Stran 152 od 152

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 04.03.2021, 16:01
Napisal/-a mkx
sikos napisal/-a: 04.03.2021, 15:29
mkx napisal/-a: 04.03.2021, 15:18 To je očitno. Bi bilo zanimivo izvedeti, zakaj ponudbe ni oddal. Ali je bila morda zgornja meja cene prenizka (in je torej nerealna in bodo sledile znatne podražitve)?
Nekako tako, cene ni mogel postaviti tako nizko... Se mu skoraj ne izplača, treba iz Turčije privleči vso težko gradbeno mehanizacijo, tako kot na Hrvaškem, to pa stane...
Vprašanje je tudi kolikšne kapacitete sploh ima ... konec koncev dela slovensko stran druge cevi avtocestnega predora Karavanke ... Najbrž bi se pomujali, če bi bila cena dobra. Za majhen zaslužek pa, kot si napisal, se jim ne splača.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 04.03.2021, 17:47
Napisal/-a sierra5
mkx napisal/-a: 04.03.2021, 16:01
sikos napisal/-a: 04.03.2021, 15:29
mkx napisal/-a: 04.03.2021, 15:18 To je očitno. Bi bilo zanimivo izvedeti, zakaj ponudbe ni oddal. Ali je bila morda zgornja meja cene prenizka (in je torej nerealna in bodo sledile znatne podražitve)?
Nekako tako, cene ni mogel postaviti tako nizko... Se mu skoraj ne izplača, treba iz Turčije privleči vso težko gradbeno mehanizacijo, tako kot na Hrvaškem, to pa stane...
Vprašanje je tudi kolikšne kapacitete sploh ima ... konec koncev dela slovensko stran druge cevi avtocestnega predora Karavanke ... Najbrž bi se pomujali, če bi bila cena dobra. Za majhen zaslužek pa, kot si napisal, se jim ne splača.
Ali pa špekuliramo in rečemo, da so se pa "bratsko" dogovorili, da eni dajo ponudbo na enem odseku, eni pa na drugem. S tem da vidijo koliko bo Strabag dal ceno na 1. odseku, ker bo drugi potem tudi tu-tu oz. se bo lažje orientiralo s ponudbo. Pa ne da je to prevec po regelcih, al vemo kako je to v praksi.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 04.03.2021, 19:42
Napisal/-a oCTANE95
sikos napisal/-a: 04.03.2021, 15:29
mkx napisal/-a: 04.03.2021, 15:18 To je očitno. Bi bilo zanimivo izvedeti, zakaj ponudbe ni oddal. Ali je bila morda zgornja meja cene prenizka (in je torej nerealna in bodo sledile znatne podražitve)?
Nekako tako, cene ni mogel postaviti tako nizko... Se mu skoraj ne izplača, treba iz Turčije privleči vso težko gradbeno mehanizacijo, tako kot na Hrvaškem, to pa stane...
En bager iz Turčije pripeljat gor do Karavank je Cengiz stalo 5000 EUR. Preverjeno iz prve roke ker smo jih peljali v nasem podjetju. Strosek premika strojev je tu majhen. Bolj je verjetno da je Kolektor CPG rekel Cengizu, OK mi ti pustimo Karavanke, ti bos pa nam drugi tir.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 04.03.2021, 20:08
Napisal/-a Tin€
oCTANE95 napisal/-a: 04.03.2021, 19:42 Bolj je verjetno da je Kolektor CPG rekel Cengizu, OK mi ti pustimo Karavanke, ti bos pa nam drugi tir.
Tole pa ne bo držalo. Spomnite se nazaj kakšne bitke so potekale okoli Karavank in koliko je bilo metanja polen pod noge. Predstavnik Cengiza je ob sklenitvi posla za Karavanke dejal, da je to zanjih majhen posel in da se takih oni ne lotevajo. Razlog za projekt Karavanke pri Cengizu, je bil v tem, da ciljajo na večji projekt. To pišem sicer po spominu in ni nujno dobesedno točen, je pa vsebinsko. Vsebino njegove izjave sem si zapomnil in me sedaj preseneča, da niso oddali ponudbe.

Počakajmo kaj se bo zgodilo čez teden dni pri oddaji ponudb za drugi del trase.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 08.03.2021, 11:47
Napisal/-a Re 4/4
Danes ob 10. uri se je iztekel rok za oddajo ponudb v 2. fazi javnega naročila za gradnjo objektov drugega tira železniške proge Divača–Koper za odsek 2: Črni Kal–Koper. Oddana je bila ponudba:

JV Kolektor CPG d.o.o., Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş. in Özaltın İnşaat Ticaret Ve Sanayi A.Ş. je za izvedbo del ponudil ceno 224.749.369,00 EUR brez DDV.
Limitirana vrednost za odsek 2 znaša 230.700.000,00 EUR brez DDV, zato je ponudba veljavna.

Družba 2TDK bo izvedla preveritev ponudb in postopek nadaljevala skladno z ZJN-3. Ocenjujemo, da je ponudbo mogoče pregledati v roku tedna dni.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 08.03.2021, 19:19
Napisal/-a trocken
Kdo tukaj komu laže? Vsi vsem! Tega ni mogoče zgraditi do konca leta 2025. Vsaj kolikor toliko kvalitetno ne. Zato je razlaga Cengiza, ki se zaradi prekratkih rokov ni prijavil čisto na mestu.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 23.03.2021, 11:38
Napisal/-a leteči vlak
Za izbor izvajalca na odseku 1 vložen revizijski zahtevek
23. 03. 2021

Na odločitev uprave družbe 2TDK o izboru izvajalca za gradnjo objektov drugega tira železniške proge med Divačo in Koprom za odsek 1: Divača–Črni Kal, za katerega je bil izbran JV Kolektor CPG d.o.o., Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş. in Özaltın İnşaat Ticaret Ve Sanayi A.Ş., je družba Strabag AG Ortenburgerstrasse 27 A - 9800 Spittal an der Drau, STRABAG AG, Podružnica Ljubljana vložila revizijski zahtevek.

Podpis pogodbe za odsek 2: Črni Kal–Koper z izbranim izvajalcem JV Kolektor CPG d.o.o., Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş. in Özaltın İnşaat Ticaret Ve Sanayi A.Ş. je predviden 31. 3. 2021.
http://www.drugitir.si/novice/2021-03-2 ... i-zahtevek

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 23.03.2021, 14:05
Napisal/-a mkx
Me prav zanima, kaj Strabag navaja kot nepravilnost pri izbiri.

Prav tako me zanima, koliko bi bilo pritožb, če bi se ob vložitvi pritožbe moralo vplačati depozit v višini recimo 5% zneska (lahko s kapico na recimo 1M€) ponudbe proti kateri se pritožuješ, in bi se ta depozit izgubil, če bi bila pritožba neuspešna.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 23.03.2021, 15:23
Napisal/-a Tin€
mkx napisal/-a: 23.03.2021, 14:05 Prav tako me zanima, koliko bi bilo pritožb, če bi se ob vložitvi pritožbe moralo vplačati depozit v višini recimo 5% zneska (lahko s kapico na recimo 1M€) ponudbe proti kateri se pritožuješ, in bi se ta depozit izgubil, če bi bila pritožba neuspešna.
To bi moralo biti obvezno, saj mora tudi posameznik pri pritožbi upravnemu organu plačati takso.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 23.03.2021, 18:23
Napisal/-a desiro
Tin€ napisal/-a: 23.03.2021, 15:23
mkx napisal/-a: 23.03.2021, 14:05 Prav tako me zanima, koliko bi bilo pritožb, če bi se ob vložitvi pritožbe moralo vplačati depozit v višini recimo 5% zneska (lahko s kapico na recimo 1M€) ponudbe proti kateri se pritožuješ, in bi se ta depozit izgubil, če bi bila pritožba neuspešna.
To bi moralo biti obvezno, saj mora tudi posameznik pri pritožbi upravnemu organu plačati takso.
še premalo je 5 %....
Zgodba ki jo trenutno doživljam..pravda na sodišču, zoper zavarovalnico povzročitelja prometne nesreče ki ji pač ne diši plačati realne odškodnine...
Od tega da moram zalagati za odvetnika, plačati vsak narok, založiti za izvedence....pa še se lahko zgodi da bo sodišče oziroma država podprla korporacijo z miljonskim kapitalom...

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 06.04.2021, 14:42
Napisal/-a andre85
https://www.primorske.si/primorska/pri- ... ega-tira-k

V deželni vladi Furlanije - Julijske krajine (FJK) naj bi odločno nasprotovali gradnji drugega tira med Divačo in Koprom, ker naj bi resno ogrožal Naravni rezervat doline Glinščice, je poročal Primorski dnevnik.

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 06.04.2021, 17:16
Napisal/-a Ljubitelj
V deželni vladi Furlanije - Julijske krajine (FJK) naj bi odločno nasprotovali gradnji drugega tira med Divačo in Koprom, ker naj bi resno ogrožal Naravni rezervat doline Glinščice, je poročal Primorski dnevnik.
Italijani so imeli zadržke in projekti so se ustrezni izvedli za zaščito vodnih virov v dolini Glinščice. Zdaj je pa malce pozno imeti zadržke po tolikih kletih projektiranja. Drugi mesec se po izjavah pogodbenikov namreč gradnja spodnejm odseku začne, na odseku and Črnim Kalom pa še čaka na izzid pritožbe Strabaga. Verjetno neuspešne.