prodali Mercator, Drogo Portorož, Žito in še kaj. Gre za selektivni spomin, ali kaj globjega?
Tu gre za bolezen! Hudo bolezen. Balkanske ošpice ali kaj podobnega.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 28.02.2018, 17:53
Napisal/-a igor72
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 08.03.2018, 11:12
Napisal/-a kozorog
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 08.03.2018, 12:04
Napisal/-a preglednik
Na animaciji, je prikazana enotirna proga. Kaj se ni govorilo o dvotirni?
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 08.03.2018, 13:23
Napisal/-a Ljubitelj
Kmalu bo 4 mesece, odkar so starega pobrali ven...še vedno se ne dogaja NIČ....bojo pa medtem, ko ne vejo kaj bi, postavili še protihrupne ograde
Kaj pa če se pusti, da se teren stabilizira? V bližini starega tira je bil zgrajen nov, ne pozabit na tunel emd Pivko in Divačo, kjer je sosednji tir privzdignilo po vgradnji betonskih elementov.
LPL
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 08.03.2018, 13:25
Napisal/-a Ljubitelj
Na animaciji, je prikazana enotirna proga. Kaj se ni govorilo o dvotirni?
Nikoli ni bilo uradnega govora o dvotirni progi. Razprava je bila, ali se kopljejo reševalni tuneli v polnem preseku in se s tem lažje izvede kasnejši drugi tir (menda bo odločitev v to smer) ali v skromnem, primernem samo za reševalni tunel.
LPL
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 09.03.2018, 11:40
Napisal/-a bisabre
A včeraj je pa Cerar kar za 100 jurčkov vredno maketo ponudil državljanom na ogled?
Za 100 Jurjev jaz na na enemu aru zemljišča postavim tako maketo, da bi jo še turisti hodili gledat in to za vstopnino, ne pa ta jajca, ki nam jih prodaja eden najnesposobnejših predsednikov vlade do sedaj.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 09.03.2018, 11:41
Napisal/-a bisabre
.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 09.03.2018, 13:07
Napisal/-a preglednik
Ljubitelj napisal/-a:Na animaciji, je prikazana enotirna proga. Kaj se ni govorilo o dvotirni?
Nikoli ni bilo uradnega govora o dvotirni progi. Razprava je bila, ali se kopljejo reševalni tuneli v polnem preseku in se s tem lažje izvede kasnejši drugi tir (menda bo odločitev v to smer) ali v skromnem, primernem samo za reševalni tunel.
LPL
Samo razmišljam: zakaj pa ne bi kar glavni tunel zgradili v povečanem preseku, da bi omogočal dostop reševalnih vozil z ene ali druge strani?
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 09.03.2018, 13:38
Napisal/-a Ljubitelj
Samo razmišljam: zakaj pa ne bi kar glavni tunel zgradili v povečanem preseku, da bi omogočal dostop reševalnih vozil z ene ali druge strani?
Zato ker morajo biti tuneli nad 1km (?) dolžine ločeni. Takšni so že nekaj časa predpisi.
LPL
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 09.03.2018, 13:41
Napisal/-a mkx
preglednik napisal/-a:Samo razmišljam: zakaj pa ne bi kar glavni tunel zgradili v povečanem preseku, da bi omogočal dostop reševalnih vozil z ene ali druge strani?
Govora je bilo, da obstaja evropski predpis, ki pravi da pri hitrih progah (spomnimo se, imeli smo mokre sanje da bo Ko-Di za hitrosti nad 200 km/h) predori ne smejo biti dvotirni. Razloga za tak predpis ne vem, imam pa svoje razmišljanje v tej smeri.
Ker so predori enotirni, morajo biti posledično narejene reševalne poti. Če je proga enotirna, so to reševalni predori ustreznega preseka, če je proga dvotirna, se lahko zgradi reševalne zveze med obema predorskima cevema.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 09.03.2018, 13:41
Napisal/-a mkx
Ljubitelj napisal/-a:Samo razmišljam: zakaj pa ne bi kar glavni tunel zgradili v povečanem preseku, da bi omogočal dostop reševalnih vozil z ene ali druge strani?
Zato ker morajo biti tuneli nad 1km (?) dolžine ločeni. Takšni so že nekaj časa predpisi.
To velja ne glede na progovno hitrost?
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 09.03.2018, 14:07
Napisal/-a Ljubitelj
Ljubitelj napisal/-a:
Samo razmišljam: zakaj pa ne bi kar glavni tunel zgradili v povečanem preseku, da bi omogočal dostop reševalnih vozil z ene ali druge strani?
Zato ker morajo biti tuneli nad 1km (?) dolžine ločeni. Takšni so že nekaj časa predpisi.
To velja ne glede na progovno hitrost?
Sedaj se pa lahko začne debata. Našel sem en članek,
http://www.hbi.ch/fileadmin/downloads/p ... -Delhi.pdf, sicer nekoliko star (2004) in po njem je pravzaprav dovoljeno vse,
Koda: Izberi vse
Page 4
3.3
Current recommendations in Europe
Traditionally decisions about tunnel sy
stems are based on geology, locati
on, function and cost. Decisions on
tunnel safety are influenced by aspects such as the possib
ility of self rescue on escape routes, cross-passages or
emergency exits, availability of emergency services, ve
ntilation, drainage system and prevention of explosion
and the operation concept (passenger trains, mixed traffic,
shuttle trains). Therefore, the decision spectrum is
quite heterogeneous and often based on an evaluation
of each single project. Table
2 shows examples of the
current recommendations for high-speed rail tunnels in so
me European countries. The guidelines might include a
temporal, local or scheduled separation of freight and passenger traffic.
Country
Guidelines or practice for high-speed tunn
els being at the conceptual or planning stage
1.
France
-
existing high-speed rail lines with only a few tunnels - mostly double-track
-
new tunnels with mixed traffic and a length of more than 5 km are built as twin-tube
systems
2.
Germany
-
distinction between short tunnels (500 – 1‘000 m); long tunnels (1‘000 – 15‘000 m) and
very long tunnels (> 15‘000 m)
-
single-tube, double-track tunnels used for passenger trains only
-
passenger and freight trains: for distances over 1‘000 m only single-tube, double-track
tunnels
-
passenger and freight trains: from 500 m to 1‘000 m, scheduled trains should not meet in
tunnel
3.
Italy
-
mainly single-tube, double-track tunnels on new high-speed lines
4.
Netherlands
-
double-tube, single-track for new high-speed lines (e.g. Groenehart)
5.
Switzerland
-
project dependent
-
tunnel purely for passenger trains (e.g. 5 km): single-tube, double-track
-
tunnel for mixed traffic (e.g. 15 km): double-tube, single-track
6.
UIC
-
project dependent
-
twin-tube tunnels recognised as a high risk mitigation for long tunnels
Table 2:
Guidelines and examples concerning choice betw
een single and twin tubes tunnels in Europe
Ali sploh obstaja resničen predpis, ki bi zahteval enocevne predore, so sicer neka priporočila UIC, pa niso javno dostopna.
LPL
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 09.03.2018, 16:08
Napisal/-a Re 4/4
Resničnega prespisa ni. Verjetno zato, ker bi lahko bilo veliko izjem. Obstaja TSI (varnost v železniških predorih, letnik 2007) ki ga je sprejela evropska komisija za konvecionalne in visoke hitrosti.
Predor nad 500 metrov mora imeti evakuacijsko pot. Predor nad 1 km se smatra, kot dolgi predor, če je odprt prostor do naslednjega predora daljše od 500 metrov. Glede enocevno ali dvocevno je odvisno od varnosti (verjetno prevoz nevarnih snovi+potniški vlaki). Nikakor pa ne samo dolžina. Od 10 km naprej pa se iz prakse gradita dve cevi in servisna cev ali povezava med predoroma.
TSI pa govori o varnostni opremi v predoru in varnosti na vlakih. Primer: Konstrukcija garniture ali lokomotive mora v daljših predorih, ščititi ljudi 15 minut, da lahko vlak še zapusti predor. 80km/h do 20 km predor in 100 km/h do 25 km. Če ga ne more, se uporabi izhod v sili. Na podlagi teh pravil, pa se verjetno izbere ali ena ali dve cevi.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 13.03.2018, 22:52
Napisal/-a zelencek