Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 10.12.2009, 22:56
Še več jih bo lahko,saj bo APB do Kopra
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
@stjepan, se strinjam s teboj ko bo drugi tir Divača-Koper končan, bom šel kar peš in z digitalcemstjepan napisal/-a:Še več jih bo lahko,saj bo APB do Kopra
Ne vem, to mene tudi najbolj skrbi vendar pa bi naj bilo koprsko pristanišče del petega koridorja in EU bo financirala progo od Črnega Kala do Kopra; dve tako različni trasi pa bi sigurno prinesli najmanj 2x večje stroške in vprašanje, če se EU (in pa tudi Sloveniji) bi splačalo...zbowe napisal/-a:To bi bilo najlažje, vendar, bi v tem primeru EU finansirala drugi tir za Koper?
To sta siamska dvojčka. Če ne bo enega, tudi ne bo drugega.preglednik napisal/-a:Morda pa koga moti to, da tako vstrajno dajemo v isti koš novo povezavo Divača-Koper in peti koridor Barcelona - Kijev, oz. Benetke - Ljubljana. Smeri sta si precej različni..
Tine, vse je odvisno od kje gledaš stvar. Iz tvojega vidika je vmes italijansko nagajanje, iz italijanskega pa slovensko.Tin€ napisal/-a:Če znam sešteti koliko je 1+1, je zagotovo v igri Italjansko nagajanje. Kot prvo, da Slovenija ne dobi od EU-ja nič denarja, ker bo zamudila roke za začetek gradnje, kot drugo so verjetno Italjani izračunali, da je bolje izgubiti tistih nekaj fičnikov v primerjavi s preusmeritvijo prometa preko Slovenije na Trbiž in naprej preko Avstrije proti Ukrajini. Italjan se še s hudičem poroči, če ima kakšno korist od tega.
Spreminjanje trase bo zagotovo zavleklo že tako vprašljiv začetek gradnje že dogovorjenih prog, seveda če bo do tega prišlo. Upam da Slovenija ne bo odstopila že od podpisanega sporazuma. Glede na to, da je bil dosežen mednarodni sporazum, so verjetno tudi kakšne sankcije za odstop od le tega. Tu je verjetno iz Italjanske strani tudi nekaj napenjanja mišic zaradi plinskega terminala. Je pa zanimivo, da so se na italjanski strani odločili, da je prepovedano vrtanje po kraškem podžemlju ravno ob tem projektu.
Če jim uspe (Italjanom) sprememba trase, morajo naši vztrajati pri že obstoječi trasi med Koprom in Divačo, ter iz tega naslova potegniti maksimum Evrov, Italjani pa naj krijejo stroške nove trase tudi na naši strani, za povrhu pa še izpad dohodka zaradi zamude. Ali bo kdo od naših imel toliko jajc in kaj takega vsaj potihoma zahteval od sosedov oz. EU. Naglas oziroma z povišanim tonom zagotovo ne