ni dopodlanskih lokalnih vlakov v smeri Primorske

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
zigi
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 12
Pridružen: 12.03.2008, 21:04

ni dopodlanskih lokalnih vlakov v smeri Primorske

Odgovor Napisal/-a zigi »

Mi lahko prosim nekdo od vas vrlih železničarjev pove, zakaj ni nobenega lokalnega potniškega vlaka od Ljubljane proti Primorski ob sobotah in nedeljah? Prvi gre 5:53, naslednji pa 13:20, kar mi ni niti malo všeč, saj to pomeni da je treba na avtobus... :P
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Naročnik potniških vlakov je RS Slovenija.Inglede na to, da jih ne plačuje, naj bi jih v prihodnje vozilo še 1/2 manj. :evil:

...izkoristi dokler se da...
LEP DAN
Igor
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

zigi:
Mi lahko prosim nekdo od vas vrlih železničarjev pove, zakaj ni nobenega lokalnega potniškega vlaka od Ljubljane proti Primorski ob sobotah in nedeljah? Prvi gre 5:53, naslednji pa 13:20, kar mi ni niti malo všeč, saj to pomeni da je treba na avtobus...
Ker ni potnikov. :arrow: Potnikov pa ni, ker ni vlakov..... :arrow: , Vlakov pa ni, ker ni potnikov........... :arrow:

Po mojem mnenju bi RS morala zahtevati neko minimalno frekvenco prevozov, če že subvencionira prevoze. 7:30 brez lok. vlaka pa je malo morgen.
Igor 72:
Naročnik potniških vlakov je RS Slovenija.Inglede na to, da jih ne plačuje, naj bi jih v prihodnje vozilo še 1/2 manj.

...izkoristi dokler se da...
Zanimivo, prvič slišim, da RS ne plačuje subvencij za železniški potniški promet. Če kaj vem je predmet spora med SŽ in RS nek sorazmerno majhen delež denarja, ki nikakor ni enakovreden 1/2 obsegu prometa. Glej 31. sejo nadzornega odbora:
22.01.09 | 31. seja nadzornega sveta družbe Slovenske železnice d.o.o.:
Ta znesek ne vključuje plačila opravljenih storitev iz naslova potniškega prometa v obsegu, ki je bil naročen s strani vlade (to je približno 9 mio EURO), za kar je storitev (s strani Slovenskih železnic) bila opravljena in stroški obračunani
Navedeni znesek, pa nenako, nima prave pravne podlage. V rep. proračunu ga namreč ni :!: .

LP

Ljubitelj
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Še podatek za primerjavo, koliko znaša subvencija RS za javni žel. potniški promet:

Po podatkih v Pobuda GZS: 50-odstotno znižanje prodajnih cen vozovnic

znašajo letne subvencije za leto 2007 (novejših nisem našel) 40,9 M €

Pa primerjajmo teh 40,9 M€ še s skupnimi transpotnimi prihodki tovornega in potniškega prometa v višini 125,5 M€ za 11 mes. leta 2008 (podatkih 31. seje nad. odbora SŽ). Po domače rečeno se subvencije približujejo skorajda transportnim prihodkom potniškega prometa.

Toliko v vednost nekaterim, ki opletajo s 50% redukcijami zaradi neplačevanja s strani RS.


LPL
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

Na Štajerskem ni nič boljše!

V soboto smo si z vlakom želeli ogledati najstarejše slovensko mesto - Ptuj!

Pozabi! :cry:

Med 6:45 in 19:03 NI NOBENEGA potniškega vlaka iz Ptuja za Pragersko!?!
:shock:
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Zgolj za primerjavo:

Mesto Chambery v Franciji, stoji ob progi, ki pelje v Savojske Alpe.
Ob sobotah gre skozenj 250 POTNIŠKIH vlakov.
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Ja ben zdej, dal si ekstremni primer.

Situacija z prevozi (razen držav kot so Nemčija, Avstrija in druge, kjer je vlak veliko uporabljen) kritična. Tudi v Franciji so kraji, ki nimajo ob praznikih veliko povezav. Italija pa je pravi vzorec (v slabo, seveda). Na primer, za Trbiž ni vlakov niti ob delavnikih.

Železnice ta promet stane veliko in vozovnice ne krijejo stroškov. Če potem pomislimo tudi na kronično finančno stisko, ki jo imajo želežniške družbe v nekaterih državah, potem lahko zahvalimo šefa :pope da sploh še kaj vozi.

Seveda, če bi države več investirale v železnice, namesto da bi denar mečale v asfalt, bi bilo morda boljše. Zopet italijanski primer, avtocesta A4 je že zdavnaj dosegla mejo zmogljivosti (peljajtese v Benetke ob delavnikih, pa boste videli), namesto da bi prisilili špedicije, da bi blago prevažale z vlakom, bojo zgradili tretji pas na avtocesti, povrhu pa je cena avtoceste za tovornjake eno tretino avstrijske ali nemške, da o Švici sploh ne govorimo.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
Rdeca kapica
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 114
Pridružen: 23.05.2007, 21:18

Odgovor Napisal/-a Rdeca kapica »

In kako dolgo vozi vlak iz Kopra do Ljubljane?????

Pa kako dolgo z avtom????!!!

In odgovor je...............
taurus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 118
Pridružen: 31.01.2008, 18:10

Odgovor Napisal/-a taurus »

Ne moti me, tudi če vožnja z vlakom traja pol ure dlje. Ampak kot potnik želim fleksibilnost, to se pravi vsako uro en vlak.

Danes nismo več v socializmu, kjer vsi delamo od 6 - 14, ampak železnica ima vozni red še vedno na to naravnano.
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Glavni potniki niso delavci, ampak dijaki in študenti, tako, da se vozni redi ravnajo bolj po njih.
Uporabniški avatar
Rdeca kapica
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 114
Pridružen: 23.05.2007, 21:18

Odgovor Napisal/-a Rdeca kapica »

taurus napisal/-a:Ne moti me, tudi če vožnja z vlakom traja pol ure dlje. Ampak kot potnik želim fleksibilnost, to se pravi vsako uro en vlak.

Danes nismo več v socializmu, kjer vsi delamo od 6 - 14, ampak železnica ima vozni red še vedno na to naravnano.
Avto:Ljubljana - Koper 65 minut zmerne vožnje

Potniški vlak: 2uri 37 minut

Seveda so glavni potniki dijaki, ki niso striktno vezani na čas, nimajo avtomobilov. Bodite prepričani, da če bi avtobusna karta bila primerljiva z vlakom izgubimo še te potnike.

Jaz sem še vedno prepričan, da je glavni problem hitrost potovanja z vlakom. Iz Kopra v Ljubljano lahko pelje vlak vsako uro, pa bo še vedno prazen. Kdo se bo pa z vlakom peljal 2 uri in 37 minut v službo če lahko pride z avtom v dobri uri??
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 812
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Rdeca kapica napisal/-a: Jaz sem še vedno prepričan, da je glavni problem hitrost potovanja z vlakom.
Se popolnoma strinjam. Ce nekdo ni ravno zelezniski navdusenec se mu popolnoma brezveze zdi zapravljati cas na vlaku; najprej bi morala biti hitrost potovanja primerljiva z avtomobilom (primerljiva, ne enaka oz. krajsa; ce bi bilo z vlakom hitreje bi bila itak zmaga).

Primer, zadnjic sem sel na en izpit v Portoroz. Ponavadi grem z avtomobilom, kar mi v eno smer vzame dobro uro. V portorozu sem moral biti ob 13h, v praksi to pomeni da bi z avtomobilom startal nekje ob 11:30. Za gorivo ponucam nekje 20€.

Z vlakom sem sel pa takole - najprej na avtobus ob 8:45 do mesta, potem Pohorc ob 9:32; ker je imel v odhodu malo zamude sem prisel v Koper ob 12:04, torej 4 minute za odhodom avtobusa za Portoroz. No, naslednji je ob 12:20, ter potuje 40 (!) minut, tako da sem ravno ujel izpit. Torej sem za pot ki sicer traja 90min ponucal 255min, prisparal pa prakticno nic. Edina dobra stvar je, da sem se lahko med voznjo ucil, kar z avtom ne morem...

lp Anze
taurus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 118
Pridružen: 31.01.2008, 18:10

Odgovor Napisal/-a taurus »

Ja, proga LJ - Koper je res "nerodno" speljana. Tako, da bo avto vedno imel prednost.

Isto velja za progo LJ-MB, skoraj 3 ure za 156 km, zanima le še za migacijo študentov med LJ in MB.

Namesto, da se bi končno ukinilo ICS, IC, EC in podobne dodatke, in potnikom za normalno cene omogočalo hitrejši prevoz.

ICS, ki naj bi bil ekstra hiter, in se zato zahteva skoraj dvojno ceno, v povprečjo med MB in LJ ne vozi hitejše od 80 km/h in rabi za to progo dve uri.

Ali pa na relaciji Murska Sobota-Ptuj-Pragersko-Maribor, ki vožnja že itak traja veliko dlje od avtobusa, se še pridno pobira IC in MV dodatke, da se še ja odbije tistih par strank.
To omenjam, ker so na tej relaciji potniki ob določenih urah premorani zaradi pomanjkaja potniškov vlakov uporabljati IC.
Iz Maribora prideš v Mursko z avtobusom, avtom v manj kot eni uri, z vlakom pa rabiš 3 ure; železnice pa pobirajo za HITRO in udobno vožnjo še dodatke, tragično komično.
taurus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 118
Pridružen: 31.01.2008, 18:10

Odgovor Napisal/-a taurus »

veš anzee, ja seveda, če si študent ali upokojenc, se imaš čas voziti 4 ure namesto 1 uro.

avtobusni in želežniski vozni redi niso usklajeni, celo želežniški vozni redi sami ned seboj v vozličih niso usklajeni.

Če hočem biti ob 8 ih na gimnaziji v Rušah, moram v Poljčanah vzeti vlak ob 6 08, če bi šel z naslednjim ob 6 57, mi vlak v MB za Ruše pobegne za pičli dve minuti.
Zakaj v MB ni povezave ne ve nihče povedati, je pač tak, in tako bo tudi ostalo. Takših primerov voznorednih neusklajenj je še ogromno.

Postajni (rumeni) vozni redi so polni napak, na katere so potniki že pred dobrim mescom opozorili. Nihče od odgovornih nebi vzel svinčnik v roke, in bi te napake ročno izboljšal, kar bi bilo delo za par minut.

Ura na želežnicah je zdavnaj pet do dvanajst...in brezno bližje kot si lahko kdorkoli misli.
Uporabniški avatar
Rdeca kapica
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 114
Pridružen: 23.05.2007, 21:18

Odgovor Napisal/-a Rdeca kapica »

Ura na želežnicah je zdavnaj pet do dvanajst...in brezno bližje kot si lahko kdorkoli misli.[/quote]

Ja, ja...... pa ne 5 minut ampak 5 sekund
Odgovori