In kako bi zgledala sodobna SOČA. Kakšna naj bi bila sestava. Pa kaj to pomeni boljša obvešenost potnikov? Ter kaj pomeni povezave z Italijo in Avstrijo. A to pomeni da Mednarodni vlaki iz italije in Avstrije?Čišo napisal/-a:Pa še včeraj sprejeti memorandum: https://drive.google.com/file/d/0B9T2pa ... sp=sharing
Bohinjska Proga
Re: Bohinjska Proga
Re: Bohinjska Proga
Mogoče bi bilo bolje, če bi vprašal, kaj je memorandum.OBB napisal/-a:In kako bi zgledala sodobna SOČA. Kakšna naj bi bila sestava. Pa kaj to pomeni boljša obvešenost potnikov? Ter kaj pomeni povezave z Italijo in Avstrijo. A to pomeni da Mednarodni vlaki iz italije in Avstrije?Čišo napisal/-a:Pa še včeraj sprejeti memorandum: https://drive.google.com/file/d/0B9T2pa ... sp=sharing
Re: Bohinjska Proga
Tako počasi se prebujamo ...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
In kako bi zgledala sodobna SOČA: Mogoče zelenc 711 ??OBB napisal/-a:In kako bi zgledala sodobna SOČA. Kakšna naj bi bila sestava. Pa kaj to pomeni boljša obvešenost potnikov? Ter kaj pomeni povezave z Italijo in Avstrijo. A to pomeni da Mednarodni vlaki iz italije in Avstrije?Čišo napisal/-a:Pa še včeraj sprejeti memorandum: https://drive.google.com/file/d/0B9T2pa ... sp=sharing
Pa kaj to pomeni boljša obvešenost potnikov : To pomeni da potencialni potniki vedno vedo kdaj in kako priti na določen cilj.
Ter kaj pomeni povezave z Italijo in Avstrijo: Sezonski (vikend) vlak iz Trsta do Bleda. Ali pa iz Beljaka do Mosta na Soči. (kar je bilo v modi že pred prvo sv. vojno)
preglednik
Re: Bohinjska Proga
A ti to o sodobnih muzejcih? Saj je razlika v letih med 033, 006 in 711 manjša od njene starostiIn kako bi zgledala sodobna SOČA: Mogoče zelenc 711 ??
Kaj dandanes ni na voljo javno dostopnega voznega reda, ali pa mogoče misliš na obešanje (obvešenost) morebitnih potnikov ob progi? (No tole zadnje je malo za hec)Pa kaj to pomeni boljša obvešenost potnikov : To pomeni da potencialni potniki vedno vedo kdaj in kako priti na določen cilj.
Kaj vse je bilo v modi pred 1. svetovno vojno ko smo še bili pod KuK. Kakšen direkten vlak vsaj iz Gorice ob vikendih in sezoni pa ne bi škodil. Pa je o tem že bilo govora in je bil močan proti argument uporabnina. Podobno velja za Beljak.Ter kaj pomeni povezave z Italijo in Avstrijo: Sezonski (vikend) vlak iz Trsta do Bleda. Ali pa iz Beljaka do Mosta na Soči. (kar je bilo v modi že pred prvo sv. vojno)
LPL
Re: Bohinjska Proga
A ti to o sodobnih muzejcih? Saj je razlika v letih med 033, 006 in 711 manjša od njene starostiIn kako bi zgledala sodobna SOČA: Mogoče zelenc 711 ??
Kaj dandanes ni na voljo javno dostopnega voznega reda, ali pa mogoče misliš na obešanje (obvešenost) morebitnih potnikov ob progi? (No tole zadnje je malo za hec)Pa kaj to pomeni boljša obvešenost potnikov : To pomeni da potencialni potniki vedno vedo kdaj in kako priti na določen cilj.
Kaj vse je bilo v modi pred 1. svetovno vojno ko smo še bili pod KuK. Kakšen direkten vlak vsaj iz Gorice ob vikendih in sezoni pa ne bi škodil. Pa je o tem že bilo govora in je bil močan proti argument uporabnina. Podobno velja za Beljak.Ter kaj pomeni povezave z Italijo in Avstrijo: Sezonski (vikend) vlak iz Trsta do Bleda. Ali pa iz Beljaka do Mosta na Soči. (kar je bilo v modi že pred prvo sv. vojno)
LPL
Re: Bohinjska Proga
Če bi lahko jaz sestavil Sočo bi dal 4 pulmane skupi in to je to.
Re: Bohinjska Proga
Upam da nisem offtopic
Danes bo na Mestni občini Nova Gorica, Javna predstavitev osnutka dokumenta "Trajnostna urbana strategija Nova Gorica 2020"
http://www.nova-gorica.si/v_srediscu/
V dokumentu se nekaj omeni tudi železnico
pozz
Danes bo na Mestni občini Nova Gorica, Javna predstavitev osnutka dokumenta "Trajnostna urbana strategija Nova Gorica 2020"
http://www.nova-gorica.si/v_srediscu/
V dokumentu se nekaj omeni tudi železnico
pozz
Re: Bohinjska Proga
Predloge za vozni red sem še malo uredil, tako da bi bilo za uvedbo potrebno le minimalno napora, ki bi pa vodil do vsaj znosnega izboljšanja storitve potniškega prevoza. Bom poslal občinam ob progi, če so ravno govorili o tej problematiki in upam (upanje umre zadnje), da se kaj premakne.
https://drive.google.com/file/d/0B_E80R ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B_E80R ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B_E80R ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B_E80R ... sp=sharing
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Bohinjska Proga
Za moj okus ima Bohinjka premajhno frekvenco vlakov za kakšno bolj pomembno vlogo v javnem prevozu. Standard bi moral biti vlak enkrat na uro, četudi to pomeni vlake v obliki šinobusov, kot je predlagal že Ljubitelj. Vozni red v trenutni obliki pa je bolj kot ne primeren le za prevoz turistov, nekaterih upokojencev in enkrat tedensko študentov, za kaj več bo pa potrebno bistveno izboljšati frekvenco.
Zadnjič spremenil trance0, dne 28.10.2015, 22:25, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Bohinjska Proga
@zelencek ti si zame car. Preporočam ti da to pošleš na občino Bohinj in Tolmin. Ti res znaš sestavit pravi vozni red.zelencek napisal/-a:Predloge za vozni red sem še malo uredil, tako da bi bilo za uvedbo potrebno le minimalno napora, ki bi pa vodil do vsaj znosnega izboljšanja storitve potniškega prevoza. Bom poslal občinam ob progi, če so ravno govorili o tej problematiki in upam (upanje umre zadnje), da se kaj premakne.
https://drive.google.com/file/d/0B_E80R ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B_E80R ... sp=sharing
Re: Bohinjska Proga
Vidim, da to ni bilo še objavljeno na forumu, zato objavljam
Dopis družbi Slovenske železnice d.o.o. ter Direkciji RS za infrastrukturo glede nujnosti razvoja železniške infrastrukture na Goriškem, ki ne sme biti breme, temveč priložnost.
p.s. da ne bi kdo mislil, da delam reklamo ali favoriziram omenjeno politično skupino oziroma osebo, tako da brez govora, pričkanja o politiki prosim
Dopis družbi Slovenske železnice d.o.o. ter Direkciji RS za infrastrukturo glede nujnosti razvoja železniške infrastrukture na Goriškem, ki ne sme biti breme, temveč priložnost.
p.s. da ne bi kdo mislil, da delam reklamo ali favoriziram omenjeno politično skupino oziroma osebo, tako da brez govora, pričkanja o politiki prosim
Re: Bohinjska Proga
Saj ste že imeli sestanek tudi s predstavniki SŽ. Na njem so vam gospodje povedali, da nimajo nikakršne vizije za nobeno regionalno progo v Sloveniji. Povedali so tudi, da sprejemajo predloge za razvoj regionalnega železniškega prometa, ki bi se lahko morda začeli implementirati po zaključku vseh del na glavnem železniškem križu(beri: NIKOLI). Edini možnosti, da se na Bohinjki kaj premakne še v tem stoletju, sta, da se progo uvrsti med glavne proge ali pa, da se jo izloči iz upravljanja SŽ konglomerata oz. da jo v upravljanje prevzamejo občine, zasebnik(i), kdorkoli razen SŽ.
Re: Bohinjska Proga
Bom podal eno bolj primerno sliko. Ideja je obuditi nekdanjo povezavo (na sliki jo kaže puščica) in uporabiti za tovorni promet, ki gre večinoma v Italijo ne(zadistno) uporabljeno postajo v Šempetru/Vrtojbi. Tako bi se večina tov. vlakov izognila vožnji na postajo v NG in s tem bi odpadel nočni hrup zaradi (tako pač pišejo naši poslanci) prižiganja dizelskih strojnic. Vsekako je ideja vredna podpore, mesto NG bi pa na ta način pridobilo verjetno še kaj uporabnega prostora, ki ga sedaj zavzema postaja.
LPL
LPL
Re: Bohinjska Proga
Tisti lok iz mednarodnega prehoda Vrtojba proti Sežani (ki je enkrat že obstajal) je bil v preteklih dveh letih v okviru projekta T.I.P.(čezmejna integrirana platforma) že sprojektiran, tako kot tudi dodaten tir iz postaje Šempeter proti mejnemu prehodu in stik z terminalnimi tiri na italijanski strani. Ta predvideva tudi dodaten most preko ceste Šempeter - Vrtojba. Glavni pobudniki tega evropskega projekta so upravljavci terminala S.D.A.G. na italijanski strani in obe mesti, oziroma tri občine, Gorica, Nova Gorica in Šempeter pri Gorici. Železniški upravi obeh držav pa tako, tako...
Projekt ima tudi možnosti izvedbe, saj po novem obe mesti lahko dobivata denar iz Bruslja mimo Ljubljane in Rima, kar je osnovni pogoj. Gre za projekt Evropskega združenja za teritorialno sodelovanje (EZTS - GO) s sedežem v Gorici. V obdobju do leta 2020 sta sicer dobila prednost Park Soča in povezovanje na področju zdravstva, je pa ena izmed prednostnih nalog tudi ureditev prometnih povezav. Verjetno je tudi pismo poslanca v skladu s to strategijo, torej da se pritisne tudi na ustrezna ministrstva. Vsak pritisk je namreč koristen. Prepričan sem, da v pismu ni soliral za svojo politično opcijo, temveč je to napravil v okviru nekega dogovora. Eden najbolj učinkovitih načinov je prav "nezadovoljstvo občanov"... to zmeraj "pali."
Glede povezave železniške postaje Nova Gorica z mestom in hoje po tirih pa je to žal sramota mesta, da tega v 70 letih obstoja ni uredila in povezala postaje z mestom. Tudi to, da niso špedicije preselili v Vrtojbo, ko je bil za to čas, ampak so nadomestno lokacijo našli zraven Trga Evropa in železniške postaje je, žal, plod izostanka vsake dolgoročne vizije v preteklosti.
P.S. Še to, na parcelah, ki so označene s parcelnimi številkami (slika MMP, prispevek Goričana), bo v prihodnje zrasel center Lesnine. Na tem se pa dela že zelo aktivno.
Projekt ima tudi možnosti izvedbe, saj po novem obe mesti lahko dobivata denar iz Bruslja mimo Ljubljane in Rima, kar je osnovni pogoj. Gre za projekt Evropskega združenja za teritorialno sodelovanje (EZTS - GO) s sedežem v Gorici. V obdobju do leta 2020 sta sicer dobila prednost Park Soča in povezovanje na področju zdravstva, je pa ena izmed prednostnih nalog tudi ureditev prometnih povezav. Verjetno je tudi pismo poslanca v skladu s to strategijo, torej da se pritisne tudi na ustrezna ministrstva. Vsak pritisk je namreč koristen. Prepričan sem, da v pismu ni soliral za svojo politično opcijo, temveč je to napravil v okviru nekega dogovora. Eden najbolj učinkovitih načinov je prav "nezadovoljstvo občanov"... to zmeraj "pali."
Glede povezave železniške postaje Nova Gorica z mestom in hoje po tirih pa je to žal sramota mesta, da tega v 70 letih obstoja ni uredila in povezala postaje z mestom. Tudi to, da niso špedicije preselili v Vrtojbo, ko je bil za to čas, ampak so nadomestno lokacijo našli zraven Trga Evropa in železniške postaje je, žal, plod izostanka vsake dolgoročne vizije v preteklosti.
P.S. Še to, na parcelah, ki so označene s parcelnimi številkami (slika MMP, prispevek Goričana), bo v prihodnje zrasel center Lesnine. Na tem se pa dela že zelo aktivno.