Bohinjska Proga

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori

Ali ste se že preljali po Bohinjski progi?

Glasovanje se je zaključilo dne 28.08.2006, 8:34

Da, velikokrat
17
61%
Enkrat
6
21%
Se imam namen peljati
1
4%
Še nikoli
4
14%
 
Skupaj glasov: 28
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Hvlala za odgovor :D
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Čišo »

"Ministrstvo podpira pobudo za revitalizacijo Bohinjske proge"

http://www.mzi.gov.si/nc/si/medijsko_sr ... e/771/8255
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Pa še ena dobra novica.

V okviru Poti miru od Alp do Jadrana je na poskusni seznam svetovne dediščine pri Unescu vključena tudi Bohinjska železnica, in sicer njeni objekti: bohinjski predor, viadukt v Bači pri Modreju, solkanski most, železniška postaja, kurilnica in vodni stolp v Novi Gorici ter vodno črpališče pod Štanjelom.

http://whc.unesco.org/en/tentativelists/6077/
Tako počasi se prebujamo ...
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a gorican »

Živjo,
a obstaja kakšna možnost in kakšna se vam ostalim zdi moja ideja, da bi za "prvo silo" na ŽP Nova Gorica, zgradili manjše postajno poslopje (samo čakalnica, sanitarije + pult za nakup vozovnic ali pridobit kakšne informacije), peronom z nadstreškom( seveda v standardih kot so zgrajeni na prenovljeni ŽP Divača ali na prenovljenem odseku med Pragerskim in Hodošom) in prikazovalnikom za prihod in odhod vlakov.

Vse to bi se nahajalo na nasprotni strani sedanje sedanje postajne zgradbe ob Prvomajski ulici, tam kamor je sedaj tisti propadel stanovanjski projekt Majske poljane in še dovolj prostora je naokrog za parkirišče.
Tam bi lahko bilo tudi avtobusno postajališče, tako da bi potniki lahko iz vlaka direktno prestopili na avtobus in obratno + kolesa za izposojo (predvsem za tuje turiste v poletnih mesecih).

Sedanjo postajno zgradbo se pusti tako kot je, njena avla bi lahko služila manjšemu muzeju oziroma tam bi lahko bile raztavljene fotografije in kakšn drugi manjši eksponati iz Bohinjske proge ali železniške postaje.

Nevem morda sanjam ali je vse utopično v resnici, ampak meni se zdi, da bi z tem kar sem jaz napisal zgoraj, naše mesto pridobilo veliko.
Dostop do postaje oziroma prihod na vlak in odhod bi bil bližji in predvsem varnejši (ne bi bilo treba črez tire).
Pa še investicija ni tako megalomanska.

Lp
Čufarca
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 02.11.2009, 15:56

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Čufarca »

To bi bila edina pametna rešitev za postajo v Novi Gorici.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Druga varianta bi bil pokrit nadhod iz Prvomajske s tekočimi stopnicami v območje zdajšne postaje, podobno so naredili v Celovcu. Ne smemo pozabiti,da postaja služi tudi italijanski Gorici.
preglednik
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Čišo »

O prestavitvi potniškega dela postaje Nova Gorica na vzhodno stran so v preteklosti obstajali že kar resni načrti. Aktualne prostorske strategije tega sicer več ne predvidevajo; najbrž tudi zaradi dejstva, da postaja ponovno (sploh v turističnem smislu) vedno bolj služi tudi sosednji Gorici. Tudi po mojem skromnem osebnem mnenju je bolje postajo obdržati na sedanji lokaciji in jo z javnim mestnim prometom ter z infrastrukturo za pešce in kolesarje čimbolje povezati s središčema obeh mest.
Tako počasi se prebujamo ...
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a trocken »

No, meni se ideje o premestitvi postaje na vzhodno stran nikakor ne zdijo bogokletne. Po Evropi je značilnost povezave med potniškim centrom in nakupovalnimi središči. Posebej če si ogledamo primere mest na Poljskem, recimo. Remiza bi lahko služila kot postajno območje, navezava na OBI in ostale trgovine je tam, ulica do centra mesta tudi. Vendar so take ideje uresničljive samo ob hkratni elektrifikaciji tistih nekaj kilometrov od stare Gorice do Nove Gorice. In prosim, ne iščite podpore pri SŽ, prometnem ministrstvu, niti v Ljubljani nasploh ...
Investitorji bi morali priti iz privatnega okolja, vključno s HITOM, katerega obišče letno cca 1.300 000 obiskovalcev in naredi realizacije za eno luko Koper, okoli katere se itak vrti vse v tej državi...Jaz kot investitorja vidim recimo podjetje Grandi stazioni, ki sicer investira tudi v tujini.
Danes gostje prihajajo z avti in čarterskimi leti na Ronke. Tako da potencial je, obiskovalcev kazinojev je skoraj 10% vseh potnikov na Slovenskih železnicah.
Seveda pa bi morali tja podaljšati vsaj hitre vlake iz Milana in Rima, ki sicer končajo v Vidmu. Aja, pa tudi iz severa pride Pontebanna (za npr. čarterske vlake iz Avstrije). Eh preveč bogokletno razmišljam, oziroma, premalo vlaganja za prevelik donos. To ne gre v tej državi... #-o
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Zares je bogokletno. Na grmado z njim!
preglednik
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a gorican »

V Posočju bi spet radi Sočo ekspres

http://www.primorske.si/Novice/Goriska/ ... ca-ekspres
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Danes kar cela stran v Delu o Bohinjski progi:

http://www.delo.si/prosti-cas/tako-imen ... ednik.html
Tako počasi se prebujamo ...
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a trocken »

Očitno pri Delu res šparajo. Vse slike iz Nove Gorice in bližnje okolice. Jim lastniki iz Idrije ne dajejo več za potne stroške ??! :D
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 268
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a mateja »

gorican napisal/-a:V Posočju bi spet radi Sočo ekspres

http://www.primorske.si/Novice/Goriska/ ... ca-ekspres
Pod fotografijo piše:

Proti Jesenicam danes pelje isti vlak kot v časih, ko je vsak dan nadaljeval pot do Ljubljane. Zdaj do glavnega mesta nadaljuje le ob nedeljah.


To ne drži - meša jabolka in hruške. 600 in 601 ni isto kot 4290 in 4291. Za 600 in 601 bi bilo spet super, da ne bi bilo prestopa na Jesenicah.
pa tudi trditev o "nedeljah" ne drži, 4290 in 4291 vozita tudi ob sobotah in praznikih.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Čišo napisal/-a:Danes kar cela stran v Delu o Bohinjski progi:

http://www.delo.si/prosti-cas/tako-imen ... ednik.html
A lahko prosim nekdo prekopira članek na forum.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a preglednik »

V današnjem Dnevniku je članek o bodočem tivolskem loku v Ljubljani. 26 vlakov iz Primorske gre dnevno proti Jesenicam, torej 52 prevozov skozi prenatrpano Ljubljansko postajo. Da bi kaj od tega preusmerili po Bohinjki pa ne pride nobenemu na misel ?!

https://www.dnevnik.si/1042731061/lokal ... ski-promet
preglednik
Odgovori