Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
stjepan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.02.2009, 21:17

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a stjepan » 10.12.2009, 22:56

Še več jih bo lahko,saj bo APB do Kopra :mrgreen:
Uporabniški avatar
SZ541-006
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 137
Pridružen: 01.03.2008, 23:33
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a SZ541-006 » 11.12.2009, 0:34

stjepan napisal/-a:Še več jih bo lahko,saj bo APB do Kopra :mrgreen:

@stjepan, se strinjam s teboj :wink: ko bo drugi tir Divača-Koper končan, bom šel kar peš in z digitalcem :mrgreen:
Lep pozdrav

Mario
oCTANE95
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 60
Pridružen: 27.09.2009, 21:38

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a oCTANE95 » 31.01.2010, 16:18

A je že kej novega oz. konkretnega na mizah o izgradnji enega največjih projekotv slovenskih železnic?
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9003
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 14.02.2010, 12:08

Izgleda, da ste že obupali... :(

Na forumu skyscrapercity.com potekajo tudi diskusije v zvezi z železnico...

Sem zasledil pogovor z državnim sekretarjem z ministrstva za promet Igorjem Jakominom v Delu, dne 13.2.2010...

http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 87&page=16

Če on ne ve, pol ne ve noben :roll:
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1572
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a grega » 14.02.2010, 16:04

Zakaj bi obupali? Mogoče zato ker se ne naklada neki v tri krasne o nekih načrtih, željah, mnenjih....
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 595
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a trocken » 14.02.2010, 20:46

Tudi jaz sem bral ta članek. Ta tip (sekretar) sploh ne ve, koliko bo ta podzemeljski hec vreden, na kaj bomo pod zemljo naleteli, ali bo "keš" iz Bruslja po letu 2013...Upam , da se bo to izšlo...
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a napajalc » 14.02.2010, 23:10

...potrebno bo začet delat,ne jokat ampak delat-Avstrijci so s projektom izgradnje podzemne železnice pod Dunajem ( od l. 1992 - 2009 ) reševali g.krizo prvič leta 1995 in drugič leta 2002. Samo za podaljšanje 10 km ene linije ( iz 4 km na 14 km ) so porabili okoli 1 mld€ - no, očitno so izračunali, da se jim splača .
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1480
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Dino S » 24.02.2010, 17:15

Med Trstom in Divačo se bo iskala nova trasa za železniško povezavo
Danes sta se v Ljubljani na temo železniške povezave med Trstom in Divačo srečala državni sekretar v Ministrstvu za promet dr. Igor Jakomin in namestnik ministra za infrastrukturo in promet Republike Italije Robert Castelli.

Povezava Trst - Divača je namreč druga proga, poleg proge Koper – Divača, ki je del V. vse-evropskega koridorja in hkrati 6. prednostni projekt. Optimalna trasa za to povezavo je bila leta 2008 že sprejeta s strani Italije in Slovenije in potrjena s sklepom na medvladni komisiji, na podlagi določitve trase pa je bila s strani Evropske komisije odobrena tudi Odločba o sofinanciranju izdelave študij in projektne dokumentacije, ki je bila podpisana že 5.12.2008.

Decembra lani je nato Italija podala nov predlog trase železniške proge med Trstom in Divačo, ki pa je za Slovenijo nesprejemljiv, zato bosta Slovenija in Italija sedaj poskusili poiskati novo, za obe strani sprejemljivo različico trase.

Dr. Jakomin je poudaril, da bi sprejetje zadnjega italijanskega predloga, ki poteka po obalni strani, za Slovenijo pomenilo, da bi morala spremeniti prostorske načrte, ki so že izdelani ali so v postopku izdelave za to območje med Koprom in cepiščem v Črnem Kalu. Ker so glede na slovensko zakonodajo za pripravo prostorskega načrta potrebna tudi do tri leta, bi sprejetje takšnega predloga zavrlo dela na trasi med Koprom in Divačo, ki bodo predvidoma stekla že v drugi polovici letošnjega leta, ter s tem resno ogrozila črpanje evropskih kohezijskih sredstev.

Castelli je na podlagi teh argumentov izrazil razumevanje za nesprejemljivost novega italijanskega predloga na slovenski strani, a k temu dodal, da že potrjena trasa iz leta 2008 za italijansko stran ni več sprejemljiva, saj so za njeno izvedbo prejeli negativno mnenje italijanskega okoljskega ministrstva ter da trasa ne bi smela povzročati vrtanja kraškega podzemlja, ki je zaščiteno.

Castelli in dr. Jakomin sta se srečanje sklenila z odločitvijo, da bodo predstavniki obeh držav v okviru strokovne medvladne skupine takoj začeli iskati še eno možno traso, ki naj bi bila speljana severno od prvotno načrtovane in bo sprejemljiva za obe državi. Prvo naslednje srečanje na strokovni ravni pa je predvideno že v prihodnjem tednu.

http://www.mzp.gov.si/si/splosno/cns/novica/article/771/6365/3269949bf0/
...
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1480
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Dino S » 24.02.2010, 17:18

Naj preprosto naredijo preko Gorice do Logatca pa bo :roll:
...
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3559
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 24.02.2010, 18:09

Če znam sešteti koliko je 1+1, je zagotovo v igri Italjansko nagajanje. Kot prvo, da Slovenija ne dobi od EU-ja nič denarja, ker bo zamudila roke za začetek gradnje, kot drugo so verjetno Italjani izračunali, da je bolje izgubiti tistih nekaj fičnikov v primerjavi s preusmeritvijo prometa preko Slovenije na Trbiž in naprej preko Avstrije proti Ukrajini. Italjan se še s hudičem poroči, če ima kakšno korist od tega.

Spreminjanje trase bo zagotovo zavleklo že tako vprašljiv začetek gradnje že dogovorjenih prog, seveda če bo do tega prišlo. Upam da Slovenija ne bo odstopila že od podpisanega sporazuma. Glede na to, da je bil dosežen mednarodni sporazum, so verjetno tudi kakšne sankcije za odstop od le tega. Tu je verjetno iz Italjanske strani tudi nekaj napenjanja mišic zaradi plinskega terminala. Je pa zanimivo, da so se na italjanski strani odločili, da je prepovedano vrtanje po kraškem podžemlju ravno ob tem projektu.

Če jim uspe (Italjanom) sprememba trase, morajo naši vztrajati pri že obstoječi trasi med Koprom in Divačo, ter iz tega naslova potegniti maksimum Evrov, Italjani pa naj krijejo stroške nove trase tudi na naši strani, za povrhu pa še izpad dohodka zaradi zamude. Ali bo kdo od naših imel toliko jajc in kaj takega vsaj potihoma zahteval od sosedov oz. EU. Naglas oziroma z povišanim tonom zagotovo ne :!:
Tine
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1187
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a zbowe » 24.02.2010, 18:29

To bi bilo najlažje, vendar, bi v tem primeru EU finansirala drugi tir za Koper?
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1480
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Dino S » 24.02.2010, 20:30

zbowe napisal/-a:To bi bilo najlažje, vendar, bi v tem primeru EU finansirala drugi tir za Koper?

Ne vem, to mene tudi najbolj skrbi vendar pa bi naj bilo koprsko pristanišče del petega koridorja in EU bo financirala progo od Črnega Kala do Kopra; dve tako različni trasi pa bi sigurno prinesli najmanj 2x večje stroške in vprašanje, če se EU (in pa tudi Sloveniji) bi splačalo...
...
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1369
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a preglednik » 24.02.2010, 21:38

Morda pa koga moti to, da tako vstrajno dajemo v isti koš novo povezavo Divača-Koper in peti koridor Barcelona - Kijev, oz. Benetke - Ljubljana. Smeri sta si precej različni..
preglednik
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 25.02.2010, 1:58

preglednik napisal/-a:Morda pa koga moti to, da tako vstrajno dajemo v isti koš novo povezavo Divača-Koper in peti koridor Barcelona - Kijev, oz. Benetke - Ljubljana. Smeri sta si precej različni..


To sta siamska dvojčka. Če ne bo enega, tudi ne bo drugega.

Moje mnenje je črno. Projektna dokumentacija je bila narejena in sprejeta. Govora je bilo, (po medijih), da je projekt v fazi odkupa potrebnih zemljišč. Sedaj pa znova takšen preobrat, ki močno zaudarja.
Namreč, če bi več ali manj bilo vse tiho, bi pomenilo da projekt živi, se počasi razvija in bi morda enkrat v doglednem času morda le videli ti dve novi povezavi.
Po temle sodeč pa se vse dela na tem, da se projekt opusti. Da so za to vsega krivi Italijani, je le pesek v oči, katerega nam vseskozi šopa vlada. :?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1187
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a zbowe » 25.02.2010, 9:54

Tin€ napisal/-a:Če znam sešteti koliko je 1+1, je zagotovo v igri Italjansko nagajanje. Kot prvo, da Slovenija ne dobi od EU-ja nič denarja, ker bo zamudila roke za začetek gradnje, kot drugo so verjetno Italjani izračunali, da je bolje izgubiti tistih nekaj fičnikov v primerjavi s preusmeritvijo prometa preko Slovenije na Trbiž in naprej preko Avstrije proti Ukrajini. Italjan se še s hudičem poroči, če ima kakšno korist od tega.

Spreminjanje trase bo zagotovo zavleklo že tako vprašljiv začetek gradnje že dogovorjenih prog, seveda če bo do tega prišlo. Upam da Slovenija ne bo odstopila že od podpisanega sporazuma. Glede na to, da je bil dosežen mednarodni sporazum, so verjetno tudi kakšne sankcije za odstop od le tega. Tu je verjetno iz Italjanske strani tudi nekaj napenjanja mišic zaradi plinskega terminala. Je pa zanimivo, da so se na italjanski strani odločili, da je prepovedano vrtanje po kraškem podžemlju ravno ob tem projektu.

Če jim uspe (Italjanom) sprememba trase, morajo naši vztrajati pri že obstoječi trasi med Koprom in Divačo, ter iz tega naslova potegniti maksimum Evrov, Italjani pa naj krijejo stroške nove trase tudi na naši strani, za povrhu pa še izpad dohodka zaradi zamude. Ali bo kdo od naših imel toliko jajc in kaj takega vsaj potihoma zahteval od sosedov oz. EU. Naglas oziroma z povišanim tonom zagotovo ne :!:


Tine, vse je odvisno od kje gledaš stvar. Iz tvojega vidika je vmes italijansko nagajanje, iz italijanskega pa slovensko.
Tu pri nas zgleda, da Slovenijo ne briga koridor do Kijeva, ampak samo drugi tir do Kopra. Naravno, da Italijo pa sploh ne briga ta drugi tir, briga pa proga do vzhodne Evrope.

Sedanji predlog je opustil gradnjo nove proge in luknjanje krasa. Kot vedno so naši delali račune brez krčmarja, to sta komisija za okolje (ki je zavrnila projekt zaradi previsokega vpliva na delikatno kraško ozemlje) in komisija za ocenjevanje stroškov.

Sedanji predlog je:
- Izgradnja nove proge (200 kmh za potniške, 160 za tovorne) iz Benetk do Cervignana, z novo povezavo z beneškim letališčem
- posodobitev proge (200 kmh za potniške, 160 za tovorne) iz Cerviganana do Vižovelj in novo postajo pri letališču v Ronkah
- nova povezava (200 kmh za potniške, 160 za tovorne) med Cervignanom in pontebsko železnico
- nova povezava (200 kmh za potniške, 160 za tovorne) med Vižovlji in Nabrežino
- posodobitev proge (140 kmh za potniške, 120 za tovorne, možnost uporabe obeh tirov za isto smer, dodatek enega tira za vožnjo, križanja in prehititev) med Vižovlji in Trstom
- posodobitev proge (200 kmh za potniške, 160 za tovorne) od Nabrežine do Sežane
- posodobitev proge (elektrificacija) iz Trsta Campo Marzio do industrijske cone
- nova povezava med Trstom in Koprom
- posodobitev tunela pod Trstom za gabarit P18 (če ne zgrešim oznake) - ŽE DOKONČANA
- posodobitev tunela pod Trstom za potniški promet

Kar se plinskega terminala tiče, je sedaj vse ustavljeno, ker so se na EU zavedali, da sta bodisi italijanska vlada kot Gas Natural pošteno sleparila pri opisu varnostnega položaja terminala (napisali so, da bo terminal stal na samotnem položaju, medtem ko je lokacija na sredini industrijske cone, z par nevarnimi objketi blizu)
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov