Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ministrstvo pripravilo pobudo za nadgradnjo odseka proge Divača – Koper v dvotirno progo
http://www.mzi.gov.si/si/medijsko_sredisce/novica/9333/
http://www.mzi.gov.si/si/medijsko_sredisce/novica/9333/
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Iz 2TDK sporočajo:leteči vlak napisal/-a:Odprto je javno naročilo Izvedba objektov za prečkanje doline Glinščice pri izgradnji drugega tira železniške proge Divača-Koper, ki obsega izdelavo PZI dokumentacije ter kasnejšo izgradnjo objektov most Glinščica 1, galerija Glinščica, most Glinščica 2, oporni zid nad galerijo predora 2 in ureditev bližnjih vodotokov.
https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=301680
Na razpis so se prijavili trije ponudniki. Z današnjim dnem je začel teči rok osmih delovnih dni za morebitno vložitev zahtevka po revizijskem postopku. Več na naslovu: https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_o ... zec=301680Družba 2TDK je v postopku oddaje javnega naročila »Izvedba objektov za prečkanje doline Glinščice pri izgradnji drugega tira železniške proge Divača–Koper« sprejela odločitev o oddaji javnega naročila, s katerim je predmetno naročilo oddala skupini ponudnikov Markomark Nival, d. o. o., Nival Invest, d. o. o. in Ekorel, d. o. o., ki so oddali ponudbo v vrednosti 7.962.693,59 evrov.
Aljaž
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Recenzija PZI projektov v BIM okolju za izgradnjo drugega tira železniške proge Divača - Koper
https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=319965
https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=319965
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Pa smo dočakali glavna dva razpisa za gradnjo. Upam, da ne bo podobno kot pri karavankah...
Zanimivo bo spremljati ali ima kakšno slovensko gradbeno podjetje sploh dovolj referenc. Mislim, da ne in da se bodo morali povezati s tujino, kot so se že na štajerski progi.
https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/razp ... ira/504955
Zanimivo bo spremljati ali ima kakšno slovensko gradbeno podjetje sploh dovolj referenc. Mislim, da ne in da se bodo morali povezati s tujino, kot so se že na štajerski progi.
https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/razp ... ira/504955
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ni kaj misliti, nobeno slovensko gradbeno podjeteje nima referenc za ta razpisa, kjer se zahteva:Zanimivo bo spremljati ali ima kakšno slovensko gradbeno podjetje sploh dovolj referenc. Mislim, da ne in da se bodo morali povezati s tujino, kot so se že na štajerski progi.
1) v zadnjih 2 letih letni promet preko 150 M€
2) v zadnjih 10 letih gradnja 10 km predorskih cevi, od tega vsaj en predor dolžine preko 3000 m
Bodo pa slovenski gradbinci v španoviji s tujimi, kjer se vidi tudi ŽGP.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
29 prijav za glavna gradbena dela, 15 za odsek Divača-Črni Kal in 14 za odsek Črni Kal-Koper: http://www.drugitir.si/novice/2020-01-1 ... -Kal-Koper
Aljaž
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Vprašanje samo ali Turki ali Kitajci. Daleč smo Evropejci prišli.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Že takoj čez severno mejo imajo njihova gradbena podjetja strogo prepovedan vstop in tako je tudi drugod po EU.dingo napisal/-a:Vprašanje samo ali Turki ali Kitajci. Daleč smo Evropejci prišli.
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 63
- Pridružen: 02.01.2015, 14:02
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Proga med Divačo in Koprom bo dvotirna
Žal je članek plačljiv....
https://www.delo.si/gospodarstvo/novice ... 71803.html#
Žal je članek plačljiv....
https://www.delo.si/gospodarstvo/novice ... 71803.html#
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Izgleda, da se firmi 2TDK slabo piše. Bodoči prometni minister, v wikipediji opisan kot teolog in politik https://sl.wikipedia.org/wiki/ Jernej_Vrtovec brez dneva zaposlitve izven stranke, je na predstavitvi jasno povedal, da bo morebiti prišlo do prenosa 2TDK na SŽ. Zlobni jeziki na eni gradbeni visoki šoli so zlobno pripomnili, da bo treba Madžare poplačati. Sicer se pa železnici pišejo slabi časi. Največjo prioriteto ima u vdeba e-vinjet in gradnja dodatnih pasov na AC omrežju. Železnica nekje bolj odzadaj s poudarkom na regionalnih progah. Še bolj odzadaj posodobitev proge MB-LJ da se doseže potovalni čas, kakršnega je obljubljal že davni direktor Rekar.
Sicer je pa vse odvisno od volje nastavljenega politkomisarja
Sicer je pa vse odvisno od volje nastavljenega politkomisarja
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Še zmeraj sem prepričan, da bi bilo namesto nove proge v Koper boljša investicija v novo progo Ljubljana-Celje, zato, ker bi tudi ta služila pristanišču Koper. Potovalni čas Lj-Mb bi bil za potniške vlake bistveno krajši, kot ga je obljubljal Rekar, ker se 170 let staro infrastrukturo ob Savi in Savinji pač lahko samo malo pošminka in nič drugega. Kraji ob Savi do Zidanega Mosta bi imeli dobro žel povezave do Ljubljane, proti Zagrebu in naprej itak ni veliko prometa. Kar pa se Kopra tiče, še nekaj dodatnih izvlečnih tirov v Rodiku na Kozini in Rižani bi moralo zadostovati, ob dejstvu, da se promet v Koper manjša.
preglednik
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Nova zamišljena proga LJ-CE niti ne povoha ne krajev med LJ in ZM, kjer se izvede skoraj 1/2 lokalnega potniškega prometa. Novo umišljena proga bi morala biti proga za visoke hitrosti (LGV), ki pa avtomatično ne dovoljujejo tovornega prometa, kar so bridko izkusili Nemci in se gradi po povsem drugačnih standardih, nagibi okoli 35‰. Seveda pa naš vrhunski šalabajzar dr. Župnik trdi, da je to rešitev za koprsko progo, "žičnico" je namreč zavrgel, ker so mu v eni firmi za take transporte lepo povedali, da je neuresničljiva., Služila bi le daljinskemu prometu MB-CE-LJ, kjer pa roko na srce ni dovolj populacije za rentabilnost, potrebnih je vsaj 50 parov vlakov z minimalno 500 potniki, se pravi dnevno vsaj 50.000 potnikov, kar je trenutni dnevni obseg prevozov na SŽ. Realni ni za pričakovati, da bi se 25.000 (20% Celjanov in Mariborčanov) vozilo v službo v Ljubljano.Še zmeraj sem prepričan, da bi bilo namesto nove proge v Koper boljša investicija v novo progo Ljubljana-Celje, zato, ker bi tudi ta služila pristanišču Koper. Potovalni čas Lj-Mb bi bil za potniške vlake bistveno krajši, kot ga je obljubljal Rekar, ker se 170 let staro infrastrukturo ob Savi in Savinji pač lahko samo malo pošminka in nič drugega. Kraji ob Savi do Zidanega Mosta bi imeli dobro žel povezave do Ljubljane, proti Zagrebu in naprej itak ni veliko prometa. Kar pa se Kopra tiče, še nekaj dodatnih izvlečnih tirov v Rodiku na Kozini in Rižani bi moralo zadostovati, ob dejstvu, da se promet v Koper manjša.
Dolgoletni trend kaže na rast pretovora v Kopru, enoletni dogodek (oziroma srednjeročni) NE sme vplivati na načrtovanje infrastrukture. V nasprotnem se namreč stalno najde izgovor, da se ne gradi! Najlepši primer 2TDK, ki se ga načrtuje že 20 let. Šele ko je prišlo do absolutne zasičenosti so se malce zmigali. In gradnja traja več časa, kakor cikličnoast gospodarskih gibanj!
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ja, možakar je pač prebral, kar so mu napisali na list. Kdo je pa napisal, to je pa večje vprašanje.Ljubitelj napisal/-a:Izgleda, da se firmi 2TDK slabo piše. Bodoči prometni minister, v wikipediji opisan kot teolog in politik https://sl.wikipedia.org/wiki/ Jernej_Vrtovec brez dneva zaposlitve izven stranke, je na predstavitvi jasno povedal, da bo morebiti prišlo do prenosa 2TDK na SŽ. Zlobni jeziki na eni gradbeni visoki šoli so zlobno pripomnili, da bo treba Madžare poplačati. Sicer se pa železnici pišejo slabi časi. Največjo prioriteto ima u vdeba e-vinjet in gradnja dodatnih pasov na AC omrežju. Železnica nekje bolj odzadaj s poudarkom na regionalnih progah. Še bolj odzadaj posodobitev proge MB-LJ da se doseže potovalni čas, kakršnega je obljubljal že davni direktor Rekar.
Sicer je pa vse odvisno od volje nastavljenega politkomisarja