Bohinjska Proga

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.

Ali ste se že preljali po Bohinjski progi?

Glasovanje se je zaključilo dne 28.08.2006, 8:34

Da, velikokrat
17
61%
Enkrat
6
21%
Se imam namen peljati
1
4%
Še nikoli
4
14%
 
Skupaj glasov: 28
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a Čišo » 28.11.2015, 22:12

Fantje, jaz že zelo dolgo vem, da je treba Bohinjsko progo obravnavati izven konteksta razvoja celotnega železniškega omrežja v SLO. Bohinjko lahko reši samo tisto, kar premore sama in kar premorejo kraji in ljudje ob njej, seveda z ustrezno mero znanja in zdrave pameti. Podobno velja za koprsko luko in njene železniške povezave. Ta država je pač mačeha in od nje nimamo kaj dosti pričakovati.
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3543
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 30.11.2015, 10:31

Čišo napisal/-a:Bohinjko lahko reši samo tisto, kar premore sama in kar premorejo kraji in ljudje ob njej, seveda z ustrezno mero znanja in zdrave pameti. Ta država je pač mačeha in od nje nimamo kaj dosti pričakovati.


Samo za to bo potreben denar. Ne vem, če ga bo lokalna skupnost spraskala. Dobro, so evropska sredstva, ampak vseeno, brez države skoraj ne bo šlo. V tujini je lažje, ker je država razdeljena na dežele, ki so delno samostojne in imajo gospdarsko, turistično in ostalo politiko drugačno, kot sosednje dežele. Pa vendar sodelujejo med sabo, da od turista dobiš čim več prihodkov. Pri nas pa po mojem občutku, kot, da turizem med obema stranema Bohinjskega predora konkurira: Gorenjski proti severnem Primorskem. Država pa lepo gleda od daleč in uvaja birokratske postopke samo za Slovenske ponudnike.

Če vam rata razvozlati ta vozel, globok poklon :thumbupl
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 634
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a trocken » 30.11.2015, 13:49

Re 4/4 napisal/-a:
Pravkar sem bral, da je nadgradnja tira Maribor - Šentilj predvidena šele po letu 2025. In to je glavna proga. Kje je šele bohinjska proga...


Mularija bi rekla "rofl". Torej bo Koralmbahn prej zgrajena, kot pa obnova teh bogih par kilometrov. #-o Potem pa... Lahko se pozabi na Bohinjko, drugi tir Koper, drugi tir Jesenice. Mar Avstrijci gradijo hitro progo samo za par Beljačanov in Celovčanov, da bodo prej na Dunaju? Malo morgen, točno vedo, kako je¸yugo Slowene nesposobna. Še kupujejo lokomotive izključno za Italijo.
Če ima kdo kaj soli v glavi, ve kaj hočem povedati. Ovinek okoli Slovenije za V4 in V. koridor Upam da se motim. [-o<


Čisto nič narobe. Bohinjka gravitira proti Koralmbahnu, tako da bo od njega imela samo koristi.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3543
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 30.11.2015, 15:17

trocken napisal/-a:
Čisto nič narobe. Bohinjka gravitira proti Koralmbahnu, tako da bo od njega imela samo koristi.


Ne vem. Pravijo, da je navada železna srajca. In, če je včeraj niso uporabljali za obvoz, jo tudi jutri ne bodo, glede na vse zmetane tire v izgobališčih. Od Vidma do Dunaja bo povezava 22,5 t/os, 120km/h, resni prevozniki, konkurenca ... Idealno za najboljši tovor. Pri nas pa? Flikanje prog, da ne bi slučajno bile za zapret, zamude, odpovedi vlakov, nobene strategije...
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 356
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a ledeni » 30.11.2015, 18:44

Strategija že je: spravit glavne proge na ustrezno kategorijo. Problem je denar, ta pa diktira časovnico izgradnje. Zato je MB-Šentilj padel v drugo polovico naslednjega desetletja oz. v leto 2026. Plus par let zamude. Vprašanje, če ne bo takrat bohinjska proga že v Soči.
senitel
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 146
Pridružen: 02.08.2013, 13:15

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a senitel » 30.11.2015, 21:51

ledeni napisal/-a:Strategija že je: spravit glavne proge na ustrezno kategorijo. Problem je denar, ta pa diktira časovnico izgradnje. Zato je MB-Šentilj padel v drugo polovico naslednjega desetletja oz. v leto 2026. Plus par let zamude. Vprašanje, če ne bo takrat bohinjska proga že v Soči.


No sej je pa novih pol milijarde za javne uslužbence/letno, puf pa veselo raste :| . Mogoče zadnje niti ne bi bilo tako slabo(brez človeških posledic), ker očitno je, da se pri nas kaj naredi samo ko se vse skupaj podere. :cry:
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1522
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a preglednik » 01.12.2015, 8:24

Ne biti prevelik optimist. Mogoče to kdo potiho celo čaka, samo ne s tem namenom.
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4538
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 01.12.2015, 11:25

No sej je pa novih pol milijarde za javne uslužbence/letno, puf pa veselo raste


Ne nakladaj, če ne poznaš dejstev. Puf nič kaj veselo ne raste, za poletje vem, da je bil kar nekoliko absolutno manjši, če slišiš za nove kredite, to pomeni predvsem refininanciranje slabih z boljšimi. Glede na porast BDP pa se relativno še bolj niža. Predvsem je pa danes RS še vedno nekje na povprečju držav € cone, če ne boljša. Trenutno so javno finančno kritične države kot so recimo Avstrija, Finska...., da ne govorimo o Grčiji, medtem ko je Slovenija v drugi kategoriji (prva so Nemčija, Luxemburg, Nizozemska). Vsaj takšno je bilo pred nedavnim poročilo Evropske komisije, ki so ga naši mediji pretežno komentirali kot opomin EK.

Koliko bo šlo za javne uslužbence ne vem, vem pa, da so nekateri od njih mizerno plačani, recimo nižji kadri v šolstvu in zdravstvu. Poleg tega že nekaj let takorekoč ni bilo napredovanj in slej ko prej morajo ljudje (vsaj izstopajoči) napredovati. Poleg tega je obseg zaposlietv v javnem sektorju, predvsem sektor država, občutno padel in so dandanes že težave s policijo in vojsko. Edini del javnega sektorja, ki vztrajno raste so socialne storitve (domovi upokojencev), delno zdravstvo iz istega razloga in predvsem OBČINE. Nekatere namreč porabijo kar 15% državno sofinanciranega proračuna za svojo upravo, primer Sv. Andraž v Sl. goricah.

LPL
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 356
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a ledeni » 01.12.2015, 20:09

Ljubitelj napisal/-a:
No sej je pa novih pol milijarde za javne uslužbence/letno, puf pa veselo raste
...če slišiš za nove kredite, to pomeni predvsem refininanciranje slabih z boljšimi.


Aja, kako pa to zgleda? Da ni to tista pravljica, da se lahko drage kredite zamenja s poceni krediti.

Sicer pa je zadolženost z 8 milijard (leta 2008) v parih letih poskočila na preko 30 milijard. Infrastruktura tega booma zadolževanja ni videla. So ga pa videli javni uslužbenci in prejemniki socialnih transferjev. Občine so pa spet kategorija zase in nimajo nič s tem. Je treba ločit med lokalnim in državnim nivojem in prvim gre pri obvladovanju dolga neprimerno bolje.

Me zanima, če je dal javni sektor kvaliteto v višjo prestavo potem ko so drug drugega napredovali?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4538
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 01.12.2015, 21:44

Sicer pa je zadolženost z 8 milijard (leta 2008) v parih letih poskočila na preko 30 milijard.


Forum sicer ni pravo mesto za ekonomistične debate, toda tvoje stališče je potrebno odgovra.

1.0) Številke so točne!
2.0) Razlog za 22 Miljardni prirast v krizi pa so večinoma dolgovi podjetij najeti v časih velike, prenapihnjene gospodarske rasti. Saj pomnite tista leta pred krizo. No, to orgijo je potrebno sedaj pač poplačat.
2.2) En del je šel res v javni sektor in v socialne transferji. Toda roko na srce
-ali bi hotel, da kot brezposelni ne bi dobil podpore?
-ali bi hotel, da se ti zmanjša standard v zdravstvu?
-ali bi hotel, da se zapirajo javne šole za tvoje otroke?

O bumu v javnem sektorju pa ne bi mlatil. Ga ni bilo in se je število državnega sektorja občutno skrčilo, medtem ko je občinski del še bolj občutno (relativno) narastel. O uspešnosti občin so pa mnenja silno deljena. Predvsem je lahko mahat s tujim q...m po koprivah in zapravljat 15% občinskega proračuna za občinske uradnike (občina Sv. Andraž, Dobje ni kaj prida boljše). In prosim lepo, kako uspešna je lahko občina, ki večino proračuna porabi za vzdrževanje nekaj ljudi v domu ostarelih? O obvladovanju dolga pa samo to, občinski delež nezadržno raste in prenekatera občina je že na robu bankrota ali je že bankrotirala(G. Petrovci, Štore, Litija......), medtem ko država v nasprotju s prepričanjem nekaterih nekako ni, saj meni se tako dozdeva.

Res pa je kar si napisal, za infrastrukturo, železnice, pa ni šlo kaj prida denarja. Vendar pa spet ne tako malo. Toda kaj hočemo, takšna je sicer napačna polit-ekonomska usmeritev EU. Na drugi strani oceana so tako že pozabili na krizo, saj so hitro včrpali enormna sredstva v sanacijo privatnih finančnih institucij, medtem ko smo na tej strani oceana raje gledali počasno hiranje na obroke, samo da ne bi bilo inflacije zaradi emisije dodatnih novcev.....
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a Čišo » 01.12.2015, 22:54

Re 4/4 napisal/-a:
Čišo napisal/-a:Bohinjko lahko reši samo tisto, kar premore sama in kar premorejo kraji in ljudje ob njej, seveda z ustrezno mero znanja in zdrave pameti. Ta država je pač mačeha in od nje nimamo kaj dosti pričakovati.


Samo za to bo potreben denar. Ne vem, če ga bo lokalna skupnost spraskala. Dobro, so evropska sredstva, ampak vseeno, brez države skoraj ne bo šlo. V tujini je lažje, ker je država razdeljena na dežele, ki so delno samostojne in imajo gospdarsko, turistično in ostalo politiko drugačno, kot sosednje dežele. Pa vendar sodelujejo med sabo, da od turista dobiš čim več prihodkov. Pri nas pa po mojem občutku, kot, da turizem med obema stranema Bohinjskega predora konkurira: Gorenjski proti severnem Primorskem. Država pa lepo gleda od daleč in uvaja birokratske postopke samo za Slovenske ponudnike.

Če vam rata razvozlati ta vozel, globok poklon :thumbupl


SŽ dobijo od države letno pribl. 170 mio € za izvajanje javnih gospodarskih služb. Sredstva za vzdrževanje infrastrukture in vodenje prometa bi bilo potrebno pravično razdeliti na celotno omrežje, torej po posameznih progah - seveda glede na njihovo kategorijo. Sredstva za potniški promet se razdelijo kot subvencija na opravljeni potniški kilometer. Sredstva od realizacije ostanejo na posamezni progi. Dobičkov ne sme biti, vsi morebitni presežki se namenjajo za izboljševanje storitev. Potem so tu še razna namenska sredstva, državna in evropska. Manjši delež lahko res prevzamejo tudi občine, sploh tam, kjer si obetajo kombiniranje različnih koristi (npr. urejanje postaj in postajališč).

Največ pa naredi jasna vizija in razumno upravljanje. S progo mora upravljati tisti, ki je zanjo (predvsem za njeno širšo družbeno koristnost!) dejansko zainteresiran. Temu danes niti slučajno ni tako.
Tako počasi se prebujamo ...
senitel
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 146
Pridružen: 02.08.2013, 13:15

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a senitel » 02.12.2015, 0:44

Ljubitelj napisal/-a:
No sej je pa novih pol milijarde za javne uslužbence/letno, puf pa veselo raste


Ne nakladaj, če ne poznaš dejstev. Puf nič kaj veselo ne raste, za poletje vem, da je bil kar nekoliko absolutno manjši, če slišiš za nove kredite, to pomeni predvsem refininanciranje slabih z boljšimi. Glede na porast BDP pa se relativno še bolj niža. Predvsem je pa danes RS še vedno nekje na povprečju držav € cone, če ne boljša. Trenutno so javno finančno kritične države kot so recimo Avstrija, Finska...., da ne govorimo o Grčiji, medtem ko je Slovenija v drugi kategoriji (prva so Nemčija, Luxemburg, Nizozemska). Vsaj takšno je bilo pred nedavnim poročilo Evropske komisije, ki so ga naši mediji pretežno komentirali kot opomin EK.

Koliko bo šlo za javne uslužbence ne vem, vem pa, da so nekateri od njih mizerno plačani, recimo nižji kadri v šolstvu in zdravstvu. Poleg tega že nekaj let takorekoč ni bilo napredovanj in slej ko prej morajo ljudje (vsaj izstopajoči) napredovati. Poleg tega je obseg zaposlietv v javnem sektorju, predvsem sektor država, občutno padel in so dandanes že težave s policijo in vojsko. Edini del javnega sektorja, ki vztrajno raste so socialne storitve (domovi upokojencev), delno zdravstvo iz istega razloga in predvsem OBČINE. Nekatere namreč porabijo kar 15% državno sofinanciranega proračuna za svojo upravo, primer Sv. Andraž v Sl. goricah.

LPL


Obdrži vlaganja države na neki sprejemljivi ravni in potem povej koliko bo primanjkljaj v proračunu... ne pa, da to porežeš in se potem hvališ z primanjkljajem pod 3%, hkrati pa povečaš maso plač in napoveš bencinski cent, nove davke(dodaten - potrošnje) itd.. Hkrati bo z novo EU perspektivo zmanjšan dotok sredstev, ki so držale gradbeništvo nad vodo in pomembno prispevala rasti BDP-ja v zadnjih letih z vsemi projekti... Hkrati sam priznavaš orgijo z pufi pred 2008 in tudi kasneje po pristanku na realnem -14% BDP-ju 08' za umetno vzdrževanje nerealne blaginje nekaterih, kar bo treba poplačat za kar pa rabiš met nek VIŠEK, ne pa da vse sproti ob prvem "višku" zagoniš(pa pustimo nekaj višjo domačo potrošnjo), hkrati pa daš zmeraj več za obresti. Če vmes pride še kakšna nova kriza in padec izvoza, kar ob trenutnem sranju v svetu ni nemogoče, smo hitro čez "magičnih" 100% BDP.
Policija/vojska kadrovsko ni tako boga kot se hoče prikazat.. problem je premalo ljudi na terenu preveč pa v pisarnah oz. obremenjenih z birokratskimi nesmisli, kar je posledica tega, da kot navaden policaj/vojak pri nas dobiš (pre)malo in sistem teži k kvazi "napredovanjem", da je plača višja in se ti sčasoma vse skupaj poruši.. najbolj nedvoumna potrditev tega je razmerje častnikov/vojakov v SV. Glede občin in vsega okoli njih se strinjam..dosti bi se pa dalo "prišparat" tudi v šolstvu in še kje.
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a OBB » 08.02.2016, 1:02

Mislim da jim je končno malo kapnilo v glavo in se spomnili da obstaja tudi Bohinjska proga. Zadnje čase opažam in slišim veli tovornih vlakov. 3-4 tovorni vozijo ponoči ter 1-2 po dnevu. Končno je malo bolj živahno.
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 253
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a Urban91 » 08.02.2016, 4:53

Vikend je zapora Jesenice - Ljubljana, tako da nekaj je šlo po Bohinjki. Pa še dvotirna Lj - Divača je zabasana in nekaj tovornih je zvozilo že med tednom
Timy
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 78
Pridružen: 21.12.2012, 12:11
Kraj: Vstala Primorska

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a Timy » 08.02.2016, 17:45

Tako bi lahko bilo vedno, z dobro organizacijo pa še kakšen par vlakov več. Vendar pa so istočasno ukinili prometnika na postaji Anhovo v nočnem času, potem bomo pa spet na začetku: prepustnost proge bo še toliko manjša, odseki predolgi, križanja običajno 500 m vlakov se bodo čudežno izvajala na preostalih dveh postajah, ki imata vsaj za polovico prekratke tire. In potem vse tiho je bilo.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov