U, počasi, fantje ...

Odgovovarjam po meni dostopnih informacijah.
TGV Lyria napisal/-a:Čišo napisal/-a:
Glede koles: včeraj se je z Bohinjke poslovil zadnji originalni fiat (041), kar je sicer del plana reševanja kolesarske problematike (serija 000 ima namreč pod sedeži radiatorje, zato ni mogoče odstraniti sedežev za namen prevoza koles). Obljubljeno je, da bodo od konca junija vsi motorniki imeli odstranjeno daljšo vrsto sedežev v krajšem oddelku (pri WC-ju). Kdaj bosta vlaka 4292 in 601 začela voziti v dvojni sestavi, me prosim ne sprašuj - danes bi že morala, saj je zaradi gneče nastala precejšnja zamuda.
Ali ni bilo rečeno da se bo odstranil CEL oddelek sedežev? Tisti najbližje prtljažnemu oddelku seveda.
Je pa ena obljuba že prelomljena. 041 se je res poslovil, a četrte Miše ne bo... k nam je prišel "klasičen" 813-121.
Marko, tak je pač rezultat dogovorov, bolje rečeno pogajanj. Vsega žal ne moremo doseči. Drznem si reči, da so vse te navedene izboljšave že kar dober izplen, sploh glede na to, da pogrešam malo več angažmaja s strani občin, turističnih organizacij in civilne družbe.
gorican napisal/-a:@Čišo
A se po izgradnji novega postajališča v Solkanu, zdajšnje ukine in zravna z zemljo?
Upam da, ker sedaj služi le vandalom, da se z spreji iživljajo na stenah hiške in ostali "nočni obiskovalci" tam puščajo prazne steklenice.Skratka svinjarijo za seboj
p.s. upam, da bo novo postajališče redno vzdrževano

Staro postajališče je del JŽI v upravljanju SŽ in je torej odvisno od medsebojnega dogovora SŽ in Ministrstva za infrastrukturo, kaj bodo s starim postajališčem po izgradnji novega.
OBB napisal/-a:gorican napisal/-a:@Čišo
A se po izgradnji novega postajališča v Solkanu, zdajšnje ukine in zravna z zemljo?
Upam da, ker sedaj služi le vandalom, da se z spreji iživljajo na stenah hiške in ostali "nočni obiskovalci" tam puščajo prazne steklenice.Skratka svinjarijo za seboj
p.s. upam, da bo novo postajališče redno vzdrževano

Kakšno bo pa postajališče? Ali bojo naredili novi peron 2 tira da lahko se kaj križa? Mislim pa da bi bilo dobro na vseh postajah postavit perone ki so malo širši in dat lep asfalt. Ali pa v Boh. Bistrici dat asfalt med postajo in prvim tirom. Me pa zanima kaj menjajo na postaji Podbrdo na kretnici 1. Ter pri GSM-R stolpu v Podbrdu opažam neke stebre kot za signale in nekake jaške, a je to za nove kretnice.
Novo postajališče bo narejeno po veljavnih standardih (višina in širina perona), imelo naj bi manjše zavetišče (nadstrešek), osnovno razsvetljavo, parkirno mesto za invalide ... Govorimo o postajališču in ne o postaji, torej ne bo dodatnih tirov in možnosti križanja. Res je, kar pravi @TGV Lyria, da izogibališče 3 km iz NG nima smisla. Mogoče se sliši nekoliko paradoksalno, ampak za povečanje prepustnosti na BP (prepolovitev sedanjih medpostajnih intervalov) bi potrebovali izogibališča Šmaver, Avče, Soteska ... Ta stari Avstrijci so že vedeli!
V Bohinjski Bistrici je tlakovanje postajnega platoja in dostopov na perone že v teku. Kaj se dela v Podbrdu ne vem, je pa skoraj gotovo v povezavi z GSM-R.
preglednik napisal/-a:Novo postajališče na bi bilo menda premaknjeno povsem na začetek Solkana, tik pod postajališčem mestnega prometa. Kako je mišljen dostop iz perona na nivo ceste? Verjetno stopnišče?
Dostop do postajališča je predviden tako po stopnišču s parkirišča ob obračališču mestnega avtobusa kot po ulici, ki vodi ob progi in predstavlja tudi intervencijski dostop. Tik ob peronu naj bi bilo tudi parkirno mesto za invalide.
Tako počasi se prebujamo ...