Bohinjska Proga

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori

Ali ste se že preljali po Bohinjski progi?

Glasovanje se je zaključilo dne 28.08.2006, 8:34

Da, velikokrat
17
61%
Enkrat
6
21%
Se imam namen peljati
1
4%
Še nikoli
4
14%
 
Skupaj glasov: 28
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a OBB »

Čišo napisal/-a:Pa še včeraj sprejeti memorandum: https://drive.google.com/file/d/0B9T2pa ... sp=sharing
In kako bi zgledala sodobna SOČA. Kakšna naj bi bila sestava. Pa kaj to pomeni boljša obvešenost potnikov? Ter kaj pomeni povezave z Italijo in Avstrijo. A to pomeni da Mednarodni vlaki iz italije in Avstrije?
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a trocken »

OBB napisal/-a:
Čišo napisal/-a:Pa še včeraj sprejeti memorandum: https://drive.google.com/file/d/0B9T2pa ... sp=sharing
In kako bi zgledala sodobna SOČA. Kakšna naj bi bila sestava. Pa kaj to pomeni boljša obvešenost potnikov? Ter kaj pomeni povezave z Italijo in Avstrijo. A to pomeni da Mednarodni vlaki iz italije in Avstrije?
Mogoče bi bilo bolje, če bi vprašal, kaj je memorandum.
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Tako počasi se prebujamo ...
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a preglednik »

OBB napisal/-a:
Čišo napisal/-a:Pa še včeraj sprejeti memorandum: https://drive.google.com/file/d/0B9T2pa ... sp=sharing
In kako bi zgledala sodobna SOČA. Kakšna naj bi bila sestava. Pa kaj to pomeni boljša obvešenost potnikov? Ter kaj pomeni povezave z Italijo in Avstrijo. A to pomeni da Mednarodni vlaki iz italije in Avstrije?
In kako bi zgledala sodobna SOČA: Mogoče zelenc 711 ??

Pa kaj to pomeni boljša obvešenost potnikov : To pomeni da potencialni potniki vedno vedo kdaj in kako priti na določen cilj.

Ter kaj pomeni povezave z Italijo in Avstrijo: Sezonski (vikend) vlak iz Trsta do Bleda. Ali pa iz Beljaka do Mosta na Soči. (kar je bilo v modi že pred prvo sv. vojno)
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

In kako bi zgledala sodobna SOČA: Mogoče zelenc 711 ??
A ti to o sodobnih muzejcih? Saj je razlika v letih med 033, 006 in 711 manjša od njene starosti
Pa kaj to pomeni boljša obvešenost potnikov : To pomeni da potencialni potniki vedno vedo kdaj in kako priti na določen cilj.
Kaj dandanes ni na voljo javno dostopnega voznega reda, ali pa mogoče misliš na obešanje (obvešenost) morebitnih potnikov ob progi? (No tole zadnje je malo za hec)

Ter kaj pomeni povezave z Italijo in Avstrijo: Sezonski (vikend) vlak iz Trsta do Bleda. Ali pa iz Beljaka do Mosta na Soči. (kar je bilo v modi že pred prvo sv. vojno)
Kaj vse je bilo v modi pred 1. svetovno vojno ko smo še bili pod KuK. Kakšen direkten vlak vsaj iz Gorice ob vikendih in sezoni pa ne bi škodil. Pa je o tem že bilo govora in je bil močan proti argument uporabnina. Podobno velja za Beljak.

LPL
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

In kako bi zgledala sodobna SOČA: Mogoče zelenc 711 ??
A ti to o sodobnih muzejcih? Saj je razlika v letih med 033, 006 in 711 manjša od njene starosti
Pa kaj to pomeni boljša obvešenost potnikov : To pomeni da potencialni potniki vedno vedo kdaj in kako priti na določen cilj.
Kaj dandanes ni na voljo javno dostopnega voznega reda, ali pa mogoče misliš na obešanje (obvešenost) morebitnih potnikov ob progi? (No tole zadnje je malo za hec)

Ter kaj pomeni povezave z Italijo in Avstrijo: Sezonski (vikend) vlak iz Trsta do Bleda. Ali pa iz Beljaka do Mosta na Soči. (kar je bilo v modi že pred prvo sv. vojno)
Kaj vse je bilo v modi pred 1. svetovno vojno ko smo še bili pod KuK. Kakšen direkten vlak vsaj iz Gorice ob vikendih in sezoni pa ne bi škodil. Pa je o tem že bilo govora in je bil močan proti argument uporabnina. Podobno velja za Beljak.

LPL
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a OBB »

Če bi lahko jaz sestavil Sočo bi dal 4 pulmane skupi in to je to.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a gorican »

Upam da nisem offtopic :wink:

Danes bo na Mestni občini Nova Gorica, Javna predstavitev osnutka dokumenta "Trajnostna urbana strategija Nova Gorica 2020"
http://www.nova-gorica.si/v_srediscu/

V dokumentu se nekaj omeni tudi železnico

Slika

pozz
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Predloge za vozni red sem še malo uredil, tako da bi bilo za uvedbo potrebno le minimalno napora, ki bi pa vodil do vsaj znosnega izboljšanja storitve potniškega prevoza. Bom poslal občinam ob progi, če so ravno govorili o tej problematiki in upam (upanje umre zadnje), da se kaj premakne.

https://drive.google.com/file/d/0B_E80R ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B_E80R ... sp=sharing
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Za moj okus ima Bohinjka premajhno frekvenco vlakov za kakšno bolj pomembno vlogo v javnem prevozu. Standard bi moral biti vlak enkrat na uro, četudi to pomeni vlake v obliki šinobusov, kot je predlagal že Ljubitelj. Vozni red v trenutni obliki pa je bolj kot ne primeren le za prevoz turistov, nekaterih upokojencev in enkrat tedensko študentov, za kaj več bo pa potrebno bistveno izboljšati frekvenco.
Zadnjič spremenil trance0, dne 28.10.2015, 22:25, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a OBB »

zelencek napisal/-a:Predloge za vozni red sem še malo uredil, tako da bi bilo za uvedbo potrebno le minimalno napora, ki bi pa vodil do vsaj znosnega izboljšanja storitve potniškega prevoza. Bom poslal občinam ob progi, če so ravno govorili o tej problematiki in upam (upanje umre zadnje), da se kaj premakne.

https://drive.google.com/file/d/0B_E80R ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B_E80R ... sp=sharing
@zelencek ti si zame car. Preporočam ti da to pošleš na občino Bohinj in Tolmin. Ti res znaš sestavit pravi vozni red.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a gorican »

Vidim, da to ni bilo še objavljeno na forumu, zato objavljam :wink:

Dopis družbi Slovenske železnice d.o.o. ter Direkciji RS za infrastrukturo glede nujnosti razvoja železniške infrastrukture na Goriškem, ki ne sme biti breme, temveč priložnost.

Slika
Slika
Slika

p.s. da ne bi kdo mislil, da delam reklamo ali favoriziram omenjeno politično skupino oziroma osebo, tako da brez govora, pričkanja o politiki prosim :!:
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Saj ste že imeli sestanek tudi s predstavniki SŽ. Na njem so vam gospodje povedali, da nimajo nikakršne vizije za nobeno regionalno progo v Sloveniji. Povedali so tudi, da sprejemajo predloge za razvoj regionalnega železniškega prometa, ki bi se lahko morda začeli implementirati po zaključku vseh del na glavnem železniškem križu(beri: NIKOLI). Edini možnosti, da se na Bohinjki kaj premakne še v tem stoletju, sta, da se progo uvrsti med glavne proge ali pa, da se jo izloči iz upravljanja SŽ konglomerata oz. da jo v upravljanje prevzamejo občine, zasebnik(i), kdorkoli razen SŽ. :twisted:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Bom podal eno bolj primerno sliko. Ideja je obuditi nekdanjo povezavo (na sliki jo kaže puščica) in uporabiti za tovorni promet, ki gre večinoma v Italijo ne(zadistno) uporabljeno postajo v Šempetru/Vrtojbi. Tako bi se večina tov. vlakov izognila vožnji na postajo v NG in s tem bi odpadel nočni hrup zaradi (tako pač pišejo naši poslanci) prižiganja dizelskih strojnic. Vsekako je ideja vredna podpore, mesto NG bi pa na ta način pridobilo verjetno še kaj uporabnega prostora, ki ga sedaj zavzema postaja.

Slika



LPL
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a trocken »

Tisti lok iz mednarodnega prehoda Vrtojba proti Sežani (ki je enkrat že obstajal) je bil v preteklih dveh letih v okviru projekta T.I.P.(čezmejna integrirana platforma) že sprojektiran, tako kot tudi dodaten tir iz postaje Šempeter proti mejnemu prehodu in stik z terminalnimi tiri na italijanski strani. Ta predvideva tudi dodaten most preko ceste Šempeter - Vrtojba. Glavni pobudniki tega evropskega projekta so upravljavci terminala S.D.A.G. na italijanski strani in obe mesti, oziroma tri občine, Gorica, Nova Gorica in Šempeter pri Gorici. Železniški upravi obeh držav pa tako, tako...
Projekt ima tudi možnosti izvedbe, saj po novem obe mesti lahko dobivata denar iz Bruslja mimo Ljubljane in Rima, kar je osnovni pogoj. Gre za projekt Evropskega združenja za teritorialno sodelovanje (EZTS - GO) s sedežem v Gorici. V obdobju do leta 2020 sta sicer dobila prednost Park Soča in povezovanje na področju zdravstva, je pa ena izmed prednostnih nalog tudi ureditev prometnih povezav. Verjetno je tudi pismo poslanca v skladu s to strategijo, torej da se pritisne tudi na ustrezna ministrstva. Vsak pritisk je namreč koristen. Prepričan sem, da v pismu ni soliral za svojo politično opcijo, temveč je to napravil v okviru nekega dogovora. Eden najbolj učinkovitih načinov je prav "nezadovoljstvo občanov"... to zmeraj "pali."

Glede povezave železniške postaje Nova Gorica z mestom in hoje po tirih pa je to žal sramota mesta, da tega v 70 letih obstoja ni uredila in povezala postaje z mestom. Tudi to, da niso špedicije preselili v Vrtojbo, ko je bil za to čas, ampak so nadomestno lokacijo našli zraven Trga Evropa in železniške postaje je, žal, plod izostanka vsake dolgoročne vizije v preteklosti.
P.S. Še to, na parcelah, ki so označene s parcelnimi številkami (slika MMP, prispevek Goričana), bo v prihodnje zrasel center Lesnine. Na tem se pa dela že zelo aktivno.
Odgovori