Bohinjska Proga

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori

Ali ste se že preljali po Bohinjski progi?

Glasovanje se je zaključilo dne 28.08.2006, 8:34

Da, velikokrat
17
61%
Enkrat
6
21%
Se imam namen peljati
1
4%
Še nikoli
4
14%
 
Skupaj glasov: 28
Nejko24
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 257
Pridružen: 04.07.2011, 12:25

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Nejko24 »

Po 24kur.com sem gledal posntek, glede tega, da bojo potniški vlaki vozili šele maja.
Mene pa zanima nekaj drugega, na posnetku je bilo omenjeno, da je na Bohinjki osna obremenitev, pa me zanima kako dolgi oz. težki vlaki lahko vozijo po tej progi? A to pomeni, da so recimo vlakovne kompozicije krajše kot denimo, če bi peljali po normalni progi Kp-Lj?
Lp Nejc
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

trocken napisal/-a:Tako da nič ne čakamo, ampak rešujemo, kar se rešiti še da....
Če mene vprašaš, bi morali se še turistični ponudniki združit. Največja katastrofa je, da v poletni sezoni poljaki, čehi slovaki prihajajo na sočo raftat z svojo opremo, naši pa se borijo z birokracijo. Medtem ko majo direktni vlak iz Varšave do Beljaka, pa bi lahko se najdo nekdo ki bi potegno vlak Beljak-Koper via bohinjka (magari öbb) in bi jim ponudil: Bivanje Bled ali Bohinj, potem kolesarjenje, planinarjenje/smučanje, soča, primorska kulinarika in morje; vso opremo dobite pri nas. Takih idej za turiste je mnogo... samo, treba bo vzet vse v svoje roke...
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Bled Jezero 522m, B. Bistrica 405m, Podbrdo 510m, Grahovo 496m, M. na Soči 351m, Anhovo 553m, N. Gorica 748m. To so podatki za glavni prevozni tir. Je treba vedet da so to originalne dolžine s časa zgraditve.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Problem so križanja,pa še to ne tak problem kot ga znajo novopečeni prometniki naredit.In potem kriči,da ne bo vlaka vzel ker je predolg.Zato ker se mu ne da naročit naloga,da vozi Fiat na zasedeni tir.Ali pa da bi mu vsaj pamet nesla,da tovornega kresne in križa na signalu. Cela drama,jst pa v Grahovem 50 min nabiram ritni platfus zaradi principa. Parkrat sem starejšega klical v Postojno,da jih spravi k pameti.Ampak Ramiz je šel v penzijo,meni se pa tudi ne da več drkarit. Kar so naredil to imajo. Šnel kurz burek.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a holding »

....a veš, @nurmi...... =D> ...tle ti dam pa prou...
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

@nurmi, če ti je kaj v tolažbo... to se ne dogaja samo na Bohinjki
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Sej po eni strani sva Holding na isti valovni in oba stara šola. Prometnik je najbolj odgovoren poklic na SŽ. In se ga ne da narediti iz skladiščnika ali pa premikača v 6 mesecih. Reorganizacija gori doli. S tem da so komaj naredili izpit pa že računajo koliko jim manjka do CVP in količnika 3.39.Mi OPO-ja nismo smeli pogledati niti od daleč.Ne gre to tako. Pa še nekej me grozno moti. Če je prometnik na postaji naj sodeluje pri prometu,odpravi vlakov,...... naj pokaže kdo je gazda kuče in kdo vodi promet na postaji. Ne da so se razbremenili vseh odgovornosti in stojijo nonšalantno kot lipovi bogovi,če je treba še v natikačih,civilnem puloverju in daljincem od TV- ja v rokah. Težko je to gledat. Ker so kot klovni.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
draganm
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 08.02.2011, 17:41
Kraj: primorska

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a draganm »

Nurmi napisal/-a:Sej po eni strani sva Holding na isti valovni in oba stara šola. Prometnik je najbolj odgovoren poklic na SŽ. In se ga ne da narediti iz skladiščnika ali pa premikača v 6 mesecih. Reorganizacija gori doli. S tem da so komaj naredili izpit pa že računajo koliko jim manjka do CVP in količnika 3.39.Mi OPO-ja nismo smeli pogledati niti od daleč.Ne gre to tako. Pa še nekej me grozno moti. Če je prometnik na postaji naj sodeluje pri prometu,odpravi vlakov,...... naj pokaže kdo je gazda kuče in kdo vodi promet na postaji. Ne da so se razbremenili vseh odgovornosti in stojijo nonšalantno kot lipovi bogovi,če je treba še v natikačih,civilnem puloverju in daljincem od TV- ja v rokah. Težko je to gledat. Ker so kot klovni.

To me bolj spominja na vlakovnega odpravnika kar si napisal... :D .
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Ne sledim več. Vsaka reorganizacija vam da drugo titulo. ;)
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Nurmi napisal/-a:naj pokaže kdo je gazda kuče
Ja saj kažejo, da so kukr gazde. Križanja ne vzame, ker nima kretnika (ki slučajno stanuje na postaji), TMD ne sprejme, ker ima 23,5 minute odmora, vzdrževalcev ne spusti k delu, ker mora v štacuno, šihta ne bo vzel, ker včeraj ni bilo čistilke in so v košu še vedno njegove smeti od prejšne ture, ko pa se dokazno za..be, pa takoj sindikat......dobro, večina jih ni takih, se pa najde preveč cvetk
draganm
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 08.02.2011, 17:41
Kraj: primorska

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a draganm »

ŽAT32 napisal/-a:
Nurmi napisal/-a:naj pokaže kdo je gazda kuče
Ja saj kažejo, da so kukr gazde. Križanja ne vzame, ker nima kretnika (ki slučajno stanuje na postaji), TMD ne sprejme, ker ima 23,5 minute odmora, vzdrževalcev ne spusti k delu, ker mora v štacuno, šihta ne bo vzel, ker včeraj ni bilo čistilke in so v košu še vedno njegove smeti od prejšne ture, ko pa se dokazno za..be, pa takoj sindikat......dobro, večina jih ni takih, se pa najde preveč cvetk
[-X cvetk je pa povsod preveč da ne bo pomote...
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Par let nazaj,ni nobenemu na kraj pameti padlo,da ne bi vzel križanja..... ampak drugi časi,ta stari smo pa še malo nostalgični in ne bomo prišli nikamor. 8)
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a trocken »

Re 4/4 napisal/-a:
trocken napisal/-a:Tako da nič ne čakamo, ampak rešujemo, kar se rešiti še da....
Če mene vprašaš, bi morali se še turistični ponudniki združit. Največja katastrofa je, da v poletni sezoni poljaki, čehi slovaki prihajajo na sočo raftat z svojo opremo, naši pa se borijo z birokracijo. Medtem ko majo direktni vlak iz Varšave do Beljaka, pa bi lahko se najdo nekdo ki bi potegno vlak Beljak-Koper via bohinjka (magari öbb) in bi jim ponudil: Bivanje Bled ali Bohinj, potem kolesarjenje, planinarjenje/smučanje, soča, primorska kulinarika in morje; vso opremo dobite pri nas. Takih idej za turiste je mnogo... samo, treba bo vzet vse v svoje roke...
To je lahko vizija, ki pa je v tem trenutku še neuresničljiva. Za začetek bi lahko že avtovlak iz Nizozemske v Koper speljali po Bohinjki. Ker za Nizozemce vemo, da niso klasični morski turisti, ampak so tudi v naših gorskih središčih eni najbolj pogostih obiskovalcev. In cenejše promocije, kot omenjeni vlak, je ni. Na Jesenicah se jim da v roke prospekt in skozi vožnjo predstavi Bled, Bohinj, Soško dolino, Kras...Res ne vem, zakaj mora tisti vlak preko Ljubljane, nekih tehničnih zahtev za to prav gotovo ni. Tako jih pa pripeljemo v Koper, oni pa naprej v "lepo našo". Edini problem vidim, da se morajo dve tri različne službe (SŽ, turizem) usesti skupaj in narediti program. Kar pa je v Sloveniji težko.
(da se razumemo, ZELO PA JE ZA POHVALIT PRIZADEVANJA ŽELEZNICE, da so nazaj aktivirale avtomobilski terminal v Kopru
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Mislim, da so takšne ideje zelo zanimive, ampak da močno presegajo domet našega razmišljanja.
preglednik
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 293
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a boris »

off topic:
http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/vlak- ... ane/329271" onclick="window.open(this.href);return false;
zanimivi komentarji na 3. strani... "betonski solkanski most" ;o))
Odgovori