Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
IggyAUT
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 90
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a IggyAUT »

in še vedno ni možno že v štartu zgraditi vse tunele v širini za dvotirnost? sam vprašam.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 278
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Projektna dokumentacija in dovoljenja so samo za en tir. Tudi razširjen "servisni tunel" je ubistvu širjenje tunela na črno. (oz. po projektno dokumentaciji ni za vlake.)
smok1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 81
Pridružen: 21.12.2017, 15:56

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a smok1 »

IggyAUT napisal/-a:in še vedno ni možno že v štartu zgraditi vse tunele v širini za dvotirnost? sam vprašam.
Evropska regulacija je zelo stroga za večtirne predore, zato se večina daljših predorov gradi s samo enim tirom na cev.
sierra5
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 11.02.2019, 9:04

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a sierra5 »

urban120 napisal/-a:Projektna dokumentacija in dovoljenja so samo za en tir. Tudi razširjen "servisni tunel" je ubistvu širjenje tunela na črno. (oz. po projektno dokumentaciji ni za vlake.)
nič ni na črno. je lepo skladno z gradbenim dovoljenjem in dodatno odločbo MOP-a, da za polni servisni profil ni potrebno novo gradbeno dovoljenje. Je pa res, da pa bo potem ko bodo polagali tire in gradili paralelni tir, to potrebno.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 655
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a trocken »

sierra5 napisal/-a:
urban120 napisal/-a:Projektna dokumentacija in dovoljenja so samo za en tir. Tudi razširjen "servisni tunel" je ubistvu širjenje tunela na črno. (oz. po projektno dokumentaciji ni za vlake.)
nič ni na črno. je lepo skladno z gradbenim dovoljenjem in dodatno odločbo MOP-a, da za polni servisni profil ni potrebno novo gradbeno dovoljenje. Je pa res, da pa bo potem ko bodo polagali tire in gradili paralelni tir, to potrebno.
In soglasje italijanske strani tudi, čeprav se tega ne omenja na glas. Ker zna biti s tem problem. Zamere glede naših soglasij za njihove projekte itd...
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 278
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a urban120 »

sierra5 napisal/-a:
urban120 napisal/-a:Projektna dokumentacija in dovoljenja so samo za en tir. Tudi razširjen "servisni tunel" je ubistvu širjenje tunela na črno. (oz. po projektno dokumentaciji ni za vlake.)
nič ni na črno. je lepo skladno z gradbenim dovoljenjem in dodatno odločbo MOP-a, da za polni servisni profil ni potrebno novo gradbeno dovoljenje. Je pa res, da pa bo potem ko bodo polagali tire in gradili paralelni tir, to potrebno.
Sem malo po domače napisal. Samo izgradnja predorov brez projekta in ostale dokumentacije je nekaj, kar si država ne bi smela privoščiti.
hidro
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 58
Pridružen: 06.08.2006, 9:11

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a hidro »

Dr. Duhovnik ima spet novo idejo.
No, vsaj zame je nova.
https://www.youtube.com/watch?v=BAGJBt8CnXE
sierra5
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 11.02.2019, 9:04

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a sierra5 »

urban120 napisal/-a:
sierra5 napisal/-a:
urban120 napisal/-a:Projektna dokumentacija in dovoljenja so samo za en tir. Tudi razširjen "servisni tunel" je ubistvu širjenje tunela na črno. (oz. po projektno dokumentaciji ni za vlake.)
nič ni na črno. je lepo skladno z gradbenim dovoljenjem in dodatno odločbo MOP-a, da za polni servisni profil ni potrebno novo gradbeno dovoljenje. Je pa res, da pa bo potem ko bodo polagali tire in gradili paralelni tir, to potrebno.
Sem malo po domače napisal. Samo izgradnja predorov brez projekta in ostale dokumentacije je nekaj, kar si država ne bi smela privoščiti.

?? gradbena in projektna dokumentacije je bila v tem delu za tiste tri servisne tunele dopolnjena. Ker pa je bilo prej "obdelano" zadostno območje, tudi servisni tuneli pa prvotno projektirani z zadosti "clearenc-a" , so to bile zgolj minimalne dopolnitve gradbenih dokumentov in korekcije popisa in cen, ker se v te servisne v tej fazi tako ali tako ne bo vgrajevali nič in gre zgolj samo za širši izkop.
Uporabniški avatar
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2446
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Priznanje sposobnosti za sodelovanje v drugi fazi javnih naročil za glavna gradbena dela
14. 10. 2020

Nadzorni svet družbe 2TDK se je na današnji seji seznanil tudi z odločitvijo o priznanju sposobnosti za sodelovanje v drugi fazi javnih naročil za gradnjo objektov drugega tira železniške proge – odsek 1: Divača–Črni Kal in – odsek 2: Črni Kal–Koper, ki jo je sprejela uprava družbe 2TDK.

Z odločitvijo se sposobnost za oba odseka prizna kandidatom:

- JV Gorenjska gradbena družba d.d., Metrostav a.s. in CGP d.d.
- JV STRABAG AG Spittal an der Drau, STRABAG AG, Podružnica Ljubljana, Ed Züblin AG in GÜLERMAK Ağır Sanayi İnşaat ve Taahhüt A.Ş.
- JV Kolektor CPG d.o.o., Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş. in Özaltın İnşaat Ticaret Ve Sanayi A.Ş.
- Cengiz İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş.

Vsi kandidati, ki jim je priznana sposobnost, bodo povabljeni k oddaji ponudb za drugo fazo postopka.

Odločitev bo, če ne bo pritožb, pravnomočna v osmih delovnih dneh.

Družba 2 TDK je pri odločitvi ravnala skladno s veljavno zakonodajo, ki spodbuja in pospešuje hitrejši razvoj gospodarstva in rast investicij po epidemiji Covid-19. Skladno z omenjeno zakonodajo gospodarski subjekti iz tretjih držav v postopku javnega naročila sodelujejo, če imajo države sklenjen večstranski ali dvostranski trgovinski sporazum.
http://www.drugitir.si/novice/2020-10-1 ... dbena-dela
Aljaž
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 182
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 182
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

ZAVRNJEN PRVI REVIZIJSKI ZAHTEVEK ZA GLAVNA GRADBENA DELA

Državna revizijska komisija je kot neutemeljen zavrnila zahtevek za revizijo, ki sta ga v postopku pravnega varstva pri oddaji posla za glavna dela na drugem tiru med Divačo in Koprom skupaj vložili družba Euroasfalt iz Sarajeva in turška družba IC Ictas Insaat.

Iz državne revizijske komisije so danes sporočili, da niso ugotovili zatrjevanih kršitev 2TDK, saj je ta upravičeno zaključil, da vlagatelja Euroasfalt in IC Ictas Insaat na podlagi naročnikovega poziva nista predložila vseh zahtevanih dokazil o nekaznovanosti za osebe, relevantne v smislu zakona o javnem naročanju.

Na državni revizijski komisiji je v tej fazi postopka še šest revizijskih zahtevkov.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
kitak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 110
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: celje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a kitak »

IZDELAVA OKOLJSKE, INVESTICIJSKE IN OSTALE DOKUMENTACIJE V POSTOPKU DRŽAVNEGA PROSTORSKEGA NAČRTOVANJA ZA DVOTIRNOST NOVE ŽEL. PROGE DIVAČA - KOPER
Vir: https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_p ... zec=376683
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1594
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a grega »

Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3692
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Dajmo narediti update, kaj se sploh dogaja na projektu stoletja.

Nekaj slik iz doline Glinščica.

https://www.instagram.com/p/CI7n27GFyiX/

Pa še dobra novica. Vse pritožbe Kitajcev na neizbor, je revizijska komisija označila kot neutemeljene. Zavrnili so tudi Turke, le avstrijski Strabag se je vrnil v igro.
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1594
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a grega »

GRADNJA V DOLINI GLINŠČICE

Na progi drugega tira od Divače proti Kopru bo vlak med prvim in drugim predorom, ki sta najdaljša na progi, premostil dolino Glinščice. Gradbena dela na tem delu bodoče proge so se začela septembra lansko leto, ko je bil izvajalec, konzorcij družb Markomark Nival d.o.o., Nival Invest d.o.o. in Ekorel d.o.o., uveden v delo.

Danes so dela na premostitvenem objektu v polnem teku. So zelo zahtevna, ker se gradi v strmem pobočju kanjona reke Glinščice in njenih pritokov, ob tem pa je potrebno upoštevati tako stroge okoljevarstvene zahteve, ker ima dolina Glinščice status naravnega rezervata, kot tudi spremenljive vremenske pogoje.

V območju severnega portala drugega predora (T2) je že zgrajen oporni zid dolžine 16 metrov in višine 20 metrov. Trenutno je v zaključni fazi gradnja opornega zidu v osrednjem območju objekta, ki je dolg 61 metrov in visok 16 metrov. Konstrukcijska zasnova je branasta, povezujejo jo vmesne monolitne grede in kamniti bloki.
Na gradbišču se izvajajo še izkopi in začasna zaščita portalov obeh, prvega in drugega, predora in krajnih opornikov, utrjujejo se dostopi do temeljev začasne podporne konstrukcije, nujne za začetek gradnje premostitvenega objekta, ki je zasnovan v obliki zaprte škatlaste konstrukcije, da bi omilili vpliv železniškega prometa na zavarovano območje doline Glinščice.

Časovnica izgradnje je v okviru terminskega plana.
Slike na:
https://www.facebook.com/zadrugitir/pos ... 3127136597
Odgovori