Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 24.01.2016, 12:21
Sicer pa za stanje takšno kot je, niti niso toliko krive SŽ, kot pa odnos državne politike do naših železnic.
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
preglednik napisal/-a:Sicer pa za stanje takšno kot je, niti niso toliko krive SŽ, kot pa odnos državne politike do naših železnic.
Nekoč je nekdo trdil, da so tako sposobne stare mame, zdaj po tvoje osnovnošolci. Ja pa kje se vsi skrivajo/te?! Ampak samo verjetno, postavit trdno trditev je pač treba nekaj met.LJ363 napisal/-a: Kar je največja žalost je to, da bi verjetno lahko nabral kar nekaj otrok, tam iz zaključka osnovne šole, ki bi bili sposobni vse skupaj bolje splanirat, kot pa to kar imamo zdaj.
...nak, ne štekaš... ....ob zaključku OŠ nobeden ne obvlada osnovnošolske fizike v praksi.... ....potrebna so leta izkušenj in obilo ZKP....ja zraven....541 napisal/-a:LJ363 napisal/-a: Kar je največja žalost je to, da bi verjetno lahko nabral kar nekaj otrok, tam iz zaključka osnovne šole, ki bi bili sposobni vse skupaj bolje splanirat, kot pa to kar imamo zdaj.
Vir-http://www.primorske.si/2016/01/29/Prvi ... ili-v-TrstPrvi zabojniki so iz Kopra že pobegnili v Trst
Eden večjih partnerjev Luke Koper iz Avstrije je včeraj obvestil Luko Koper, da bo svoj tovor - 150 zabojnikov - preusmeril v Trst zaradi zamud vlakov na slovenskih tirih v zadnjih mesecih. Generalni direktor SŽ Dušan Mes je včeraj znova zatrdil, da bodo v tednu dni zagotovili normalno pretočnost. O nevzdržnih razmerah so včeraj razpravljali tudi nadzorniki SŽ.
KOPER > Novice, da pomembni poslovni partnerji preusmerjajo zabojnike v Trst, so se v Luki Koper najbolj bali. A v zadnjih tednih se pogosto dogaja, da kontejnerji zamudijo ladijski prevoz, ker vlaki obtičijo kje na slovenskih tirih ali meji. Avstrijski partner je zabojnike zato začel preusmerjati v Trst, prvih 150 jih je že.
“Zaostankov, ki so se nabrali zaradi zapor železniške proge pri nas in v v sosednjih državah, ni mogoče nadoknaditi v tako kratkem času,” pojasnjuje generalni direktor Slovenskih železnic Dušan Mes. Zagotavlja, da delajo s polno paro in da so v zadnjih tednih kljub več zaporam proge Koper-Divača prepeljali nadpovprečno število vagonov. “Januarja smo prepeljali za 14 odstotkov več tovornih vlakov, kot jih običajno, decembra pa za devet odstotkov,” pravi.
V Luki Koper so našteli, da so samo v januarju zaman čakali na več kot 3400 vagonov, ki so jih SŽ najavile. Samo v tem tednu v pristanišče ni prispelo 755 napovedanih vagonov, zato imajo velike težave z organizacijo dela. Dušan Mes pa odgovarja, da jih po njihovih podatkih ni bilo toliko. Predstavniki Luke in SŽ se bodo v ponedeljek znova pogovarjali o tem, kako izboljšati odnose, predvsem pa napovedovanje tovora, da bo čim manj nezadovoljnih strank. “Upravi SŽ smo naročili, naj na tem sestanku vloži maksimalni trud za dogovor v dobrobit obeh družb in celotne slovenske logistike,” je poudaril tudi Bojan Brank, ki vodi nadzornike SŽ, po včerajšnji seji, na kateri so govorili tudi o nevzdržnih razmerah na tirih. Dušanu Mesu se sredi marca izteče mandat in po nekaterih informacijah naj ne bi imel več večinske podpore za novi mandat. Brank včeraj o tem ni želel govoriti. “To ni bilo na dnevnem redu. O tem bomo nadzorniki govorili februarja,” je dejal.
Edina rešitev je privatizacija proge Prešnica-Koper. Nekoč je bila grajena kot industrijski tir, pa se naj spet povrne v industrijski tir v izključnem upravljanju Luke in pika. Tako pa se venomer posluša tarnanje o nedelovanju koprske tovorne postaje. Se pa bojim, da se bo hitro izkazalo, da se iz enotirne proge ne da potegniti čudežev, še zlasti kadar so na vrsti nujno potrebna vzdrževalna dela. Seveda, bi pa lahko vrli prometni minister, ki trdi, da drugi tir ni potreben s svojimi eksperti pokazal, kako se da povečat promet....., pa ne s kamionskim prevozom v Divačo, kajti to smo pred 50 leti že imeli (do Kozine).Zgleda,da v Kopru zeva črna luknja.SŽ je pripeljal rekorno število vagonov v luki jih pa manjka 3400.Kdo komu laže?
Še kakšno leto naj bo Koper tovorna pod komando SŽ tovorni promet pa drugi tir ne bo več potreben saj ne bo kaj voziti saj bo tovor v drugih lukah ali na kamijonih.