Bohinjska Proga

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori

Ali ste se že preljali po Bohinjski progi?

Glasovanje se je zaključilo dne 28.08.2006, 8:34

Da, velikokrat
17
61%
Enkrat
6
21%
Se imam namen peljati
1
4%
Še nikoli
4
14%
 
Skupaj glasov: 28
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a trocken »

LJ363 napisal/-a:
trocken napisal/-a:Ne smemo pa vseeno podleči preveč zahtevam kolesarjev, to so enkratni potniki na železnici, zahtevni pa tako, kot da imajo vsi letne karte. Saj vem, da so tržno zanimivi, vendar v svojih zahtevah (poglej predhodni link) včasih že kar nesramni.
Kaj pa naj bi bilo v prejšnji povezavi nesramnega? To da so jim obljubili, da se bodo lahko peljali, pa da potem to ni bilo možno in ker so napisali, kaj se jim je zgodilo, je to nesramno?

Če ni možnosti prevoza koles, naj se tako napiše, pa mir. Če je količina omejena, naj se uvede rezervacije, pa naj se pride rezervirat in plačat kak dan prej, da se vsaj ve pri čem si.
Kdo je rekel, da ni možnosti prevoza koles. Saj je ! Vendar če so kapacitete zasedene , so zasedene in pika. Je višek sezone in rezervacij ni. Edina napaka SŽ je, da ne navedejo podatka v tekstu, da rezervacij ni, tako kot to striktno navedejo v Avstriji za avtovlak skozi Ture.
Poznam kar nekaj kolesarjev, ki se ob višku sezone vsedejo edinkrat v letu na vlak, potem pa, ko prostora ni oz. ko ima vlak zaradi nakladanja pridela nekaj zamude, svojo voljo širijo naokoli, kot da so stalne stranke. Čeprav se jim dopusti, da kolesa parkirajo med sedeži sredi hodnika. Hej, prevozil sem z vlakom celo Evropo, pa biciklov po hodnikih ni bilo. Zaradi ostalih potnikov, ki pač sezonsko ne pripadajo omenjeni čredi, se je vendarle potrebno držati nekega reda.
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Na eni strani tisto zgoraj, na drugi pa tole: http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/ ... om-na-vlak
Pridite se peljat z vlakom, ko pa kdo pride pa, kaj bi pa ti zdaj rad?

V Sloveniji razen parih izjem (če sploh še so), ni možnosti za prevoz več kot par koles. In zato bi bilo bolje ukinit vse skupaj, kot pa da se oglašuje nekaj, kar potem ni možno izvest. In ne mi z Avstrijo, kjer so kapacitete neprimerno višje, če pa ne znese, pa počakaš eno uro pa imaš naslednji vlak. Tudi na Bohinjki bi lahko v sezoni popoldne (vsaj za vikende) en vlak peljal s klasiko in primerno količino dls ali pa gbs vagonov, pa ne bi bilo nobenih problemov.

Ko se takole gre turizem, so tudi rezultati primerni, vsi bi samo nekaj zaračunavali, pa noben nič delal. No se pa da tudi drugače. Lep primer kaj se da narest, če se dela z glavo (in primernim vodstvom), je malenkost bolj severno, še vedno na sončni strani Karavank, ampak železnice tam več ni, morda pa s tem tudi takih problemov ne...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

OBB napisal/-a: Katere bo pa SŽ kupil tiste enonastropne ali dvonastropne. Koliko vagonov City Shuttle pa ima namen kupiti in za katere proge so namenjeni?
Madona si neučakan. Vse je še v povojih, željah. Kaj bo, nihče tukaj uradno ne ve.

Če špekuliram. Na prodaj bi lahko bili samo navadni city shuttle. Najstarejš, kar jih je na voljo. Dvonadstropne si izbriši iz spomina. Koliko in kje bodo vozili? Pojma nimam, če bo sploh kaj iz tega...

ÖBB (še) ne kupuje nič, niti vectronov, zato vprašanje kaj lahko prodajo...
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 385
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a kvak »

LJ363 napisal/-a:
trocken napisal/-a:Ne smemo pa vseeno podleči preveč zahtevam kolesarjev, to so enkratni potniki na železnici, zahtevni pa tako, kot da imajo vsi letne karte. Saj vem, da so tržno zanimivi, vendar v svojih zahtevah (poglej predhodni link) včasih že kar nesramni.
Kaj pa naj bi bilo v prejšnji povezavi nesramnega? To da so jim obljubili, da se bodo lahko peljali, pa da potem to ni bilo možno in ker so napisali, kaj se jim je zgodilo, je to nesramno?

Če ni možnosti prevoza koles, naj se tako napiše, pa mir. Če je količina omejena, naj se uvede rezervacije, pa naj se pride rezervirat in plačat kak dan prej, da se vsaj ve pri čem si.
ali je predvidevanje situacije na SŽ nekaj nemogočega in bi v teh parih poletnih mesecih priklopil 1 vagon za kolesa pa bi bilo. Ampak dokler bo država pokrivala minusa ni pričakovat kakšnega izbolšanja!
363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1420
Pridružen: 06.09.2006, 18:28

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a 363 »

Re 4/4 napisal/-a: ÖBB (še) ne kupuje nič, niti vectronov, zato vprašanje kaj lahko prodajo...
http://www.oebb.at/de/Services/Zuege_un ... B_cityjet/

Lp
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

363 napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a: ÖBB (še) ne kupuje nič, niti vectronov, zato vprašanje kaj lahko prodajo...
http://www.oebb.at/de/Services/Zuege_un ... B_cityjet/

Lp
#-o Jao, čisto pozabil na njega. Samo zamenjal bo serijo 4020, kolikor vem. Na Semmeringu drugače že vozi. :wink:

Pustimo se presenetiti. :D
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Slučajno sem naletel še na tole: http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/ ... ovica/1445
Glede na informacijski sistem, ki je v uporabi na SŽ, je potem postopek nekako tak:
Prideš na postajo vsaj 10min pred prihodom vlaka, povprašaš če je možnost prevoza kolesa, ker nihče ne ve počakaš da pripelje vlak, potem povprašaš če je kaj prostora za kolo, če slučajno je, greš na blagajno kupit karto, vlak pa naj kar malo počaka... :?:
:m1 Ha ha ha, samo na SŽ, neprecenljivo. :igraca
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a mkx »

V isto kategorijo sodi tudi zanka v črno luknjo: v novici o ponovni uvedbi potniškega prometa z dnem 31. avgusta (katerega leta? :-k ) bralce usmerjajo na stran z voznimi redi. Če tam potem slediš povezavi na vozni red 2014/2015 po relacijah, pa informacij o "običajnem" voznem redu (ne poletnem, po katerem naj bi vlaki vozili 31.8., ne zimskem za od 1.9. naprej) za ta konec Slovenije ni ne duha ne sluha. #-o
LP, Metod
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Čišo »

LJ363 napisal/-a:Slučajno sem naletel še na tole: http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/ ... ovica/1445
Glede na informacijski sistem, ki je v uporabi na SŽ, je potem postopek nekako tak:
Prideš na postajo vsaj 10min pred prihodom vlaka, povprašaš če je možnost prevoza kolesa, ker nihče ne ve počakaš da pripelje vlak, potem povprašaš če je kaj prostora za kolo, če slučajno je, greš na blagajno kupit karto, vlak pa naj kar malo počaka... :?:
:m1 Ha ha ha, samo na SŽ, neprecenljivo. :igraca
Vse bi bilo še razumljivo, če se ne bi že vrsto let na istih relacijah in pri istih vlakih pojavljal isti problem, ob tem, da so bili že zdavnaj izdelani enostavno izvedljivi predlogi za rešitve. Ne vem, ali gre samo za pišmevuhovski odnos ali za načrtno škodoželjnost - najbrž je sinergija obojega ...
Tako počasi se prebujamo ...
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Imam občutek, da vsaj kar se Bohinjke tiče, prevladuje tisto drugo ...
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a OBB »

Če še neveste danes na Bohinjko pride stara Fiat garnitura 813-031. Na Bohinjko so jo dali da bo nabirala kilometre. Kmalu pa pripeljejo še eno staro garnituro, žal št. ne vem. Prenovljena fiata ostajata v Novi Gorici, pa še tri "normalne". Trenutno je na Bohinjki 7 potniških garnitur, in to 3 vrste Fiatov. Naslednji teden vozi foto tovorni muzejski vlak.
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 858
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Ajznponar »

Najprej slišal na radiu in nato novico preveril še na strani SŽ, kjer resnično piše:
Zaradi narasle vode v Bohinjskem predoru je prekinjen promet avtovlakov na relaciji Bohinjska Bistrica - Podbrda in nazaj . Avtovlak do nadaljnjega vozi le med Podbrdom in Mostom na Soči.

Potnikom se opravičujemo in zahvaljujemo za razumevanje.
Razumem, da so zaradi vode zaprli Bohinjski predor, ampak, ali res ima kakršenkoli smisel voziti avtovlak na skrajšani relaciji, ki sem jo odebelil? :hmm "Pešce", ki jim avtovlak verjetno ni primarno namenjen, se namreč lahko prepelje tudi s potniško garnituro ali najetim (mini)busom....
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Med Mostom na Soči in Podbrdom pa res ne rabiš avtovlaka. Tam je dovolj avto ali pa samo bicikel.
preglednik
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 285
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a jakaklec »

http://www.prc.si/novice/pomen-bohinjske-proge

Župana Občin Tolmin in Bohinj vas v sodelovanju s projektom Parkiraj&doživi naravo! ter župani ostalih občin Julijskih Alp vabiva na posvet

Pomen Bohinjske proge za razvoj turizma v Julijskih Alpah

Posvet bo v sredo, 21. oktobra 2015, ob 10.30 v dvorani Glasbene šole Tolmin (Prešernova ulica 4, Tolmin).

PROGRAM:
10.30 Uvodni pozdrav (Uroš Brežan, župan Občine Tolmin)
10.40 Predstavitve

Proga Merano–Mals in drugi uspešni primeri regionalnih železnic v Alpah (Matjaž Marušič, Društvo za Bohinjsko-goriško progo)

Kolesar na vlaku – nočna mora ali prijetno doživetje in obetavna turistična tržna niša? (Ervin Sorč, strojevodja in publicist)

11.00 Okrogla miza z razpravo

Sodelujejo:
Boris Živec (Ministrstvo za infrastrukturo)
Eva Štravs Podlogar (Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo)
Tomaž Willenpart, Dejan Jurkovič (Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo)
Uroš Brežan (Občina Tolmin)
Boštjan Koren (Slovenske železnice)
Ivanka Zupančič Gaber (Alpetour)
Aleš Hrast (Avrigo)
Matej Gabrovec (Geografski inštitut ZRC SAZU)

Vsebine:
- odsotnost medsektorskega usklajevanja pri razvoju turizma in trajnostne mobilnosti,
- prilagajanje opreme/infrastrukture sodobnim potniškim in turističnim potrebam,
- usklajevanje voznih redov s povečanim povpraševanjem v turistični sezoni,
- Bohinjska proga kot del multimodalnega omrežja (povezave z drugimi oblikami javnega prevoza).

Vljudno vabljeni.
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a OBB »

jakaklec napisal/-a:http://www.prc.si/novice/pomen-bohinjske-proge

Župana Občin Tolmin in Bohinj vas v sodelovanju s projektom Parkiraj&doživi naravo! ter župani ostalih občin Julijskih Alp vabiva na posvet

Pomen Bohinjske proge za razvoj turizma v Julijskih Alpah

Posvet bo v sredo, 21. oktobra 2015, ob 10.30 v dvorani Glasbene šole Tolmin (Prešernova ulica 4, Tolmin).

PROGRAM:
10.30 Uvodni pozdrav (Uroš Brežan, župan Občine Tolmin)
10.40 Predstavitve

Proga Merano–Mals in drugi uspešni primeri regionalnih železnic v Alpah (Matjaž Marušič, Društvo za Bohinjsko-goriško progo)

Kolesar na vlaku – nočna mora ali prijetno doživetje in obetavna turistična tržna niša? (Ervin Sorč, strojevodja in publicist)

11.00 Okrogla miza z razpravo

Sodelujejo:
Boris Živec (Ministrstvo za infrastrukturo)
Eva Štravs Podlogar (Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo)
Tomaž Willenpart, Dejan Jurkovič (Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo)
Uroš Brežan (Občina Tolmin)
Boštjan Koren (Slovenske železnice)
Ivanka Zupančič Gaber (Alpetour)
Aleš Hrast (Avrigo)
Matej Gabrovec (Geografski inštitut ZRC SAZU)

Vsebine:
- odsotnost medsektorskega usklajevanja pri razvoju turizma in trajnostne mobilnosti,
- prilagajanje opreme/infrastrukture sodobnim potniškim in turističnim potrebam,
- usklajevanje voznih redov s povečanim povpraševanjem v turistični sezoni,
- Bohinjska proga kot del multimodalnega omrežja (povezave z drugimi oblikami javnega prevoza).

Vljudno vabljeni.
Upajmo da bo kaj od tega, da bojo kaj rešili. Kar bi pa bilo najboljse je da bi naredili boljše povezave z Ljubljano.
Odgovori