Na Jesenicah se pa skrivajo trije v hali. Neuradno so na prodaj...igor72 napisal/-a: ...mopedow...

Na Jesenicah se pa skrivajo trije v hali. Neuradno so na prodaj...igor72 napisal/-a: ...mopedow...
Lahko pa je na Hodošu povezava na Madžarskopetindvajsetka napisal/-a:V kolikor je to uradno, oziroma preverjeno, je tisti, ki si je to izmislil, pravi bukselj. Kdo se bo vozil od Murske do Hodoša, razen strojevodje in sprevodnika?TGV Lyria napisal/-a: Kolikor mi je znano, je že potrjeno, da bo od decembra vozil ICS na relaciji Ljubljana- Hodoš.
Pa tudi če ne bi: zakaj voziti s 711 do Hodoša, če je proga elektrificirana, zelenca pa se lahko bolje uporabi kje drugje v Sloveniji?![]()
Da bo pa ICS od Murske do Hodoša imel na vsakem postajališču postanek, je pa totalno mimo.
Nič lahko. Je! Ob 6:20 in 16:10, z enim prestopom in čakanjem 35 minut pa si v Budimpešti.urban120 napisal/-a: Lahko pa je na Hodošu povezava na Madžarsko
Vozni park SŽ res ni bogat, se pa sprašujem kako optimalno je uporabljen. Statistike nimamo in zato lahko samo ugibamo. Naj povem, da so klasični letalski prevozniki po njihovo optimalno leteli s svojimi letali dokler niso prišli nizkocenovniki z drugačnim modelom in z istim parkom naredili veliko več letov. Stvari niso tako enostavne in zadaj so kompleksni modeli teh pa na SŽ ne obvladajo, kar je razvidno iz vozniih redov. Če večjih sprememb po veliki nadgradnji na glavni progi ne bo, se človek vpraša, zakaj je elektrifikacija bila potrebna. Potem lahko v trenutku nehamo sanjariti o elektrifikaciji ostalih prog.igor72 napisal/-a:Točno tako! Vsaj tisti ki vozi naj vozi za potrebo....
Ljudje, ne sanjati o kakšnih velikih spremembah po elektrifikaciji...nimamo Desirojev, nimamo Brižit, mopedow in nimamo Helg, sploh pa ne vagonov, niti za sedanje potrebe, kaj šele za kaj več!
Postajališče bo imelo peron (dolg 115 m), zavetišče (nadstrešek s klopjo), razsvetljavo. En dostop bo po stopnišču s parkirišča, drugi pa po ulici, kjer bo tudi parkirno mesto za invalida. Sanitarij ne bo imelo (le kdo jih bo čistil in vzdrževal ...?). Ureditev sanitarij, gostinske ponudbe ipd. se predvideva v okviru prostorskih planov za severni del Solkana.gorican napisal/-a:Bojim se, da bo res samo peron in nič drugega![]()
Je videl kdo dokumentacijo, kaj vse ta projekt vključuje?
Upam, da glede na to, da priznavajo, da hitijo oziroma si pohiteli z izgradnjo, da niso pozabili na primeren dostop na peron, rasvetljavo postajališča, nadstrešek, sanitarije,...
Saj te razumem, ampak iz muhe ne moreš narediti slona, kakor bi ti rad naredil. Žal. Vozi se s tistim, kar je na voljo. Rešitev je le nakup novih prirejenih garnitur. Ampak smo spet tam. Slovenija mora finance spraviti skozi fiskalno pravilo, zato financ minister ne bo pustil, da se poroštva delijo kar počez. Sedaj bodo na vrsti emg (upajmo), šele čez čas pa pa dmg.OBB napisal/-a: Imeli smo "navadnega fiata" kot prvo, vlak se je že na jesenicah nabil, nato so pršli na bledu turisti ( za nekaterega se je ze najdu prostor za sedet, ostli so mogli stat. Ko sm mislil da nič hujšega nemore biti torej plačaš vozovnico in moraš stati, se pripeljemo v Boh. Bistrico kjer je spet prišlo veliko ljudi, vendar z KOLESI. In kaj se dogaja: ker prostora ni bilo kam več dati so jih dali po hodnikih tako da si skakla čez kolesa. Kar je pa bila kaplja čez rob je pa naslednje. Vlak je bil nabit, klime pa ni. Usi so začeli odporat okna. In si lahko predstavljate kak prepih je to delalo notri. Uglavnem da povlečem črto: SŽ sramuj te se turistov, niste sposobni enega vagona zrihtat za kolesa.
Prednost City Shuttle je pa da lahko dajo 4-5 vagonov in se ljudje lepo razporedijo tako da ni v enem vagonu 200 ljudi.Re 4/4 napisal/-a:Saj te razumem, ampak iz muhe ne moreš narediti slona, kakor bi ti rad naredil. Žal. Vozi se s tistim, kar je na voljo. Rešitev je le nakup novih prirejenih garnitur. Ampak smo spet tam. Slovenija mora finance spraviti skozi fiskalno pravilo, zato financ minister ne bo pustil, da se poroštva delijo kar počez. Sedaj bodo na vrsti emg (upajmo), šele čez čas pa pa dmg.OBB napisal/-a: Imeli smo "navadnega fiata" kot prvo, vlak se je že na jesenicah nabil, nato so pršli na bledu turisti ( za nekaterega se je ze najdu prostor za sedet, ostli so mogli stat. Ko sm mislil da nič hujšega nemore biti torej plačaš vozovnico in moraš stati, se pripeljemo v Boh. Bistrico kjer je spet prišlo veliko ljudi, vendar z KOLESI. In kaj se dogaja: ker prostora ni bilo kam več dati so jih dali po hodnikih tako da si skakla čez kolesa. Kar je pa bila kaplja čez rob je pa naslednje. Vlak je bil nabit, klime pa ni. Usi so začeli odporat okna. In si lahko predstavljate kak prepih je to delalo notri. Uglavnem da povlečem črto: SŽ sramuj te se turistov, niste sposobni enega vagona zrihtat za kolesa.
Sicer pa, vsi city shuttle tudi nimajo klime