Stran 150 od 160

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 08.09.2020, 17:51
Napisal/-a IggyAUT
in še vedno ni možno že v štartu zgraditi vse tunele v širini za dvotirnost? sam vprašam.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 08.09.2020, 18:39
Napisal/-a urban120
Projektna dokumentacija in dovoljenja so samo za en tir. Tudi razširjen "servisni tunel" je ubistvu širjenje tunela na črno. (oz. po projektno dokumentaciji ni za vlake.)

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 08.09.2020, 19:09
Napisal/-a smok1
IggyAUT napisal/-a:in še vedno ni možno že v štartu zgraditi vse tunele v širini za dvotirnost? sam vprašam.
Evropska regulacija je zelo stroga za večtirne predore, zato se večina daljših predorov gradi s samo enim tirom na cev.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 08.09.2020, 19:29
Napisal/-a sierra5
urban120 napisal/-a:Projektna dokumentacija in dovoljenja so samo za en tir. Tudi razširjen "servisni tunel" je ubistvu širjenje tunela na črno. (oz. po projektno dokumentaciji ni za vlake.)
nič ni na črno. je lepo skladno z gradbenim dovoljenjem in dodatno odločbo MOP-a, da za polni servisni profil ni potrebno novo gradbeno dovoljenje. Je pa res, da pa bo potem ko bodo polagali tire in gradili paralelni tir, to potrebno.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 08.09.2020, 20:08
Napisal/-a trocken
sierra5 napisal/-a:
urban120 napisal/-a:Projektna dokumentacija in dovoljenja so samo za en tir. Tudi razširjen "servisni tunel" je ubistvu širjenje tunela na črno. (oz. po projektno dokumentaciji ni za vlake.)
nič ni na črno. je lepo skladno z gradbenim dovoljenjem in dodatno odločbo MOP-a, da za polni servisni profil ni potrebno novo gradbeno dovoljenje. Je pa res, da pa bo potem ko bodo polagali tire in gradili paralelni tir, to potrebno.
In soglasje italijanske strani tudi, čeprav se tega ne omenja na glas. Ker zna biti s tem problem. Zamere glede naših soglasij za njihove projekte itd...

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 09.09.2020, 0:50
Napisal/-a urban120
sierra5 napisal/-a:
urban120 napisal/-a:Projektna dokumentacija in dovoljenja so samo za en tir. Tudi razširjen "servisni tunel" je ubistvu širjenje tunela na črno. (oz. po projektno dokumentaciji ni za vlake.)
nič ni na črno. je lepo skladno z gradbenim dovoljenjem in dodatno odločbo MOP-a, da za polni servisni profil ni potrebno novo gradbeno dovoljenje. Je pa res, da pa bo potem ko bodo polagali tire in gradili paralelni tir, to potrebno.
Sem malo po domače napisal. Samo izgradnja predorov brez projekta in ostale dokumentacije je nekaj, kar si država ne bi smela privoščiti.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 20.09.2020, 21:59
Napisal/-a hidro
Dr. Duhovnik ima spet novo idejo.
No, vsaj zame je nova.
https://www.youtube.com/watch?v=BAGJBt8CnXE

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 21.09.2020, 8:59
Napisal/-a sierra5
urban120 napisal/-a:
sierra5 napisal/-a:
urban120 napisal/-a:Projektna dokumentacija in dovoljenja so samo za en tir. Tudi razširjen "servisni tunel" je ubistvu širjenje tunela na črno. (oz. po projektno dokumentaciji ni za vlake.)
nič ni na črno. je lepo skladno z gradbenim dovoljenjem in dodatno odločbo MOP-a, da za polni servisni profil ni potrebno novo gradbeno dovoljenje. Je pa res, da pa bo potem ko bodo polagali tire in gradili paralelni tir, to potrebno.
Sem malo po domače napisal. Samo izgradnja predorov brez projekta in ostale dokumentacije je nekaj, kar si država ne bi smela privoščiti.

?? gradbena in projektna dokumentacije je bila v tem delu za tiste tri servisne tunele dopolnjena. Ker pa je bilo prej "obdelano" zadostno območje, tudi servisni tuneli pa prvotno projektirani z zadosti "clearenc-a" , so to bile zgolj minimalne dopolnitve gradbenih dokumentov in korekcije popisa in cen, ker se v te servisne v tej fazi tako ali tako ne bo vgrajevali nič in gre zgolj samo za širši izkop.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 14.10.2020, 16:40
Napisal/-a leteči vlak
Priznanje sposobnosti za sodelovanje v drugi fazi javnih naročil za glavna gradbena dela
14. 10. 2020

Nadzorni svet družbe 2TDK se je na današnji seji seznanil tudi z odločitvijo o priznanju sposobnosti za sodelovanje v drugi fazi javnih naročil za gradnjo objektov drugega tira železniške proge – odsek 1: Divača–Črni Kal in – odsek 2: Črni Kal–Koper, ki jo je sprejela uprava družbe 2TDK.

Z odločitvijo se sposobnost za oba odseka prizna kandidatom:

- JV Gorenjska gradbena družba d.d., Metrostav a.s. in CGP d.d.
- JV STRABAG AG Spittal an der Drau, STRABAG AG, Podružnica Ljubljana, Ed Züblin AG in GÜLERMAK Ağır Sanayi İnşaat ve Taahhüt A.Ş.
- JV Kolektor CPG d.o.o., Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş. in Özaltın İnşaat Ticaret Ve Sanayi A.Ş.
- Cengiz İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş.

Vsi kandidati, ki jim je priznana sposobnost, bodo povabljeni k oddaji ponudb za drugo fazo postopka.

Odločitev bo, če ne bo pritožb, pravnomočna v osmih delovnih dneh.

Družba 2 TDK je pri odločitvi ravnala skladno s veljavno zakonodajo, ki spodbuja in pospešuje hitrejši razvoj gospodarstva in rast investicij po epidemiji Covid-19. Skladno z omenjeno zakonodajo gospodarski subjekti iz tretjih držav v postopku javnega naročila sodelujejo, če imajo države sklenjen večstranski ali dvostranski trgovinski sporazum.
http://www.drugitir.si/novice/2020-10-1 ... dbena-dela

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 24.11.2020, 19:08
Napisal/-a Heisenberg

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 27.11.2020, 16:54
Napisal/-a Heisenberg
ZAVRNJEN PRVI REVIZIJSKI ZAHTEVEK ZA GLAVNA GRADBENA DELA

Državna revizijska komisija je kot neutemeljen zavrnila zahtevek za revizijo, ki sta ga v postopku pravnega varstva pri oddaji posla za glavna dela na drugem tiru med Divačo in Koprom skupaj vložili družba Euroasfalt iz Sarajeva in turška družba IC Ictas Insaat.

Iz državne revizijske komisije so danes sporočili, da niso ugotovili zatrjevanih kršitev 2TDK, saj je ta upravičeno zaključil, da vlagatelja Euroasfalt in IC Ictas Insaat na podlagi naročnikovega poziva nista predložila vseh zahtevanih dokazil o nekaznovanosti za osebe, relevantne v smislu zakona o javnem naročanju.

Na državni revizijski komisiji je v tej fazi postopka še šest revizijskih zahtevkov.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 27.11.2020, 17:20
Napisal/-a kitak
IZDELAVA OKOLJSKE, INVESTICIJSKE IN OSTALE DOKUMENTACIJE V POSTOPKU DRŽAVNEGA PROSTORSKEGA NAČRTOVANJA ZA DVOTIRNOST NOVE ŽEL. PROGE DIVAČA - KOPER
Vir: https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_p ... zec=376683

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 01.12.2020, 16:16
Napisal/-a grega

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 23.12.2020, 11:06
Napisal/-a Re 4/4
Dajmo narediti update, kaj se sploh dogaja na projektu stoletja.

Nekaj slik iz doline Glinščica.

https://www.instagram.com/p/CI7n27GFyiX/

Pa še dobra novica. Vse pritožbe Kitajcev na neizbor, je revizijska komisija označila kot neutemeljene. Zavrnili so tudi Turke, le avstrijski Strabag se je vrnil v igro.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 21.01.2021, 9:53
Napisal/-a grega
GRADNJA V DOLINI GLINŠČICE

Na progi drugega tira od Divače proti Kopru bo vlak med prvim in drugim predorom, ki sta najdaljša na progi, premostil dolino Glinščice. Gradbena dela na tem delu bodoče proge so se začela septembra lansko leto, ko je bil izvajalec, konzorcij družb Markomark Nival d.o.o., Nival Invest d.o.o. in Ekorel d.o.o., uveden v delo.

Danes so dela na premostitvenem objektu v polnem teku. So zelo zahtevna, ker se gradi v strmem pobočju kanjona reke Glinščice in njenih pritokov, ob tem pa je potrebno upoštevati tako stroge okoljevarstvene zahteve, ker ima dolina Glinščice status naravnega rezervata, kot tudi spremenljive vremenske pogoje.

V območju severnega portala drugega predora (T2) je že zgrajen oporni zid dolžine 16 metrov in višine 20 metrov. Trenutno je v zaključni fazi gradnja opornega zidu v osrednjem območju objekta, ki je dolg 61 metrov in visok 16 metrov. Konstrukcijska zasnova je branasta, povezujejo jo vmesne monolitne grede in kamniti bloki.
Na gradbišču se izvajajo še izkopi in začasna zaščita portalov obeh, prvega in drugega, predora in krajnih opornikov, utrjujejo se dostopi do temeljev začasne podporne konstrukcije, nujne za začetek gradnje premostitvenega objekta, ki je zasnovan v obliki zaprte škatlaste konstrukcije, da bi omilili vpliv železniškega prometa na zavarovano območje doline Glinščice.

Časovnica izgradnje je v okviru terminskega plana.
Slike na:
https://www.facebook.com/zadrugitir/pos ... 3127136597