Stran 1 od 148

Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 03.02.2009, 20:43
Napisal/-a Dirigent
Očitno je, da je zaradi cvetočih svetovnih gospodarskih razmer razprava o drugem oz. novem tiru Divača-Koper potihnila. Morda je prilika za gradnjo dokončno zamujena....
Je morda zadnje čase bilo kaj rečenega o tem?

Objavljeno: 03.02.2009, 20:52
Napisal/-a Dino S
Vlačič je na začetku mandata nekaj govoril, da se bo začela gradnja drugega tira v tem mandatu.

Ali se že sploh ve točna trasa proge?
Kolk sem na netu pobrskal bi naj večinoma šla proga samo po predorih, le tu pa tam pokukala na svetlo.

Če slučajno kdo ve za kakšen bolj natančen načrt trase proge bi bil zahvalen, da objavi tu.

Objavljeno: 03.02.2009, 21:29
Napisal/-a Kremšnita

Objavljeno: 03.02.2009, 21:46
Napisal/-a Kremšnita

Objavljeno: 22.02.2009, 19:12
Napisal/-a Signal
O izgradnji APB-ja na odseku Prešnica - KP_tovorna je vse tiho.
Ima kdo informacije, kako daleč so z deli?

Lp Signal

Objavljeno: 22.02.2009, 20:01
Napisal/-a Dolfe
Kot je videti, so še vedno pri kanalih.

Objavljeno: 22.02.2009, 20:24
Napisal/-a Regan 664
Signal napisal/-a:O izgradnji APB-ja na odseku Prešnica - KP_tovorna je vse tiho.
Ima kdo informacije, kako daleč so z deli?

Lp Signal

APB na Koprski brez novih ENP je strel v prazno.... Pa tudi če bo zgrajen pred ENPji ne bo dosti koristen za vožnje vlakov navzdol v snopih, ker imaš na izogibališčih samo dva tira. Med Divačo in Bivjem je predvidenih 19 prostornih odsekov....

pa tudi, če se bo vozilo v snopih dol, kaj bodo potem stali vlaki za gor..... :?

Čudno je vseskupaj..... :roll:

Objavljeno: 23.02.2009, 23:51
Napisal/-a električar
Signal napisal/-a:O izgradnji APB-ja na odseku Prešnica - KP_tovorna je vse tiho.
Ima kdo informacije, kako daleč so z deli?




Nekaj se premika. Prejšnji teden sem v Iskri videl neke elektro omarice za koprsko progo, ki so čakale na odpremljanje.

Sicer pa se mi zdi, da bodo velika vlaganja v obstoječo progo odmaknila novo dvotirno v negotovo prihodnost.

lp

Mitja

Objavljeno: 24.02.2009, 0:40
Napisal/-a zbowe
Regan 664 napisal/-a:...pa tudi, če se bo vozilo v snopih dol, kaj bodo potem stali vlaki za gor..... :?

Čudno je vseskupaj..... :roll:


Enostavno, zjutraj dol, popoldne gor. :who

Objavljeno: 24.02.2009, 19:22
Napisal/-a dax
zbowe napisal/-a:
Regan 664 napisal/-a:...pa tudi, če se bo vozilo v snopih dol, kaj bodo potem stali vlaki za gor..... :?

Čudno je vseskupaj..... :roll:


Enostavno, zjutraj dol, popoldne gor. :who




ha ha prva pametna do sedaj
Najboljša ideja do sedaj ki sem jih slišal svaka čast :D

Objavljeno: 24.02.2009, 20:54
Napisal/-a grikos
Berem podatke iz zasnovalne študije in naletim na tole:
dolžina trase (m) 27.224
delež predorov (%) 74,64
delež viaduktov (%) 3,96

Rode in Grasseto si najbrž že maneta roke :twisted:

Objavljeno: 24.02.2009, 22:59
Napisal/-a Dino S
grikos napisal/-a:Berem podatke iz zasnovalne študije in naletim na tole:
dolžina trase (m) 27.224
delež predorov (%) 74,64
delež viaduktov (%) 3,96

Rode in Grasseto si najbrž že maneta roke :twisted:


A maš kako boljšo idejo kako bi trasa potekala?

Sej mogoče se bo kaj kaj pri razpisih do začetka gradnje kaj spremenilo, čeprav je to malo verjetno...

Objavljeno: 25.02.2009, 9:12
Napisal/-a Dolfe
N'č bat. Za naslednja tri leta smo končali z drugim koprskim tirom.
Čez cca tri leta bo ta tema spet aktualna za kakšnih 6 mesecev, načrti in osnutki se bodo malce prezračili, nato pa nazaj na varno, .....

..... v ta spoden ladelc. press Slika

Objavljeno: 25.02.2009, 16:50
Napisal/-a Dino S
Dolfe napisal/-a:N'č bat. Za naslednja tri leta smo končali z drugim koprskim tirom.
Čez cca tri leta bo ta tema spet aktualna za kakšnih 6 mesecev, načrti in osntki se bodo malce prezračili, nato pa nazaj na varno, .....

..... V ta spoden ladelc. press Slika

Nažalost je to v Sloveniji stalna praksa...

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Objavljeno: 05.04.2009, 21:19
Napisal/-a električar
Kot ugotavljata Dolfe in Dino S se res ni bat, da se bo kaj kmalu začelo graditi. V sobotnem Delu (4.4.09) povzemajo izjavo aktualnega prometnega ministra, ki bi začel graditi enojni drugi tir že leta 2010 ali 2011, češ da bo priprava državnega lokacijskega načrta (DLN) za dvotirno progo trajala predolgo, za enojni tir pa je že sprejet. Naj spomnim, da je prejšnja vlada lansirala idejo o takojšnji gradnji dveh tirov, kar pa zahteva spremembo DLN, čeprav je bil že v osnovi predviden prostor za dvotirno progo.
Videti je, da vsaka vlada spreminja načrte in zavlačuje, potem pa ni treba narediti nič, kar je najlažje.
V drugi tir bom verjel šele, ko se bo odprlo gradbišče. #-o #-o #-o

lp

Mitja