ni dopodlanskih lokalnih vlakov v smeri Primorske
ni dopodlanskih lokalnih vlakov v smeri Primorske
Mi lahko prosim nekdo od vas vrlih železničarjev pove, zakaj ni nobenega lokalnega potniškega vlaka od Ljubljane proti Primorski ob sobotah in nedeljah? Prvi gre 5:53, naslednji pa 13:20, kar mi ni niti malo všeč, saj to pomeni da je treba na avtobus...
Ker ni potnikov. Potnikov pa ni, ker ni vlakov..... , Vlakov pa ni, ker ni potnikov...........zigi:
Mi lahko prosim nekdo od vas vrlih železničarjev pove, zakaj ni nobenega lokalnega potniškega vlaka od Ljubljane proti Primorski ob sobotah in nedeljah? Prvi gre 5:53, naslednji pa 13:20, kar mi ni niti malo všeč, saj to pomeni da je treba na avtobus...
Po mojem mnenju bi RS morala zahtevati neko minimalno frekvenco prevozov, če že subvencionira prevoze. 7:30 brez lok. vlaka pa je malo morgen.
Zanimivo, prvič slišim, da RS ne plačuje subvencij za železniški potniški promet. Če kaj vem je predmet spora med SŽ in RS nek sorazmerno majhen delež denarja, ki nikakor ni enakovreden 1/2 obsegu prometa. Glej 31. sejo nadzornega odbora:Igor 72:
Naročnik potniških vlakov je RS Slovenija.Inglede na to, da jih ne plačuje, naj bi jih v prihodnje vozilo še 1/2 manj.
...izkoristi dokler se da...
Navedeni znesek, pa nenako, nima prave pravne podlage. V rep. proračunu ga namreč ni .22.01.09 | 31. seja nadzornega sveta družbe Slovenske železnice d.o.o.:
Ta znesek ne vključuje plačila opravljenih storitev iz naslova potniškega prometa v obsegu, ki je bil naročen s strani vlade (to je približno 9 mio EURO), za kar je storitev (s strani Slovenskih železnic) bila opravljena in stroški obračunani
LP
Ljubitelj
Še podatek za primerjavo, koliko znaša subvencija RS za javni žel. potniški promet:
Po podatkih v Pobuda GZS: 50-odstotno znižanje prodajnih cen vozovnic
znašajo letne subvencije za leto 2007 (novejših nisem našel) 40,9 M €
Pa primerjajmo teh 40,9 M€ še s skupnimi transpotnimi prihodki tovornega in potniškega prometa v višini 125,5 M€ za 11 mes. leta 2008 (podatkih 31. seje nad. odbora SŽ). Po domače rečeno se subvencije približujejo skorajda transportnim prihodkom potniškega prometa.
Toliko v vednost nekaterim, ki opletajo s 50% redukcijami zaradi neplačevanja s strani RS.
LPL
Po podatkih v Pobuda GZS: 50-odstotno znižanje prodajnih cen vozovnic
znašajo letne subvencije za leto 2007 (novejših nisem našel) 40,9 M €
Pa primerjajmo teh 40,9 M€ še s skupnimi transpotnimi prihodki tovornega in potniškega prometa v višini 125,5 M€ za 11 mes. leta 2008 (podatkih 31. seje nad. odbora SŽ). Po domače rečeno se subvencije približujejo skorajda transportnim prihodkom potniškega prometa.
Toliko v vednost nekaterim, ki opletajo s 50% redukcijami zaradi neplačevanja s strani RS.
LPL
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Ja ben zdej, dal si ekstremni primer.
Situacija z prevozi (razen držav kot so Nemčija, Avstrija in druge, kjer je vlak veliko uporabljen) kritična. Tudi v Franciji so kraji, ki nimajo ob praznikih veliko povezav. Italija pa je pravi vzorec (v slabo, seveda). Na primer, za Trbiž ni vlakov niti ob delavnikih.
Železnice ta promet stane veliko in vozovnice ne krijejo stroškov. Če potem pomislimo tudi na kronično finančno stisko, ki jo imajo želežniške družbe v nekaterih državah, potem lahko zahvalimo šefa da sploh še kaj vozi.
Seveda, če bi države več investirale v železnice, namesto da bi denar mečale v asfalt, bi bilo morda boljše. Zopet italijanski primer, avtocesta A4 je že zdavnaj dosegla mejo zmogljivosti (peljajtese v Benetke ob delavnikih, pa boste videli), namesto da bi prisilili špedicije, da bi blago prevažale z vlakom, bojo zgradili tretji pas na avtocesti, povrhu pa je cena avtoceste za tovornjake eno tretino avstrijske ali nemške, da o Švici sploh ne govorimo.
Situacija z prevozi (razen držav kot so Nemčija, Avstrija in druge, kjer je vlak veliko uporabljen) kritična. Tudi v Franciji so kraji, ki nimajo ob praznikih veliko povezav. Italija pa je pravi vzorec (v slabo, seveda). Na primer, za Trbiž ni vlakov niti ob delavnikih.
Železnice ta promet stane veliko in vozovnice ne krijejo stroškov. Če potem pomislimo tudi na kronično finančno stisko, ki jo imajo želežniške družbe v nekaterih državah, potem lahko zahvalimo šefa da sploh še kaj vozi.
Seveda, če bi države več investirale v železnice, namesto da bi denar mečale v asfalt, bi bilo morda boljše. Zopet italijanski primer, avtocesta A4 je že zdavnaj dosegla mejo zmogljivosti (peljajtese v Benetke ob delavnikih, pa boste videli), namesto da bi prisilili špedicije, da bi blago prevažale z vlakom, bojo zgradili tretji pas na avtocesti, povrhu pa je cena avtoceste za tovornjake eno tretino avstrijske ali nemške, da o Švici sploh ne govorimo.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
- Rdeca kapica
- Strojevodja I
- Prispevkov: 114
- Pridružen: 23.05.2007, 21:18
- Rdeca kapica
- Strojevodja I
- Prispevkov: 114
- Pridružen: 23.05.2007, 21:18
Avto:Ljubljana - Koper 65 minut zmerne vožnjetaurus napisal/-a:Ne moti me, tudi če vožnja z vlakom traja pol ure dlje. Ampak kot potnik želim fleksibilnost, to se pravi vsako uro en vlak.
Danes nismo več v socializmu, kjer vsi delamo od 6 - 14, ampak železnica ima vozni red še vedno na to naravnano.
Potniški vlak: 2uri 37 minut
Seveda so glavni potniki dijaki, ki niso striktno vezani na čas, nimajo avtomobilov. Bodite prepričani, da če bi avtobusna karta bila primerljiva z vlakom izgubimo še te potnike.
Jaz sem še vedno prepričan, da je glavni problem hitrost potovanja z vlakom. Iz Kopra v Ljubljano lahko pelje vlak vsako uro, pa bo še vedno prazen. Kdo se bo pa z vlakom peljal 2 uri in 37 minut v službo če lahko pride z avtom v dobri uri??
Se popolnoma strinjam. Ce nekdo ni ravno zelezniski navdusenec se mu popolnoma brezveze zdi zapravljati cas na vlaku; najprej bi morala biti hitrost potovanja primerljiva z avtomobilom (primerljiva, ne enaka oz. krajsa; ce bi bilo z vlakom hitreje bi bila itak zmaga).Rdeca kapica napisal/-a: Jaz sem še vedno prepričan, da je glavni problem hitrost potovanja z vlakom.
Primer, zadnjic sem sel na en izpit v Portoroz. Ponavadi grem z avtomobilom, kar mi v eno smer vzame dobro uro. V portorozu sem moral biti ob 13h, v praksi to pomeni da bi z avtomobilom startal nekje ob 11:30. Za gorivo ponucam nekje 20€.
Z vlakom sem sel pa takole - najprej na avtobus ob 8:45 do mesta, potem Pohorc ob 9:32; ker je imel v odhodu malo zamude sem prisel v Koper ob 12:04, torej 4 minute za odhodom avtobusa za Portoroz. No, naslednji je ob 12:20, ter potuje 40 (!) minut, tako da sem ravno ujel izpit. Torej sem za pot ki sicer traja 90min ponucal 255min, prisparal pa prakticno nic. Edina dobra stvar je, da sem se lahko med voznjo ucil, kar z avtom ne morem...
lp Anze
Ja, proga LJ - Koper je res "nerodno" speljana. Tako, da bo avto vedno imel prednost.
Isto velja za progo LJ-MB, skoraj 3 ure za 156 km, zanima le še za migacijo študentov med LJ in MB.
Namesto, da se bi končno ukinilo ICS, IC, EC in podobne dodatke, in potnikom za normalno cene omogočalo hitrejši prevoz.
ICS, ki naj bi bil ekstra hiter, in se zato zahteva skoraj dvojno ceno, v povprečjo med MB in LJ ne vozi hitejše od 80 km/h in rabi za to progo dve uri.
Ali pa na relaciji Murska Sobota-Ptuj-Pragersko-Maribor, ki vožnja že itak traja veliko dlje od avtobusa, se še pridno pobira IC in MV dodatke, da se še ja odbije tistih par strank.
To omenjam, ker so na tej relaciji potniki ob določenih urah premorani zaradi pomanjkaja potniškov vlakov uporabljati IC.
Iz Maribora prideš v Mursko z avtobusom, avtom v manj kot eni uri, z vlakom pa rabiš 3 ure; železnice pa pobirajo za HITRO in udobno vožnjo še dodatke, tragično komično.
Isto velja za progo LJ-MB, skoraj 3 ure za 156 km, zanima le še za migacijo študentov med LJ in MB.
Namesto, da se bi končno ukinilo ICS, IC, EC in podobne dodatke, in potnikom za normalno cene omogočalo hitrejši prevoz.
ICS, ki naj bi bil ekstra hiter, in se zato zahteva skoraj dvojno ceno, v povprečjo med MB in LJ ne vozi hitejše od 80 km/h in rabi za to progo dve uri.
Ali pa na relaciji Murska Sobota-Ptuj-Pragersko-Maribor, ki vožnja že itak traja veliko dlje od avtobusa, se še pridno pobira IC in MV dodatke, da se še ja odbije tistih par strank.
To omenjam, ker so na tej relaciji potniki ob določenih urah premorani zaradi pomanjkaja potniškov vlakov uporabljati IC.
Iz Maribora prideš v Mursko z avtobusom, avtom v manj kot eni uri, z vlakom pa rabiš 3 ure; železnice pa pobirajo za HITRO in udobno vožnjo še dodatke, tragično komično.
veš anzee, ja seveda, če si študent ali upokojenc, se imaš čas voziti 4 ure namesto 1 uro.
avtobusni in želežniski vozni redi niso usklajeni, celo želežniški vozni redi sami ned seboj v vozličih niso usklajeni.
Če hočem biti ob 8 ih na gimnaziji v Rušah, moram v Poljčanah vzeti vlak ob 6 08, če bi šel z naslednjim ob 6 57, mi vlak v MB za Ruše pobegne za pičli dve minuti.
Zakaj v MB ni povezave ne ve nihče povedati, je pač tak, in tako bo tudi ostalo. Takših primerov voznorednih neusklajenj je še ogromno.
Postajni (rumeni) vozni redi so polni napak, na katere so potniki že pred dobrim mescom opozorili. Nihče od odgovornih nebi vzel svinčnik v roke, in bi te napake ročno izboljšal, kar bi bilo delo za par minut.
Ura na želežnicah je zdavnaj pet do dvanajst...in brezno bližje kot si lahko kdorkoli misli.
avtobusni in želežniski vozni redi niso usklajeni, celo želežniški vozni redi sami ned seboj v vozličih niso usklajeni.
Če hočem biti ob 8 ih na gimnaziji v Rušah, moram v Poljčanah vzeti vlak ob 6 08, če bi šel z naslednjim ob 6 57, mi vlak v MB za Ruše pobegne za pičli dve minuti.
Zakaj v MB ni povezave ne ve nihče povedati, je pač tak, in tako bo tudi ostalo. Takših primerov voznorednih neusklajenj je še ogromno.
Postajni (rumeni) vozni redi so polni napak, na katere so potniki že pred dobrim mescom opozorili. Nihče od odgovornih nebi vzel svinčnik v roke, in bi te napake ročno izboljšal, kar bi bilo delo za par minut.
Ura na želežnicah je zdavnaj pet do dvanajst...in brezno bližje kot si lahko kdorkoli misli.
- Rdeca kapica
- Strojevodja I
- Prispevkov: 114
- Pridružen: 23.05.2007, 21:18